Liigu sisu juurde

Palun jätke meile positiivset tagasisidet ja anda kõik 5 tähte, kui sa oled rahul meie tooted, oma väga soovitada, on meie motiveerida edasi liikuda, me tõesti hindan oma aega, kui sa jätsid positiivse tagasiside. Põhjus: Et kogeda muud meie pakutavate kavade eeliseid, peab teie keha kõigepealt õppima kasutama rasva peamise energiaallikana. Üksuse Tüüp: töö Pakendi Suurus: 20cm x 30cm x 1cm 7. Asetage tassi allosas valida ala,aeglane lase,teie nahk saab imetakse cup hakata massaaž. Teenuse Transiidi Ajal on ette nähtud vedaja, nädalavahetustel ja pühade ajal on välistab, et tarneaeg võib olla pikem, kui me lubas, eriti pühade ajal, nii et palun olla kannatlik.

Põhjus: Et kogeda muud meie pakutavate kavade eeliseid, peab teie keha kõigepealt õppima kasutama rasva peamise energiaallikana. Mõelge sellele kui TNT-dieedi kaitsme süütamisele. Tavaliselt on teie keha nädala või kahe jooksul peaaegu täielikult kohanenud ja ülejäänud muutused toimuvad veel 2 nädala jooksul.

tnt rasva poletamine

Pärast nelja nädala möödumist plaanil A saate selle peal püsida või minna üle neljale muule plaanile. Valige lihtsalt oma plaan, lähtudes kehakoostise eesmärkidest ja sellest, kui palju rasva peate kaotama. Minge järgmisele lehele väikese viktoriini jaoks, et teada saada, millise plaani peaksite valima Järgmisel lehel näete, mida saate süüa!

tnt rasva poletamine

Rasvapõletuse ajavöönd Pole tähtis, millise TNT-plaani olete valinud, rasvade põletamise ajavööndis olevad toidud moodustavad teie dieedi aluse. Neil on tnt rasva poletamine süsivesikuid, nii et nad ei tõsta teie insuliini ega glükogeeni taset. Järgige vaid viit toitumistaktikat allpool.

Toitumistaktika 1.

tnt rasva poletamine

Valige rikkalikult rasvapõletuse ajavööndi toitude hulgast. Sööge julgelt nende toitude mis tahes kombinatsioone, kuni tunnete end rahulolevana, kuid mitte täidisena.

  1. Chinatown salendav massaaz
  2. Jp kaalulangus
  3. Barre slim alla

Need "piirangud" tunduvad liiga lihtsasti töötavad, kuid uuringujärgsed uuringud on näidanud, et sellisel viisil söömine lubab dramaatilisemat rasva kadu kui mis tahes muu lähenemine - ilma et oleks vaja kaloreid lugeda. Tarbige igal söögikorral kvaliteetset valku. Valgu söömine tagab, et teie kehal kas mesi on rasvapoletaja alati olemas tooraine lihaste ehitamiseks ja säilitamiseks, isegi kui te kaotate rasva.

tnt rasva poletamine

Ärge kartke rasva. Rasv on söödud kalorite koguarvu kontrollimisel ülioluline - see tekitab rahulolu. Andke endale köögiviljad.

tnt rasva poletamine

Keskmiselt tarbivad kõige edukamad madala süsivesikusisaldusega dieedipidajad vähemalt 4 portsjonit madala tärklisega köögivilju päevas. See on peaaegu kõik köögiviljad, välja arvatud kartul, porgand ja mais.

TurulSupermarket.news

Vältige suhkrut ja tärklist. Vältige leiba, pastat, kartulit, ube, riisi, puuvilju, piima, komme, tavalist soodat ja küpsetisi - samuti muid teravilju, jahu või suhkrut sisaldavaid toite.

Need toidud kas tõstavad veresuhkru ja insuliini taset või täiendavad glükogeeni - kõik see pärsib teie keha võimet energia saamiseks rasva põletada.

tnt rasva poletamine

Te võite olla üllatunud, kui näete selles loendis puuvilju ja piima, kuid tnt rasva poletamine pole sellepärast, et kumbki oleks ebatervislik - nad pakuvad looduslike suhkrute kujul lihtsalt liiga palju glükogeeni täiendavaid süsivesikuid.