Liigu sisu juurde

See on täpselt nagu lihaste ja rasva erinevus. Siiski ei saa keha koostise muutumist negatiivseks pidada, eriti tühja kõhuga.

Vistseraalse rasva kaotamise viisid

Kardio jaoks peaksite natuke kiirust suurendama, soovitaksin treeningu ajal mõõta oma pulssi ja teha kindel, et see on umbes lööki minutis või natuke kõrgem. Enne seda peate veenduma, et siin pole meditsiinilisi probleeme, kui te pole kindel, peaksite kõigepealt oma arstiga nõu pidama. Seejärel võite avastada, et saate seda teha ainult kümme minutit. Seejärel peaksite proovima treeningu aega pikendada, nt. Paigaldades ei saa te mitte ainult kauem jalgrattaga sõita, vaid saate ka kiirendada sama pulsiga kiiremini.

Kas Fasted Cardio tõesti paraneb rasv kadu?

Hea kardiotreeningu rusikareegel on võimsuse ja kaalu suhe. Kui jagate püsiva võimsuse, mida saate anda näiteks 20 minutitvattides, jagatuna teie kaaluga kilogrammides, peaks see suhe olema 3 või suurem. Kuid siis teete maksimaalset pingutust, samal ajal kui treeningutel peaksite minema aeglasemalt.

Teie jaoks tähendab see umbes W võimsust. Teine mõõt on südame löögisageduse taastumise määr. Kui treenite näiteks 20 minutit pulsil lööki minutis, siis saate pingutust oluliselt vähendades mõõta, kui kiiresti teie pulss langeb. Esimesel minutil peaks see langema vähemalt 30 lööki minutis, nii et ühe minuti pärast peaksite olema alla lööki minutis.

Ka teie puhkepulss peaks aja jooksul langema, kuid see on vähem usaldusväärne mõõduvõtt sobivuse jaoks.

Südame rasva kadu: intervalltreening lööb madala intensiivsuse välja!

Kui teete seda ja jälgite hästi oma südame võimekust, siis kui saate kogemusi oma südametreeningu saavutamiseks peaksite töötama selle nimel, et seda suurendada umbes tunnini päevas. Tõenäoliselt hakkate kaalu langetama alles siis, kui teete intensiivsusega rohkem kui pool tundi päevas. Ma ei soovitaks dieeti pidada, sest see häirib teie vormi tõstmist kuni tipptasemeni.

Seejärel kaotate järk-järgult natuke kaalu, kui keha ennast ümber seadistab. Niisiis, te hakkate tegelikult palju rohkem sööma ja kaotate siiski natuke kaalu.

Ngulu Ge

Ma kaotasin umbes 6 aasta jooksul natuke kaalu umbes 62 kg-lt 57 kg-ni. Ma suurendasin oma vormi järk-järgult, jookses 20 rasva kadude suda päevas 3 korda nädalas 50 minutini 5 korda nädalas. Kuid söön palju rohkem kui 6 aastat tagasi. Oleksin oma kaloraaži piiranud 6 aastat tagasi, oleksin natuke kaalu langetanud, kuid ma poleks füüsiliselt palju paremini sobinud.

napunaited rasva eemaldamiseks kehast kaalulangus rahvatervis

Samuti on tõenäoline, et dieetide tõttu võis elundite ümbruses olla vistseraalne rasv. Kui ütlete oma kehale, rasva kadude suda ei ole superfit ja et see ei saa alati arvestada piisavalt kaloritega, siis mis on loogiline vastus?

nano go kaalulangus ja energia kaalulangus 4 paeva jooksul

Võrdle seda sellega, kui ütled oma kehale, et kui see pole superfit, ei pruugi see ellu jääda see on vale, kuid teie keha rakud ei tea, et te treenite ainult lõbu pärastkuid see võib alati arvestada piisavalt kaloritega. Ilmselt reageerib teie keha sellisel juhul erinevalt.

ben mulroney kaalulangus apex thermo fat burn

Algne sisu on saadaval stackexchange -is, mida täname cc by-sa 3.