Liigu sisu juurde

Vaheta keskkonda! Eelkõige pea meeles, et iga inimene on erinev, mistõttu ei saa ükski masin treeningu tulemusi täpselt ennustada.

Neli levinud müüti kardiomasinate kohta See tekitab vau-efekti ning veendumuse, et võid endale hiljem väikese magustoidu lubada. Teadmatus on õndsus, ütleb vanarahva tarkus, kuid see ei kehti kardiomasinate puhul.

8 näpunäidet, mida peate järgima, kui kõnnite kehakaalu langetamiseks

Mida sa ei tea trenažööri, jooksulindi või crosstrainer'i kohta, ei pruugi põhjustada küll otseselt füüsilist valu, küll aga mõjuvad tulemusi silmas pidades petlikult. Järgnevalt purustame mõned levinud müüdid kardiomasinate kohta, mis muudavad su suhtumist adekvaatsemaks.

Täpne kalorite arv, mida kulutate iga läbitud või läbitud miili kohta, sõltub paljudest teguritest, alates teie kehakaalust, üldisest kehaehitusest ja kiirusest, kuni geneetilise meigini.

Müüt nr. Tõepoolest, kes meist seda ei sooviks? Programm ei paljasta midagi aga oma olemuse kohta. Nimelt on see loodud sellisena, et südame löögisagedus püsiks madalal. Uuringud on näidanud, et madal löögisagedus aitab rohkem rasva põletada, kuid siin on üks suur aga.

kaalulanguse tempo miili kohta

Madal intensiivsus vähendab ka põletatud kalorite hulka. Treenides pool tundi, võid rasvapõletusprogrammi abiga põletada kalorit, kuid sama pikk intervalltreening põletab kalorit. Kaalulangus sõltub kokkuvõttes põletatud ja tarbitud kalorite suhtest. Seega ära lase kardiomasinate programmidel ennast ahvatleda.

kaalulanguse tempo miili kohta

Proovi intervalltreeningut, olgu selle siis loonud mõni masin, sina ise või personaaltreener. Intervalltreening maksimaliseerib kaloripõletuse.

Mitu kalorit kaotate miili kohta?

Kardiomasinal näeb pooletunnine intervalltreening välja nii: sekundilisele kõrges tempos trennile järgneb 2 minutit rahulikus tempos treeningut. Edasijõudnud võivad ajavahemikega mängida, näiteks tõstes intensiivse osa ajalist mahtu poole võrra. Paraku on karm tõde, et need arvud on enamasti ülepaisutatud. Kui sa arvad, et oled põletanud piisavalt kaloreid, et ennast mõne magusa koogiga premeerida, siis ole ettevaatlik.

Isegi kui sa sisestad oma soo, kaalu ja vanuse, võib masin eksida kümne või isegi saja kaloriga.

11 Sõbra Etiketi Jooksmise Reeglid | Sobivus

Kardiomasinate tootjad testivad oma seadmeid suurte, musklis tüüpide peal, kes põletavad hulganisti kaloreid juba üksnes hingates. Kui sa oled naine, siis on see veel eriti problemaatiline. Seega, võta rahulikult! Suhtu ekraanil näidatusse reservatsioonidega.

Kõndimine kolm miili päevas kaalulanguse jaoks

Keskmiselt põletavad inimesed joostes ühe miili kohta kalorit. Ma tahan rasva poletada ja lihaste ehitada kardiomasin näitab palju suuremat näitu, siis arvesta sellega söögikordi planeerides.

  1. 8 näpunäidet, mida peate järgima, kui kõnnite kehakaalu langetamiseks - sobivus
  2. See on intensiivse intensiivsusega harjutus.
  3. Alumine rida Kusagil nelikupõlenud, higiga pulbitseva sprindi ja rahuliku jalutuskäigu vahel on magus koht, mida nimetatakse sörkjooksuks.
  4. Ilm oli ideaalne, nii et leppisime kokku, et jookseme Chelsea Piersi ja tagasi ning peatume pärast kohvi joomas.
  5. Walking and Running Pace and Speed ​​Kalkulaator
  6. Jalutuskäigu kaugus ja kalorite kalkulaatorid

Üldiselt annavad masinad üksnes ligikaudseid hinnanguid, mitte tõeseid fakte. Palju parem viis põletatud kalorite arvutamiseks on investeerida pulsikella. Samas, kui sa valmistud jooksu- või käimisvõistluseks, siis arvesta sellega, et jooksulint pole sama nõudlik kui treening välitingimustes.

Tegelikult vähendab jooksulindi liikumine sammupikkust ja kokkuvõttes kulutad vähem energiat.

kaalulanguse tempo miili kohta

Vähem energiat tähendab omakorda vähem põletatud kaloreid. Lisaks pole jooksulindi tõusunurgad võrreldavad loodusega. Valmistu selleks, et õues jooksmine võib olla vaevanõudvam ja aeglasem kui lindil treenimine.

Copy \u0026 Paste Videos and Earn $100 to $300 Per Day - FULL TUTORIAL (Make Money Online)

Vaheta keskkonda! Mine vähemalt kord nädalas välja jooksma või kõndima. Keskkonnamuutus annab võimaluse millelegi muule keskenduda.

Neli levinud müüti kardiomasinate kohta - Tervis - sõneikid.ee

Samuti peavad sinu lihased lindi abita keha liigutamiseks rohkem vaeva nägema, nii kaalulanguse tempo miili kohta põletad rohkem kaloreid ja tunnetad oma tegelikku jooksukiirust. Kui väljas jooksmine pole mingil põhjusel võimalik, siis tõsta tõusunurka jooksulindil. Samas pole need andmed võrreldavad rinna ümbrusest kogutud näitudega. Samuti on andmed kaalulanguse tempo miili kohta, st neid on võimalik koguda üksnes siis, kui hoiad oma käsi konsoolil.

Selline hoiak pole soovitatav, eriti kui sa jooksed kiiresti või kui oled sunnitud nõnda oma kätele toetuma. Sa ei jookse sellisel juhul piisavalt kiiresti ega põleta soovitud hulgal kaloreid.

Päeva teatud arvu sammude löömine ja korporatiivse kõndimisega seotud väljakutsed on aidanud parandada igapäevast kehalist aktiivsust. Tegelikult soovitab USA tervishoiu- ja inimteenuste osakond täiskasvanutel liikuda rohkem ja istuda kogu päeva jooksul vähem ning nad nõuavad, et mõni füüsiline aktiivsus oleks parem kui ükski.

Kaalu rindkerevööga pulsikella soetamist, sest see on kõige usaldusväärsem ja ohutum vahend treeningu intensiivsuse mõõtmiseks. Eelkõige pea meeles, et iga inimene on erinev, mistõttu ei saa ükski masin treeningu tulemusi täpselt ennustada.

Sina tunned ennast ükskõik millisest masinast paremini! Vaata ka teisi tervise ja liikumisega seotud artikleid www.