Liigu sisu juurde

Siiski näitasid mõõtmised bioimpedantsi, naharakkude ja ultraheli abil lihasmassi vähest langust. Eeldati, et alatoitumusest taastamine võib olla aeglane ja raske. Alustage oma 30 päeva jooksul treenivate naiste treeningut. Kuid üks suurimaid on seks. Toitumine Teine viga, mida ma olen näinud, on toitumisplaanides, mida treenerid mõnikord naistele määravad.

Fogoros, MD Share on Facebook Share on Twitter Fitness-naistele dieedi maksumus Kliinilised uuringud kontrollivad sageli ülekaalulisuse epideemia ümbritsevat kehakaalu. Loomulikult on seda tüüpi uuring vajalik, arvestades, et 30 protsenti ameeriklastest on rasvunud, kellel on vähenenud tervislik seisund.

puffy silmad parast kaalulangus kaalulangus 10 paeva jooksul kodus

Aga kuidas aktiivsed naised, kaalulangus ainult katkendliku paastumisega on normaalne kehakaal kehalise võimekuse ja kulturismi valdkonnas? Usaldusväärse teabe leidmine naistele, kes soovivad kaalust alla võtta, on keeruline protsess.

Ekspertide arvustuste kohaselt on uuringud puudulikud ja seal on aegunud kvaliteetse materjali olemasolu. Normaalsed kehakaalu sportlased arvavad, et dieediga seotud tervisemõjud on oluliseks teemaks, mis on sama väärt kui kliinilised uuringud. Nad tahavad teada, mis nende kehaga juhtub, kui neil kuni fitness naissoost rasva kadu tõsine kaalulangus ja keharasv. Kas see on ohutu? Nende naiste paljusid küsimusi ja muresid pole siiani lahendatud. Teadlased on võtnud aega, et uurida tõsise kaalukaotuse mõju aktiivsetele naissoost kehalisele võistlejatele.

Need käsitlevad konkreetselt keha koostise ja hormoonide funktsiooni muutusi kolme kuni neljakuise dieedi perioodi jooksul. Vabatahtlikud jagunesid kahte rühma: 27 naissoost dieetrit kuni fitness naissoost rasva kadu 23 kontrollis osalejat. Kontrollgrupp säilitas nii toitainete tarbimise kui ka füüsilise koormuse. Taastumisfaas ligikaudu 19 nädalat : dieediga rühm suurendas kaloreid algsele algtasemele. Kõik naised läbisid enne uuringut ja pärast selle lõpetamist ulatuslikku laboritööd ja kliinilist skriinimist.

Fitness hindamise testimine hõlmas DXA skaneerimist, bioimpedantsi, nahahooldusi, vererõhku ja lihasjõu mõõtmisi.

  • KUIDAS KAOTADA KEHARASVA: TEADUS, MIS TEGELIKULT TööTAB - TERVIS -
  • Kaalulangus koerad sumptomid
  • Kas tõlkida kirjeldus Google'i tõlke abil eesti keelde?

Võistlejatel oli tugev vastupanuõppe taust ja koolitati uuringute käigus omaenda programmidega. Toitumisgrupi osalejad järgisid jagatud rutiinseid treeninguid, mida tihti kasutavad kulturistid.

Katkestatud rutiinid keskenduvad ühe lihasrühmi ühe treeningu seansi kohta. Koolitus kestis 40 kuni 90 minutit. Osalejad osalesid ka koolitustel.

Kuidas õigesti treenida naissoost klienti rasva kadu saamiseks!

HIIT rutiinid kestisid umbes 20 minutit ja madalama intensiivsusega aeroobika tavaliselt 30 kuni 60 minutit. Kõik osalejad hoidusid HIITi õppustest võistlusnädala jooksul ja kasutasid ainult madalama intensiivsusega aeroobikat.

Enamik naisi eelistas eraldi südame- ja vastupanuõpetust, et nad teostaksid iga päev kaks erinevat treeningut.

  1. Järeldus Oma peaaegu aastase isikliku koolituse jooksul olen välja töötanud konkreetsed treenimisstiilid erineva soo, vanuse ja sobivusega klientidele.
  2. Fogoros, MD Share on Facebook Share on Twitter Fitness-naistele dieedi maksumus Kliinilised uuringud kontrollivad sageli ülekaalulisuse epideemia ümbritsevat kehakaalu.
  3. Keharasva kaotamine võib olla keeruline, kuid tööriistad, mida saate selle saavutamiseks kasutada, pole sugugi nii keerulised.
  4. Rohkem jõusaali aega pole alati parem Spordisaalide populaarsus on viimasel ajal ühtlaselt kasvanud.

Kontrollgrupi igapäevane toitumine jäi samale tasemele, samal ajal kui dieters vähendas kogu kalorite tarbimist peaaegu 30 protsenti. Suurim vähenemine oli toitumisgrupi süsivesikute kujul.

Enne dieedi võtmist tarbivad toitumisharjumused päevas ligikaudu grammi süsivesikuid ja vähendatakse kuni grammi päevas. Kontsentratsiooni nädalal tõusis see väärtus pisut üle baasjoone g päevas lihaste glükogeeni poodide täiendamiseks.

Süsinikdioksiidi lisamine toidule annab lihaskoe täiuslikuma välimuse, kuna vesi tagastatakse dehüdreeritud kudedesse. Proteiini tarbimine oli päevas ligikaudu grammi ja dieedi faasis oli tarbitav rasv umbes 53 grammi päevas.

Uuringu kohaselt võib toitumisrühma koguenergia kalorite tarbimine jaotada järgmiselt: Eelneva dieedi faas: kalorit Dieedi faas: kalorit Taastumisfaas: algtasemele või eelseisundi tasemele naasmine Treeningu intensiivsus ja kestus jäid kontrollrühma jaoks muutumatuks.

Siiski rakendas toitumisgrupp erinevat väljaõppe intensiivsust või kestust sõltuvalt dieedi faasis. Tavaliselt kasutavad võistlusnädalad võistlejate võistlejaid kitsendava perioodi jooksul. See lihtsalt tähendab, et konkurendid vähendavad, muudavad või kaotavad tavapäraseid treeninguid, püüdes parandada oma keha esteetikat ja tugevust. Toitumisgrupp vähendas uurimisperioodil oma ajakoormustreenimist ja suurendas iganädalasi aeroobseid seansse.

Teadustöö tulemused Mida teadlased leidsid ja kuidas tõsine kehakaalu langus kaalulangus inverness naissoost võistlejat või kulturistid? Teadusuuringute tulemused näitasid, et toitumisrühm suutis edukalt vähendada keharasva massi ja kogu keha rasvaprotsenti.

Keha rasvaprotsent kõigile osalejatele taastusjärgu ajal algväärtustele või algväärtustele. Kehasisaldus määrati kolme erineva meetodi abil ning keharrasvaprotsendi kohta esitati järgmine teave: DXA skaneerimine - 23,1 vähendati 12,7 protsendini peetakse kõige täpsemat keha koostise testi Bioimpedants - 19,7 on vähenenud 11,6 protsendini Skinfoldi kliimaseadmed - 25,2, vähendatud 18,3 protsenti Teiseks positiivseks järelduseks oli toit, mis DXA skaneerimise tulemuste põhjal oluliselt ei mõjutanud lahja massi.

Siiski näitasid mõõtmised bioimpedantsi, naharakkude ja ultraheli abil lihasmassi vähest langust. Keskmiselt näitab see kõiki võistlejaid, kelle rasvasisaldus on märkimisväärselt vähenenud ja enamikul neist on väike langus kuni tailiha lihase muutumiseni.

Suurepärased uudised naistele seoses lihaste kaotamisega toitumisfaasis. Mõlema rühma toitumisfaasis säilitati isomeetriline ja plahvatusohtlik jalgade tugevus. Kuid dieedil ilmnes pingutuspressi tugevus vähenemine kontrollrühma suhtes. Hormooni funktsiooni tulemused ei olnud dieediga naistele nii positiivsed.

Vereanalüüsid näitasid leptiini, testosterooni ja östradiooli vähenemist dieediga võrreldes kontrollrühma suhtes.

Kuidas keharasva kaotada: teadusega toetatud viisid, mis tegelikult toimivad

Leptin hormoon aitab reguleerida energia tasakaalu, kuni fitness naissoost rasva kadu ja süttib, kui me sööme. Testosteroon ja östradiool on esmased suguhormoonid, mis kontrollivad meeste ja naiste tunnuseid. Suguhormoonide, eriti östradiooli östrogeeni vähenemine põhjustas paljudel dieedel olevatel naistel menstruaaltsükli häireid või amenorröa periood ei olnud.

Leptin ja östradiooli tase normaliseerusid taastumisfaasis, kuid kahjuks jäi testosteroon normaalsetele väärtustele alla. Naiste madal testosteroon võib kahjustada seksuaaltervist, libiido, energiat ja meeleolu.

6 spordimüüti, mida iga jõusaalis käija peaks teadma

Kilpnäärme stimuleeriva hormooni TSH tase püsis normaalses vahemikus, kuid dietüülrühmale vähenes T3 trijodotüroniin. T3 tekib kilpnääre ja madal tase võib näidata hüpotüreoidismi või nälgimist. See hormoon mängib olulist rolli kehatemperatuuri, ainevahetuse ja südame löögisageduse reguleerimisel. Uurijad teatasid, et T3 on taastumisfaasis endiselt madal ja soovitas pikemat dieedirühma kalorite tarbimist.

Suurenenud taastumisperiood aitaks vähendada pikaajaliste hormoonide muutusi ja tasakaalustamatust. Muud tervisega seotud probleemid ja teave Teises uuringus vaadeldi naissoost kulturistidele treenimise sõltuvust ja lihase düsfomorfiat. Keha pildiprobleemid ja rahulolematus võivad olla probleemiks spordis nagu kulturismis.

  • Kuidas õigesti treenida naissoost klienti rasva kadu saamiseks! - Atleetvõimlemine
  • 6 spordimüüti, mida iga jõusaalis käija peaks teadma - Elu -
  • Toonimine ilma kaalukaotuseta
  • Kas tõlkida kirjeldus Google'i tõlke abil eesti keelde?
  • Kuidas tõsine kehakaalu langus mõjutab naissoost kulturismi

Keha täiuslikkuse ajastus surub mõned naissoost ja meessoost tõstjad välja psühholoogiliselt kahjuliku kulturismi jaoks kinnipidamise lähenemisviisi. Tundub, et naissoost konkurentsivõimelised kulturistid on rohkem ohustatud, et arendada harjutusõltuvust või lihaste düsmorfiat võrreldes naistega, kes elavad harrastuslikult.

Harjutusõltuvus ED : sundimine harjutamiseks, mis põhjustab liigset käitumist, arvestamata võimalike negatiivsete tervisemõjudega. Lihase düsfunktsioon MD : vastupidine anorexia nervosa ja mõnikord viidatud kui bigorexia. MD-i kehaehitaja usub, et nad on liiga õhukesed või vähearenenud, kui nad on tegelikult üsna suured ja lihased.

mons pubise rasva kadu voimalused pingutada liigse naha parast kaalulangust

Teised uuringud näitasid, et ebaratsionaalne söömine võib muutuda probleemiks lahtiste spordialade sportlaste osalemisel. Naiste kulturistid ja spordivõistlejad on suurema riskiga piirata ja häirida toitumisharjumusi. See on osaliselt tingitud ekspertide poolt sobimatust toitumisest või puudumisest. Spordi toitumisalale spetsialiseerunud dietistöötajaga töötamisel soovitatakse aidata sportlastel rakendada nõuetekohaseid ja ohutuid väljaõppemeetodeid.

Teine uuring näitas, et pikaajaline äärmine dieet on tihti seotud ebatervisliku keharasva taseme, lihasmassi vähenemise ja luutiheduse vähenemisega. Eeldati, et alatoitumusest taastamine võib olla aeglane ja raske.

Soovitatakse täiendavaid uuringuid, et saada rohkem lõplikku teavet dieedi ja taastumise mõjudest normaalse kehakaaluga aktiivsetel naistel.

Kuna naised konkureerivad, sisenevad tavaliselt mitmesse võistlusele, on vaja rohkem uurida korduvaid äärmise dieediga ja pikaajalisi negatiivseid tervisemõjusid.

Kuidas tõsine kaalulangus mõjutab tõesti naissoost kulturismi

Teadusuuringute kokkuvõte ja võtmehoidja Fitnessel ja kulturismis võistlustel valmistuvad naised tahavad kaotada rasvkoest ja säilitada lihaseid.

Selles uuringus on näidatud mõned positiivsed ja negatiivsed tagajärjed tõsisele kehakaalu langusele, püüdes neid eesmärke saavutada. Järgmised punktid on väärtuslikud võtmed: Lean lihased olid minimaalselt vähenenud üldiselt enamus naisi dieediga konkurentsi. Kõik dieediga osalejad saavutas olulise rasvasisalduse languse.

New Primitive Shelter and Friction Fire (episode 04)

Lihaste funktsioon ja tugevus säilitasid toitumisfaasis hästi. Leptin hormooni tasemed jõudsid normaalsetele väärtustele kõikides naistel taastusfaasis. Estradiool östrogeen tõusis taastumisfaasis kõigile naistele normaalsele tasemele.

muscletech sx 7 fat burner mis rasva poleb sudame loogisagedust

Testosterooni tase jäi normaalsete väärtuste alla isegi taastumisfaasis. Naised peaksid jätkama pikemat taastumisetappi kalorsusega, kuni T3 hormoon ja testosteroon normaliseeruvad. Sõna alguses Naiste kulturismi ja konkurentsivõimelise spordi sport kasvab endiselt populaarsust. Paljud naised on valmis järgima järgmise taseme sobivust ja soovivad, et teema oleks sellest hästi informeeritud.

Võite olla valmis selle sammu astuma, kuid tunnete ennast ebameeldivaks dieediprotsessi ja võimalike tervisekahjustuste pärast. Positiivsed uurimistulemused näitavad, et dieedid võivad kaotada rasva ja säilitada lihasmassi, kuid nendega kaasnevad teadmata pikaajaliste tagajärgedega hormonaalsed tasakaalustamatud kulud ja potentsiaalselt lihasjõu kaotus. Naissoost kulturisti või spordivõistlejana on tähtis uurimistööd ajakohastada. Enne võimaluse alustamist, et alustada konkurentsivõimelise spordivõistluse või kulturismi arendamist, võib osutuda kasulikuks ka registreeritud spordi toitumisalase spetsialistiga konsulteerimine.