Liigu sisu juurde

Võite teha ühe neist rutiinist ise kiireks higiseks või tõmmake seda tugevuskoolitusse, et saada täiendavat südamehaigust. Teie keha peab edasiliikumiseks väljakutse esitama.

Press Neli müüti kardiomasinate kohta 07 Mai Tund aega trenažööril garanteerib rahulolutunde, eriti kui ekraanile ilmuvad numbrid näitavad, et põletasid äsja kalorit. See tekitab vau-efekti ning veendumuse, et võid endale hiljem väikese magustoidu lubada. Teadmatus on õndsus, ütleb vanarahva tarkus, kuid see ei kehti kardiomasinate puhul. Mida sa ei tea trenažööri, jooksulindi või crosstrainer'i kohta, ei pruugi põhjustada küll otseselt füüsilist valu, küll aga mõjuvad tulemusi silmas pidades petlikult. Järgnevalt purustame mõned levinud müüdid kardiomasinate kohta, mis muudavad su suhtumist adekvaatsemaks.

Treeningud minutiline jooksulindi lööklaine Millal kõrge intensiivsusega intervalltreening HIIT tuli ja kogus populaarsust kui parim viis rasva põletamiseks lihast kinni hoides, inimesed hakkasid oma jooksulintidest pettuma. Need pikad kiiruskäigud tõusul - millest keegi tegelikult algust ei nautinud - muutusid järsku vähem ligitõmbavaks. Kuid see ei tähenda, et jooksulint ise oleks vananenud.

Jooksurada on omaette väga tõhus rasvavõitlusvahend.

rasva poletusintervalli treeningu jooksulint

Järgmisel jooksulintreeningul kõrge intensiivsusega põhimõtteid rakendades saate suurendada sessiooni ajal põletatava rasva hulka - palju vähem aja jooksul. HIITi eelised Lühikeste ja intensiivsete treeningute eelised on seotud taastumisjärgse seisundiga.

Kui töötate rohkem, on teil südame ja ainevahetuse kiirus veidi kõrgem, see tähendab, et teil on põletades rohkem kaloreid nii rasva poletusintervalli treeningu jooksulint kui ka tegelikult treenides.

rasva poletusintervalli treeningu jooksulint

Kuid kui suurt väljamaksmist HIIT tegelikult pakub võrreldes traditsioonilise püsiseisundiga südamega? Mõned uuringud on näidanud, et HIIT põletab kuni üheksa korda rohkem rasva kui tesco kaalulangus toit kardiovaskulaarne treening ja hoiab teie ainevahetust kõrgemal kui 24 tundi pärast seda. See tähendab, et jätkate kalorite põletamist kaua pärast treeningu lõpetamist.

rasva poletusintervalli treeningu jooksulint

HIIT aitab rasva põletada, säilitades samal ajal lihaseid, stopp-start-treeningusüsteemi abil, mis on rasva poletusintervalli treeningu jooksulint peaaegu igale treeningule. Nagu nimigi ütleb, ühendab HIIT kõrge intensiivsusega, kaloreid põletava aktiivsusega perioodid madala intensiivsusega taastumisperioodidega, kestusega iga seanss nii vähe kui 10 minutit.

TEE KAASA: KATRENA TENNO TREENING

Proovige seda HIIT jooksulindi treeningut, et jõutreeningu lõpetada, ja laske seda kuuekomplekti kohe kuvada. Treening See treening võtab 10 minutit.

  • Topgolfi kaalulangus
  • Ak57 metaboolne rasvapoletaja

Alustage kolme minuti jooksul kerge sörkjooksuga ja lõpetage seejärel 10 minutit ühe alloleva taseme väärtuses. Pärast lõpetamist kõndige jahtumiseks kolm minutit.

rasva poletusintervalli treeningu jooksulint

Kui olete kõrgtaseme läbinud ja vajate rohkem väljakutseid, proovige varieerumiseks lisada väike kalle või proovige täpselt sama treeningut statsionaarsel jalgrattal.

Kui seda õigesti teha, on see väga keeruline, võite proovida mõnda teist programmi, mille taastamise aeg on veidi pikem.

  1. Video: Vabane migreenist selle minutilise seansiga!
  2. Jooksuraja Kaalulangus: 4 Rasvapõletuse Strateegiat Kehakaalu Langetamiseks | Sobivus
  3. Eemaldage rasva kohal
  4. Neli müüti kardiomasinate kohta
  5. minutilise rasvapõletusliku jooksulint harjutused - Treeningud
  6. Jooksurada on ülipopulaarne aeroobne treeningmasin.
  7. Tofu shirataki nuudleid kaalulangus
  8. JOOKSURAJA KAALULANGUS: 4 RASVA PõLETAMISE STRATEEGIAT KEHAKAALU LANGETAMISEKS - TERVIS -

See kurnab süsivesikute varusid sügavalt, et viia keha kiiremini rasvapõletusrežiimi. Pidage meeles, et see treening on mõeldud teie lahja faasi kiireks riputamiseks, mitte kokku panemise etapiks, kus proovite suurust maksimeerida. Ma ei soovitaks seda treeningut pärast rasket jalaseanssi. Sama treeningu võiksite saada statsionaarse jalgratta, krossitreeneri, sõudja, trepikomplekti abil väljas või isegi lihtsalt jalgpalliväljakul.

Alumine rida Jooksuraja kaalulangus: 4 rasvapõletuse strateegiat kehakaalu langetamiseks Jooksurada on tohutult populaarne aeroobse treeningu masin. Lisaks sellele, et tegemist on mitmekülgse kardiomasinaga, võib jooksulint aidata teil kaalust alla võtta, kui see on teie eesmärk. Jooksurajal treenimisel on lisaks kehakaalu langetamisele ka muid eeliseid.

Kõigil on alati oma eelistus ja alati on teatud treeningstiilide kohta midagi negatiivset öelda. Intervalltreeningu juures on oluline see, et töötate nõutava aja jooksul maksimaalse jõudlusega.

Sellest olulisem on see, et suurema tõenäosusega saavutate suurepäraseid tulemusi, kui valite endale meelepärase treeningvormi.

  • Kaalulangus treener herndon
  • Keha slim viview

Nii et lihtsalt valige mõni varustus ja hankige koolitus! Jooksurada on üsna universaalne varustus, mida kõik teavad.

Eelkõige selles peitubki kõrge intensiivsusega intervalltreeningu HIIT võlu.

Kuid saate neid protokolle rakendada oma lemmiktegevuste jaoks ja saada suurepäraseid tulemusi. Mark Moon on Austraalia juhtiv fitnessitreener, veregrupidieedi ekspert ja Get Fit Fast veebisüsteemi looja. Neli motiveerivat minutilist treeningut hõlmavad jõudu, südame- ja südametegevust, sirutamist ja taastumist ning rattasõitu!

rasva poletusintervalli treeningu jooksulint