Liigu sisu juurde

Kõige kreatiinirohkemaks toiduks peetakse liha, kala. Kulturistid ja teised võistlussportlased eelistavad sageli dieeti täiendada kreatiinmonohüdraadi pulbriga, et tagada nende lihaskoe treeningutel aminohappega küllastumine.

Hargnenud ahelaga aminohapped BCAA on rühm kolmest olulisest aminohappest: leutsiin, isoleutsiin ja valiin.

Panen siia üles siis artikli mille laenan. Ilmselt on kõigile teada, et kreatiin on üks tänapäeva parimaid toidulisandeid, mis on lubanud paljudel kulturistidel võtta juurde nii lihasmassis kui ka jõus ja seda steroidide abita. Käesolev artikkel peaks andma ülevaate kuidas kreatiin toimet kõige otstarbekamalt ära kasutada.

BCAA toidulisandeid võetakse tavaliselt lihaste kasvu kiirendamiseks, treeningtulemuste parandamiseks ning taastumiseks. BCAA võib aidata ka kaalu langetada ja vähendada treeningjärgset väsimus.

Leutsiini, isoleutsiini ja valiini molekulaarne struktuur näeb välja selline: BCAA-sid peetakse hädavajalikeks kuna meie keha ei suuda neid ise valmistada, mistõttu on eriti oluline saada neid dieedist.

Hankige kühvel BCAA-de, hüdratsiooni ja treeninguga seotud peavalude kohta! Kas ma pean tõesti trenni ajal kasutama BCAA-sid või saan lihtsalt vett juua? Minult küsitakse palju, kas peate tõesti lisama hargnenud ahelaga aminohapetele või BCAA-dele. Noh, see sõltub.

Kuidas BCCA toimib? Vastupidiselt teistele aminohapetele lagunevad BCAA-d enamasti lihastes, mitte maksas.

Alustage kaloraaži mõõdukat vähendamist, eelistatavalt vähendage kalorite tarbimist kcal võrra. Järgige oma joomise režiimi Vedelik võib vähendada nälga ja täita teie kõhtu, pikendades nii täiskõhutunnet. Piisav veetarbimine tagab muuhulgas organismist kahjulike ainete väljavoolu, toetab neerude tööd ja taastab ka seedesüsteemi.

Seetõttu arvatakse, et need mängivad treenimise ajal rolli energia tootmisel. Lisaks energia tootmisele on neil ka mitmeid teisi rolle: Näiteks saab meie keha kasutada neid valkude ja lihaste ehitusplokkidena.

kuum vesi parast sooki kaalulangus kaalulangus valjakutse st louis

Need võivad olla ka seotud veresuhkru taseme reguleerimisega, säilitades maksa- ja lihassuhkruvarud ning stimuleerides meie kehas leiduvaid rakke vereringest suhkru sisse võtmiseks.

Lisaks võivad BCAA-d aidata vähendada väsimust, vähendades ajus serotoniini tootmist. Kõigist kolmest BCAA-dest arvatakse, et leutsiin mõjutad kõige enam meie keha võimet ehitada lihasvalke.

kaalulangus parast nuvaring lahkumist kaalulangus 7 kuud rase

Isoleutsiin ja valiin näivad olevat kõige tõhusamad energia tootmisel ja veresuhkrutaseme reguleerimisel. Miks võtta BCAA-d? Kokkuvõttes tähendab see seda, et keha peaks olema defitsiidis — keha saab vähem energiat kui see kulutab.

Sellisel juhul võivad BCAA-d kaitsta keha katabolismi eest, mis tähendab, et keha lõhustab energia saamiseks lihaseid ja ka rasva. Seega kui olete "kuivatamas" ehk keha on defitsiidis on BCAA-d lihaste kaotuse vältimiseks väga olulised.

rasva kaotus 10 kg lihtne kaalulangus napunaited marathi

Kalorite defitsiidis treenimine tähendab, et energia saamiseks ei ole glükogeenivarusid, seega jaotatakse lihasvalk aminohapeteks, mida saab kasutada energiana. Tarbides BCAA-d on võimalus oma lihaseid küllastada, et pakkuda piisavat lihasenergiat ja anaboolset keskkonda.

kaalulangus vanuses 43 squats poletada kohurasva