Liigu sisu juurde

Igatahes — mis sa kõrvade vahele meelde pidid jätma? Hoiatus Lihaste ehitamine ei pruugi olla lihtne, kuid kõige olulisem on järjepidevus.

Lihaste kasvatamise viisid kogu päeva vältel Shutterstock Lihaste kasvatamise viisid kogu päeva vältel Shutterstock Lahja lihase kasvatamine sõltub paljudest teguritest, nagu geneetika, toitumine, treening ja sisemine ainevahetus 7 lihtsat nippi, et lihaseid kiiremini üles ehitada.

Söö täisväärtuslikke valke

Kõigi jaoks pole ühte vastust, mistõttu seda pole üks suurus sobib kõigile sobivusele mis sobib kõigile. Sõltuvalt teie eesmärgist võite lisada mitu või kõik järgmised näpunäited. Naised, kes onüritab kaalust alla võtta ja lihaste kasvatamine peab olema eriti ettevaatlik sobiva kaloraaži ja täisväärtuslike valkude suhtes, sest naised kalduvad rasvade asemel lihaseid metaboliseerima, kui kalorite defitsiit on liiga suur Rebecca Boedgesatesteeritud sobivuse juhendaja. Aja süsivesikute tarbimine Thinkstock 'On mõningaid uuringuid, mis võivad viidata süsivesikute söömisele pärast vastupanu treenimist, mis võib aidata vähendada lihaste lagunemist, kuid seda uuritakse endiselt,' ütleb Boedges Mida enne trenni süüa: süsivesikuid, rasvu või mõlemat?

Video: Breaking2 | Documentary Special 2021, Mai

On üldtunnustatud, et lihasmassi kasvatamiseks peaksite tarbima süsivesikuid hommikul, kaks tundi enne treeningut ja 30 minuti jooksul pärast treeningu lõpetamine. Lisasuliin aitab kehal kasutada valgu aminohappeid, nii et teie lihased parandavad kiiremini. Ärge unustage kardiot Thinkstock Ärge vahetage raskuste tõstmist kardiotreeningute vastu Parimad kardiotreeningud inimestele, kes vihkavad jooksmist. Peate oma ainevahetusrajad lahti hoidma. Ärge tõstke raskusi vahetult enne kardiotreeningut, mida peaksite hoidma lühikese, kuid intensiivsena.

Teie keha ja lihased võivad olla teie vastupanu. Pole vaja uhkeid raskusi, ribasid jne.

Navigeerimine

Nii tegeleb keha rakuparanduse, kasvu ja puhastamisega. See vähendab kortisooli, adrenaliini ja teiste hormoonide hulka, mis takistavad rasvade ainevahetust ja lihaste kas rasva poleb kiiremini kui lihaste ehitamine. Pärast väsimuse tekkimist lisage 2 kordust Shutterstock Kuula oma keha.

kas rasva poleb kiiremini kui lihaste ehitamine rasva kadu raskmetallid

Teie kordused esimene toitumisrasva poleti olema vahemikus kuus kuni 12 komplekti kohta. Keskenduge harjutuse õigele sooritamisele kontrollitud kiirusel, mitte sellele, kui kiiresti.

Hea figuuri saladused: kas meeste ja naiste treening ja toitumine võiks erineda? - Anne & Stiil

Kasutage suuremaid raskusi, kui 12 kordust on teie jaoks liiga lihtne. Lihased pole kuivad; kuni 60 protsenti inimese täiskasvanute kehast on vesi.

18 RIEBALŲ DEGIMO PRATIMAI - ABS DARBAS

Kui rakud kaotavad vett ja seega ka mahtu, aeglustub valgu tootmine ja valkude lagunemine kiireneb, mis tähendab vähem lihaseid vastavalt uuringud. Boonus: saksa keel teadlased on leidnud, et 6 tassi külma vee joomine päevas see on 48 untsi võib puhkeolekus ainevahetust suurendada umbes 50 kalori võrra päevas - piisab, kui aasta jooksul vabaneda 5 naela.

Esimest korda blogis juttu sellest, kuidas mitte rasva põletada ja kaalust alla saada, vaid hoopis lihasmassi kasvatada ja kaalust juurde võtta. Kui kardad kaalunumbri suurenemist ning oled postitust juba sulgemas, siis oota veel hetk.

Saage rohkem D-vitamiini Thinkstock D-vitamiini ja lihasjõu vahel on otsene seos, väidavad a hiljutine uuring D-vitamiini üllatavad allikad. D-vitamiini seostati oluliselt käe ja jalaga lihasjõud vanuse ja soo kontrollimisel. Põhjuseks on see, et D-vitamiin aitab tõsta testosterooni taset. A eraldi uuring leidis, et D-vitamiini toidulisandite tarvitamine talvekuudel avaldas soodsat mõju eliitballetitantsijate lihasjõudlusele.

Miks kiire rasva kadu on nii palju parem kui aeglane rasva kadu

Liigutage kõik võimalused, mida saate Thinkstock Istumine on tapab sind aeglaselt mitmel viisil, kuid see mõjutab otsekohe keha võimet lihaseid üles ehitada. Kui te ei püsi kogu päeva jooksul aktiivsena, on teie lihased liiga pingul, mis rikub teie tõsteseanssi hiljem.

kas rasva poleb kiiremini kui lihaste ehitamine ikoni kaalulangus

Sa saad hõlpsasti kükitama ja mõned tasakaaluharjutused tööl; kõndige iga kahe tunni tagant mitu trepiastet üles ja alla. Ärge istuge korraga kauem kui 50—60 minutit.

Kas lihaste lagunemine pole kiire kaalulangus??

Venitada Thinkstock Paindlikkus - proovige neid harjutusi - on otseselt seotud täispikaga liikumisulatus sellised liikumised nagu kükid ja tõmbenumbrid, mis on kõige populaarsemad treeningud ehitada lihaseid. Puusa liikumisulatus ja paindlikkus on optimaalse keremehaanika aluseks.

kas rasva poleb kiiremini kui lihaste ehitamine leslie sansone poleb keharasva 1 miil

Venitamine aitab lihasel ka kiiremini taastuda ja üles ehitada. Hoidmine venib kuni minutini, sest lihaste laienemine võtab lihtsalt natuke aega. Ära põranda.

Alustage kaloraaži mõõdukat vähendamist, eelistatavalt vähendage kalorite tarbimist kcal võrra. Järgige oma joomise režiimi Vedelik võib vähendada nälga ja täita teie kõhtu, pikendades nii täiskõhutunnet. Piisav veetarbimine tagab muuhulgas organismist kahjulike ainete väljavoolu, toetab neerude tööd ja taastab ka seedesüsteemi.

Nii riskite vigastustega. Magage rohkem Thinkstock Sa ei ehita lihaseid, kui sa tegelikult trenni teed; vastupanutreening on vaid stiimul. Ehitad lihaseid tegelikult puhates.

Miks jalga lihased põlevad jooksu käivitamisel?

Saage vähemalt seitse tundi kvaliteetset und 20 saladust, mida peate oma parima une jaoks teadma. Söö aeglaselt Thinkstock Uuringud on näidanud, et iga toiduhammustuse 30 sekundi jooksul närimine vähendab soovi hiljem.

kas rasva poleb kiiremini kui lihaste ehitamine destiny nutrition fat burner

See on ka hea viis oma kogu aeg toidetud lihased tarbimata lisakaloreid, mida peate hiljem põletama, muidu hoitakse neid rasvana. Jooge treeningute ajal toatemperatuuril vett Shutterstock Külma vee tarbimine võib tegelikult vähendada pingil töötamise tulemuslikkust vastavalt a Uuring avaldatud ajakirjas Journal of the International Society of Sports Nutrition. Toatemperatuuril vett joovad inimesed suutsid sooritada oluliselt rohkem pingivajutustusi.