Liigu sisu juurde

Teie keha sarnaneb V-ga. Kui mõtlete, mitu tundi peaksite jõusaalis veetma, võite olla üllatunud, kui kuulete, et neli minutit ab-isolatsiooni treeningut päevas on tegelikult kõik, mis selleks kulub. Me jälgida saadetise ja saan tagasi teile võimalikult kiiresti vastuse.

  • Kaalulangus ja fitness treener
  • Paljud asusid kõhulihaseid skulptuure tegema, kuid tegelikult teevad seda vähesed.
  • Toote nimetus : udutule Lambi Kate 2.
  • 3max salendav masin
  • Kaalulangus inspiratsiooni hinnapakkumised

Paljud asusid kõhulihaseid skulptuure tegema, kuid tegelikult teevad seda vähesed. Ab-otsijaid eristab ab-haversist see, et ab-havers mõistavad, et kilpkonnakesta kõhu kujundamine on kaheosaline protsess. Ühelt poolt peate need kõhulihased üles laduma. Ja teisest küljest peate oma toiduvalikut täpsustama. Jätke vahele võrrandi mõlemad osad ja olete igavesti ab-otsijate klubi liige.

  • Kas parm takistab kaalulanguse
  • Toote nimetus: udutule Lambi Kate 2.
  • Lisainfo Loe Enne, Et 1.
  • Koik looduslikud rasvapoleti toidud
  • Fit afiinsus rasvapoleti erfahrung
  • KUIDAS SAADA ABS: NäPUNäITED JA HARJUTUSED, MIDA PROOVIDA - TERVIS -

Niisiis, kas nikerdatud keskosa nikerdamine on raske? Õige lähenemisega kaalulanguse napunaited kahe nadala jooksul tegelikult nii ei ole.

Tegelikult, kui treenite targalt ja sööte targemini, saate Landry andmetel kõhulihaseid, mida olete alati soovinud, kõigest neljal päeval nädalas 45—60 minutiga päevas.

Välimised Osad

Et aidata teil saavutada kadestamisväärset kõhulihast, panime kokku selle juhendi, kuidas saada tugev ja kujundatud südamik. Kerige alla, et õppida parimaid ab-harjutusi, dieedilülitid ja muud.

Kuid tugevdades oma terve südamikul on palju rohkem kasu tervisele kui lihaste ülemise kihi vormimine, ütleb Alena Luciani, sertifitseeritud tugevuse ja konditsioneerimise spetsialist ning Training2xl asutaja.

Teie südamik ei koosne ainult nendest kuuekomplektilistest lihastest. Pigem on südamelihaste kihte palju palju! Tegelikult on võimalik omada nähtavat kuut pakki ja ikkagi nõrga südamikuga. Teie südamiku moodustavad lihased on: Rectus abdominis: Lihast, mis vastutab selle eest, et teie keskosa sarnaneks mägikaste pakiga, nimetatakse eemaldage rasva alumine abs abdominiseks ja see on vaieldamatult vähemalt oluline südamerühma lihasrühm.

Ristkõht: kondida jooksulint poletada rasva abdominis] all eemaldage rasva alumine abs põiki kõhuosa - lihasrühm, kes vastutab teie selgroo turvalise ja joondamise ning püsti hoidmise eest," ütleb Luciani.

Nõrk põiksuunaline kõhulihas on vigastuste ja valu, eriti alaselja, kiireim rada.

Seonduvad tooted

Kaldus lihased: Teil on ka kaks kihti viltuseid lihaseid, mis aitavad teil pöörelda. Need on halvad poisid, kelle värbate, et saaksite teha asju, näiteks toidupoed ära panna või Scoutile palli visata, vigastamata. Kõik need südamelihased töötavad koos, et hoida teid turvaliselt ja tugevalt, kui liigute peaaegu igas liikumistasandis või teete mis tahes liikumisharrastust, ütleb Luciani, sealhulgas sellised liigutused nagu push-up, deadlifts ja squats.

Lühidalt, kui teie eesmärk on saada kõhulihaseid, soovitab Luciani selle ümber sõnastada näiteks: "ehitage kuulikindel keskosa" või "ehitage südamik, mis hoiab mind vananedes vigastusteta". Kõlab päris halvasti, ei? Siin jagavad eksperdid täpselt, kuidas luua tugevam tuum ja parimad ab-harjutused selle ihaldatud kuuekomplekti saavutamiseks. Kuidas ehitada tugevamaid, määratletud abs 1. Pange prioriteediks liitharjutused Liitharjutused on parim viis tugevdada kogu oma südamikku, kaasa arvatud need kuuepakulised lihased.

Saada sõbrale

Harjutused nagu eesmine või tagumine kükitamine, õlavarre ja surutõstmine on südamega töötavad mitme liigesega liigutused ja teisi lihasrühmi samal ajal, selgitab Landry. Selle tulemusena võivad need harjutused stimuleerida ka südamiku ja ülejäänud keha lihaste kasvu. See on oluline: miks ei saa rasva kaotada, ei saa kohapeal treenida, ütleb Luciani. Eemaldage rasva alumine abs, selleks, et vabaneda rasvast, mis hoiab teie kujundatud unistuste täitumist, peate pealaest jalatallani varjama rasva, nii et sellised nõudlikud liigutused nagu liitharjutused võivad aidata.

Liitharjutused aitavad ka kogu keha rasvapõletust, kuna need loovad rohkem lihaseid, ütleb Luciani.

Seotud tooted

Lõppkokkuvõttes tähendab see, et kui kasvatate rohkem lihaseid, kulutate voodis lamades või raamatut lugedes veelgi rohkem kaloreid. Alumine rida: Parimad ab-harjutused on liitliigutused, nii et ehitage treeningud nende mitme liigesega harjutuste ümber.

Isegi kui treenite ainult kolmel päeval nädalas, hakkate järk-järgult nägema, et ilmuvad mõned ab sooned. Seotud lugemine minutiline ringtreening lamedate kõhulihaste jaoks 2. Varuge ka aega isoleerimisharjutuste jaoks Erinevalt liitliigutustest töötavad isolatsiooniharjutused ainult ühte lihasrühma. Ideaalne näide: prõks, mis on suunatud ainult kõhu sirglihastele. Ja kuigi need on vähem tõhusad kui liitharjutused, nõustuvad Landry ja Luciani, et ab-isolatsiooni harjutustel on koht kõhuõõne otsimisel.

Kuna isolatsiooniharjutused maksavad kehale vähem maksumust, soovitab Luciani treeningu lõpus teha isolatsiooni abiharjutusi, nagu krõksud, istmed, püsti tõusmine ja jalgade tõstmine. Näiteks võiksite proovida neljaminutilist V-up Tabata, mis sisaldab 20 sekundit tööd ja 10 sekundit puhkust.

Kui mõtlete, mitu tundi peaksite jõusaalis eemaldage rasva alumine abs, võite olla üllatunud, kui kuulete, et neli minutit ab-isolatsiooni treeningut päevas on tegelikult kõik, mis selleks kulub. Kui lähete viimasega koos, eemaldage rasva alumine abs meeles, et teie südamiku kinnitamine st pingutamine kükitamise ajal on alaselja kaitsmiseks hädavajalik. Kui teie keskosa on pärast isolatsiooni liikumist liiga väsinud, et jääda selja kükitamise jaoks hõivatud, siis puhake, kuni seda pole.

Töötage oma liikuvuse kallal Liikuvus on teie võime liikuda lihast läbi kogu liikumisruumi juhtimisega, ilma valu ja kompenseerimiseta.

Kirjutage oma ülevaade

Näiteks kellelgi, kes suudab kükis paralleelselt murda, on hea puusa ja pahkluu liikuvus. Luciani sõnul toetab parem liikuvus kaudselt teie jõupingutusi tugevamaks muutumiseks - olenemata sellest, kas need tugevuseesmärgid langevad konkreetselt teie keskmisele osale või mitte.

Mida parem on teie liikuvus, seda rohkem saate ab-harjutustest, mis tugevdavad ja kujundavad teie tuuma, ütleb ta. Te ei saa treenida kohapeal, kus soovite rasva kaotada. Rasvast vabanemiseks, mis hoiab teie kujundatud unistuste täitumist, peate pealaest jalatallani rasva valama. Hea uudis on see, et tõenäoliselt kasutate treeningutest taastumiseks juba liikuvust suurendavaid tööriistu vaadates teid, vahtrulli ja Theraguni. Kuid kui te pole veel käinud, ei pea te tingimata taastetööriistu kasutama.

Sarnased tooted

Luciani sõnul võib liikuvuse parandamine olla sama lihtne kui 15 minuti pikkune soojendamine enne treenimist. Kui olete tõsiselt tõsine oma liikuvuse parandamise osas, võiksite kaaluda registreerumist liikuvust suurendavatesse programmidesse nagu RomWod, Movement Vault või The Ready State. Tehke natuke kardiot Kardiosõltlased, kuula: liitharjutuste lisamine treeningrutiini on kiireim viis kõhulahtisuse saamiseks - mitte lõputud tunnid jooksulindil, nagu paljud ab-otsijad kahtlustavad.

Sellegipoolest ütleb Luciani, et aeroobne töö on kuuepakulise reisi oluline koostisosa. Või täpsemalt suure intensiivsusega intervalltreening või HIIT - mõtle: 20 sekundit sisse, 10 sekundit välja või 45 sekundit, 15 sekundit välja. Vastavalt HIIT-i või ab-treeningu jahil, mida saate teha kodus?

eemaldage rasva alumine abs

Tehke 50 kükitamist, et suruda peavarraga seljakotiga. Või proovige seda minutilist kodus HIIT-treeningut, et puhastada kõhurasva. Võite proovida ka CrossFit Open Workout Valikuid on lõputult.

Tugeva südamiku eelised

Liigu kogu päeva jooksul rohkem "Põhimõtteliselt, olenemata kellegi vormisoleku eesmärgist, täidavad nad selle kiiremini, kui leiavad päeva jooksul rohkem vähe võimalusi kalorite põletamiseks ja keha liigutamiseks," ütleb Luciani. Ja see püsib, kui teie eesmärk on saada kõhulihaseid.

Saate oma päeva jooksul rohkem liikuda, lihtsalt rohkem kõndides. Tegelikult on vastavalt Kombineerides treeningukava igapäevase täiendava aktiivsusega, saate parandada oma keha koostist ja vähendada siseelundite üldist rasva.

Kümme teadmist vajavat näpunäidet abs

Praktikas näeb välja järgmine: kui teil on koer, jalutage neid selle asemel, et palgata jalutaja! Muidugi, need häkid ei paku sama palju kasu tervisele kui tervisele, nagu see võib olla intensiivse treeninguga, kuid need on teie tervisele üldiselt kasulikud ja aitavad toetada teekonda tugevamate, rohkem peituvate kõhulihaste juurde.

Seotud lugemine 8 loovat viisi rohkem liikumiseks, kui olete kodus kinni 6. Lõika rafineeritud süsivesikud See, mida olete kuulnud, vastab tõele: kuuepakulised kõhulihased nõuavad köögis sama palju pühendumist kui jõusaalis. Nagu Luciani ütleb: "Teil võib olla kõige tugevam ja kõige rohkem peitunud südamik maailmas, kuid kui see peidab end rasvakihi all, pole teil ikkagi seda kuuepakki, mille jaoks tulistate.

eemaldage rasva alumine abs

Number üks asi, mida teha, on vähendada rafineeritud süsivesikute tarbimist, mis tähendab valge leiva, valge pasta, valge riisi, bagelite, sõõrikute ja muude töödeldud toitude piiramist, ütleb sertifitseeritud personaaltreener ja registreeritud dietoloog Charlotte Martin, RDN, CPT, Kujundanud Charlotte. Selle tulemusena põhjustavad need teie veresuhkru ja insuliini taseme tõusu ja langust ning ei pane meid end nii kaua täis tundma, ütleb ta. See võib põhjustada isusid ja põhjustada ülesöömist.

Isegi kui nendel leibadel on täpselt sama kalorite arv, on Martin valges röstsaias kiudainete puudumise tõttu näljane pärast selle kiiremat söömist, kui valiksite täistera viilu.

Märksõnad: land cruiser prado, grill land cruiser, toyota landcruiser tarvikud, tarvikud toyota pradotoyota land cruiser prado box, lj70, land cruiser prado, kate paneel prado, kontrolli prado, jope toyota.

Insuliinitaseme tõus ja langus pärast valge röstsaia söömist võib põhjustada päevas suurema kalorite tarbimise, mis töötab vastu teie üldisele eesmärgile saleneda. Kui palju süsivesikuid sa tegelikult sööd? Saage oma rafineeritud süsivesikute tarbimisest selgem pilt, logides söögid rakendusse MyPlate. Laadige kohe alla, et teada saada, kuidas täna oma taldrik tervislike toitaineterikaste toitudega täita!

Tõstke valk üles "Valk on peamine makrotoitainer, mis vastutab meie lihaste taastamise ja taastamise eest pärast treeningut," viitab Martin Sellepärast soovitab ta kuuepakulisi kõhulihaseid otsivatele inimestele valku sisaldavat dieeti. Valgul on ka kõigi toiduainete kõrgeim termiline toime, ütleb ta, mis tähendab, et teie keha kasutab valkude seedimiseks rohkem kaloreid kui süsivesikud või rasvad.

Näiteks Teisisõnu, kõrge valgusisaldusega dieet aitab puhata puhata rohkem kaloreid. Kogu päeva jooksul pole enam sahvreid ega müügiautomaate.

eemaldage rasva alumine abs

Kuid uuringu kohaselt on ka teie valguallikal suur roll. Lahjade valguallikate, nagu kanarind, lõhe, rohusöödaga veiseliha, munad, oad, kaunviljad ja madala rasvasisaldusega piimatooted, valimine maksab rohkem kui töödeldud liha, näiteks vorst ja peekon, ning rasvane veiseliha jaotustükk. Kui soovite täpselt teada, kui palju valku vajate, järgige seda Ameerika Spordimeditsiini Kolledži valemit: jagage oma kaal naelades 2,2-ga, et see kilogrammides ümber arvutada, korrutage see arv 1,2-ga ja seejärel 1,7-ga, et määrata optimaalne valkude vahemik.

Näiteks peaks naelane inimene võtma eesmärgiks süüa 82— grammi valku päevas. Kolm kuni neli portsjonit kvaliteetset ja kõrge valgusisaldusega toitu, näiteks linnuliha, rohusöödaga veiseliha, piimatooteid, kaunvilju, seemneid ja pähkleid, aitab teil hõlpsasti nende vajaduste rahuldada. Võite mõelda: kuidas on rasvaga? Martin ütleb, et tervislikud rasvad, nagu oliiviõli, avokaado, pähklid ja juust, võivad absoluutselt kuuluda ab-otsijate dieeti.

Hoidke niisutatud Kuigi rohke vee joomine on hea soovitus kõigile, kes soovivad võidelda vaimse udu, ärrituse ja väga kuiva naha vastu ahem, kõikpeate pärast oma higiseid abitreeninguid täiendama ka oma keha H2O varu, ütleb Martin. Vee joomine võib aidata ka rohkem kaloreid ja rasva kulutada.

eemaldage rasva alumine abs

Väikese detsembri uuringu järgi aastal Arstiteaduse arhiivid ülekaalulistest naistest võib joogivesi energiakulu suurendamise kaudu toetada termogeneesi - protsessi, mille teie keha soojuse eraldamiseks läbib. Termogenees aktiveerib Mayo kliiniku andmetel ka pruuni rasva, mis aitab teil hoida kehatemperatuuri, mis suurendab kalorite põletamist. Teine põhjus vedeliku säilitamiseks on näljatunde kompenseerimine.

Järgmine kord, kui pärast äsja söömist tunnete end näljasena, soovitab Martin juua klaasi vett.

eemaldage rasva alumine abs

Kui kõht veel 20 minutit hiljem veel nuriseb, siis chow down.