Liigu sisu juurde

Aga üllatavad kohad: väiksemad jalanumbrid, väiksem nina ja lõug, hoopis teistsugune nägu jne. Pole nagu midagi halba öelda. Hetkel olen tõesti õnnelik, et lõpuks ometi hakkas kaal allapoole ka liikuma. Kuid see väike muudatus võib kokku hoida ja anda teile parema pikaajalise tulemuse, sest seda pole nii raske teha kui friikartulitest igavesti loobumist. Nende eesmärk oli vähendada rasvade ja kalorite tarbimist, suurendada puu-, köögiviljade ja täisteratoodete tarbimist ning osaleda regulaarses mõõdukas treenimises. Tahaks üldse nii paljudesse kohtadesse välja sööma minna.

Uus grupp alustab Jaanuari algus — 74,8 ja täna hommikuse seisuga 60,3. Olen nii õnnelik ja rahul, kuid sammun vapralt edasi, et saavutada oma unistus, 55kg. Kadunud on ka migreenivalud ja metsik energiapuudus. Ja mis pagana müstika nende rõivanumbritega seal poes toimub?!

Menopausijärgsetel naistel on spetsiaalsed väljakutse kaalulangus Kaalulanguse säilitamine võib olla keeruline ülesanne, mis muutub vanusega raskemaks. Postmenopausaalsetel naistel on see eriti karm, kuna hormonaalsed muutused ja vananemisprotsess aeglustavad energiakulu.

kaalulanguse valjakutse teemad

Teadlased leidsid, et mõni käitumisviis, mis aitab naisel oma elus varem kaalu kaotada või kontrolli all hoida, ei pruugi pikaajaliselt olla tõhus ega jätkusuutlik. Teadlased soovitavad seega, et tähelepanu sellele käitumisele võib parandada rasvumisega seotud pikaajalise ravi tulemusi.

Menopausijärgsetel naistel on spetsiaalsed väljakutse kaalulangus Kaalulanguse säilitamine võib olla keeruline ülesanne, mis muutub vanusega raskemaks.

Kaalujälgimise pikaajalised täiustused on seotud tervisliku toitumise õppimisega, näiteks puuviljade ja pähklite suurenenud tarbimisega, mitte selliste ainete nagu praetud toidud täieliku vältimisega. Juhtiv uurija, doktor Bethany Barone Gibbs, selgitab, et pikaajalise kaalukaotuse vastu võitlevad mitmed tegurid.

Söögiisu põhjustavad hormoonid suurenevad. Aju uurivad teadlased on nüüd avastanud, et kui olete kaalust alla võtnud, on teil parem kasu ja suurem motivatsioon süüa.

kaalulanguse valjakutse teemad

Traditsioonilistel rasvumise käitumisviisidel, mis keskenduvad kalorite tarbimisele, on pikaajalised tulemused olnud kehvad. Uuringus püüdsid uurijad välja selgitada, kas menopausijärgsete naiste ülekaaluliste rühmas seostati söömisharjumuste ja valitud toitude muutusi kaalukaotusega kuue ja 48 kuu tagant.

Tihti tehakse aga alguses vigu, sest uut infot on väga väga palju.

Uurijad jälgisid naist, kes randomiseeriti kas elustiili muutmise rühma või tervisehariduse rühma. Eluviisi muutmise rühm kohtus kogu uuringu vältel regulaarselt toitumisnõustajate, liikumisfüsioloogide ja psühholoogidega. Nende eesmärk oli vähendada rasvade ja kalorite tarbimist, suurendada puu- köögiviljade ja täisteratoodete tarbimist ning osaleda regulaarses mõõdukas treenimises.

kaalulanguse valjakutse teemad

Tervisehariduse rühmale pakkusid tervishoiutöötajad seminare naiste üldise tervise, kuid mitte konkreetselt kehakaalu alandamise teemal. Investigators found that the eating behaviors associated with weight loss at six months were eating fewer desserts and fried foods, drinking fewer sugar-sweetened beverages, eating more fish, and eating at restaurants less. After four years, they found that eating kaalulanguse valjakutse teemad desserts and drinking fewer sugar-sweetened beverages continued to kaalulanguse valjakutse teemad associated with weight loss or maintenance.

kaalulanguse valjakutse teemad

However, eating more fruits and vegetables and less meat and cheese emerged as additional important predictors for long-term weight loss. Barone Gibbs explains that strategies such as eating fewer fried foods may not be sustainable for the long term. Eating fruits and vegetables may not make as big a difference in your caloric intake.

kaalulanguse valjakutse teemad

The research is published in the Journal of the Academy of Nutrition and Dietetics.