Liigu sisu juurde

The American Journal of Medicine, 9 , Nõuetekohaselt valitud koolitusprogrammi abil jätkuvad metaboolsed protsessid ja pärast seda puhkamisel. Võimsuse koormused on harjutused oma kaaluga: squats, pushups, pressiteadete pumpamine, selja ja teiste lihasrühmade pumpamine. Proovige intervalli lähenemist nimega Tabata.

Nimelt nad kasutavad enamasti võimalikult väikesi raskusi tavaliselt värvilisi, mis on tõesti kenama välimusega ja teevad ropult palju kordusi ja siis jooksevad pikka aega lintidel ja sõtkuvad ratastel.

kas sa poletad rasva teed squats

Pluss enamasti kui hantleid tõstetakse, siis pole pingutust üldse näha stiilis, et viimased korrad tulevad väga vaevaliselt Ainus, mida see teeb on ehitab vastupidavust ja põletab kaloreid. Samas keha see ei muuda. Ehk tuues näite, siis ilusat seksikat tagumikku nii küll ei saa.

kas sa poletad rasva teed squats

Pluss Eestis on vaikselt see probleem, et naised on tõesti normaalseskaalus, aga kui katsuda siis tuleb välja, et lihast üldse ei ole. Ei peagi niivõrd silmas trenni tegemist, piisab füüsiliselt kohal käimisest.

Kohe lendab peale aastaste delfimuttide armaada, kes viimasest fitness. Usu, naised ei soovi tegelikult lihaseid.

Mina teen ka kergete raskustega jõusaalis trenni, et ennast hästi tunda ja mitte ennast asjata vigastada. Ja milleks naisele musklid?

kas sa poletad rasva teed squats

Need teevad naise näiliselt kogukamaks kahjuks ju enamus tahavad seal ikkagi 'rasva põletamise' ja saledam olemise eesmärgil käia Probleemiks on pigem see, et naisi on jõusaalis väga vähe näha, pole mõtet neid materdada, kes kohal viitsivad käia sest hea ju seegi.

Ja ei huvita ühtki naist sinu ideaalkeha, igaüks treenib enda jaoks ikka eelkõige ja põrgusse need, kellele miski ei sobi. Mehi on ju maailmas palju ja õnneks enamusele meeldivad just need keda sina maha teed.

kas sa poletad rasva teed squats