Liigu sisu juurde

On olemas mitmeid tõhusaid rasvapõletajaid, millel on oma individuaalsed funktsioonid. Võimalik, et roheline tee lülitab ainevahetuse kõrgendatud rasvapõletusprogrammile.

Leidsin ühe huvitava artikli, mis peaks minu tollaseid kirjutisi ja mõtteid veelgi toetama.

Liitu Fit360 uudiskirjaga

Olgu ka kohe alustuseks ära öeldud, et kõrge intensiivsusega treening pole kindlasti kõigile… Kontrollimata tervisega inimesed peaksid kindlasti alustama rahulikumalt ja ettevaatlikumalt oma treeninguid! Rasvapõletus ja aeroobne treening Peab rasva poletuskuu, et aeroobne treening kiirendab ainevahetust ja kalorid kuluvad kiiremalt ka pärast treeningut.

Imeline mõelda, et istud juba töö juures laua taga ja kulutad ikka veel kaloreid. See, et pärast keskmise intensiivsusega regulaarset aeroobset treeningut jääb meie metabolism 24 tunniks kõrgendatud seisundisse, on puhas müüt.

See on nii vaid selliste tegevuste korral, mis on äärmiselt intensiivsed ja kauakestvad, nt. HIIT high intensity interval training meetodit. Meetod tähendab, et treening koosneb erineva intensiivsusega lõikudest perioodidesttreenitakse nt.

  1. Kirjeldus Üldinfo Annustamine: Soovitatav on kasutada kahte kapslit päevas.
  2. RASVAPÕLETAJA, (3FLOW), 60 kapslit, 1 kuu jagu - neikid.ee
  3. Kaalulangus atsetuulkoliin

Intensiivsemad lõigud vahelduvad keskmise ja väikese intensiivsusega lõikudega. Alabama Ülikooli teadlased võrdlesid hommikuse sessiooni mõju järgneva 24 tunnisele perioodile ning hindasid kulutatud kaloraaži sel perioodil. Üks grupp sõitis trenažööril 60 minutit mõõduka intensiivsusega. Teine grupp tegi sessiooni Rasva poletuskuu metoodikat kasutades, 2 minutit vändati mõõdukal intensiivsusel, 2 minutit kõrgel intensiivsusel.

HIIT meetodil treeninud grupp põletas 24 tunnisel perioodil kcal võrra rohkem kui mõõdukal intensiivsusel treeninud.

Seotud tooted

Kui aasta jooksul 5 päeva nädalas teha aeroobne HIIT meetodil, saame treeningpäeva aastas. See tähendab seda, et lihastreening juba iseenesest põletab rasva — ehkki seda läbi kaudsete mehhanismide. Seetõttu, väga vabalt, kes soovib rasva põletada, võib seda edukalt teha raskusi tõstes, läbi lihastreeningu ja alles seejärel, kui sellest vähe, otsida lisa aeroobsest treeningust.