Liigu sisu juurde

Traditsiooniline dieet on meie mõistes otsene tee püsivate probleemide tekkimisele visa rasva korral. Oma osa mängivad ka teised hormoonid. Kerge õhtusöök koosneb kääritatud piimatoodetest: madala rasvasisaldusega kodujuust või keefir. Ehkki eelistatav on muidugi teine.

Viited Tundub, et uus uuring lõpetab väheste süsivesikute ja madala rasvasisaldusega arutelu.

Paksud reied, mis on seotud vanaduse liikumisvõime kaotusega

Või teeb? Lugege üksikasju ja otsustage ise!

rasva kaotuse uuring fh slimming kohvi ulevaade

Nutikad toitumis- ja treenimisharrastajad teavad, et asju on rohkem kui üks. Nad on ise näinud, et mitmesugused dieedid - mitte ainult üks - võivad parandada tervist ja kaalulangust, eriti kui tegemist on ülekaaluliste treenimisalgatajatega. Kuid meedias ja kultuuris pole sellest mõistlikust vastusest kunagi piisanud. Madala süsivesikusisaldusega ja madala rasvasisaldusega pooldajad on viimastel aastakümnetel pidanud eepilist lahingut, kusjuures iga laager on innukas kasutama uusi uuringuid teise jaoks löögi löögina.

  • Aeroobne vs anaeroobne rasva parema kaotuse saavutamiseks
  • Kuhu rasv kehakaalu kaotades tegelikult läheb? - Anne & Stiil
  • Vanemas eas liikumisvõime kaotusega seotud rasva reied - Healths -
  • Kaalulangus 21 paeva vesi kiiresti
  • Kaalust alla teadus: 6 viisi kõhurasva kaotamiseks - Teraviljad May
  • Probiootilised bakterid võivad kõhurasva põletada Uue väike e uuringu koha elt võivad elu aid baktereid i aldavad toiduli andid, mida nimetatak e probiootikumidekpõletada kõhu ra va.

Viimane salvo on Tulane'i ülikoolis läbi viidud aastase rasvunud patsientide uuring. Meediakajastused kuulutasid uuringu peaaegu ühehäälselt madala süsivesikute sisaldusega dieedi võiduks, tunnistades täiendavat kaalukaotust, mida "vähese süsivesinikega rühm" need sarkasmi tsitaadid on mõistlikud piisavalt kiiresti võrreldes madala rasvasisaldusega rühmaga. Pundits seostas tulemused isegi värskelt vähese süsivesinikega - ja palju õhema - LeBron Jamesiga.

rasva kaotuse uuring kaalulanguse klubid perth

Madala süsivesikute sisaldusega rühm parandas ka mitmesuguseid südamehaiguste ennustajaid. See tundub esmapilgul suur asi, kuna madala süsivesikusisaldusega ja rasvasisaldusega dieedi tavaline koputus on olnud nende potentsiaalne mõju südame tervisele.

rasva kaotuse uuring kaalulangus teeb venitusarmid ara

Küünte kirst; on aeg peekoniga mähitud võid pulgad välja ajada, eks? Mitte nii kiiresti. Vaatame pealkirjade taha ja vaatame, mis tegelikult alla läks. Mida teadlased tegid?

Kas süsivesikute lõikamine on rasva kaotuse võti?

Uuringus uuriti konkreetselt Louisiana rasvunud inimesi. Teadlased panid tähele, et varasemates madala süsivesikusisaldusega uuringutes osales sageli mustanahalisi inimesi vähem, nii et nad muutsid selle rasva kaotuse uuring esinduslikumaks, üle poole katsealustest olid mustanahalised. Teadlased ei registreerinud aga aasialasi ja väga vähe ladinaameeriklasi ning uuring hõlmas peaaegu 90 protsenti naisi.

Kui need demograafilised üksikasjad kõrvale jätta, siis kaks rühma rivistusid kokku järgmiselt: Madala süsivesikusisaldusega rühm Ühel aastal söödi vähem kui 40 g süsivesikuid päevas.

rasva kaotuse uuring dave hunter kaalulangus

Käsutatakse mitte muuta aktiivsuse taset. Antud söögikordade asendamine ja toitumisnõustamine.

Kaalust alla teadus: 6 viisi kõhurasva kaotamiseks

Teadlaste eesmärk oli saavutada vähe süsivesikuid - 40 g päevas ehk umbes kaks viilu leiba - et vältida ühist probleemi varasemates uuringutes, kus väideti, et nad uurivad madala süsivesikute sisaldust. Enim soovitas umbes g süsivesikuid päevas, mis on küll tehniliselt "vähese süsivesinike sisaldusega", kuid siiski rohkem kui paljudes madala süsivesikusisaldusega dieedikoguses. Kui võtate rasvunud subjekti, kes on 40—60 aasta jooksul söönud standardset Ameerika dieeti, ja käsitate neil oma harjumusi drastiliselt muuta, võivad tulemused olla ettearvamatud.

Selle vastu võitlemiseks tehti igale rühmale ka kaks koossekkumist koos soovitatud makrotoitainete tarbimisega: Eine asendamine: Osalejatele anti iga päev söögikordade asendamise baar või raputus. Need söögikordade asendajad olid sõltuvalt nende ettenähtud dieedist kas madala süsivesikute või madala rasvasisaldusega.

rasva kaotuse uuring kui palju kaalulangus nadalas keto

Nõustamine: Osalejad kohtusid koos dietoloogiga väikestes rühmades nõustamisseanssidel, et õppida tundma toitumisjuhiseid ja saada tuge. Nende kahe kaitsemehhanismi olemasolul polnud kellelgi võimalust seda lahti keerata, eks?

Mitte päris.

  • Toimivad kaalulangus ja rasva kaotuse toidulisandid - Kaalukaotus
  • Kas süsivesikute lõikamine on rasva kaotuse võti? - Atleetvõimlemine
  • Probiootilised bakterid võivad kõhurasva põletada - Ruum -
  • Kaalulangus puusade ja reide umber
  • Kas lokaalne rasvapõletus on võimalik? – Ajakiri SPORT
  • Optimaalne viis rasva kaotamiseks on hea kombinatsioon aeroobsetest, anaeroobsetest ja HIIT-harjutustest.

Muidugi, lõpuleviimine oli 80 protsenti, see on dieediuuringu väga kõrge määr. Teisest küljest ei kontrollitud kaloreid otseselt ja nende järgimisest teatati ise. Näiteks teatasid katsealused enne kummagi kaalulangus parast quetiapiini keskmist tarbimist kalorit päevas. See näib olevat ebatõenäoline ja rõhutab, kui ebatäpne võib eneseteatamine olla.

4 lameda kõhuga toidulisandit, mida te ei võta

Seega peame kogu statistika võtma koos teraviljaga. Asjad ei läinud plaanipäraselt Sõltumata sellest, mida teadlased kavatsesid, võrdles uuring dieeti, mis oli vaevalt madala süsivesikute sisaldusega, ja dieeti, mida oli vaevalt võimalik liigitada madala rasvasisaldusega dieediks. Ehkki madala süsivesikusisaldusega rühmal on juhendatud tarbida vähem kui 40 g süsivesikuid, ei õnnestunud kunagi jõuda selle arvu väikseima arvu lähedale.

Oma krediidile võtmiseks tegid nad esimese kolme kuu jooksul suuri muudatusi, vähendades süsivesikute rasva kaotuse uuring umbes grammini päevas alla grammini. Kuid see trend ei jätkunud - keskmine süsivesikute tarbimine tõusis 12 kuu järel pisut alla grammini päevas.

Nii et kui madala süsivesikusisaldusega rühmal õnnestus süsivesikute tarbimine poole võrra kaalulangus toorained, kas nad kompenseerisid seda teiste makrotoitainete suurendamisega? Mingis mõttes. Nad lõpetasid sama rasva absoluutse koguse söömisega kui rasva kaotuse uuring, kuid kasvatasid aasta jooksul oma valgu tarbimist 18 protsendilt kaloritest 25 protsendini - oluliselt rohkem valku kui madala rasvasisaldusega rühmad.

  1. Poolkükitamine madal kükk sirgete kätega ettepoole sirutatud.
  2. Amino loikab kaalulangus

Kui kõik muud asjad on võrdsed, ei paranda mõne rasva tükeldamine südamehaiguste ennustajaid nii palju kui mõne süsivesiku tükeldamine. Madala rasvasisaldusega rühma dieet seevastu ei olnud proportsionaalse rasvasisalduse osas nii erinev, kui tavalisel Ameerika dieedil.

Probiootilised bakterid võivad kõhurasva põletada

Nende rasvade tarbimine oli alguses 35 protsenti kogukalorist ja see langes 30 protsendini. Kuid kuna madala rasvasisaldusega rühm vähendas uuringu lõpuks oma üldist kalorikogust umbes kalori võrra päevas, langes nende üldine rasvade tarbimine umbes 30 g päevas.

rasva kaotuse uuring jalgi minu kaalulangus online tasuta

See vastab umbes kahele rasvasele burgeriletile päevas, mis on üsna vähe - eriti kalorite osas. Millega asendas madala rasvasisaldusega rühm kogu selle rasva? Arvasite seda: muidugi rohkem süsivesikuid!

Kas lokaalne rasvapõletus on võimalik?

Lõpuks vähendasid nad kogukaloreid umbes samale tasemele kui madala süsivesikusisaldusega rühmad, kuid nende süsivesikute tarbimine läks katusele - 50 protsenti kogukaloritest suurendas.

Kas need õppeained puhusid uuringu käigus õhupallidena nagu õhupallid?

Home Nr. Kas lokaalne rasvapõletus on võimalik? Tõenäoliselt ei ole maailmas ühtegi inimest, kes ei soovi muuta oma välimust.

Kaugel sellest. Nad jõudsid ikkagi paremasse kohta kui see, kus nad alustasid, ehkki kindlasti mitte samal määral kui vähese süsivesinikega rühmad.