Liigu sisu juurde

Rohkem südameid tähendab vähem aega taastumiseks ja seetõttu võib väga lihtsalt juhtuda, et kehal pole üldse piisavalt aega taastumiseks. Sa põled umbes — kalorit minuti jooksul. Lühidalt, kõik, mida saate teha, et suurendada keha võimet sünteesida valke ja vähendada valkude lagunemist, aitab teil tohutult ümber komponeerida.. Toidust saadud energia lõppes, kuid keha toimimine peaks jätkuma. Seega võib sellest kõhupiirkonnast vabanemine vananedes osutuda keerulisemaks.

Ärge püüdke hormone manipuleerida. Selleks, et vältida vead kaalulangus, peate mõistma mehaanika selle protsessi - kuidas põletada rasva õigesti. Esimene ja kõige olulisem mehhanism on energiabilanss.

KAS LõTV KEHA VõIB RIPPIDA? - MINDFULNESS -

See tähendab, et seos energia vahel, mida sa annad keha kaudu toidu ja energia, mida tarbitakse mobiilside ja kehalise aktiivsusega. Sellist suhet mõõdetakse sageli kilokalites. Kuna viimase aasta jooksul tehtud katsed kaalulanguse osas on tõde järgmine: peate kulutama rohkem energiat kui tarbimist.

Võibolla kõik kuulsid seda enne, ja kui sa oled pettunud, lubage mul selgitada, kuidas põletada rasva ja mitte lihaseid. Kui sööte toitu, siis annate kehale suhteliselt suur hulk energiat lühikese aja jooksul. Osa sellest energia põletab ja osa on rasva kujul edasiseks kasutamiseks. Teaduslikus, seda toitainete imendumise protsessi nimetatakse "postprandiaalseks".

Siseruumides jalgrattasõit ilmselt ei tee teid sobivaks. Siin on miks. - Fitness

Selle põhjuseks on lihtne: miks keha põletab rasva energia tootmiseks, kui andsite selle vajaliku koguse ja veelgi rohkem? Selle tulemusena lõpetab keha toidu seedimise ja imemise, mis võtab mitu tundi ja siis läheb riiki, mis teadlased nimetavad "podaforsportiivseks".

Toidust saadud energia lõppes, kuid keha toimimine peaks jätkuma. Mida saab keha oma energiavajaduste rahuldamiseks?

  1. Kui kaugele peaksite sõitma, et tänupäeva õhtusööki maha põletada? | Tervis ja toitumine
  2. Stick see programm, kuni jõuate eesmärgi saavutate.
  3. kalorite treening - kas suudate päevas põletada kalorit? - Nahahooldus -
  4. Milliseid toiduaineid peate sööma, et põletada rasva
  5. Kuidas külgedelt rasvast lahti saada | Vihjeid | May

See on õigus - ta saab rasva põletada. Keha peaks nüüd minema "rasvapõletusrežiimi" tööle, kui see ootab järgmist sööki. Daily, keha liigub postprandiaalsest kuni eel-ikewed riigi ja seljaosa, varude ja põletamise rasva. Siin on lihtne ajakava, mis näitab selgelt: Graafiku heledad osad näitavad, mis juhtub, kui te kasutate toitu: insuliini tase suureneb toitainete assimileerimiseks ja rasva põletamise peatustest. Tume piirkonnad näitavad, mis juhtub, kui toidu lõpeb saadud energia: insuliini tase langeb, mis annab kehale signaali, et alustada rasva põletamist.

Mis juhtub, kui need kaks graafi osa on enam-vähem tasakaalustatud? See on õigus - rasva tase jääb samaks. Keha põletab ligikaudu sama palju rasva kui see reservi.

Mis juhtub, kui heledad osad ületavad pimedat?

Milliseid toiduaineid peate sööma, et põletada rasva

Seejärel ületavad rasvareservid selle põletamise mahtu ja suureneb rasvade hoiused. Mis juhtub, kui tumedad osad on kumulatiivselt üle suured? Sa põletad rohkem rasva kui ladustamine, mis tähendab rasva massi vähenemist. Sellepärast vabaneda olulistest rasvareservidest rohkem energiat rohkem energiat kui saad. Ükskõik kui palju "roojane" tooted ja kui sööte. Teie metabolism toimib vastavalt termodünaamika esimesele õigusele, mis tähendab, et rasvareservide energia ei saa suurendada ilma ülemäärase energia andmiseta ja seda ei saa vähendada ilma selle tarbimise piiramata, luues seeläbi energia puudujäägi.

Sellepärast näitavad uuringud, et madala kalorsusega dieedi tulemus muutub kliiniliselt olulise kaalukaotuse tõttu, olenemata sellest, millised makrotoendid nad põhinevad Seetõttu professor Mark Haub suutis lähtestada 12 kg, istudes dieedil valgu kokteile, koogid, küpsised, kiibid ja koogid.

Kui tegemist on lihtsa vabadusega tarbetu kilogrammidest, jäävad kaloreid kaloreid. Keha tarbib teatud hulga energiat ja kui sa annad selle vähem kui vajate, ei ole see veel üks valik, välja arvatud rasva põletamine elu säilitamiseks.

Ja mis siis, kui teie eesmärki ei ole lihtne lähtestada kaal? Mis siis, kui sa tahad vabaneda rasva Aga mitte lihasmassi? Sellisel juhul lakkavad kaloreid lihtsalt kaloreid. Mõned kaloreid liigid muutuvad siin olulisemaks.

Miks peate rasva kiiresti põletama, mitte järk-järgult - keha kuivamine

Ma kirjutasin selle üksikasjalikult oma raamatutes ja artiklisidesse, nii et lühidalt esitab sisuliselt. Kui vähendate rasva vabanemiseks tarbitud kalorite kogust, veenduge, et te tarbite piisava koguse valgu. Uuringud näitavad, et kõrge valgusisaldusega kalorite dieedide vähenemisega on rasvade ladestamise vähenemise efektiivsemad, samuti need dieedid aitavad lihaseid hoida ja suurendada küllastuse tunnet.

Millises koguses tuleks kasutada valke? Selle asemel eelistan järgida Oxfordi ülikooli teadlaste nõukogu.

What's wrong with what we eat - Mark Bittman

Siin, millisele järeldusele nad tulid: "Vajadus valkude järele sportlastele, kes tegelevad elektriõppega ja dieediga tegelevatele sportlastele, on ligikaudu 2,1 grammi. Kehamassid ilma rasvade hoiusteta ja suurenevad sõltuvalt dieedi ja lihaste kasvu rangust.

Ja kõik on hea. Niisiis, nüüd sa tead, kuidas keha ehitab lihasmassi ja ka varuosad ja põletab rasva.

nanotehnoloogia kaalulangus parim slimming tapeet

Vaatame, mis juhtub siis, kui need 2 protsessi jätkavad samal ajal. Kuidas samaaegselt värbada lihasmassi ja põletada rasva Samaaegse lihasmassi ja rasva põletamisel on palju vestlusi.

Inimesed müüvad pillid, pulbrid, super-salajase tehnoloogia alusel põhinevad programmid. Skeptikud ütlevad, et see on üldiselt võimatu. Tõde, aga kusagil keskel. Mõned võivad saavutada mõned soovitused, mõned - ei.

Alustage kaloraaži mõõdukat vähendamist, eelistatavalt vähendage kalorite tarbimist kcal võrra. Järgige oma joomise režiimi Vedelik võib vähendada nälga ja täita teie kõhtu, pikendades nii täiskõhutunnet. Piisav veetarbimine tagab muuhulgas organismist kahjulike ainete väljavoolu, toetab neerude tööd ja taastab ka seedesüsteemi. See on oluline ka rasvade ja süsivesikute ainevahetuse jaoks.

Kuidas kaotada kaalu, et minna rasva ja mitte lihaseid? Peamised määratlemise tegurid on sportlase ettevalmistamise ja kogemuste tase. Siin on 2 üldpõhimõtteid: Kui teil on uus jõukoolitus või uuesti sisestada need pärast pausi, siis ei tohiks te kogeda probleeme samaaegse lihasmassi ja rasva põletamisega. Kui te kasutate vähemalt kuud ilma suuremate vaheaegadeta, siis ilmselt ei suuda saavutada soovitusi. Välja arvatud 2 punkti on need, kes koolitasid teatud aja jooksul, kuid ei keskendunud rasketele raskekaalulistele harjutustele.

Nad on kõige tõenäolisemalt nagu uustulnukad kiiresti alguses, sealhulgas lihaste kasvu kalorite puudulikkuse. Kuna füsioloogia seisukohast on rasva ja lihaste kasvu tagamise vaheline seisukohast vastuolulist lahknevust. Nende vastastikuse kokkusobimatuse tuleneb nende suhete energia tasakaalu. Kui organismis on negatiivne energiabilanss kalorite puudusvähendab see rasva massi, kuid ilmub ka soovimatu kõrvalmõju : Keha võime sünteesida valke väheneb.

Sa kaotad lihasmassi, kui olete dieedil rasva põletamiseks. Keha ei suuda sünteesida piisavalt valku, et tasakaalustada selle moodustumise ja lagunemise protsesse. Seega, kui teie eesmärk on lihaste kasvu maksimeerida, veenduge, et teil ei ole kalorite puudujääki. Ja kuna energia päevane tarbimine on võimatu täpselt kindlaks määrata, siis soovivad sportlased lihasmassi saada, säilitades seega keha energiavajaduste tahtlikult väikese üleliigse energia.

Selline avalduse teaduslik põhjendus selle kohta, mida peaks olema rohkem. Kuigi oleks parem öelda, et peate tarbima veidi rohkem energiat kui kulutusi rohkem. Kui kaugele peaksite rasva poletama loob lihaste kasvu aluse. See on põhjus, miks see on nii raske põletada rasva ja korja lihasmassi samal ajal. Sa piirata kaloreid ja kaotada rasva, kuid samal ajal piirata keha võimet suurendada ja taastada lihaskoe.

Nagu te juba ilmselt, arusaadav, lihasmassi pikendamine kalorite puudusega kõrgelt Kõrge valgu sünteesi või kõrgelt madal tase Tema lagunemine või mõlemad samal ajal. Lühidalt, kõik, mida saate teha, et suurendada keha võimet valgu sünteesida ja vähendada selle lagunemise taset, aitab teil suurendada soovi korral.

See on põhjus, miks uustulnukad kas need, kes uuendada koolitust võivad olla nii edukalt vabaneda rasva ja ehitada lihaseid.

Põletada rasva - Vihjeid -

Nende organite "hüperatiivse" koolitusse ja see kaalub üles valgu sünteesi piirangud, mis panevad kalorite puudujäägi. Aja jooksul ei lähe need "privileegid" algused, et sünteesi piirangud muutuvad üha enam ja enam ei ole ületamatu. Sa lihtsalt ei suuda stimuleerida sünteesi ja takistavad lagunemist, toetades lihaste kasvu jaoks vajalikku tasakaalu.

Sellepärast on kogenud kaaluliikide eesmärk säilitamine Lihased ja võimsus rasva põletamise ajal ja mitte nende suurenemine.

Kui kaugele peaksite sõitma, et tänupäeva õhtusööki maha põletada?

Niisiis, me täielikult kaetud teooria korduva organismi, nüüd lähme praktikas ja rääkida sellest, mida sa peaksid tegema selle saavutamiseks. Mõõdukas kalorite puudujääk See on keha tagasivõtmise alus. Kuidas kaotada kaalu, et lahkuda rasva ja mitte lihaseid? Sa pidama Rasva vabanemiseks on kalorite puudujääk, kuid see ei tohiks olla nii vähe, nii et lihasmassi kaotus kiireneb. Rasvad kilogrammi kehamasside kohta päevas. Kui olete need numbrid ise määratlenud, looge oma igapäevase toitumisprogrammi.

Keskenduda põhiharjutustele Idee, et isolatsiooniharjutuste abil ja suurte korduste abil saavutate suurima võimaliku mõju, on müüt, mida paljud sportlased edendavad.

Vabane rasva hoiustest ja vaatate leevendust. Üks treeningstiil ei anna suuremat määratlust kui teine. Kui teil tekib kalorite puudujääk, peate tulema täpselt vastupidisele sellele, mida paljud inimesed räägivad: peate keskenduma rasketele põhiharjutused. Eriti kui soovite lihasmassi saada ja rasva põletada. See on looduslike sportlaste koolituse põhitüüp, mis soovivad suurendada lihasmassi ja jõudu.

Peamine "salajane" tõhususe suure hulga korduste ja suure helitugevusega koolituse, mis fitness mudelid ütlevad on keemia kasutamine.

Siseruumides jalgrattasõit ilmselt ei tee teid sobivaks. Siin on miks.

Ja punkt. Kui te, olles loomulik kulturist, mine sel viisil, siis ärge jõudke oma eesmärke. Tehke HiIT-i koolitust tavalise kardio asemel Te ei pea kardio tegema, kui soovite kirjutada palju, kuid teatud punktil ei ole teil teist valikut, välja arvatud kaardiograafia oma programmi. Lõpuks peate lihtsalt kulutama rohkem energiat iga nädal, et rasva põletada, sest saate teha võimsuse koolitust ainult teatud koguses, vastasel juhul ei saa te ülesehitamist vältida.

Kui see hetk on tulemas, ei ole tasutud tavapäraste madal-intensiivsusega kardite tunni jooksul päeva nädalas teha. Loomulikult tarbib see energiat ja aitab rasva vabaneda, kuid vähendab ka lihasmassi. Selle asemel täitke kõrge intensiivsusega tundi intervalli väljaõpe HIIT 1 kord nädalas. Jah, te kõik mõistsite kõike: saate töötada reljeefi, tehes südame mitte rohkem kui 2 tundi nädal. Ei usu? Siin on minu keha "suveversioon", mida ma saavutan ja mida ma toetan, täidab tugevuse koolitust tunni jooksul nädalas ja HIIT treening 2 tunni jooksul nädalas.

Usun, et lühike minutit HIIT koolitus põletab rohkem rasva ja ka paremini jääda lihaseid ja võimsust kui pikk madal intensiivsus kardiograafia. Tervisele ja heale füüsilisele vormile ei ole nii palju lühikesi viise, kuid Hiit koolitus tundub olevat spetsiaalselt mõeldud rasva põletamiseks. Kasuta seda. Pesema See hetk on sageli tähelepanuta jäänud, kuid on äärmiselt oluline lihasmassi ja rasva põletamise jaoks.

Kui te ei saa nädala jooksul piisavalt magada, on see piisav, et vähendada testosterooni taset, kasvuhormooni kasvu ja insuliini sarnaste kasvufaktori - 1 IFR-1millel on oluline roll seatud ja hooldus lihasmassi ja rasva põletamise kohta. Inimesele vajaliku une summa varieerub, kuid Rahvuslik une Foundation USA soovitab täiskasvanutel öösel magada tundi, et vältida une puudumise tagajärgi. Võtke õige rasva põletuslisandid Ma räägin lisanditest viimast korda, sest see on mõttekas võtta neid ainult siis, kui sa kinni toitumise, rongi ja kukuta.

Ja ma ütlen selguse pärast: sina ei ole vajalik Toidulisandid, et saavutada organismi kordumise, kui kaugele peaksite rasva poletama nad aitavad teil seda saavutada, kui nad õigesti kiirenevad. Eelkõige peate saavutama 3 asja lisaainetega: te peate säilitama koolituse intensiivsuse, mis aitab säilitada lihaseid ja jõudu; peate parandama keha võimet hooldada ja ehitada lihasmassi ja jõudu; te peate rasva põletama võimalikult kiiresti, et see vähendab kalorite puudujäägi ajal viibimise summat.

Õnneks on mõned ohutud looduslikud toidulisandid, mis aitavad saavutada kõiki neid eesmärke. Leiate teavet nende kohta allpool. Näiteks võite teha kolm harjutuse 10 korduse komplekti jõuharjutust, kasutades väljakutsuvat raskust, millest üks võimaldab teil iga komplekti lõpus paaki jätta kaks kordust. Nguyen ütleb: 'See on lihasmassi loomise lihtsaim kuidas slim nagu ja kahekordne loug, mis on rasvade kaotuse tõeline näitaja.

Kui lahja mass suureneb, suureneb teie mootor ja põletatakse kogu päeva jooksul rohkem kütust. Treeningu raskused peavad tugevnema ja vormisema vormi korral kasvama. Parim näide sellest on see, kui suurendate harjutuse käigus tõstetava kaalu järk-järgult.

Keegi ei taha sama raskust ikka ja jälle kui kaugele peaksite rasva poletama. Siserattasõit ei hõlma individuaalne progresseerumine. Te kuulute 15—20 inimese klassi. Treener viib rühma läbi rutiinist, mis koosneb ühtlastest sõitudest, kiiretest sprintidest ja mägede jahvatamisest.

Kuigi see on keeruline, ei pöörata teie individuaalsetele vajadustele ja edusammudele tähelepanu. Oletame, et purustasite eelmisel nädalal ühe sõiduala. Kas märkisite selle maha? Kui jah, kas tegite kooskõlastatud pingutusi, et sel nädalal selles segmendis rohkem sõita?

6 paeva slim alla kuidas eemaldada rasva oma loua all

Kas treener märkis teie edusamme ja julgustas teid kiiremini pedaalima või kasutama suuremat vastupanu? Koefitsiendid on, vastused on 'ei' Ja seetõttu on tulemused sageli platoo.

16 kg kaalulangus uhe kuu jooksul sugav rasva kadu

Jälgite lihtsalt rühma, mistõttu on raske aru saada, kuidas te paranete, 'ütleb Nguyen. Edusamme tehakse kaose piiril. Seda on lihtne mõista, kui lisate jõuharjutusele kaalu või saate teha rohkem kordusi. Jalgrattasõit tugineb tajutavale pingutusele ja ratta vastupanuvõime reguleerimiseks ketta keeramisele. See, mida te tunnete õige tajutava pingutusena, ei pruugi tingimata olla intensiivsus, millega peaksite töötama. Ja keegi pole seal, et kontrollida, kas suurendate tõepoolest vastupanu, nagu treener teile ütleb.

Olgem ausad: mõned inimesed ei suurenda vastupanu nii palju kui peaks. Siseruumides kasutatav silinder tugevdab tavalisi vigastuste probleeme Meie igapäevased harjumused teevad meie kehale lõivu. Liiga palju istudes tekivad tihedad puusa painutajad, kehv rüht ja lõppkokkuvõttes seljavalud.

Kuidas külgedelt rasvast lahti saada

Iga treening kulutab kaloreid ja lihtsalt aktiivsemaks muutumine - vähem istudes, kauplustest kaugemale parkides või koeraga mängides - aitab teil kogu päeva jooksul rohkem kaloreid ja seega ka rohkem rasva põletada. Rasva täielikuks lõhkamiseks vajate siiski regulaarset kardiovaskulaarset treeningut. Hea kardiovaskulaarne treening sisaldab selliseid rutiine nagu jalgrattasõit, ujumine ja jooksmine.

Peate põletama kalorit iga naela kohta, mille soovite kaotada, ja liigsete kalorite vähendamine dieedist aitab teil kiirendada flabipõletamise rutiini. Hoone määratlus Rippitud ilme loomiseks peate lihaseid üles ehitama. Ehkki raskuste tõstmine ja treeningrutiinid aitavad teil määratlust luua, võivad abiks olla ka keharaskused, näiteks kükid, pullupsid ja lunges. Kui jõutreening on teie jaoks uus, võib selline rutiin nagu jooga aidata teil aeglaselt jõudu arendada ja lihaseid õrnalt venitada ning paindlikkust parandada.