Liigu sisu juurde

Texase ülikoolis Tume liha, kui soovite, sisaldab palju tsinki ja rauda.

Kui soovite ainevahetuse all tuld teha, kaaluge risttreeninguid. Näiteks kui tavaliselt kõnnite, proovige hoopis jalgrattaga sõitmist. Proovige igal nädalal tarbida kolm kuni neli portsjonit rasvast kala, näiteks lõhe, tuunikala või makrell.

Getty kakskümmend üksstÖelge 'Ommm' Vastavalt mitmetele uuringutele, sealhulgas hiljutisele uuringule California ülikoolis San Franciscos, võib stress põhjustada kõhu rasva. Shawn Talbott. Mida siis hullunud tüdruk teha? Mõtle uuesti. PB sisaldab palju magneesiumi, mineraali, mis motiveerib teie ainevahetust, andes teie rakkudele energiat. Getty Images 2. Selle põhjuseks on see, et hormoonid östrogeen ja progesteroon käskivad teie kehal kasutada rasva energiaallikana. Getty stÄrge puhuge hommikusööki Uuringud näitavad, et hommikusöögi söömisel on oma osa edukas kaalulangus - peaaegu 80 protsenti inimestest, kes edukalt kaalu hoiavad, söövad seda sööki, vastavalt ülekaalulisuse uuringus avaldatud uuringule.

Getty stValgu pumpamine Mitte äärmisel, Atkinsi omamoodi, aga millel on vähe valku igal söögikorral sütitab teie ainevahetust. Siiski hoidke valgusisaldus vahemikus 20 kuni 35 protsenti oma dieedist; selle liiga palju söömine võib põhjustada neerupinget ja põhjustada teie keha varuda liiga palju rasva.

Getty stPäeval suupisteid eemal Karjatamine on üllatav hea mõte sest see aitab vältida metaboolset aeglustumist. Eesmärk on viis väikest söögikorda kuni kalorit päevas, mitte kolm suurt sööki. Getty stTärklis vahele Carb hull?

toidud mis poletavad rasva nagu hull

See on löömata treening, mis põletab — kalorit tunnis. Kui otsite kodus olevat seadet ja kulutaksite palju kaloreid, on see suurepärane valik. Ketramine Üks dünaamilisemaid kehalisi tegevusi, mille tempo ja kaal varieeruvad.

Kuidas me täpselt teame, kui palju süsivesikuid on toidus?

Pöörlev ratas simuleerib üles- ja allamäge, nagu tavalised jalgrattateed. See tegevus võib kulutada vahemikus kuni kalorit seansi kohta. Samm Suurepärane aeroobne treening, mis aitab arendada koordinatsiooni, rütmi, suurendab lihaste vastupidavust, tugevdab luid, kõõluseid ja sidemeid ning arvake ära? See võib põletada kuni kuni kalorit tunnis.

See on üks kõige väsitavamaid kehalisi tegevusi, kui mängite tõsiselt ja ilma palju puhkamata. Te töötate palju lihaseid jalgadel, alaseljal ja kõhul. See on suurepärane harjutus vastupidavuse ja konditsioneeri saamiseks.

toidud mis poletavad rasva nagu hull

Poks Harjutuse vormis, ilma võitluseta ise. Selles segatakse traditsioonilisi poksi tehnikaid Muay Thai tehnikatega. See parandab oluliselt füüsilist vormi ja põletab kuni kalorit tunnis aktiivsust. Mis määrab poksimisel kuluvate kalorite hulga, on puhkeaeg treeningjärjestuste ja nende vahel puhkeaja vahel. Mitmed hiljutised uuringud viitavad sellele, et leptiin mõjutab otseselt teie ainevahetust: mida kõrgem on teie leptiini tase, seda hõlpsamalt salvestab keha kaloreid rasvana. Wisconsini ülikooli teadlased leidsid, et madala leptiini tasemega hiirtel on kiirem ainevahetus ja nad suudavad rasva põletada kiiremini kui kõrgema leptiini tasemega loomad.

Mayo kliiniku teadlased, kes uurisid kahe Aafrika hõimu toitumist, leidsid, et sageli kala söönud hõimu leptiini tase oli peaaegu viis korda madalam kui hõimul, kes peamiselt köögivilju sõi.

Võimsus 12 toitu: ärge kunagi nälgige

Boonushüvitis: Stockholmi teadlased leidsid, et meestel, kes ei söönud kala, oli eesnäärmevähi risk kolm korda suurem kui neil, kes seda regulaarselt sõid. Eesnäärmevähi kasvu pärsivad oomegad. Kuid see on täis neid südametervislikke monoküllastumata rasvu, mis võivad suurendada teie keha testosterooni tootmist, mis võib aidata teie lihastel kasvada ja rasv sulada.

Ühes kuulises katses säilitasid maapähklivõi oma dieeti integreerinud inimesed kehakaalu languse paremini kui madala rasvasisaldusega kavad. Hiljutine Illinoisi ülikooli uuring näitas, et söögikohad, kellel olid enne sööki monoküllastumata rasvad antud juhul oliiviõlisõid selle söögikorra ajal 25 protsenti vähem kaloreid kui need, kes seda ei teinud. Praktiliselt öeldes töötab PB ka seetõttu, et see on kiire ja mitmekülgne suupiste - ja see maitseb hästi.

toidud mis poletavad rasva nagu hull

Kuna dieet, mis sisaldab järeleandmist nagu maapähklivõi, ei jäta teid puudust tundma, on seda lihtsam järgida ja see ei pane teid teiste isude ohvriks. Kasutage seda õuna peal, liikvel olles või võimalike pehmete smuutide maitse lisamiseks. Kaks hoiatust: selle rasvasisalduse tõttu ei saa seda kuristada; piirdu umbes 3 supilusikaga päevas. Ja peaksite otsima looduslikku maapähklivõid, mitte suhkrut lisanud masstoodangu kaubamärke.

Mis puuvilju põletab kiiresti ja tõhusalt?

Kas vajate veel üht põhjust pudeli läbimiseks? Sa ihkad süsivesikuid, sest keha vajab neid. Peamine on süüa neid, mida on kõige vähem töödeldud - süsivesikuid, millel on kogu südametervislik ja kõhu lõhustav kiud veel terve. Terad, nagu nisu, mais, kaer, oder ja rukis, on seemned, mis pärinevad kõrrelistest, ja need jagunevad kolmeks osaks - idud, kliid ja endosperm.

Mõelge maisiterale. Tuuma suurim osa - see osa, mis popkorni valmistamisel õhkab - on endosperm. Toitumises on see üsna suur loll.

toidud mis poletavad rasva nagu hull

See sisaldab tärklist, natuke valku ja mõnda B-vitamiini. Idu on tera väikseim osa; maisiteras on see väike valge seemnetaoline asi. Kuigi see on väike, on see kõige toitevõimelisem. See sisaldab valke, õlisid ja B-rühma vitamiine tiamiini, riboflaviini, niatsiini ja püridoksiini. Samuti sisaldab see E-vitamiini ning mineraale magneesiumi, tsinki, kaaliumi ja rauda. Kliid on tera kolmas osa ja kogu kiudaine ladustamise osa.

35 viisi, kuidas kiiresti kaalust alla võtta - ja rasva veelgi kiiremini põletada - September 2021

See on endospermi ümbritsev kate, mis sisaldab B-vitamiine, tsinki, kaltsiumi, kaaliumi, magneesiumi ja muid mineraale. Mis on selle väikese bioloogiatunni mõte? Noh, saate aru: kui toidutootjad töötlevad ja viimistlevad teri, siis arvake, millised kaks osa visatakse välja?

Jah, kliid, kus on kõik kiud ja mineraalid, ja idu, kus on kogu valk ja vitamiinid. Säästetud aeg veeta jalgadel: õues või jõusaalis. Löö kaalud Kui olete laisk, pole see nii hull, kui te arvate - vaid 10 minutit päevas tõstmiseks, kolm päeva nädalas aitab. Harvardi uuringud näitavad, et minutilise jõutreeninguga nädalas on talje suurus vähenenud rohkem kui peaaegu kõigil muudel muutujatel.

Andke kartulid edasi Mis tahes kujul - püreestatud ja küpsetatud, samuti friikartuleid ja kartulikrõpse. Need tõstavad insuliini taset veres, pannes keha lõpetama rasva põletamise ja ladustama hakkamise. Bataadid on aktsepteeritavad.

Minu 5 lemmik superfoodsi (need aitavad teil 10 naela kaotada!)

Neil on rohkem toitaineid ja kiudaineid. Söö pärast tõstmist oma päeva suurim söögikord Toidu seedimiseks kulub kaloreid. Chug H2O enne sööki Vesi võtab teie kõhus ruumi, mis muudab teid täiuslikumaks ja vähendab söögiisu, ütleb Christopher Mohr, M. Taotle asendusi Iga kord, kui teie restorani eelroog sisaldab pastat, kartulit või riisi, küsige selle asemel köögivilju, ütleb Jeff Volek, Ph.

Liitu liigaga See tähendab, et registreeruge sellise spordiala jaoks nagu softball, jalgpall või isegi kickball.

See ajastab treeningud automaatselt teie nädalasse ja kuna olete osa meeskonnast, on teil kaaslaste surve, mis tagab teie jätkuva kuvamise. Siis, kui soovite ikkagi rohkem, oodake 20 minutit. Tavaliselt leiate, et ootamise ajal löövad hormoonid sisse ja vallandavad täiskõhutunde, vähendades soovi selle teise portsjoni järele. Pese hambaid sagedamini Hiljutises Jaapani uuringus, milles osales 14 inimest, leidsid teadlased, et sageli hambaid pesevad mehed olid kõhnemad kui mehed, kes seda ei teinud.

Täname seda värskelt värsket maitset, mis võib muuta söögikordade vahel suupisteid vähem tõenäoliseks. Söö tasakaalustamata dieeti Volek ütleb, et jalgrattaga kulutatud kaloraaži järgi nii, et sööd ühel päeval vähem kaloreid ja järgmisel rohkem, hoiab ainevahetuse varvastel. Ja see tagab rasva kiire põletamise. Peamine: võtke nädala jooksul keskmiselt kalorit päevas. Valige kallak üles Väljas joostes rakendate jõudu maapinnale ja liigutate oma kehakaalu üksi edasi.

Kui jooksete jooksurajal, aitab vöö teid.

Halle Berry annab selle dieedi oma vananemisprotsessi aeglustamiseks

Inglise uuringus leiti, et jooksulint on peaaegu samaväärne välijooksuga. Jää kaloriteta jookide juurde See tähendab kohvi, teed, dieedisoodat, selliseid segusid nagu Crystal Light ja muidugi vett. Toitumisspetsialistid usuvad, et hommikused toidukorrad aitavad reguleerida insuliini taset ja nälga, nii et olete kogu päeva meeldetuletuse vältel vähem söödud.

Vältige toitu, mis on kotis või karbis Tavaliselt on need kõrgelt töödeldud süsivesikud - toidud, mis tõstavad kiiresti veresuhkru taset ja sulgevad teie keha võime rasva põletada.

Suupiste söögikordade vahel See mitte ainult ei takista teid lõuna- ja õhtusöögi ajal raevukalt - ja ülesöömast - ning see sunnib teie keha kogu päeva toitu töötlema, mis hoiab teie ainevahetuse hoogsana. Osta TiVo Ja vaadake ainult saateid, mida salvestate. Sirtuiini aktivaatorid saadavad sirtuiini valkude tootmise suurendamiseks meie DNA-le teateid. Teoreetiliselt põhjustab rohkem söödavate toitude söömine sirtuiini valkude suuremat tootmist ja kõiki nende eeliseid.

56 viisi, kuidas kõhurasv kiiresti kaotada ja seda hea eemal hoida

See on Sirtfoodi dieedi lihtne eeldus - sööge rohkem sidrunitoitu, tooge rohkem sirtuiine ja langetage kaalu, vähendage põletikku, elage kauem jne. Dieediplaan Dieedis soovitatud toiduainete hulka kuuluvad mustikad, kohv, tume šokolaad, rukola, tatar, lehtkapsas, roheline tee, petersell, ekstra neitsioliiviõli, kapparid, kreeka pähklid, sibulad, kurkum ja palju muud.

Dieedi esimese kolme päeva jooksul jood kaks rohelist mahla ja sööd päevas vaid ühe söögikorra.

Selle aja jooksul saate piirduda kalorit päevas. Järgmise nelja päeva jooksul jood kaks mahla päevas ja sööd kaks söögikorda päevas, piirdudes samal ajal kaloriga päevas. Pärast esimest nädalat ja järgmised 14 päeva tarbite kolme toidukorra ja ühe mahlaga päevas rikkalikult sirtoitu. Ilmselt tulevad Sirtfoodi dieedi eelised üsna kiiresti.

Paljud dieedipidajad märgivad olulist kehakaalu langust ja suurenenud energiat vaid päevade jooksul. Analüüs Üks ilmne punane lipp Sirtfoodi dieediga on lubadus lühikese aja jooksul saavutada suuri tulemusi.