Liigu sisu juurde

See soodustab südametugevust ja stabiilsust vähese löögiga lihasjõu, vastupidavuse ja painduvuse abil. Intensiivse treeningu ajal tarbite keha kütmiseks kõrgendatud koguses hapnikku.

Kehakujud ja rasva kadu

Võta kiire ülevaade Beckhemi Instagram-i kontolt ja näete, et ta teeb palju, hästi, ebatavalisi liigutusi, et hoida asju värskena. Sellest hoolimata me ei nõustu seda eriti ja me kutsume teid seda ise proovima. Isegi Beckham ei soovita seda.

kast huppab rasva kadu

Ja see hoiab seda seal, kus on geneetiliselt ette nähtud selle säilitamine pirnikujulises inimeses. Rasva kaotamiseks peate vähendama kalorite tarbimist, nii et keha peatab energia ülejäägi ja hakkab kaevama juba seal olevatesse ladustatud rasvadesse. Tarbitavate kalorite vähendamine ja treeningu abil kalorite põletamine loob vajaliku puudujäägi. Kui hoiate seda kalorite defitsiiti aja jooksul, näete, et puusades ja reites hakkavad teie rasvavarud vähenema.

Toivon tuoja

Põletage kaloreid südame treeningu abil Liikumine on teie üldise tervise jaoks ülioluline, kuid see on ka peamine viis, kuidas saate kontrollida oma energiakulu ja tasakaalustada seda oma kalorite tarbimisega. Kui teie päevane kalorite vajadus onkuid te tarbite pidevalt kalorit päevas, võib treeningu kaudu kalorit põletada kaalu langetamine, isegi ilma dieeti muutmata.

Kuid lisaks vähem kalorite söömisele liikumine võib tekitada veelgi suurema puudujäägi. Kui treenite 30—60 minutit päevas, võite päevas kulutada — kalorit, sõltuvalt teie aktiivsusest ja intensiivsusest, millega treenite. Siin on mõned hinnangud kalorite kohta, mida naelane inimene võib 30 minuti jooksul erinevate tegevuste tegemisel põletada: Aeroobika: kalorit Mõõdukas tempos jooksmine: kalorit Mõõdukas tempos jalgrattasõit: kalorit Hüppenöör: kalorit Kiire tempoga jooksmine: kalorit Intensiivsus on võti Mida raskem on töö, seda rohkem kulutate kaloreid ja seda kiiremini saavutate pirnikujulise kaalulanguse.

Kuigi te ei pea alustama sprinti ega tapma end iga päev südamega, mõistke, et lihtsalt iga päev jalutades ei jõuta soovitud tulemusteni. Iga treeningu ajal proovige intensiivsust natuke rohkem suurendada.

kast huppab rasva kadu

Pärast treeningut on teie kehas hapnikuvõlg, seega jätkate hapniku tarbimist suurema kiirusega, kuni jõuate järk-järgult oma püsiseisundini. Sel ajal põletab teie keha rohkem kaloreid, aidates vabastada liigset rasva. Testosteroon MRT-s kasutatavad esmased harjutused töötavad korraga mitu suurt lihasrühma. Tegelege mõne nädalase programmiga, mis sobib teie sobivuse tasemele või eesmärkidele.

kast huppab rasva kadu

Makske rakenduse allalaadimise eest 5 dollarit ja seejärel valige soovitud rakendusesisesed ostud. Mõista oma jõud Lihaste suurendamise eelised ületavad teile sportliku või kehaehituse. Mõõdukuse lisamine võib suurendada teie enesekindlust uute tegevuste tegemisel, parandada tervist, võimendada teie elurõõmu ja hoida end läbi aastate agaruna ja võimetena.

See on piisav põhjus selle plaani hoidmiseks. Jennifer Chesak on Nashville'is asuv vabakutseline raamatutoimetaja ja kirjutamisõpetaja.

Lihaste tugevdamise põhitõed

Ta on ka mitme riikliku väljaande seiklusreiside, fitnessi ja tervisekirjanik. See on suurepärane liikuge kõigile, kes alles alustavad. Tabata stiilis treeningud iStock. Tabata on ajastatud harjutus, mille käigus kordate ühte või mitut lihtsat harjutust nagu mägironijad või burpeed 20 sekundi jooksul nii kõvasti kui võimalik ja järgige seda 10 sekundi puhkusega.

KUIDAS SALENEDA PIRNIKUJULIST KEHA - TERVIS -

Korda veel seitse korda. Nagu iga harjutuse puhul, ärge pingutage seda ja kogu nädala jooksul pause omaks võtma.

kast huppab rasva kadu

V-istuge kinni iStock. V-sit hoiab kõhu lihaseid - toonides teie südamikku - ja tugevdab seljalihaseid. Surnud viga iStock. Kombineerige see harjutus teisega, mis nõuab, et te lamaksite kaks ühes vastu põrandat seljaga.

Video: 405Lb box jump | Are You Not Entertained | Highlight of crazy lifts 2021, Mai

Lind-koer © Fizkes - Dreamstime. See on suunatud peamiselt kõhulihastele, alaseljale, tagumikule ja reitele.

  1. See oli kõik.
  2. Tervislik toitumise kaalulangus blogi

Triitsepsi tagasilöögid © Lunamarina - Dreamstime. Tricepsi suunatud treening aitab teil aja jooksul käerasva kaotada ja lihaseid kasvatada.

kast huppab rasva kadu

Seisev puulõhk © Piyapong Thongcharoen - Dreamstime. Liigutused on seotud keerdumise ja tõstmisega tugevale südamikule, mis viib väiksema vöökohani. CrossFit iStock. ACE kaevatud ülipopulaarne kaubamärgiga treeningprogramm ja leidis, et mehed põletasid CrossFiti treeningu abil keskmiselt 20,5 kalorit minutis, naised aga keskmiselt 12,5 kalorit minutis.

Hankige tugevat ja kõhnat, soodustades samal ajal rasva kadu ja hoides ära vananemise tagajärgi

Kuna CrossFiti liikumised põletavad kaloreid ja suurendavad ainevahetust, on need suurepärased kaalulangetamiseks. Jalakõrgused iStock. Harjutust soovitatakse sageli kasutada algaja jõuharjutusena ja see on üks võimalusi treenimiseks, kui teil pole jõusaali. Shape Magazine'i näpunäide on suruda alaselg põrandale, kui jalad suurema stabiilsuse tagant viskate. Pingi langused iStock.

Kasti hüppab

Lükka edasi! Ja turbulentsikoolitus on sel nädalal müügil ainult siin: - www.

kast huppab rasva kadu

Üks koht, kus tähtaega kasutada, on võistlustel klientide tegutsemiseks. Ma teen seda kõigis oma rasvade kaotamise võistlustes.