Liigu sisu juurde

Trossi keerates tehke randmetega 2-tollised ringid. Täpne jälgimine hoiab teid õigel teel oma kolme kuu eesmärgi saavutamiseks. Põrgatav samm Alguses pöörake tähelepanu ajastuse ja koordinatsiooni harjutamisele.

Kuidas köie hüppamine aitab teil saada kuue paki

Trossi hüppamine aitab kaloreid põletada ning hoiab alakeha, käsi ja jalgu vormis. See kasutab paljusid keha lihaseid, nii et lahja lihase ehitamine ei võta kaua aega.

kas hupata roping poletab rasva kiiresti

Trossi hüppamine kulutab sama palju kaloreid kui 30 minutit jooksu. Tähtsus Harjutamiseks mõeldud hüppenööri üks peamisi eeliseid on see, et hüppenöör on kaasaskantav.

Seda saab hõlpsasti kaasas kanda, nii et saate treenida siseruumides või väljas. Hüppenööriga harjutamiseks vajate ainult 3-kordjalga ruumi. See tähendab, et isegi kui olete puhkusel või reisite suurema osa ajast, võite oma köie lihtsalt kokku pakkida ja selle kaasa võtta.

Mõjud Kuigi köie hüppamisel kasutatakse põhiliselt lihaseid, on Muscle and Fitness veebisaidil öeldud, et märkimisväärse treeningu saavad ka mitmed teised lihased, sealhulgas õlad, kõhulihased, reieluu ja neljarattalised.

Viited Pole jõusaali? Pole probleemi.

Seda tüüpi jõusaalis töötavad enamus lihaseid, seega aitab see ka teie keha stabiliseerida ja keha peamist jõudu üles ehitada. Ekspertide ülevaade Köie hüppamisest maksimumi võtmiseks ja vigastuste riski vähendamiseks tasakaalustage oma kaal alati jalgade pallidel, hoides põlvi kergelt painutatud kujul. Hoidke kael sirge ja silmad ettepoole suunatud.

Kas proovite rasva põletada?

Hoidke küünarnukid keha lähedal ja tehke köie keeramiseks randmetega väikeseid ringikujulisi liigutusi. Põrandalt tõustes suunake varbad vastu maad ja maandudes olge valmis uuesti hüppama, et kontsad maad ei puudutaks.

kas hupata roping poletab rasva kiiresti

Funktsioon Nööri hüppamise ajal saate teha palju harjutusi, et treenimise ajal igav ei hakkaks. Lisaks trossi põhi- ja tagurpidi pööramisele ning jalgade vaheldumisele hüppamise ajal on ka harjutus, mida nimetatakse keerutajaks.

kas hupata roping poletab rasva kiiresti

See tähendab alakeha keeramist hüppamise ajal vahelduvatele külgedele. Twister on kasulik vasikate, reite, puusade ja tuharate ehitamiseks ja toonimiseks.

Hoidke end mugavalt ja tervislikult Video: Kuidas teha lehtMai Kui sul on lame kõht ja soovite seda nii hoida, võib hüppenöör olla lahuse osa. Samuti võib see aeroobne harjutus mängida rolli rasva eemaldamisel ja õhukese keha ülesehitamisel. Meetod, mida sa kasutad, kui hüppenöör on kindla kõhuga, ei ole eriline - võtmed on, et hoida oma tempot kõrgemana ja pühendada piisavalt aega selle lihtsa treeningu jaoks. Luba piisavalt aega harjutamiseks Ümberkorraldage oma iganädalane marsruut, et lisada piisavalt vaba aega, et võimaldada teil trossi hüpata lame kõhuga.

Täpsem teisaldamine Teine harjutus lihasmassi kasvatamiseks ja jalalihaste toonimiseks on topeltalune. Selle harjutuse käigus keerate köit kiiresti, nii et see läheb ühe hüppega kaks korda jalgade alt läbi.

kas hupata roping poletab rasva kiiresti

See harjutus parandab ka tasakaalu ja koordinatsiooni. Kui olete sodastream kaalulangus alaosa osav, saate selle suurendada kolmekordseks või neljakordseks.

kas hupata roping poletab rasva kiiresti