Liigu sisu juurde

Ja kõveratega, mis ei loobu, on ta inspiratsiooniks ka paljudele naistele kogu maailmas. Mägironijad Shutterstock Kas soovite oma tuuma kujundada? Alustage selle rutiini lõpuleviimisega paar korda nädalas ja jälgige, kuidas teie jõudlus suureneb. Selle rutiini hõlpsaks täitmiseks vajate intervall taimerit näiteks telefoni rakenduse kaudu , kuid muud varustust pole. Seejuures põletab treening rohkem kaloreid ja ületab anaeroobse läve.

HIIT ehk kõrge intensiivsusega intervalltreening on lühikese kestusega kõrge intensiivsusega südame vorm, võrdse vahega puhkefaas. Rasvapõletavad HIIT-treeningud on suurepärane võimalus maksimaalse rasva koguse põletamiseks lühikese aja jooksul.

  1. Parimad minutilised Treeningvideod | Sobivus
  2. Südameke, et saleneda ja oma keha ehitada!
  3. Slimming sa
  4. Jalutage jalad tagasi ja korrake.
  5. Kuidas magab kaalulangus
  6. Sponsor: Need kolm HIIT-i kardio treeningut on täpselt see, mida vajate oma lihasmassi hoidmiseks pikali kõndimise ajal.

See tähendab, et HIIT-i korral on lihased intensiivse treeningu väikeste puhangute ajal hapnikupuuduses. See omakorda aitab kehal rasva põletada isegi 24—48 tundi pärast seda, kui olete jõusaalist lahkunud!

40-minutilise rasva poletamine hiit

Niisiis, kui otsite "treeningut", et kaotada klapp ja toon üles, siis HIIT see! Siin on 15 HIIT-harjutust, mis kulutavad 4 minutiga rohkem 40-minutilise rasva poletamine hiit kui 60 minutit kardio. Siin on näidissoojendusrutiin. Soojendusrutiin Pea kallutamine - 1 komplekt 10 kordust Kaela pöörded - 1 komplekt 10 kordust Õlgade pöörded - 1 komplekt 10 kordust Käeringid - 1 komplekt 10 kordust Randme pöörded - 1 komplekt 10 kordust Talje pöörded - 1 komplekt 10 kordust Hüppeliigese pööramine - 1 komplekt 10 kordust Püsivad varbad - 1 komplekt 10 kordust Külgmine lunge - 1 komplekt 10 kordust Kohapeal sörkimine - 3 minutit Seismine küljel - 1 komplekt 10 kordust Nüüd, kui olete andnud märku, et keha on ette valmistatud mõneks ägedaks treeninguks, võite alustada HIIT-harjutusi.

Olen koostanud kogu keha HIIT treeningu rasva kadumise kava jaoks, mida saate kasutada.

8 viga, mida lihasmassi kasvatamisel tehakse

Alustame 1. Samuti täitke kõik harjutused, enne kui kordate neid teist ja kolmandat korda suurema korduste arvuga. Harjutuste vahel ei tohi puhata. Burpees Burpees haarab kõik teie keha lihased.

10-minutiline jooksulindi lööklaine

Siht: Vasikad, neljakordsed, reieluud, südamik, rind, õlad, triitseps, biitseps, tuharad ja latid. Burpee tegemiseks toimige järgmiselt.

40-minutilise rasva poletamine hiit

Sammud Oletame osalist kükitamise asendit. Hoidke selgroog neutraalsena, raskus kannadel, õlgadel kinni pigistatud, tuharad välja lükatud ja käed ees.

Triple Threat Belly Fat Workout - HIIT Cardio ja kaalud

Kükitõmme ja puudutage põrandat mõlema peopesaga. Toetage alakeha, sirutades jalad taha. Hoidke varbad põrandal painutatud.

Tehke push-up.

15 parimat rasvapõletuse HIIT-treeningut

Painutage küünarnukid ja puudutage oma rinnaga põrandat ning seejärel pöörduge tagasi kükitõukeasendisse. Tehke konnahüpe, tuues mõlemad jalad peopesade 40-minutilise rasva poletamine hiit ja tehes siis hüppe kükitades, tõstes käed pea kohal ja hüpates üles.

Optimaalne pulsisagedus rasvade põletamiseks - kalkulaator Leukeemia Meie kehas on kaks peamist energiaallikat: Rasvavarud. Mõlemat kasutatakse adenosiinitrifosfaadi ATP moodustamiseks.

Kestus: minutit 2. Kõrged põlved Shutterstock Selle harjutuse peamine eesmärk on tõsta põlved nii kõrgele kui võimalik. See HIIT kulutab kindlasti palju kaloreid.

40-minutilise rasva poletamine hiit

Siht: alumised kõhulihased, neljakordsed, reieluud, puusaliigese painutajad, tuharalihased ja vasikad. Siit saate teada, kuidas teha kõrgeid põlvi.

40-minutilise rasva poletamine hiit

Sammud Seisa sirgelt. Hoidke oma jalgu õlgade laiuselt ja vaadake otse ette. Hüppa, too parem põlv üles ja aseta parem jalg tagasi põrandale. Hüppa ja vii vasak põlv üles ja aseta vasak jalg põrandale body sleimming wonder wrap kommentaare. Tehke seda vaheldumisi ja suurel kiirusel.

40-minutilise rasva poletamine hiit

See peaks välja nägema nii, nagu sörkiksite kohapeal, välja arvatud see, et põlved on kõrgemad. Harjutuse sooritamisel võite hoida käed ees sirutatuna ja lasta põlvedel oma peopesasid puudutada. Kestus: 2 minutit 3. Nad kulutavad tohutult kaloreid ja töötavad järgmiste lihastega.

HIIT It: 3 lõbusat, rasvapõletavat treeningut

Siht: Vasikad, quadid, reieluud, adduktorid, puusa painutajad, tuharad ja südamik Siit saate teada, kuidas teha jagatud hüppeid või hüppeid. Sammud Seisa sirgelt, jalad õlgade laiuses.

Viide Jõusaalid üle kogu maailma avanevad uuesti, kuid enamikku inimesi peletavad erinevad piirangud, riskid ja teadmine, et neil pole enam nii palju aega treeningutele pühenduda. Covid on alustanud sporditööstuses revolutsiooni ja uus suundumus on seotud kodus treenimisega. Kui kavatsete seda suundumust järgida, peate teadma mõnda parimat rasva põletamise harjutust, mida saate kodus teha. Paljud hõivatud inimesed kogu maailmas ei taha veeta tunde väljaspool spordisaale pendeldades ja järjekorras olles, kuid soov lameda kõhu järele on tugevam kui kunagi varem, kui suvehooaeg on viimaks jõudnud. Kui soovite maksimeerida vähe aega, mida peate oma elutoast treenima, vaadake neid rasvapõletuse harjutusi.

Pange vasak jalg ette, hoidke selgroogu sirgena, painutage põlvi ja laskuge alla. Parema jala reieluu peaks olema põrandaga risti.

Hüppa ja pane enne maandumist parem jalg ette, vasak reieluu risti põrandaga.

Esimest korda blogis juttu sellest, kuidas mitte rasva põletada ja kaalust alla saada, vaid hoopis lihasmassi kasvatada ja kaalust juurde võtta. Kui kardad kaalunumbri suurenemist ning oled postitust juba sulgemas, siis oota veel hetk.

Hüppa ja enne maandumist pane vasak jalg ette. Tehke seda suurema intensiivsusega. Tehke iga harjutust 45 sekundit ja tehke iga harjutuse vahel 15—20 sekundiline paus.

Üles-välja hüpped tungrauad Shutterstock Tungrauad on lõbusad ja mitte kurnavad. Ja väike modifikatsioon võib muuta need HIIT või anaeroobseteks harjutusteks.

40-minutilise rasva poletamine hiit

Siht: Vasikad, neljarattalised, reieluud, adduktorid, puusa painutajad, istmikud, õlad, latid ja südamik Siit saate teada, kuidas teha jagatud hüppeid. Sammud Seisa sirgelt, jalad puusa laiuses ja õlad lõdvestunud. Vaata otse edasi.

Need 13 HIIT-treeningut panevad unustama igava südame

Hüppa ja liiguta mõlemad jalad külgsuunas. Samaaegselt liigutage käsi külgedelt üle pea.

HIIT MUSIC 2018 - Mulai - HIIT 40/10 - 20 putaran

Hüppa uuesti ja vii käed ja jalad tagasi algasendisse. Hüppa ja liiguta mõlemad jalad külgsuunas ning liiguta käsi samal ajal külgedelt ette. Kestus: 45 sekundit [Loe: Kuidas tungrauad aitavad kaalust alla võtta] Puhkus - sekundit 5.