Liigu sisu juurde

Mulle meeldib spinat eelkõige seetõttu, et üks portsjon annab peaaegu terve päeva A-vitamiini ja poole teie C-vitamiinist. Hankige igapäevases dieedis piisavalt kvaliteetset valku - sellel pole mitte ainult kõrgemat termilist toimet kui süsivesikutel ja rasv nii et kulutate selle seedimiseks rohkem kaloreid , kuid see tekitab ka küllastustunde, nii et teie nälg on kauem rahul. Teisisõnu, munades sisalduv valk aitab lihaseid üles ehitada tõhusamalt kui muudest allikatest pärit valk, isegi piim ja veiseliha. Nädal: 3 komplekti 12 kordust, ülejäänud sekundit.

Parandab immuunfunktsiooni Võitleb südamehaiguste vastu Ehkki saate nende toitude põhjal luua terveid sööke ja suupisteid, ei pea te seda tegema. Kuid järgige neid juhiseid.

Lisage kaks või kolm neist toitudest igasse oma kolmest peamisest toidukorrast ja vähemalt üks neist oma kolmest suupistest. Mitmekesistage oma toitu igal söögikorral, et saada valkude, süsivesikute ja rasvade kombinatsioon. Hoidke kindlasti igast suupistest natuke valku. Siin on lihtne viis meelde jätta, mis teile kasulik on. Iga toidugrupi esimene täht kirjutab: A. Või leiate siit kõik meie dieedil olevad Abs Dieedi retseptid.

Suurriigid: Lihaste kasvatamine, toidunälja vastu võitlemine Salarelvad: Valk, monoküllastumata rasvad, E-vitamiin, folaat maapähkliteskiudained, magneesium, fosfor Madal abs rasva kadu vastu: Rasvumine, südamehaigused, lihaste kadu, vähk Sidekicks: Kõrvitsaseemned, päevalilleseemned, avokaadod Imposterid: Soolatud või suitsutatud pähklid. Kõrge naatriumisisaldus tõstab vererõhku. Nendel päevadel kuulete headest ja halbadest rasvadest nii, nagu kuulete headest ja halbadest politseinikest.

Üks on teie poolel ja peksab teid rumalalt. Oreod kuuluvad viimati nimetatud kategooriasse, kuid pähklid on teile kindlasti abiks. Need sisaldavad monoküllastumata rasvu, mis puhastavad teie artereid ja aitavad teil end täis tunda.

rasvapoleti rasva blokeerija sliming chapping

Kõigis pähklites on palju valke ja monoküllastumata rasvu. Kuid mandlid on nagu Jack Nicholson aastal Lendas üle käopesa: Nad on pähklite kuningas.

kulm kaalulanguskamber rasvakahjumi kood pdf

Söö päevas koguni kaks peotäit. Kui sööte 2 untsi mandleid umbes 24 neistvõib see teie söögiisu maha suruda - eriti kui pesete need maha 8 untsi veega. Kiire popkorni alternatiivi saamiseks pihustage käputäis mandleid mittepulgaga toiduvalmistamispihustiga ja küpsetage neid temperatuuril ° F 5 kuni 10 minutit.

Võtke need ahjust välja ja piserdage neid kas fariinsuhkru ja kaneeliseguga või Cayenne'i pipra ja tüümianiga. Suurriigid: Lihaste kasvatamine, rasvade põletamine, seedimise reguleerimine Salarelvad: Kiudained, valk, raud, folaadid Võitle vastu: Rasvumine, käärsoolevähk, südamehaigused, kõrge vererõhk Sidekicks Läätsed, herned, oad, hummus, edamame Imposterid: Röstitud oad, milles on palju küllastunud rasvu; küpsetatud oad, milles on palju suhkrut.

Enamik meist saab oma ubade vastupanu osaks mõnest kahjuks ajastatud soolestiku murrangust kolmanda klassi matemaatikatund, esimene kohting läks viltu. Kuid oad on teie südamele kaalulangus nuvaring peatamine, nagu kuulus riim ütleb; mida rohkem sa neid sööd, seda rohkem suudad oma nälga kontrollida.

Must, lima, pinto, merevägi - teie valite selle. Neil kõigil on vähe rasva ning nad on täis valke, kiudaineid ja rauda - toitaineid, mis on üliolulised lihaste ülesehitamiseks ja kehakaalu langetamiseks. Seedetrakti puudustest hoolimata on nad kogu toitumisjõu tõttu Abs Dieti kapi ühe võtmeliikmena.

Tegelikult, kui saate paar korda nädalas asendada liharohke roa oarohke rooga, jätate oma dieedist välja palju küllastunud rasva ja asendate selle suurema hulga kiudainetega. Teate, et köögiviljad on täis olulisi toitaineid, kuid need on ka teie keha muutva dieedi kriitiline osa. Mulle meeldib spinat eelkõige seetõttu, et üks portsjon annab peaaegu terve päeva Madal abs rasva kadu ja poole teie C-vitamiinist. Samuti on see täis folaate - vitamiini, mis kaitseb südamehaiguste, insuldi ja käärsoolevähi eest.

Riietage võileib koos kraamiga või praadige värske küüslaugu ja oliiviõliga. Kui vihkate köögivilju, peitke need. Püreesta need ja lisa marinara kastmele või tšillile. Mida rohkem hakkite, seda vähem maitsete ja seda lihtsam on teie organismil toitaineid omastada. Brokkoliga hautage see küüslaugu ja oliiviõlis ning kasutage seda kuuma kastmega.

Suurriigid: Tugevate luude ehitamine, parim toit suua kohurasva poletamiseks langetamine Salarelvad: Kaltsium, vitamiinid A ja B12, riboflaviin, fosfor, kaalium Võitle vastu: Osteoporoos, rasvumine, kõrge vererõhk, vähk Sidekicks: Puudub Imposterid: Täispiim, külmutatud jogurt Dairy on toitumisharjumuste versioon tüüpilisest näitlejast.

See saab luude tugevdamiseks nii palju head ajakirjandust, et pälvib vähe tähelepanu kõigele muule, mida ta hästi teeb. Heitke pilk vaid tõestavatele tõenditele selle kohta, et kaltsium on peamine kõhutõbi.

Tennessee ülikooli uuringust selgus, et dieedipidajad, kes tarbisid päevas kuni milligrammi kaltsiumi, kaotasid peaaegu kaks korda rohkem kaalu kui need, kes tarbisid vähem kaltsiumi. Teadlaste arvates takistab mineraal tõenäoliselt kehakaalu suurenemist, suurendades keharasva lagunemist ja pidurdades selle moodustumist. Madala rasvasisaldusega jogurt, juustud ja muud piimatooted võivad teie dieedil võtmerolli mängida.

Kuid ma soovitan piima kui teie peamist kaltsiumi allikat. Vedelikud võtavad teie kõhus palju madal abs rasva kadu, nii et teie aju saab signaali, et olete täis.

Šokolaadi vadakupulbriga puistamine võib aidata magusat isu ohjeldada. Saate seda süüa hommikusöögi ajal, et liikuda läbi aeglaste hommikute, paar tundi enne treeningut, et tunda end täielikult pingestatuna selleks ajaks, kui jõuate raskustesse või öösel vältige hilisõhtust joomist.

Selle mugavuse huvides soovitan kiirkaerahelbeid. Kuid ma tahan, et ostaksite magustamata ja maitsestamata sordi ning kasutaksite maitse parandamiseks muid Powerfoode, näiteks piima ja marju. Eelmaitsestatud kaerahelbed on sageli koormatud suhkrukaloritega. Kaerahelbed sisaldavad lahustuvaid kiudaineid, see tähendab, et need meelitavad vedelikku ja püsivad teie maos kauem kui madal abs rasva kadu kiud näiteks köögiviljad.

35 lb kaalulanguse ekvivalent slimming blogid

Arvatakse, et lahustuvad kiudained vähendavad vere kolesterooli, seondudes kolesteroolist valmistatud seedehapetega ja saates need teie kehast välja. Kui see juhtub, peab teie maks seedehapete tootmiseks verest kolesterooli tõmbama ja halva kolesterooli tase langeb. Usalda mind: Te vajate rohkem kiudaineid, nii lahustuvaid madal abs rasva kadu ka lahustumatuid. Arstid soovitavad meil saada 25—35 grammi kiudaineid päevas, kuid enamik meist saab poole sellest. Kiud on teie keha jaoks nagu väljaviskaja, mis ajab korrarikkujad välja ja näitab neile ust.

See kaitseb teid südamehaiguste eest. See kaitseb teid käärsoolevähi eest, pühkides kantserogeenid soolestikust kiiresti välja. Penn State'i uuring näitas ka seda, et kaerahelbed säilitavad teie veresuhkru taseme kauem kui paljud teised toidud, mis hoiab teie insuliini taset stabiilsena ja tagab, et te ei ole järgnevate mõne tunni jooksul raevukas.

See on hea, sest insuliini tootmise piigid aeglustavad teie ainevahetust ja saadavad kehale signaali, et on aeg hakata rasva ladustama. Kuna kaerahelbed lagunevad maos aeglaselt, põhjustab see vähem insuliini taseme tõusu kui sellised toidud nagu bagels. Lisage see smuutisse või hommikusöögiks. USA mereväe uuring näitas, et lihtsalt hommikusöögi söömine tõstis ainevahetust 10 protsenti.

Veel üks lahe fakt kaerajahu kohta: Esialgsed uuringud näitavad, et kaerahelbed tõstavad teie keha vaba testosterooni taset, suurendades teie keha võimet lihaseid ehitada ja rasva põletada ning suurendada teie sugutungi. Selle põhjuseks on asjaolu, et vaid kaks muna sisaldavad piisavalt kolesterooli, et ületada päevane soovitatud väärtus.

Dieediarst: Parimad Viisid Kõhurasva Kaotamiseks | Kaalukaotus

Ehkki saate osa sellest välja lõigata, eemaldades osa munakollasest ja kasutades valget, näitab üha rohkem uuringuid, et ühe või kahe muna söömine päevas kolesteroolitaset ei tõsta.

Tegelikult oleme õppinud, et suurema osa vere kolesteroolist toodab keha toidurasvast, mitte toidukolesteroolist. Sellepärast peaksite ära kasutama mune ja nende võimsat valgusisaldust. Munades leiduval valgul on kõrgeim valgu "bioloogiline väärtus" - see näitab, kui hästi see teie keha proteiinivajadust toetab - mis tahes toidust.

Teisisõnu, munades sisalduv valk aitab lihaseid üles ehitada tõhusamalt kui muudest allikatest pärit valk, isegi piim ja veiseliha. Munad emotsionaalne vabaduse tehnika kaalulangus ka Bvitamiini, mis on vajalik rasvade lagundamiseks.

Suurriigid: Lihase kasvatamine, immuunsüsteemi parandamine Salarelvad: Valk, raud, tsink, kreatiin veiselihaoomega-3 rasvhapped kalavitamiinid B6 kana ja kala ja B12, fosfor, kaalium Võitle vastu: Rasvumine, meeleoluhäired, mälukaotus, südamehaigused Sidekicks: Karbid, Kanada peekon, oomega-3 rikas linaseemned Imposterid: Vorst, peekon, vinnutatud liha, sink, praetud lihalõigud nagu T-luu ja ribisilm Klassikaline lihaseid kasvatav toitainet, valk on mis tahes kindla toitumiskava alus.

Kalkunirind on üks väheseid lihasid, mida leiate, ja see täidab peaaegu kolmandiku teie päevasest niatsiini ja B6-vitamiini vajadusest.

Kardio- ja toitumisprogrammid kõhulahtisuse korral

Tume liha, kui soovite, sisaldab palju tsinki ja rauda. Üks ettevaatus: kui röstite kogu pidusöögiks tervet kalkunit, vältige isehakavaid linde, kellele on süstitud rasva. Veiseliha on veel üks klassikaline lihaseid suurendav valk. See on kreatiini peamine toiduallikas - aine, mida keha kasutab raskuste tõstmisel. Veiselihal on tõepoolest negatiivne külg; see sisaldab küllastunud rasvu, kuid mõnel jaotustükil on rohkem kui teisel. Otsige ümaraid või seljatükke see on kood ekstra lahja jaoks ; välisfilee ja New Yorgi ribad on vähem rasvased kui pearibid ja T-kondid.

Küllastunud rasvade veelgi vähendamiseks keskenduge sellistele kaladele nagu tuunikala ja lõhe, sest need sisaldavad tervislikus koguses oomegarasvhappeid ja valku. Need rasvhapped vähendavad teie organismis leptiini-nimelise hormooni taset. Mitmed hiljutised uuringud viitavad sellele, et leptiin mõjutab otseselt teie ainevahetust: mida kõrgem on teie leptiini tase, seda hõlpsamalt salvestab keha kaloreid rasvana.

Wisconsini ülikooli teadlased leidsid, et madala leptiini tervis fat burning foods hiirtel on kiirem ainevahetus ja nad suudavad rasva põletada kiiremini kui kõrgema leptiini tasemega loomad. Mayo kliiniku teadlased, kes uurisid kahe Aafrika hõimu toitumist, leidsid, et sageli kala söönud hõimu leptiini tase oli peaaegu viis korda madalam kui hõimul, kes peamiselt köögivilju sõi.

TOITEV POWERFOODS ABS DIEEDILE | MEESTE TERVIS - STIIL -

Boonushüvitis: Stockholmi teadlased leidsid, et meestel, kes ei söönud kala, oli eesnäärmevähi risk kolm korda suurem kui neil, kes seda regulaarselt sõid. Eesnäärmevähi kasvu pärsivad oomegad. Kuid see on täis neid südametervislikke monoküllastumata rasvu, mis võivad suurendada teie keha testosterooni tootmist, mis võib aidata teie lihastel kasvada ja rasv sulada.

Ühes kuulises katses säilitasid maapähklivõi oma dieeti integreerinud inimesed kehakaalu languse paremini kui madala rasvasisaldusega kavad. Hiljutine Illinoisi ülikooli uuring näitas, et söögikohad, kellel olid enne sööki monoküllastumata rasvad antud juhul oliiviõlisõid selle söögikorra ajal 25 protsenti vähem kaloreid kui need, kes seda ei teinud.

Praktiliselt öeldes töötab PB ka seetõttu, et see on kiire ja mitmekülgne suupiste - ja see maitseb hästi. Kuna dieet, mis sisaldab järeleandmist nagu maapähklivõi, ei jäta teid puudust tundma, on seda lihtsam järgida ja see ei pane teid teiste isude ohvriks. Kasutage seda õuna peal, liikvel olles või võimalike pehmete smuutide maitse lisamiseks.

Kaks hoiatust: selle rasvasisalduse tõttu ei saa seda kuristada; piirdu umbes 3 supilusikaga päevas.

Dieediarst: parimad viisid kõhurasva kaotamiseks

Ja peaksite otsima looduslikku maapähklivõid, mitte suhkrut lisanud masstoodangu kaubamärke. Kas vajate veel üht põhjust pudeli läbimiseks? Sa ihkad süsivesikuid, sest keha vajab neid. Peamine on süüa neid, mida on kõige vähem töödeldud - süsivesikuid, millel on kogu südametervislik ja kõhu lõhustav kiud veel terve. Terad, nagu nisu, mais, kaer, oder ja madal abs rasva kadu, on seemned, mis pärinevad kõrrelistest, ja need jagunevad kolmeks osaks - idud, kliid ja endosperm.

Mõelge maisiterale. Tuuma suurim osa - see osa, mis popkorni valmistamisel õhkab - on endosperm. Toitumises on see üsna suur loll.

Lihtne 5-etapiline õpetus oma 6-paki kiireks avaldamiseks

See sisaldab tärklist, natuke valku ja mõnda B-vitamiini. Idu on tera väikseim osa; madal abs rasva kadu on see väike valge seemnetaoline asi. Kuigi see on väike, on see kõige toitevõimelisem. See sisaldab valke, õlisid ja B-rühma vitamiine tiamiini, riboflaviini, niatsiini ja püridoksiini. Samuti sisaldab see E-vitamiini ning mineraale magneesiumi, tsinki, kaaliumi ja rauda.

Kliid on tera kolmas osa ja kogu kiudaine ladustamise osa.

Kui kaua läheb abs saamiseks? Teie kuuepaki juhend

See on endospermi ümbritsev kate, mis sisaldab B-vitamiine, tsinki, kaltsiumi, kaaliumi, magneesiumi ja muid mineraale. Mis on selle väikese bioloogiatunni mõte?

Noh, saate aru: kui toidutootjad töötlevad ja viimistlevad teri, siis arvake, millised kaks osa visatakse välja? Jah, kliid, kus on kõik kiud ja mineraalid, ja idu, kus on madal abs rasva kadu valk ja vitamiinid. Ja mida nad - toitumisalaselt pankrotistunud endosperm st tärklis - valmistavad makaronid, bagelid, valge leib, valge riis ja peaaegu kõik muud nisutooted, mida leiate.

Hull, eks? Kuid kui sööte tooteid, mis on valmistatud kõigi teraviljaosadega - täistera leib, pasta, pikateraline riis - saate kogu toitumise, millest toidutootjad muidu teid välja petta üritavad. Täistera süsivesikud võivad tervisliku eluviisi juures olulist rolli mängida. Minnesota ülikooli teadlased leidsid aastases uuringus, milles osales 16 keskealist inimest, et täisteravilja kolme päevase portsjoni tarbimine võib inimese suremuse riski kümnendi jooksul vähendada 23 protsendi võrra.

Salendav kasi seda oma sõbrale, kes sööb vähe süsivesikuid. Täistera leib hoiab insuliini taset madalal, mis hoiab teid rasva varumast.

ABS DIEEDI TOIDUKAUPADE LOEND - TERVIS -

Selles dieedis on see eriti mitmekülgne, kuna see täiendab igasugust sööki vähese ettevalmistusajaga. Hommikusöögiks röstsai, lõunaks võileivad, vahepalaks maapähklivõi.

Ärge uskuge hüppeid.