Liigu sisu juurde

Praeguste tõendite põhjal ei põhjusta kreatiin dehüdratsiooni ega krampe. Need on näidanud, et kofeiini ja kreatiini koosvõtmine parandab jõudlust rohkem kui see, mida võiksite oodata ainult kofeiinist.

Ärahoidmine Kreatiini kõrvaltoimed - mõju kehale Kreatiinmonohüdraadi kohta on palju müüte ja väärarusaamu. Näiteks väidavad mõned inimesed, et te ei tohiks seda kofeiiniga võtta. Arvatakse, et see põhjustab juuste väljalangemist, puhitus ja neerukahjustusi. Võib-olla olete ka kuulnud, et see lihtsalt ei tööta mõnel inimesel või on selle eelised tavaliselt liialdatud.

Rääkige kreatiini sagedamini esitatavatest küsimustest ja kõrvaltoimetest. Kas kofeiin nõrgestab kreatiini On hästi teada, et kofeiin suurendab tõhusust, nii et selle võtmine peaks teoreetiliselt suurendama kreatiini toimet. See ei ole alati nii, mõnikord ei tööta need kaks molekuli koos.

Ühes uuringus leiti, et kofeiini koos kreatiiniga enne treenimist häirib kreatiini imendumist ja nõrgestab selle mõju kehale. Siiski tuleb märkida, et see uuring hõlmas ainult 9 osalejat ja seda ei korratud kunagi, seetõttu ei tohiks me teha lõplikke järeldusi. Kuid on veel kaks uuringut, mis on seotud kõrge intensiivsusega treeningutega.

Logi sisse

Need kreatiin rasva kaotuse uuring näidanud, et kofeiini ja kreatiini koosvõtmine parandab jõudlust rohkem kui see, mida võiksite oodata ainult kofeiinist. Võib-olla on see tingitud neuroloogilistest parandustest või mõnest muust mehhanismist, mida pole veel täielikult mõistetud.

fat burner hiit

Seega ei saa me praegu olla kindlad, mida oodata, kui võtame enne trenni kofeiini koos retseptimassi kadu st pete. Kui soovite tegutseda kindlalt, on kõige parem võtta kofeiini ja kreatiini eraldi, mis on vaieldamatu hetk enamiku sportlaste jaoks, kes võtavad kofeiini enne treenimist ja kreatiini pärast. Nii saate sellest maksimaalselt kasu saada. Kas ma pean iga päev võtma kreatiinmonohüdraati Lihtne vastus on ei.

Pärast kreatiini kogumist lihastesse pärast selle kasutusele võtmist kulub umbes nädal. Niipea kui see juhtub, võtab pärast sissevõtmise lõpetamist algsel tasemel naasmine veidi aega. Üks treening ei kuluta palju kreatiinmonohüdraati, nii et pärast selle spordilisandi lisandumist lihastesse võib kuluda mitu päeva või isegi nädalat, enne kui lihasesisese kreatiini tase taastub algsele tasemele sõltub treeningu ja dieedi intensiivsusest. Lihtsaim viis kreatiini tarbimisest maksimumi saamiseks on võtta 5 grammi päevas, mis tagab selle spordilisandi pideva kõrgendatud taseme kehas.

Lisateabe saamiseks tehke järgmist. Kas kreatiinmonohüdraati tuleb tsükliliselt reguleerida? On tõsi, et kreatiini tarbides vähendab keha selle loomulikku tootmist.

Sektsiooni sündroom Rabdomüolüüs Lisaks väidavad mõned inimesed ekslikult, et kreatiin on anaboolne steroid, et see ei sobi naistele ega teismelistele või et seda peaksid kasutama ainult profisportlased või kulturistid.

See võib tunduda hirmutav, kuid kreatiini ei tohiks segi ajada steroididega, mis võivad peatada ja isegi jäädavalt häirida keha loomulikku testosterooni tootmist.

Irooniline on see, et kreatiini tootmine on keeruline protsess ja selle lisamine spordilisandina võib olla isegi tervisele kasulik. See on suhteliselt odav.

rasva poletamine kummi

Kui te lõpetate kreatiini võtmise, jätkub keha normaalne tootmine. Puhitus ja kõhulahtisus kreatiini võtmise ajal Kui varem ilmnes seedetrakti häire kõhuvalu, iiveldus, väljaheite häired üsna sageli, siis kreatiini puhastamise tehnoloogia täiustamise tõttu probleem kadus.

Viited Tundub, et uus uuring lõpetab väheste süsivesikute ja madala rasvasisaldusega arutelu. Või teeb?

Lisaks ei tohiks kreatiin rasva kaotuse uuring toidulisandi võtmisel nahaaluses koes vedeliku kogust märkimisväärselt suureneda. Kuid nii suuri annuseid pole kunagi põhjust võtta. Kas kreatiinmonohüdraat on neerudele kahjulik? Kui teil on terved neerud, pole teil kreatiini ees midagi karta.

Mis on selle väidetavad kõrvaltoimed?

Ja isegi kui neerufunktsioon on kahjustatud, pole tõenäoliselt mingeid probleeme. Selle kohta on tehtud palju uuringuid ja soovimatut mõju neerudele pole leitud. Kui teil on probleeme neerudega, on enne kreatiinipreparaatide võtmise alustamist parem konsulteerida arstiga. Üks põhjus, miks mõned inimesed usuvad endiselt, et kreatiin kahjustab neere, on asjaolu, et kreatiini metabolismi tagajärjel moodustub kehas aine, mida nimetatakse kreatiniiniks.

Inimestel, kes ei tegele spordiga ega võta kreatiinilisandeid, võib kõrgenenud kreatiniini tase näidata neeruprobleeme. Sportlased, kes regulaarselt tarbivad kreatiini, peaksid siiski eeldama kõrge kreatiniini taset. Ja mõned sportlased, kes võtavad kreatiini sisaldavaid toidulisandeid, pole sellest teadlikud ja seetõttu on nad mures vereanalüüsis ilmnenud kõrge kreatiniini taseme pärast. Kas ma saan naistele kreatiinmonohüdraati võtta? Ilma igasuguste kahtlusteta. Sageli on nii naiste kui ka meeste eesmärgid väga sarnased saada lihasmassi, kaotada kaalu või säilitada seda.

Ja kreatiin on mõlema soo jaoks võrdselt efektiivne.

Registreeru

Paljud naised väldivad kreatiini, kuna nad kardavad liiga täis saada või kardavad seedeprobleeme. Nagu me juba teame, ei muuda jõutreening ja kreatiini sisaldavate toidulisandite võtmine naisi lihashunnikuteks ning puhitus pole tänapäeval enamasti probleem. Lisateave: lihased saavad kreatiini. Kreatiini kuivatamine Tegelikult peetakse teda üheks parimaks sporditoitluse tüübiks, kui olete dieedil, et vabaneda liigsest rasvast.

Kuidas sobib kreatiin teie lõikusrežiimi?

Kreatiin aitab teil säilitada lihasmassi ja -jõudu koos kalorite defitsiidiga dieedis. Samal ajal ei kaota te lihtsalt kaalu, vaid võite kuivamise ajal kaotada peamiselt rasva, mitte lihaseid. Ja see parandab teie pikaajalisi tulemusi. Kas kreatiin põhjustab kiilaspäisust Ilmselt mitte. Dihüdrotestosteroon on hormoon, mis põhjustab kreatiin rasva kaotuse uuring.

Kas kreatiin on dopinguaine?

Kui teil on kalduvus juuste väljalangemisele, suurendab selle hormooni taseme suurenemine seda kiiremini. Seega usuti, et kreatiin põhjustab kiilaspäisust. Selle uuringu suhtes skeptilisteks on mitu põhjust: Siiani oli see ainus juhtum, kus dihüdrotestosterooni taseme tõusu seletati kreatiinilisandite tarbimisega.

Juhuslikud tulemused pole teadusuuringutes haruldased ja see võib olla üks selliseid juhtumeid. Katse kestis vaid venus kulmutada kaalulangus nädalat ja dihüdrotestosterooni tase hakkas märkimisväärselt langema pärast esimest nädalat, kui sportlased võtsid palju suurema annuse kreatiini.

Seega on võimalik, et pärast mitme nädala möödumist langeb dihüdrotestosterooni tase algtasemele. Teadlased ei selgitanud, mida sportlased sõid ja kui palju, kuidas nad treenisid ja magasid, mis on tegur, mis võib mõjutada dihüdrotestosterooni taset. See võib päeva jooksul suuresti varieeruda, kuid teadlased ei selgitanud, mis ajal nad testid võtsid.

Semperfi5k

Sageli võivad madala kvaliteediga spordilisandid olla saastunud lisanditega või lisatakse neile tõhususe suurendamiseks tahtlikult steroide, kuid uuringu autorid ei nimetanud, milliseid kreatiinilisandeid nad kasutasid ja kes neid valmistas.

See viimane punkt on kõige olulisem, kuna sporditoitlustuses on pettus tavalisem, kui paljud meist võivad arvata. Näiteks leiti ühes uuringus, kreatiin rasva kaotuse uuring kreatiinis sisalduva norandrostenedione anaboolse steroidi jäljendatud kogused olid suurenenud, nii et sportlased ei suutnud dopinguproovi läbida.

Nii et lõppkokkuvõttes on väga vähe põhjust arvata, et kreatiin aitab kaasa kiilaspäisusele.

Kas kreatiinmonohüdraadil on kõigile sama mõju? Uuringud näitavad, et väike osa elanikkonnast ei kasuta kreatiini sisaldavaid toidulisandeid, tõenäoliselt seetõttu, et saavad toidust piisavalt. Samuti on võimalik, et mõnel imendub see seedesüsteemis halvemini kui teistel inimestel.

Kui teile tundub, et see ei mõjuta teid, et te pole märganud tugevuse ja lihaste kasvu suurt suurenemist, siis ärge kiirustage sellest keelduda. Esiteks pidage meeles, et mõju võib olla suhteliselt väike ja seda on lühikese aja jooksul keeruline märgata. Näiteks võiksite kreatiinilisandiga teha teatud kaaluga 1 või 2 kordust rohkem või rasketel lähenemisviisidel raskust pisut suurendada.

Ainuüksi see pole muljetavaldav, kuid aja jooksul võib teie tulemusi märkimisväärselt parandada. Teiseks on võimalik, et mõned elutegurid varjavad kreatiini eeliseid.

Lisaks sellele on leitud, et kreatiin parandab kognitiivseid funktsioone ja mälu, kaitseb ajukahjustuste eest ja pakub isegi pikka loetelu tervisele kasulikest külgedest, näiteks aitab ta Parkinsoni tõbe, Huntingtoni tõbe ja depressiooni. See võib aidata ka südame-veresoonkonna tervist ja tugevdada naharakkude kaitset päikese ja oksüdatiivsete kahjustuste eest. Nüüd näitavad uued uuringud, et kreatiinil on veelgi ootamatumaid eeliseid, nagu näiteks jõusaalist koondamise ajal lihaste kaotuse vältimine, veresuhkru taseme langus - ja võib-olla isegi teie elu pikendamine! UURINGUD Xavieri ülikooli Cincinnati, Ohio teadlased immobiliseerisid ühe käe ühe nädala jooksul täispikkuses kipsis, samal ajal kui katsealused tarbisid neli korda päevas 5 grammi kreatiini, seejärel teise käe, samal ajal kui nad võtsid platseebot 5 g maltodekstriini neli korda päevas. Teises uuringus lasid São Paulo ülikooli Brasiilia teadlased võtta aeroobse treeningprogrammi läbiviimisel kolm kuud kas 10 g kreatiini päevas või 10 g platseebot dekstroos.

Näiteks kui te ei maga hästi või pole liiga väsinud, kaaluvad une kaotuse, kroonilise väsimuse või ületreeningu negatiivsed mõjud kreatiini võtmisel tekkivat kasu. Või kui vaatate seda teisiti: kreatiin leevendab unepuuduse negatiivset mõju, kuid te lihtsalt ei tunne seda. Kolmandaks, kreatiini lihasesse kogunemine võtab aega, seetõttu on enne lõpliku otsuse tegemist soovitatav seda võtta vähemalt 4 nädalat. Kui te ei soovi oodata, saate selle eelise kiireks tundmiseks allalaadimiseks võtta esimese päeva jooksul 20 g päevas pärast mida järgneb säilitusannus 5 grammi päevas.

Neljandaks, inimesed, kes on lihase kasvu ja jõu maksimaalsele geneetilisele potentsiaalile lähemal, saavad kreatiinilisanditest vähem mõju. See on lihtsalt sellepärast, et edasiminek on praegu liiga aeglane, et märgata olulist erinevust isegi parimate looduslike lihaste suurendamise toidulisandite sealhulgas kreatiini kasutamisel. Nii et kui teie. Veenduge, et teie treenimise efektiivsus pole üldse suurenenud.

Saa piisavalt magada ja söö piisavalt kaloreid. Võtke piisavas koguses kreatiini.

kas vee sisselaskeava poleb rasva

Kreatiini kõrvaltoimed Igasuguse sportliku toitumise kreatiinmonohüdraati peetakse tervisele kõige ohutumaks. Kreatiini kõrvaltoimed avalduvad harva ja reeglina üledoosi tõttu.

Kreatiini lisandina võttes võib sportlane loota lihasjõu ja vastupidavuse suurenemisele, aga ka lihasmassi mõningasele suurenemisele tugevusnäitajate suurenemise tõttu.

Mida Teada Kreatiini Lõikamise Ajal Kasutamisest? | Ravimid

Siiski eksisteerib väärarusaamu kreatiini ohtlikkuse kohta inimestel, kellel on üsna pealiskaudsed teadmised selle ravimi koostisest ja mõjust inimese kehale.

Mida oodata sportlaselt kreatiinist? Kõigepealt peate teadma selle spordiravimi mõju tegelikule mehhanismile sportlase kehale ja ka sellele, kes saab seda kartmata võtta. Tuleks selgitada, et käesolevas artiklis sisalduv teave on oluline ainult monohüdraadi kohta, kuna seda tüüpi ravimeid kasutatakse sagedamini ja neid uuritakse kõige rohkem.

Teadusuuringute käigus leiti, et kreatiinmonohüdraat on praktiliselt kahjutu.

  • Võib-olla on see arusaam tingitud sellest, et kreatiin on nö massikasvataja, kuid massiperiood ja kaalulangus ei käi kokku.
  • Ärahoidmine Kreatiini kõrvaltoimed - mõju kehale Kreatiinmonohüdraadi kohta on palju müüte ja väärarusaamu.
  • Ajastus ei tähenda ainult treenimist.

Teadlased rääkisid selle kasulikust mõjust inimese eluea pikenemisele. Väikesed negatiivsed tulemused, mis avaldusid, olid tingitud asjaolust, et samaaegselt kreatiiniga võtsid katsealused täiendavaid aineid, mis mõjutasid tulemust. Eraldi katsetes võttis grupp vabatahtlikke selle toidulisandi märkimisväärselt suurtes annustes ja isegi nendel juhtudel ei tuvastanud nad negatiivseid tagajärgi, ehkki mõned kõrvaltoimed ilmnesid, ehkki harvaesinevad.

Selle väikese negatiivsuse protsendi vältimiseks uurime lähemalt ja analüüsime kreatiini võtmisel tekkivaid võimalikke negatiivseid mõjusid.

  • Богу приходится иметь дело с хаосом, - объяснял Святой Микель.
  • Мгновение спустя Николь услышала оглушительный взрыв.
  • Спасибо вам за малышку, - сказала Николь.

Kreatiin säilitab vedeliku Paljud inimesed teavad, et kreatiin säilitab kehas vett. See on kõige tavalisem kõrvaltoime, mis on seotud selle kasutamisega.

madrats ja kaalulangus

Lihaskude muutub tihedamaks ja kehakaal suureneb peamiselt kinnipeetud vedeliku koguse, mitte lihaste kasvu tõttu. Vee optimaalse kasutamise korral umbes 2 liitrit päevas terviseprobleeme ei juhtu.

  1. Мы с Симоной хотим, чтобы ты встретилась с нашими детьми и внуками, но решили, что сперва должны кое-что тебе рассказать.
  2. Tervisliku toitumise kaalulangus ostunimekiri
  3. На орбите Марса их ждала радость - встреча с землянами, посланцами родной планеты.
  4. Kreatiini kõrvaltoimed - mõju kehale - Ärahoidmine

Kulturismis on endiselt oluline järgmine kuivamismudel, kus diureetikumide ja stimulantide abil jälitavad nad liigset vett, saavutades küll selge leevenduse, kuid põhjustades kehale korvamatut kahju.