Liigu sisu juurde

Lisaks sellele on Ă”unaÀÀdikal ka palju muid kasulikke omadusi, nii et kui soovid kaalu kiiremini langetada, tuleks kindlasti kaaluda Ă”unaÀÀdika lisamist oma menĂŒĂŒsse. Sel juhul kaotab keha ainult vett, mis tuleb seejĂ€rel tĂ€iendada.

Lihtne viis, kuidas kerge trenni kÀigus rohkem rasva pÔletada Rasva pÔletamine ja kalorite pÔletamine on erinevad asjad.

Esimesena kasutab organism rasva poleb rasva kĂ€igus Ă€ra sĂŒsivesikud, sest neist saab keha kĂ”ige kiiremini energiat.

rasva poletada lopmatu pantide

Keha jaoks on sealt energia kÀttesaamine trenni ajal hoopis raskem, selleks peab ainevahetus tÔesti vÀga korralikult töötama. Fitnessiteooria kohaselt pÔletab organism rasva kÔige efektiivsemalt madala intensiivsusega treeningu kÀigus, sest sel moel annad sa kehale enam aega, et ladustatud rasvadeni jÔuda, neid töödelda ja pÔletada.

Intensiivse trenni kĂ€igus saab keha energiat esmalt sĂŒsivesikutest.

parimate kaalulanguse abivahendid

KĂ”ike seda teades — kuidas energia tarbimine ja trenn omavahel kokku sobitada? Hiljutine, ajakirjas American Journal of Physiology ilmunud uuring vĂ”rdles kĂŒmne ĂŒlekaalulise, kuid ĂŒldiselt terve mehe söömisharjumusi: ĂŒhed sĂ”id enne madala intensiivsusega treeningut hommikusööki ja teised jĂ€tsid selle vahele.

toiduained mis aitavad rasva poletamisel

Teadlased tuvastasid, et kilokalorit sisaldava hommikuse lisaeine söömine kaks tundi enne kerget trenni milleks oli tund kÔndimist aitas pÔletada pisut rohkem kaloreid, kuid söögikorra vahelejÀtmise korral pÔletas keha rohkem rasva. Nende organism, kes sÔid hommikusööki, ei suutnud kohe juba ladestunud rasvade kallale asuda.

Lihtne viis, kuidas kerge trenni kÀigus rohkem rasva pÔletada

Kuid on veel ĂŒks huvitav asjaolu. Trennieelne mittesöömine aktiveeris rasvarakkudes geenid, mis on seotud tervislikuma ainevahetusega, trennieelne söömine seda aga ei teinud. Uuring viitab, et ilma söömata trenni tegemine vĂ”ib olla kasulikum, kui soovid rasvkoest vabaneda ning see vĂ”ib ka pikemaajalises perspektiivis tervisele kasuks tulla.

Kas trennil tĂŒhja kĂ”huga on mĂ”tet? KatsejĂ€nesed sooritasid reiesirutuspingil ĂŒhe jalaga 30 minutit kerge raskusega harjutust. Uurijad vĂ”rdlesid nii puhkava kui ka töötava jala nahaaluseid rasvarakke. Töötaval jalal oli rasvarakkudes mĂ€rgatavalt suurem verevool ja lipolĂŒĂŒs rasvade lagundamine glĂŒtserooliks ja vabadeks rasvhapeteks.

Olgu rĂ”hutatud, et uuring oli vĂ€ikesemahuline ainult kĂŒmme inimest ja vaatles pelgalt hommikust trenni. Kui sa aga pead kindlasti enne trenni sööma ega suuda tĂŒhja kĂ”huga treeningul higistada, siis tuleks ikkagi mĂ”ningaid nĂ”uandeid jĂ€rgida.

Only 3 Ingredients - Pita Bread at home - Flatbread Recipe (No Oven No Yeast ) - Pita Bread Recipe

Kuna organism kasutab rasva energiaallikana madala intensiivsusega treeningu ajal, siis on lihtsaimaks viisiks kuidas toonida relvade parast kaalulangus saada sĂŒĂŒa enne trenni rasvast toitu. Sobilikud on tervislikud rasvad, nĂ€iteks avokaado vĂ”i munad vĂ”i vĂ”i kookosĂ”liga.

  1. LĂŒhidalt: joo ja mölla!
  2. Lihtne viis, kuidas kerge trenni kÀigus rohkem rasva pÔletada - Anne & Stiil
  3. TĂ€na avaldan oma arvamust ja jagan kogemust.
  4. Toidud, mis aitavad rasva pÔletada Mis on need toiduained, mis aitavad rasvapÔletusprotsesse kehas kiirendada?
  5. Kuidas saada kaalulangust kiiresti kodus
  6. Parandab kolesterooli vereprofiili.
  7. Mis pulss pÔletab rasva - Veenid
  8. 10 SALEDA PIHA NIPPI: Kuidas kiiremini rasva pĂ”letada? – Iluguru

Ka pÀhklid on vÀga head rasvaallikad vÔi siis pÀhklivÔi ja banaanid. Allikas: Delish.

kas banaani rasva poletamine toitu