Liigu sisu juurde

Munad aitavad ka seedimist korras hoida, pĂ”letades sellega rohkem kaloreid. Kui teie vastus. Vastused sinu rasvapĂ”letamise alastele kĂŒsimustele on otse su nina all. Vedelikupuudus aeglustab rasvade lĂ”hustumise protsessi mĂ”judes maksa tööd.

Tahad pÔletada rohkem rasva?

Fresh articles

Kuidas planeerida oma cardiot, et saavutada kuivem tulemus? See aitab sul sÀilitada rasvavabamat ja paremas vormis olevat keha.

jp kaalulangus

Kuid ometi on seal ĂŒks vĂ€ike kĂŒsimus, mis vajab vastust ja mis vĂ”iks viia su treeningud tĂ€iesti uuele tasemele. Millal on siiski parim aeg teha cardiot?

nat phos 6x kaalulangus

Oleme teinud palju tööd, et leida uuringuid selle kohta ja siin on kÔik plussid ja miinused cardio tegemise kohta erinevatel aegadel.

Vastused sinu rasvapĂ”letamise alastele kĂŒsimustele on otse su nina all. Mis on halba selles, et tĂ”used ĂŒles 45 minutit varem kui tavaliselt? Saad sellega ĂŒhele poole enne, kui oled tĂ€ielikult ĂŒles Ă€rganud ja aru saanud, mida sa teed.

Eripakkumine lugejale

Palju inimesi vannub, et tehes cardiot hommikul esimese asjana eriti enne hommikusööki on parim viis rasvu pĂ”letada ja oma pĂ€eva Ă”ieti alustada. Uuringud nĂ€itavad, et vĂ”id sellest tulu saada kui teed cardiot esimese asjana hommikul enne söömist ja saad oma lihaste tööga kaasa aidata rasva kĂŒtusena kasutamisele. Kui see on tĂ”esti nii lihtne, siis miks igaĂŒks ei tee cardiot sel mis on parim rasva poletamine Peale selle, sa riskidet kasutad lihaseid kĂŒtusena, mille tĂ”ttu kannatab su ainevahetuse kiirus.

Teiste sÔnadega, kui sa teed cardiot kohe peale Àrkamist, on see efektiivne, kuid tehes seda hiljem pÀeval, siis annab see sulle tegelikult samasugused tulemused.

Kuid enne kui kĂ”ik eelnev leiutati kasutasid inimesed treeninguteks vaid enda keharaskusi. Ajalooliselt on keharaskusega harjutused olnud pidevalt militaarse treeningute reĆŸiimide kavades. Suuresti tĂ€nu oma odavusele, mugavusele ning eelkĂ”ige efektiivsusele on keharaskuse harjutused ka pĂŒsima jÀÀnud.

Peale selle, miks riskid musklite kaotamisega, kui ainus, mida sa peaksid tegema on pisut sĂŒĂŒa enne treeningut? Su parim valik oleks aminohappe lisand vĂ”i neela vadaku proteiini ilma lisasĂŒsivesikuteta.

Uuringud kinnitavad, et kui aminohappeid vĂ”tta enne cardiot, siis kasutatakse rohkem rasva kĂŒtusena.

soomine perioodi jooksul kaalulangus

Seega oled sa vĂ”imeline rohkem ja tugevamini treenima ja kulutad ĂŒldkokkuvĂ”ttes rohkem kaloreid ja rasva. Kas enne vĂ”i pĂ€rast jĂ”utreeningut?

Kui sul on lapsed, siis ilmselt ei taha sa vara ĂŒles Ă€rgata, kui see pole just hĂ€davajalik. Kui aga tĂ”usmine varahommikul koos pĂ€ikesega, et teha oma cardiot, kĂ”lab sulle paevaluna, siis vĂ”id valida selle tegemise enne oma jĂ”utreeningut jĂ”usaalis.

Mis on pulss

Kas see on hea vÔi halb mÔte? Ja loomulikult oleneb see sinu eesmÀrgist. Kui sa treenid vastupidavusalade jaoks- maraton, triatlon jms. Niimoodi paned sa enamuse oma energiast ja jÔupingutustest oma tööperioodi, et kutsuda esile optimaalsed soorituse tulemused. VÔi sa tahad teha cardiot enne oma raskustreeningut, et saada soojenduse efekti?

Related Content

Teisest kĂŒljest, kui sinu peamiseks eesmĂ€rgiks on saavutada sinu unistuste keha, siis ehk tahad teha cardiot peale jĂ”utreeningut. See on probleem, kuna need sĂŒsivesikud on tĂ€htsaks energiaallikaks sinu jĂ”utreeningul, ilma nendeta ei ole sa ehk vĂ”imeline piisava intensiivsusega treenima. Kui tahad natuke muskleid kasvatada, siis sel juhul peaks jĂ”utreening olema eelisjĂ€rjekorras. Sel moel on sul energiatase kĂ”rge ja su intensiivsus ei kannata treeningu vĂ€ltel. VĂ”ib-olla sa pole vĂ”imeline sarah kaalulangus sama intensiivsusega, mis on parim rasva poletamine teed cardiot peale jĂ”utreeningut - eriti jalapĂ€eval- kuid sa pÀÀsed oma rasvavarude kallale rutem.

Toidud, mis aitavad rasva pÔletada Mis on need toiduained, mis aitavad rasvapÔletusprotsesse kehas kiirendada?

KokkuvÔtteks Pane cardio esimeseks, kui su peamiseks eesmÀrgiks on vastupidavus. Kui teed cardiot ja jÔutreeningut erinevatel pÀevadel, siis see on kÔige efektiivsem stsenaarium, konstateerib Olson.

Kui sa tahad saada oma cardiost parimat ilma jÔutreeningut kahjustamata ja vastupidi, siis ainus loogiline viis on teha neid treeninguid lahusolevatel pÀevadel.

Registreeru

SellepÀrast ongi hea hoida cardio ja jÔutreening eraldi. See on hea valik neile, kes tahavad sÀilitada vÔi kasvatada muskleid ja vÀhendada keharasva, kuid see vÔib tÀhendada, et sa treenid iga pÀev. See vÔib aga olla probleem neile, kelle aeg on limiteeritud, suur töökoormus, kool jne.

asjad mida suua rasva poletamisel

Samuti, treenimine iga pĂ€ev vĂ”ib olla kahjulik su keha iud-i kaalulangus, vĂ€hendab su vĂ”imet ehitada rasva pĂ”letavat muskli kude ja kahjustab su immuunsĂŒsteemi. Tehes cardiot pĂ€evadel, mil sa jĂ”usaali ei lĂ€he, on parim lĂ€henemisviis vastavalt uurimustöödele, mis nĂ€itavad, et lĂ”plik kalorite kulutamine on suurem, kui treeninguid teha lahusolevatel pĂ€evadel.

kui palju kaalulangus kondides 3 km iga paev

Rohkem pĂ€evi treeningut tĂ€hendab rohkem pĂ”letatud kaloreid ja vĂ€hem rasva sinu kehal. Ole aga kindel, et sul oleks vĂ€hemalt ĂŒks tĂ€iesti treeningutest vaba pĂ€ev nĂ€dalas.

Tahad pĂ”letada rohkem rasva? Kuidas planeerida oma cardiot, et saavutada kuivem tulemus? See aitab sul sĂ€ilitada rasvavabamat ja paremas vormis olevat keha. Kuid ometi on seal ĂŒks vĂ€ike kĂŒsimus, mis vajab vastust ja mis vĂ”iks viia su treeningud tĂ€iesti uuele tasemele.

Materjalide loata kasutamise eest esitatakse arve. Loa saamiseks palume pöörduda: toimetus fitness.