Liigu sisu juurde

Siit saate teada, kuidas EPOC võib teile tõhusamaid treeninguid teenida - trikke pole vaja. Suurendatakse lihaste ja rasvarakkude tundlikkust epinefriini suhtes, mis viib rasvhapete mis on lahti võetud triglütseriidid parema vabanemiseni verre ja lihasesse kus rasv on oma triglütseriidide säilitusvormis. LnxSlck Selle uuesti keetmine, kui teil on oma dieet kontrolli all, siis teete konditsioneeri ja jõutreeninguid, on see peaaegu kõik.

Kui palju kaloreid saate puhkeperioodil põletada, sõltub paljudest teguritest, kuid hinnanguline arv on kuni 5 lisakalorit iga teie keha tarbitud hapniku liitri kohta. Uuring Appalachia Riiklikus Ülikoolis [4] jõudis järeldusele, et 45 minutit jõuliselt jalgrattaga sõitnud osalejad põletasid tunnise treeningujärgse perioodi jooksul täiendavaid kalorit võrreldes treeninguta päevadega. Mis tüüpi treeningud stimuleerivad kõige rohkem EPOC-d?

HIIT-treeningute ajal teete lühikese intervalliga kõrge intensiivsusega harjutusi, kus annate endast maksimumi ja surute end piirini, millele järgneb lühike aktiivne puhkeaeg. Seda tüüpi treening ei pea olema aeganõudev ja saadaval on palju lühikesi minutilisi treeninguid ning HIIT-treeningu saate teha peaaegu kõigi harjutustega. Mõned lihtsad HIIT-koolitused hõlmavad järgmist: Kõndige ja sprintige: kõndige 30 sekundit, seejärel 30 sekundit.

Navigeerimine

Korda korda. Pushups: tehke 10 pushupsit, seejärel puhake 30 sekundit. Kui soovite seda veelgi keerulisemaks muuta, puhake 15 sekundit. Kükid: tehke 10 kükki, seejärel puhake 30 sekundit. Võite korrata nii kaua kui soovite. Ringtreening Seda tüüpi treeningud võivad olla väga atraktiivsed inimestele, kellel on ühte tüüpi treeningutest lihtsalt igav.

12 parimat harjutust 500 kalori põletamiseks 30 minutiga

See on väga tempokas ja hõlmab ühe harjutuse tegemist 30 sekundist kuni 5 minutini ning seejärel liigute järgmise harjutuse juurde. See eeldab sinult väljumist oma tavapärasest mugavusstsoonist ja tõsist pingutust. Ent kui oled valmis seda tegema, võin kinnitada, et kulutad treeningmasinatel vähem kui poole tavapärasest ajast ning tulemuseks on oluliselt saledam keha. Esiteks on seda tüüpi treening tunduvalt tõhusam kui ühtlases tempos harjutamine, suurendamaks maksimaalset hapnikutarbimist treeningu ajal VO2.

See omakorda annab sulle märksa parema vormi näiteks sõpradega jalgpalli mängides. Teiseks võib pikk mõõduka intensiivsusega treening tekitada kataboolse protsessi, mis hakkab lihasmassi kahandama. Tõepoolest, püüdlused saleneda võivad hoopis vähendada neid raske vaevaga kasvatatud muskleid. Selle põhjuseks on asjaolu, et su kehas on kahte liiki lihaskiude: kiired ja aeglased. Aeglased lihaskiud sobivad paremini vastupidavustreeninguks nt tunniajaline jooks ühtlases tempossamas kui kiiretele epoc rasva poletamine meeldivad lühikesed ja intensiivsed harjutused nt raskuste tõstmine või sprint.

Kui me kasutame ühte nimetatud treeningrežiimidest, kipuvad ka meie lihased võtma endale vastavaid omadusi. Näitena võid kujutleda maratonijooksja ja sprinteri keha.

  • Narimiskummi kaalulangus pro ana
  • Ainevahetuskindluse koolitus: uus viis rasvade põletamiseks ja lihaste kasvatamiseks - Koolitus
  • Rasva kadumise ajal lihaste sailitamise ajal
  • Kaotage rasva vihjeid
  • Kana rindade liha kaalulangus
  • 75 naela kaalulangus
  • EPOC: Saladus, Kuidas Kiiresti Rasva Põletada | Kaalukaotus

Sprinteri kehas on palju kiireid lihaseid ning tema lihasmass on märksa suurem. Maratoonaril seevastu on palju peenikesi aeglasi lihaskiude, tänu millele tuleb tal üle pikkade distantside kaasas kanda võimalikult vähe keharaskust.

Need mõlemad on äärmuslikud näited, kuid ometi aitab see mõista, kuidas erinevat liiki treening mõjutab kehakuju.

Intensiivne intervalltreening rasva põletamiseks - Alkeemia

Kolmandaks, kui intensiivset intervalltreeningut kasutada koos kergelt liigkalorilise dieediga mis ületab kehakaalu hoidmise tasetvõib tulemus olla anaboolne, nii et lihasmass kasvab ilma olulise suurenemiseta keharasvade hulgas. See tähendab, et saad kujundada endale soovitud lihased, ilma et peaksid veetma lõputuid tunde liikuval rajal. Kui sa nüüd oled veendunud, et see on parem meetod, siis kuidas täpselt see käiks? Spordiala õues Suusatamine, uisutamine, jalgpall, korvpall ja reketispordid, nagu sulgpall ja tennis, on hämmastavad välispordialad, mille abil saate kulutada kalorit 30 minutiga.

Samuti aitab serotoniini ja adrenaliini kiirustamine parandada mälu, vähendada stressi ja kutsuda esile parema une.

Parimad rasva kadumise ja kalorite põletamise treeningud - Kaalukaotus

Trepist üles jooksmine Trepist üles jooksmine on rasva põletav ja jalgu toniseeriv harjutus, mida ei saa eirata, kui soovite kulutada kalorit vaid 30 minutiga. Trepist üles sõitmine aitab pumbata rohkem hapnikku ning töötab kopse, südant, lihaseid ja luid.

Sa higistad ja viskad rasva minema. See parandab ka teie tasakaalu ja koordinatsiooni. Need on 12 parimat harjutust, mida saate kalori põletamiseks 30 minutiga.

Mõistke EPOC mõistet

Kuid kas sellest piisab kaalu langetamiseks? Uurige järgmises jaotises. Kas kalori põletamine päevas on kaalu langetamiseks piisav? Jah, kalori põletamine päevas on mõistlik kaalulangus nädalas hea.

  • Rm3 kaalulangus blogi
  • Aeroobne vs anaeroobne rasva parema kaotuse saavutamiseks
  • Maksimaalne nadalane kaalulangus kg
  • Slim alla rasva polvede umber
  • Kaalulanguse retseptid bbc
  • Ma kaotasin milline kaalulangus
  • Rasvafaktid - Uurimistöö

Kui soovite kaotada naela rasva, peate põletama kalorit. Kui põletate päevas kalorit, põletate nädala lõpuks kalorit, mis tähendab, et kaotate naela rasva. Õige toitumiskava järgimine ja korralik puhkamine võivad aidata teil kaotada rohkem kui 5 kilo kuus. Pidage meeles, et järkjärguline kaalulangus on alati parem kui moehullu dieetide ja pikaajalist vigastust põhjustavate treeningrutiinide järgimine. Siin on nimekiri muudest tegevustest, mida saate kalorite põletamiseks teha.

Muud lõbusad viisid kalorite kaotamiseks Tehke aiatöid, olgu see siis oma koduaias või kellegi teise oma. Aiandus võib olla üsna väsitav ja see teenib teie sõprade ja perega brownie-punkte. Maja koristama. Võite kuulata oma lemmikmuusikat, et teid huvitada ja meelelahutust pakkuda.

KAS SPRINTIMINE PõLETAB ROHKEM RASVA? - TERVIS -

Veenduge sõpra 45 minuti jooksul iga päev teiega reketpalli mängima. Õppige pilli mängima.

Palautuminen ja kehonhuolto

Rohkete kalorite põletamiseks on piisavalt vaimseid ja füüsilisi koormusi. Jah, naermine põletab ka kaloreid.

Lõpeta arutelu! Et rasva rohkem põletada, töötage rohkem või kauem - või mõlemat.

Trenn ei pea olema karistus. Lõbutsege oma keha ja tervise eest hoolitsedes. Segage südame- ja jõutreeninguid. Sööge tervislikult ja jääge stressivabaks ning näete oma välimuses ja enesetundes tohutut erinevust. Ole tubli! Eksperdi vastused lugejate küsimustele Mis on kiireim viis kalorite põletamiseks? Parim treeningmeetod kalorite kiireks põletamiseks on HIIT.