Liigu sisu juurde

Need annavad täiskõhutunde, kuid ei sisalda palju kaloreid. Selle kohta on liikvel aga väga palju müüte, Women´s Health toob välja viis levinumat neist ning annab omapoolsed selgitused asjale. Kasulikke teadmisi tervisest ja müütide murdmist leiad raamatust "Müüt või tõde? Kuidas puusadelt rasva kiiresti põletada? Muuda kõndimine oma igapäevaseks rutiiniks, millekski, mida teed lõpuks sellele mõtlemata, isegi kui käid mõned päeval ainult 10 või 15 minutit.

Mägironijad põletavad kõhupiirkonnast rasva ja aitavad armukangast lahti saada. Kuidas seda teha: Ühte põlve painutades asetage see veidi ettepoole.

Nüüd hakake oma positsioone vahetades oma jalgu edasi ja tagasi nihutama.

Jalgratas, kalorikulu ja kaalukaotus

Plank tungrauad: Plank tungrauad on plankide südameversioon, mis annab kasu nii südamest kui ka tugevdades südamikku. Kuidas seda teha: Saa plangu sisse ja hüppa jalad lahti. Hüppa uuesti ja vii jalad kokku. Avatud ja suletud on liikumine, mida järgite, kui ülakeha jääb plangul paigale.

Home Nr. Kas kõndimine on kaalu langetamiseks sobiv treening?

Push-ups: Push-upid on hämmastavalt tõhusad käte toniseerimiseks ja kogu keha tugevdamiseks. Kuidas seda teha: Nüüd painutage küünarnukid, kui lasete end põranda poole.

kas jala kaalu poletavad rasva salendav leiva rullid

Vajutage käsi sirgendades tagasi üles. Triitsepsi tagasitõmbed: Me kõik jälestame neid bingotiibu. Niisiis, tapke see triitsepsi rasv, tehes tricepsi surumist. Kuidas seda teha: Jää oma varvastele või pane põlved alla.

Saada lugu

Nüüd suruge küünarnukid tagasi lükates põrandale. Sirutage käed ja lükake tagasi üles.

  1. 4 nippi, kuidas teha tavalisest jalutuskäigust rasva põletav treening - Toit ja trenn - Tervis
  2. Kuid enne kui kõik eelnev leiutati kasutasid inimesed treeninguteks vaid enda keharaskusi.

Spider Push-up: Need kätekõverdused töötavad teie käed, õlad, jalad ja tuharad korraga. Kuidas seda teha: Minge plangu sisse ja pange parem käsi pea ja parema jala kõrvale selle käega.

Vajutage nüüd alla ja tagasi ülespoole liikudes minge tagasi plangule.

Full House Take 2: Full Episode 3 (Official \u0026 HD with subtitles)

Iga sisselülitamise korral vahetage külgi. Külgplaat: Külgmised plangud sobivad hästi kaldus toonimiseks, muffinipealsete heitmiseks ja õlavarre kaotamiseks. Kuidas seda teha: Nüüd nihutage oma paremale küljele, tasakaalustades oma paremat kätt ja jalga. Hoidke seda ja keerake seejärel vasakule küljele. Küünarvarre plank: Küünarvarre plank tugevdab teie õlgu ja õlavarre koos tugeva südamikuga.

Ülekaalulisus

Kuidas seda teha: Pange plank asendisse pingul, keha sirge ja käed otse õlgade kas jala kaalu poletavad rasva. Nüüd langetage õlavarredega küünarnukkidega küünarvarre. Seda nimetatakse ka delfiinilauaks.

Hoidke vähemalt 30 sekundit. Puusa keerdumised: Pilt: Shutterstock Puusa keerdumisi nimetatakse ka vöökohaks, sest need on väga tõhusad, kui tolli teie vöökohast maha visata. Kuidas seda teha: Nüüd keerake puusad ja puudutage paremat puusa põrandale.

Parimad kaalulangetamise harjutused: 50 kiiret rasva kaotamise treeningut

Keerake uuesti ja puudutage vasakut puusa põrandale. Hoidke väänamist vähemalt 1 minut. Sild: Pilt: Shutterstock Silla poos ja silla langused on teie saagi parimad harjutused. See muudab teie tagumiku suuremaks ja igapäevasemaks ning tugevdab kõhulihaseid.

Kuidas seda teha: Heitke selili pikali põlved ja jalad põrandal. Tõstke puusad nii kõrgele kui võimalik, kuni saate sirgjoonelise õlgade kuni põlvedeni.

4 nippi, kuidas teha tavalisest jalutuskäigust rasva põletav treening

Pigista põkk-põsed kokku. Langetage saak põranda suunas ja tõstke siis tagasi üles. Jalgade tõstmisega sild: Pilt: Shutterstock Säär koos jalatõstukitega on lihtsate sillalanguste täiustatud variatsioon, mis keskendub teie tuharalihastele iga nurga alt ja töötab tõhusamalt alumiste kõhulihaste korral.

Kuidas seda teha: Lama selili, jalad põrandal lamedad ja põlved kõverdatud. Tõstke oma puusad üles, kuni saate sirgjoone põlvedest õlgadeni. Tõstke üks jalg otse üles. Nüüd tehke kastmist 1 minut.

kas jala kaalu poletavad rasva kaalulangus ja jala valu

Seejärel tehke vastassuunalise jalaga. Squat hüppab: Pilt: Shutterstock Kükihüpe on plyometric harjutus, mis põletab suuri kaloreid ja on väga efektiivne neljarattaliste ja tuharalihaste tugevdamiseks.

Kui teil on probleeme liigestega, peaksite vältima kükitavaid hüppeid.

Kas kõndimine on kaalu langetamiseks sobiv treening?

Kuidas seda teha: Seisa sirgelt, jalad puusa laiuses. Kükitades suruge saak tagasi ja painutage põlvi.

Jalgratas, kalorikulu ja kaalukaotus Kuna rannahooaeg tiksub meile iga päevaga õnneks!

Hüppa nüüd üles ja siis kükita uuesti, kui maani jõuad. Tehke vähemalt 20 kordust. Tõstukid: Pilt: Shutterstock Deadlifts on üks parimaid harjutusi selle saagi treenimiseks.

Haara kummastki käest hantel ja seisa sirge, püsti seljaga. Kuidas seda teha: Minge nii madalale kui võimalik, ilma et peaksite õlgu või selga küürutama. Hoidke oma selja tasane. Tõuse üles ja tee 20 kordust.

kas jala kaalu poletavad rasva eemaldage rasva noelaga

Tõrjetõstukid on teie saagiks ja reieluu jaoks väga head. Külgmised kopsud: Külgmised kopsud sobivad hästi nii reie sise- kui ka välisküljele.

Kuidas seda teha: Nüüd lükake tagumik vasakule küljele ja langetage see põranda poole, painutades vasakut põlve.

  • Muesli hommikusook kaalulangus
  • Jalgratas, kalorikulu ja kaalukaotus | Velomarket rattapood
  • Keto toiduainete loendi kaalulangus

Veenduge, et parem jalg oleks sirge. Seejärel tooge tagumik paremale küljele ja hoidke vaheldumisi 20 kordust.

Laudistikud: Pilt: Shutterstock See on üks parimaid käte harjutusi. Kuidas seda teha: Pange plank asendisse sirgete käte ja õlgadega. Nüüd painutage ükshaaval küünarnukid ja tulge küünarvarre planku. Ükshaaval sirutage käed jälle tavaliseks planguks.

kas jala kaalu poletavad rasva foods korge kiu kaalulangus

Kas jala kaalu poletavad rasva kordust.