Liigu sisu juurde

Seega need kõhulihaseharjutust või kükki tasuvad ikkagi ära! Õige dieet pluss rohelise tee ekstrakt, forskoliin ja johimbiin on teie ainsad tõelised abistajad. Iga keha on unikaalne ja nii on erinevad ka treeningud, mis meie kehadele kõige. Ära unusta jõusaali! Me räägime toitumisest, liikumisest ja toidulisanditest. Ee Artiklid - Toitumine : Lihas peale ja rasv maha.

Harjutused 9 lihtsat harjutust reie sisemise rasva vähendamiseks Selleks, et püsida heas vormis ja tulla toime kirgliku eluviisiga, on vaja püsida vormis ja isegi täiuslik välja näha.

オーディオブック 名作を高音質で 【ガリバー旅行記 - ジョナサン・スイフト】

Korraga, kui keha võtab juurde mõned lisakilod, hakkab see ilmnema teie kõhu ja reie piirkonnas. Rasva vähendamine teatud kehaosast, nagu reie sisemine rasv, on ülesanne, mida saab saavutada ainult raske tööga ja see nõuab konkreetseid harjutusi, mis keskenduvad selle kehapiirkonna rasva vähendamisele. Reie sisemist rasva saate vähendada igapäevase ja tavapärase treeningu ning dieedi korrigeerimise ja tervisliku eluviisi järgimisega.

Sisemine rasv kui põletamine

Siiski on palju viise, kuidas saate vähendada reie sisemist rasva ja saada õhuke seksikas sise reied. Parimad harjutused reie sisemise rasva vähendamiseks: Uurime reie sisemise rasva vähendamiseks mõnda põrandaharjutust, joogahoiakut ja hantli harjutusi. Õhus hüppavad kükid: Kükid koos hüppega aitavad teil vähendada reie sisemust ja isegi kaloreid ning vähendada keha üldist kaalu.

Kuidas harjutust teha: Kõigepealt seisa kaalulangus ja maohaavandid lahus, põlved ja varbad välja suunatud. Mõlemad käed peaksid puudutama maad.

Kuidas kaotada rasva - teadus tõestatud viise

Parim viis sisemise reie rasva poletamiseks kükitada nii palju kui võimalik. Kontrollige, kas rind on üles tõstetud ja põlved on varvastega paralleelselt.

Õhus liikumine ja hüppamine pöörake keha paremale, hoides mõlemad jalad puutumata ja käed peaksid taeva poole ülespoole liikuma. Maanduge põrandal, kükitades jälle toa parema poole poole. Proovige täispööret umbes minuti jooksul lõpule viia ja tehke sama ka teise poole puhul. Heade tulemuste saavutamiseks korrake seda reie sisemist treeningut ühe külje jaoks vähemalt 3 minutit.

Pool lamamist ringjala liikumisega: Hea ja tõhus viis harjutusi reie sisemise rasva vähendamiseks ning aitab isegi lihaseid toniseerida. Kuidas harjutust teha: Kõigepealt heitke paremale poolele põrandale pikali, küünarnukk ja käed peaksid põrandat puudutama. Keha peaks olema sirgjooneline ja painutatud parem jalg siseasendi poole. Tõstke vasak jalg maast üles ja proovige seda ümmarguse liigutusega pöörata ning proovige keskenduda reie sisemistele lihastele.

Sisemine rasv kui põletamine

Tehke vähemalt neid reie siseharjutusi igapäevaselt 5 komplekti mõlemal küljel. Jalgade laienemine ja reie sisemise rasva plangu asend: See on veel üks hea viis reie sisekülgedele surve avaldamiseks, hoides plangu asendis. Kuidas harjutust teha: Hoidke end planguasendis, mõlemad jalad koos. Püüdke ülakeha hoida fikseeritud asendis. Alustage jalgade libisemist, avage jalad nii laiad kui saate.

parim viis sisemise reie rasva poletamiseks parim rasva poletamise rep vahemik

Seejärel alustage reie sisemise osa kokkutõmbumist, et libiseda, ja viige jalad tagasi algasendisse. Korrake niimoodi 15 korda päevas. Paremate tulemuste saavutamiseks tehke regulaarselt neid reie sisemise harjutusi 2 komplekti. Vähendage reie sisemist rasva veekeetja abil: Veekeetja abil võimlemine on hea viis reie sisemiste lihaste tõhusaks vähendamiseks ja tugevdamiseks.

Kuidas harjutust teha: Hoidke mõlemad jalad üksteisest laiad ja asetage mõlemad käed rinna ette, hoides veekeetja kella kindlalt.

Eemaldas pankrease dieet

Seejärel painutage kergelt põlvi ja hakake käsi alla suruma. Kiiges, mis on veekeetja kell jalgade vahel, tagades, et mõlemad käed peaksid olema üle põlve. Oli tunda, kuidas reie siseosa avaldab survet. Siis jälle tagasi samas asendis. Korrake reie sisemise rasva kaotamiseks 10 korda samu harjutusi, nii tehke parimate tulemuste saavutamiseks 2 komplekti.

Vähendage sise-reide Natarajasana abil: Joogat on peetud potentsiaalseks viisiks rasvuda teatud osast.

Rasva põletamine keha erinevates osades

See asana aitab vähendada reie siseosa rasva. Kuidas harjutust teha: Seisa sirgelt ja hinga sügavalt sisse ning tõsta vasak jalg. Tõstke jalg üles nii, et kand oleks suunatud vasaku tuhara poole ja põlved oleksid kõverdatud poosiga. Kehakaal peaks olema paremal jalal ja hoidma kere püsti.

Catch hoiab vasakut kätt väljastpoolt vasaku käega, pidades silmas, et alaselg ei pinguta.

parim viis sisemise reie rasva poletamiseks kulma ravi rasva poletamiseks

Tõstke vasak jalg üles, põrandast eemale ja tagasi. Samuti peaks see olema peale torso. Sirutage vasak reie enda taha ja see peaks olema põrandaga paralleelne ning võite tunda ka reie sisesurvet.

1. Harjutused saleda reie saamiseks kodus

Parem käsi peaks sirutuma põrandaga paralleelseks. Hoidke seda asendit 30 sekundit ja korrake sama ka teise jalaga. Korrake neid harjutusi, et vabaneda reie sisemisest rasvast 3 korda mõlemal jalal. Näe rohkem: Vabanege alaselja rasvast 6. Hop konna stiilis: See on veel üks parim reie sisekülje harjutus ning see muutub kergesti õhukeseks ja trimmis reie, külastamata ühtegi spordisaali. Kuidas harjutust teha: Kõigepealt hoidke mõlemad jalad üksteisest laiad ja seiske sirges asendis.

Asetage mõlemad käed pea tagaküljele ja kõrvade kohale. Seejärel painutage selles asendis põlvi Ka ülakeha paindub veidi ees ja siis hüppab konna parim viis sisemise reie rasva poletamiseks eest ära ning reie sisekülgedes oli tunda mingit survet. Tule tagasi seisvasse asendisse. Korda samamoodi vähemalt 15 sammu järjest.

parim viis sisemise reie rasva poletamiseks dna rasva poletid

Nii tehke seda reie sisemise rasva jaoks igapäevaselt vähemalt 3 komplekti, et näha mõningaid ilmseid muutusi. Lihtne põlvede painutamine koos jalgadega: Harjutus aitab teil tekitada survet sisemistele asjadele ja isegi aitaks samal ajal toonida. Kuidas harjutust teha: Kõigepealt seiske mõlemad jalad lahus. Seejärel painutage parema jala põlve ja venitage teine, käed tuleks asetada painutatud põlve peale ja nägu peaks olema vasakul küljel. Vasak jalg peaks puudutama maapinnaga, nii et tunnete reie sisekülje venitust ja hoidke seda 10 sekundit.

Korda sama vasaku jalaga samas asendis.

Mis on rasv?

Tehke sama 20 korda mõlemal jalal. Kotka kehahoiakuga reie sisemine rasv: See on parim reie sisemise rasva vähendamise poos, mis põletaks selle piirkonna rasva. Kuidas harjutust teha: Seisa mõlemad jalad koos ja nihuta oma keharaskus vasakule jalale ning painuta parem põlv. Seejärel tõstke jalg põranda kohale ja mähkige jalg ümber vasaku reie.

Poolkükitamine madal kükk sirgete kätega ettepoole sirutatud. Mõlemal jalal vahelduvad ettepoole suunatud kopsud. Plie poolkükid, jalad laiali ja sokid välja keeratud. Push-upid, nii klassikalised kui ka kalduvad.

Veenduge, et olete vasaku jala ümber parempoolsed varbad sisse löönud. Ristige vasak küünarnukk parema ja mõlema peopesaga koos. Hoidke seda poosi ja hinga viis korda sügavalt ning tõstke küünarnukid taeva poole nii palju kui võimalik.

Kõige intensiivsemad harjutused rasva põletamiseks

Tundke survet reite sisekülgedele ja seejärel pöörduge tagasi normaalsesse asendisse. Korda sama reie sisemise rasva põletamise harjutust teise jalaga ja tehke sama viis korda mõlemal jalal. Vähendage reie sisemist rasva hantlitega: Harjutus toimub nii, et hoiate mõlemas käes raskust ja painutate seda, et vähendada reie sisemist rasva ja samal ajal nahka toniseerida. Kuidas harjutust teha: Hoidke hantleid mõlemal käel ja mõlemad jalad peaksid olema üksteisest laiad.

Seejärel asetage parem jalg ette ja painutage põlvi täisnurga all. Vasak jalg peaks olema samas kohas, lihtsalt peate põlved maapinna poole painutama, kuid ei tohiks põrandat puudutada. Vasaku jala kand peaks olema põrandast kõrgemal ja tundma survet nii reie sisekülgedele Hoidke seda 30 sekundit ja tulge tagasi samasse asendisse.

Chennai jõulupühade jaoks on vaja külastada 9 kirikut Selleks, et jääda heas vormis ja hakkama saada kirgliku elustiiliga, on vaja püsida heas vormis ja isegi täiuslik välja näha. Kui keha paneb mõne lisakilo, hakkab see korraga ilmnema teie kõhu ja reie piirkonnas.

Tehke sama ka teise jalaga. Paremate tulemuste saavutamiseks korrake seda reie sisemise rasva treeningut 10 korda. Konkreetsest kehaosast rasvast vabanemine on kõige raskem asi, kuid sama võite saavutada ka õige treeninguga õige kehahoiaga. Samal ajal peaksite püüdma vähendada kaalu kõigest, mis aitaks isegi rasva põletada kõigist kehaosadest ja reie sisekülg hakkaks tulemusi näitama vastavalt teie unistusele.