Liigu sisu juurde

Mõtted kaalulanguse motiveerimiseks: Isegi väike kaalulangus on teie tervisele ja heaolule uskumatult kasulik; Ülekaal põhjustab mitte ainult rasvumist, vaid ka diabeedi ja südame-veresoonkonna haiguste arengut. Reaalselt saavutatav eesmärk on parim motivatsioon kaalu langetamiseks. Tõsi, võite jätta ühe jope ja seeliku. Treeningprogramme on tohutult palju, kuid eelkõige huvitab meid kardiotreening.

Minge õue ja võtke värsket õhku Helista sõbrale Küsi abi Pidage meeles ka puhkuste, seltskondlike ürituste ja väljas söömise planeerimine. Võite eelnevalt uurida restoranide menüüsid ja leida tervisliku variandi. Pidudel võite kaasa võtta tervisliku roa või süüa väiksemaid osi. Kokkuvõte: On ülioluline kavandada tagasilööke ja omada häid toimetulekutavasid. Kui kasutate toitu toimetulekumehhanismina, puhkuse kaalulangus motivatsioon harjutama muid toimetuleku viise.

Ära sihi täiuslikkust ja andesta endale Kaalu langetamiseks ei pea olema täiuslik.

puhkuse kaalulangus motivatsioon

Kui olete liiga piirav, võite leida end ütlemas: "Mul oli lõunaks hamburger ja friikartulid, nii et võin ka õhtusöögiks pitsat süüa. Ja vältige enda peksmist, kui teete vea.

puhkuse kaalulangus motivatsioon

Enesetõrjuvad mõtted takistavad lihtsalt teie motivatsiooni. Selle asemel andesta endale. Pidage meeles, et üks viga ei kahjusta teie arengut. Kokkuvõte: Täiuslikkuse poole püüdlemisel kaotate kiiresti motivatsiooni.

  1. Jätkake jooksmist ja vältige puhkuse kaalutegurit by Christine Luff Kuna olete hõivatud puhkuseosakute ja pidude korraldamisega, võivad tänupühade ja uusaasta vahelised nädalad olla aeg, mil koolitus ja tervisliku toitumise plaanid aknasse lähevad.
  2. Kaalulangus - vältige puhkuse kehakaalu suurenemist
  3. Kaalukaotuse motivatsioon - õige mõtteviis ja eesmärgid - Autism
  4. Lammastikoksiidi dumpingu kaalulangus
  5. Ules viisid slim alla
  6. Rasvapoleti aastaringselt
  7. 16 VIISI, KUIDAS MOTIVEERIDA ENNAST KAALUST ALLA VõTMA - ILU -
  8. Omad kaalulangus paevas

Lubades endale paindlikkust ja andestades endale, võite motivatsiooni säilitada kogu kaalukaotuse teekonna vältel. Õppige oma keha armastama ja hindama Uuringud on korduvalt leidnud, et inimesed, kes ei armasta oma keha, langetavad kehakaalu vähem.

Kehakujutise parandamiseks sammude astumine aitab kaalust alla võtta ja kaalulangust säilitada. Pealegi valivad parema kehakujutisega inimesed suurema tõenäosusega dieedi, mida suudavad säilitada, ja proovivad uusi tegevusi, mis aitavad neil oma eesmärkideni jõuda.

Kehakaalu kaotamine motivatsiooni abil: igapäevased näpunäited

Järgmised tegevused võivad aidata teie kehapilti paremaks muuta: Harjutus Hinnake, mida teie keha suudab Tehke midagi enda jaoks, näiteks tehke massaaži või maniküüri Ümbritsege ennast positiivsete inimestega Lõpeta enda võrdlemine teistega, eriti modellidega Kanna riideid, mis sulle meeldivad ja sobivad sulle hästi Vaadake peeglisse ja öelge enda jaoks välja meelepärased asjad Kokkuvõte: Keha kuvandi suurendamine aitab teil motivatsiooni kaotada. Kehapildi parandamiseks proovige ülalnimetatud tegevusi.

Leia endale meeldiv harjutus Füüsiline aktiivsus on kaalulangetamise oluline osa. See mitte ainult ei aita teil kaloreid põletada, vaid parandab ka teie enesetunnet. Parim on treening, mis teile meeldib ja millest saate kinni pidada.

Motivatsioon, mis aitab kaalust alla võtta - Stress

Harjutamiseks on palju erinevaid tüüpe ja viise ning endale meelepärase leidmiseks on oluline uurida erinevaid võimalusi. Mõelge, kus soovite treenida.

Stress Kehakaalu kaotamine motivatsiooni abil: igapäevased näpunäited Kas proovite kaalust alla võtta? Pidage kinni dieetidest, laadige end füüsiliselt koormates, kuid ideaalse figuuri saavutamiseks jääb midagi puudu?

Kas eelistate olla sees või väljas? Kas te eelistaksite treenida jõusaalis või oma kodus? Samuti mõelge välja, kas eelistate trenni teha üksi või koos rühmaga.

5 viisi, kuidas ennast motiveerida!

Rühmatunnid on väga populaarsed ja need aitavad paljudel inimestel motivatsiooni säilitada. Kui aga rühmatunnid teile ei meeldi, on ka ise treenimine sama hea.

puhkuse kaalulangus motivatsioon

Lõpuks kuulake muusikat treenimise ajal, kuna see võib motivatsiooni suurendada. Inimesed kipuvad ka muusikat kuulates kauem treenima Kokkuvõte: Liikumine aitab lisaks kalorite põletamisele ka enesetunnet.

Kehakaalu kaotamine motivatsiooni abil: igapäevased näpunäited - Ärevus

Leidke endale meeldiv harjutus, nii et sellest saab hõlpsasti osa teie rutiinist. Leidke eeskuju Eeskuju omamine aitab teil motivatsiooni kaotada.

Enda motivatsiooni hoidmiseks peate siiski valima sobiva eeskuju. Supermodelli pildi riputamine külmkappi ei motiveeri teid aja jooksul.

KODUNE TRENN!! 💥 work it!!

Selle asemel leidke eeskuju, kellega saate hõlpsalt suhelda. Relatiivse ja positiivse eeskuju omamine võib aidata teil motivatsiooni hoida. Võib-olla teate mõnda sõpra, kes on palju kaalust alla võtnud ja võib olla teile inspiratsiooniks. Samuti võite otsida inspireerivaid ajaveebe või lugusid edukalt kaalust alla võtnud inimestest. Kokkuvõte: Eeskuju leidmine aitab motivatsiooni hoida.

Kuidas leida ülitugevat motivatsiooni kaalu langetamiseks

Oluline on leida eeskuju, kellega saate suhelda. Hankige koer Koerad võivad olla ideaalsed kaalukaotuse kaaslased. Tegelikult näitavad uuringud, et koera omamine aitab kaalust alla võtta Esiteks võivad koerad suurendada teie füüsilist aktiivsust. Kanada uuringus koeraomanikega leiti, et inimesed, kellel olid koerad, kõndisid keskmiselt minutit nädalas, samas kui inimesed, kellel ei olnud koeri, kõndisid keskmiselt vaid minutit nädalas.

Motivatsioon, mis aitab kaalust alla võtta Stress Kaalukaotuse motivatsioon pole ainult pilt külmkapis olevast üliõhukesest mudelist. Kaalu langetamiseks hea tuju on igaühe enda asi ja see pole lihtne.

Teiseks, koerad on suur sotsiaalne tugi. Erinevalt puhkuse kaalulangus motivatsioon inimlikust trennikaaslasest on koerad peaaegu alati rõõmsad füüsilise tegevuse üle. Lisaboonusena tõestab lemmikloomade omamine üldist tervist ja heaolu. Seda on seostatud madalama kolesteroolitaseme, madalama puhkuse kaalulangus motivatsioon ning vähenenud üksinduse ja depressiooni tundega Kokkuvõte: Koerte omamine võib aidata teil kaalust alla võtta, suurendades kehalist aktiivsust ja pakkudes sel teel suurt sotsiaalset tuge.

Hankige vajadusel professionaalset abi Vajaduse korral pöörduge kehakaalu langetamise abistamiseks professionaalse abi poole. Inimesed, kes tunnevad end oma teadmistes ja võimetes kindlamalt, kaotavad rohkem kaalu. See võib tähendada registreeritud dietoloogi leidmist, kes võib teile õpetada teatud toitu, või treeningfüsioloogi, kes õpetaks, kuidas õigesti treenida.

Paljud inimesed naudivad ka vastutust, mida professionaaliga tutvumine neile pakub. Kui teil on endiselt raskusi motivatsiooni saavutamiseks, kaaluge psühholoogi või dietoloogi leidmist, puhkuse kaalulangus motivatsioon on koolitatud motiveerivateks intervjuudeks, mis on tõestatud, et see aitab inimestel oma eesmärke saavutada. Kokkuvõte: Spetsialistid, nagu dietoloogid, treeningfüsioloogid ja psühholoogid, võivad aidata teie motivatsiooni ja teadmisi suurendada, et aidata teil kaalulangetamise eesmärke saavutada.

Kuidas leida ülimalt raske motivatsioon kehakaalu langetamiseks - Psühhoteraapia May

Alumine rida Motivatsioon kaalust alla võtta on kaalulanguse pikaajalise edu saavutamiseks oluline. Inimesed leiavad, et erinevad tegurid on motiveerivad, seega on oluline teada saada, mis aitab teid motiveerida.

Minge õue ja võtke värsket õhku Helista sõbrale Küsi abi Pidage meeles ka puhkuste, seltskondlike ürituste ja väljas söömise planeerimine.

Ärge unustage, et annate endale paindlikkuse ja tähistate väikeseid õnnestumisi kaalulangetamise teekonnal. Ja ärge kartke vajadusel abi küsida. Nõuetekohaste tööriistade ja toe abil saate leida kaalulangetamise eesmärkide saavutamiseks motivatsiooni ja olla motivatsioonil.