Liigu sisu juurde

Siis veenduge, et te pole kõnniteel, siis võib-olla saate. Kui ta läheb mägirattasõidule, mis põleb umbes 3, 9 kalorit naela tunnis, põletab ta umbes kalorit, kuigi ta võib katta vaid kaheksa miili.

Kas jalutuskäik põletada rohkem kaloreid, kui jalgrattasõit?

Kõndimine ja rattaga sõitmine on mõlemad suurepärased viisid kaalu langetamiseks, kuid kumb põletab rohkem rasva? Otsustamine võib taanduda teie elustiilile ja keskkonnale. Näpunäide Sa ei saa valesti minna ei rattaga sõitmise ega kõndimisega.

mis on parim looduslik rasvapoletaja

Mõlemad on aeroobsed harjutused, mis tähendab, et need aitavad teil kaalust alla võtta ja aitavad teie südant tervena hoida. See sõltub sellest, milline treening sobib teie elustiiliga paremini.

rasva kadumise ri

Kuidas keha põleb rasva See aitab mõista, kuidas keha rasva põletab, kui otsustate, kas kõndimine või rattaga sõitmine on teie jaoks harjutus. Keha saab energiat sellest, mida sööd kalorite kujul. Kui sööte üle või ei kuluta lisakaloreid ära, salvestatakse need rasvana.

  1. Kui ei, siis on see artikkel just sulle!
  2. Kaalulangus arlington va
  3. jalgrattasõit - kuhu see täpselt mõjub?
  4. Power walking jooksurajal kaalulangus
  5. Kaalulangus relvades

Mayo kliiniku andmetel peate 1 naela rasva kaotamiseks põletama kalorit. Umbes 1—2 naela nädalas vähendamiseks oleks vaja dieedilt umbes — kalorit päevas vähendada.

Järgige harjutuste soovitusi Nagu paljud muud liiki aeroobsed treeningud, on ka jalgrattasõit tõhus viis liigse rasva kaotamiseks. Sõltumata sellest, kas sõidate maanteel või kasutate siseruumides asuvat treeningratast, võib rasva kaotamiseks jalgrattasõit suurendada ainevahetust, mis aitab kaalust alla võtta. Kuid see, kuidas te oma rattatreeninguid üles ehitate, võib teie rasva põletamiseks jalgrattaga sõitmisel oluliselt mõjutada teie tulemusi.

Tervisliku, pikaajalise kehakaalu langetamiseks soovitab Toitumis- ja dieetiakadeemia aeglast ja järjepidevat tempot. Hea koht alustamiseks on toitumissuuniste ameeriklaste tabel, mis näitab, milline peaks olema teie kalorite tarbimine teie vanuse, soo ja selle järgi, kas elate istuva või aktiivse eluviisiga.

See kasutab teie ühendatud teavet, et arvutada, kui palju kaloreid peate tarbima tervislikuma kehakaalu saavutamiseks.

Rattasõit pole imeline kõht-rasvapõletaja, mida otsite. See on siiski üks paljudest kardiotreeningutest, mida soovitab Füüsilise aktiivsuse juhised ameeriklastele vormis hoidma. Mõni muutuja, sealhulgas teie kehakaal ja pedaali kasutamise tugevus, määravad ära, kui palju kaloreid kulutate. Keharasva põletamiseks peate looma kalorite puudujäägi või kulutama energia saamiseks rohkem kaloreid kui päevas kulutate.

Näiteks aastane naine, kes kaalub naela ja on 5 jalga, 2 tolli pikk, vajaks selle kaalu püsimiseks kalorit päevas. Tervislikule kaalule jõudmiseks soovitab tööriist süüa kalorit päevas.

keha augustamine kaalulangus

Jalgrattasport kaalulanguse jaoks Harvardi tervisekirjastuse põletatud kalorite tabeli põhjal on jalgrattasõit õige tee, kui teie eesmärk on põletada rohkem rasva ühes treeningus.

Diagramm näitab, et inimene, kes kaalub naela ja jalgrattaga väljas mõõduka tempoga, põletab 30 minutiga kalorit. Sama kehakaaluga inimene, kes kõnnib mõõdukas tempos 30 minutit, põletab kalorit, mis on peaaegu kalorit vähem kui rattasõidul.

fat burn artikli

Rattasõit võimaldab teil hõlpsalt vahetada ka mõõduka ja raskema treeningu vahel. Mõnel päeval võite valida, kas minna aeglaselt ja teistel päevadel võib-olla minna raskelt ja kiiresti.

Rattaga sõitmist peetakse aeroobseks treeninguks, mis vastavalt ajakirjas avaldatud Rattasõidu otsus võib langeda sinna, kus te elate ja milline on teie eelarve.

vibrating keha massager slimming machine

Kui te ei kas jalgrattasoit poleb kohu rasva kohas, kus on rattateed või turvalised teed, ei pruugi rattaga sõitmine olla parim treeninguvalik. Samuti peate tegema esialgse investeeringu.

Tarbijaaruanded ütleb keskmiselt hea ratas, mille viimane hind on alates aprillist vähemalt dollarit.

tervislik soogi kaalulangus

Teil on vaja ka kiivrit ja head sõidavad Kõndimine versus rattasõit Rattasõit võib küll rasva kiiremini põletada, kuid ärge lubage kõndimist kui head viisi kaalust alla võtta. Kui kaalute naela ja kõnnite tund aega minutilise miili tempos, olete Harvardi tervise kirjastuse andmetel kõndinud veidi rohkem kui neli miili ja põletanud kalorit.

Saate muuta selle raskemaks treeninguks, liikudes mööda samme, mäkke ja jõul kõndides.

Ats õpib rattaga sõitma. Vol 1

Kõik need tõstavad teie pulssi ja suurendavad põletatud kalorite hulka. Nagu jalgrattaga sõitmine, on ka kõndimine aeroobne treening, mis tähendab, et saate kõndida vähem rasva kõhtu Kõndimisel on täiendav eelis sellest, et see on hea ka teie vaimsele tervisele.

  • Kuidas magamisel rasva kiiresti poletada
  • Kas jalutuskäik põletada rohkem kaloreid, kui jalgrattasõit?
  • Salendav hack
  • Keha on laisk, ja rasvade muutmine energiasse on raskem kui kui keha teistes kujudes juba salvestatud energia kasutamine.
  • Tervislik iganadalane kaalulangus kg

Vastavalt Harvardi tervise kirjastuse