Liigu sisu juurde

Ahi kuumutada kraadini ning küpsetada mintsa kuni oopsid on ilusad kuldsed : Soovitan ka pilgu heita lchfeesti. Aga nagu teada, siis keelud selleks vist ongi, et neist üle astuda.

Kuid see pole kõik hea uudis.

#1 Söö piisavalt!

Ka välijooksul on mõned varjuküljed, näiteks: Elementidega peate hakkama saama. Ideaalsetes tingimustes võib jooksmine olla täiesti kosutav. Aga kas seda kuumuses või vihmas välja lüüa või jäise tuule käes kolada? Mitte eriti.

Time Restricted Eating Put to the Test

Teil on vähem kontrolli. Kui te pole läbinud täpselt sama marsruuti tuhat korda, võib olla raske oma tempot säilitada, kui maastik või kalle muutuvad ilma ette hoiatamata.

Millal algab rasvapõletus

Sa oled kodust kaugemal. Alati on võimalus eksida või vigastada. Sellepärast jooksed alati oma telefoniga ja ütled sõbrale või pereliikmele, kuhu lähed, eks? Millal väljas joosta Õues jooksmine pole oma olemuselt parem kui jooksurajal siseruumides jooksmine, nii et te ei peaks seda tegema survet tundma lihtsalt sellepärast, et arvate, et see pakub teile rohkem väljakutseid.

kas jooksulint poleb rasva kaalulanguse nouanded 3 nadalat

Kuid nii Karp kui Peek on ühel meelel, et kui õues jooksmine tundub mõnusam ja jooksulint kipub sind igavaks või sipelgaks, on õues suundumine tõenäoliselt parem valik. Samuti tasub õues käia vähemalt mõnda aega, kui treenite õuesõiduks. Ehkki jooksulindi kalde muutmisega saate simuleerida erinevaid künkaid ja maastikke, aitab õues jooksmine teil õppida, kuidas ennast tempot teha, selle asemel, et tugineda veskinäidikule.

Kaalulangus ja igaühega põletatud kalorid Suurepärase treeningu saate õue joostes või jooksulindil joostes. Põletate õues rohkem kaloreid kui täiesti tasasel jooksulindil, kuid nagu eespool mainitud, näitavad uuringud, et saate erinevuse jaoks kohanduda, seades kalde 1 protsendile.

#2 Söö süsivesikuid!

Pange see kõrgemale või muutke gradienti üles ja alla, nii jõuate mägisema välijooksu matkimise lähedale. OK, aga kui palju kaloreid te kulutate tegelikult põlema? Konkreetne arv, mille põletate, sõltub sellistest teguritest nagu teie ainevahetus ja kehakaal. See kehtib õues või siseruumides jooksmise kohta, ehkki on oluline meeles pidada, et jooksulintekraanil olevad kalorid on vaid hinnangulised pallid. Üldiselt sõltub kogus siiski sellest, kui kiiresti te jooksete.

kas jooksulint poleb rasva kaalulanguse vihjeid rasva maksa

Päeva lõpuks on lõpuks vaja valida jooksurutiin, mida regulaarselt teete. Kui õue jooksmine tähendab, et olete järjekindlam, pitsitage end ja tulge uksest välja. Tõepoolest, sama Spordi ja liikumise psühholoogia Uuring näitas, et välijooksjatel on suurem positiivse seotuse, taaselustamise ja rahu tunne võrreldes nendega, kes kasutavad jooksulinti.

kas jooksulint poleb rasva kaalulangus 7 nadala jooksul rasedatel

Ja see meeleolu suurendamine võib anda teile rohkem energiat - nagu teie jooks on vaevalt üldse töö. See võib anda tulemuslikuma treeningu. Teine hea moodus on võtta kasutusse iga kord väheke raskemad raskused, et keha proovile panna.

kas jooksulint poleb rasva pose salendav botox

Kui treenides ei nähta tulemusi piisavalt kiiresti, siis tihtipeale tõstetakse treeningkoormust ning ei anta kehale aega treeningujärgseks taastumiseks. See viib vaid vigastuste ning kurnatuseni. On vale arvata ka, et mida rohkem kaloreid põletada, seda rohkem põletatakse ka rasva. Tundide viisi ratta või jooksulindi peal veetes, hakkab su keha lagundama lihaseid, mille nimel oled eelnevalt kõvasti vaeva näinud.

kas jooksulint poleb rasva rasvapoleti seep

Selle asemel, et tunde päevas treenida, lase professionaalil endale sobilik ja efektiivne treeningkava koostada ning ära unusta premeerida end puhkepäevadega, mil su keha tegelikult lihast ehitab!

Tänapäeval istuvad inimesed telefonis igal võimalusel ning kulutavad kümneid minuteid ise sellest aru saamatagi.

Fresh articles

Nii võib kohata jõusaalis inimesi, kes treenivad kõvasti, kuni telefon teeb piuksu ja end seejärel online-i unustavad. Ära võta telefoni kaasa või lülita see lihtsalt välja! Nii ei anna sa võimalust millelgi end treeningu ajal segada. Sama kehtib ka sõbrannade kohta.

JOOKSULINT VS VäLJAS JOOKSMINE: MIS ON PAREM TREENING? - TERVIS -

Naised on jutupaunikud ja paratamatult jäävad jõusaalis lihastemägede peale kihistama või teiste naiste vormi kadestama. Leppige sõbrannaga kokku, et treeningu ajal te üksteist ei sega või jäta sõbrannatamise aeg kohvikutesse! Äkki sa vaid arvad, et toitud väga tervislikult ja treenid korralikult?

Vaata kogu oma igapäev kriitilise pilguga üle: kas sa ikka liigud piisavalt, teed sa trenni hingeldama panevalt, kas maiustad liiga tihti või sööd toite, mis sinu toitumiskavasse ei peaks kuuluma?

kas jooksulint poleb rasva 8 min rasva poleti

Kui siit ja sealt tuleb väike kõrvalekalle, siis ei saagi oodata märkimisväärseid tulemusi. Proovi kasvõi 1 nädal olla nii range kui suudad ja vaata, kas tunned või näed erinevust.

  • Kodu ravi kaalulangus
  • lonkijad jooksulindil

Inks Jõusaalis on ju see mõnu, et lülitad end absoluutselt tavaelust välja ja trennid mõnuga. Ära võiks keelata moblad saalis ja peale selle segab teisi ka, esiteks see, et keegi muliseb, ning ka see kui mobla heliseb. Aga nagu teada, siis keelud selleks vist ongi, et neist üle astuda. Mida oma kehas sa sellega arendada loodad?