Liigu sisu juurde

Proovige teha ab-harjutusi suurema intensiivsusega. Õõnes keha kivi Istu matil ja siruta jalad ette. Tone Pecs ja Abs kiiresti Toonilise rinna ja kõhu saamiseks peate kõigepealt põletama pekse ja kõhulihaseid katva rasvakihi. Valige harjutused, mis hõlmavad praktiliselt kõiki lihaseid.

Rippitud torso ja purustatud kuue paki saamiseks tuleb teil kombineerida kahte liiki harjutusi: ab treeninguid, mis muudavad parim rasva poletamine ab rutiinne abs suuremaks ja tugevamaks ning intervallikoolituse rasva põletamiseks.

parim rasva poletamine ab rutiinne

Saage piisavalt magada, järgige tervislikku toitumist ja hoidke oma stressitase madal. Jalgrattarööbid Jäta traditsioonilised pragud minevikus.

Kategooriateta Treeningud ja harjutused, mis ei aita rasva kaotada Siit saate teada, millised treeningud ei aita teie rasva kadu. Vihje: Zumba, jooga ja istumisvõimalused moodustasid nimekirja.

San Diego osariigi ülikooli biomehaanika laboris läbi viidud fitness-uuringus, mille sponsoriks oli Ameerika harjutuste nõukogu, uurisid uurijad, et näha, millised on ühised harjutused, mis on kõige paremini suunatud pärasoole abdomiinile, mis moodustab "kuue paki". Jalgrattakriis oli selle lihasgrupi parimaks harjutuseks.

Lane alla ja pange oma käed pea taha. Viige üks jalg üles ja tõmmake selle jala põlv vastupidise küünarnuki poole, kui tõmmate selle küünarnukki põlve ette.

parim rasva poletamine ab rutiinne

Laske neil kahel kehaosal enne sirgele asendile tagasi pöörduda. Korrake teise jala ja küünarnukiga.

Muu Kuidas kõhurasvast lahti saada Olete eda kõike proovinud: abimainad, kuulute detox-dieedid, lahtitid, iegi öögikordade vahelejätmine, kuid ükki neit meetoditet ei aita teil aleneda.

Kapitali esimees kõrvalsaaduste jaoks Ameerika harjutuste nõukogu uuring ei leidnud kapteni juhatusel mitte ainult kõige efektiivsemat harjutust, vaid ka teiseks kõige tõhusamaks treeninguks rectus abdominis'e jaoks. Istuge toolil oma külgedega ja haarake tooli külge.

HIIT ja lõpetage see: 3 kiiret ja lõbusat rutiini rasva põletamiseks

Hoides oma abs lepinguline ja oma torso sirge, tõsta põlved üles oma rinnale. Peatage sekundiks ja seejärel naaske algasendisse. Vältige torso keeramist või jalgade keeramist, et treening keskenduks otse südamikule.

  • Parim harjutus rippitud abs - Teostada
  • Tehke ringtreeningut Kui lõtv rind ja kõht pole just need, mida oma järgmiseks randa minekuks silmas peate, on aeg jõusaali minna.
  • HIIT ja lõpetage see: 3 kiiret ja lõbusat rutiini rasva põletamiseks - Atleetvõimlemine

Vertikaalne jalajälg Ameerika harjutusnõukogu asetas vertikaalse jalajooksu neljanda kõige efektiivsema harjutuseni päraku- abdominis. Tegelikult oli see traditsiooniliste kriisidega võrreldes rohkem kui kaks korda efektiivsem nurgal ja peaaegu 30 protsenti efektiivsem päraku abdominis.

  1. Viited Sponsor: Suure intensiivsusega intervalltreening on parim viis treenimiseks, kui soovite rasva põletada.
  2. Toesti tugevad rasvapoletid

Laske oma seljas käed pea ja jalgade taga, et nad teeksid oma keha kraadise nurga all. Leppige kokku oma abs-ga ja tõstke oma õlad ja ülemine seljaosa maapinnast välja nagu tavapärase kriisiga. Suure intensiivsusega intervallikoolitus Saate teha oma abs suureks ja tugevaks, aga kui nad on peidetud rasva kihi alla, siis ei saavuta soovitud tükeldatud välimust.

parim rasva poletamine ab rutiinne

Ab-alade ab-ala rasva vähendamine prooviga ei toimi, kuid suure intensiivsusega intervallide koolitus aitab. Plus, American College of Sports Medicine teatab, et suure intensiivsusega intervallikoolitus aitab suurendada oma ainevahetust kogu päeva, aidates teil pikemas perspektiivis rohkem rasva põletada.

Sellise väljaõppe tegemiseks soovitab ACE rikkuda oma tavapärast rutiinset rutiini kõrgtasemeliste ja aeglase tempo rütmide perioodiks.

  • Parim minutine rasvapõletuse abitreening kodus pole seadmeid - Nahahooldus -
  • Tõstke parem jalg ja vasak käsi põrandalt maha.

Näiteks, kui olete jalgrattaga pool tundi, tsükli nii kiiresti kui võimalik kaks minutit, aeglustage minut ja seejärel jalgrattaga uuesti kaks minutit. Vaheta edasi-tagasi, kuni treening on lõppenud.

Populaarsed Kategooriad.

parim rasva poletamine ab rutiinne