Liigu sisu juurde

Sealiha sisaldab ka suures koguses müoglobiini, mis kiirendab hapniku liikumist lihastes. Anna, ei, želatiin ei sisalda erinevalt puljongist mineraale.

7 Kasu Luu Puljong Kiiresti: Tugevam Soolestiku, Naha + Rohkem

Luupuljongi dieedi alumine rida Luupuljongi dieedi eelised, riskid ja selgitus Ausalt, kas tervisesuund või supertoit on tänapäeval isegi tõeline, kui see ei muutu täisväärtuslikuks dieediks ega puhastuseks?

Ootan endiselt tumeda šokolaadi dieeti, TBH. Ameeriklased armastavad võtta tervisehimu ja sellega joosta ning suurepärane näide on kondipuljong.

Jah, arvatavasti kuulsite luupuljongi kõigist tervisega seotud eelistest juba siis, kui see mõni aasta tagasi oli "asi", kuid ICYMI, see trend on luupuljongi dieediga kogu aeg laienenud. Üks dieediplaan, mis peab ajaproovile vastu? See täiesti mõistlik päevase puhta söömise väljakutse. Kas kondipuljongi dieet on nii naeruväärne, kui see kõlab, ja kas see on proovimist väärt?

  • Kaalulangus umbrohutist loobumisest
  • 7 Kasu Luu Puljong Kiiresti: Tugevam Soolestiku, Naha + Rohkem - Tervis Info
  • Võibolla nüüd püüdma asju võtta järgmisele tasemele ja proovige luu puljong kiire aga pole päris kindel, kuidas ohutult edasi minna.
  • Kana- ja kalkunilihas on vähem kaloreid.
  • 4 lb kaalulangus nadalas

Arutame läbi. Mis on luupuljong?

Aspic kasu ja kahju

Teie keha loomulik kollageeni tootmine, mis ehitab teie luid ja parandab teie naharakke, võib vanusega väheneda, nii et luupuljongi tarbimine võib muuta toitainete teie keha jaoks kättesaadavamaks, ütles Niles. TBH, asjatundjad põrmustavad selle üle, kas kollageeni nahka pinguldava ja liigeseid tugevdava kasu saate selle sissevõtmise kaudu - olgu see siis luupuljongi või kollageenilisandi kaudu - kuid mõned esialgsed uuringud näitavad, et see võib aidata naha elastsuse ja liigesepõletiku jaoks värvi.

Täpsemalt, see pakub želatiini liigese- ja sidekudedes leiduvat kollageenivalgu vormi ning aminohappeid glütsiini ja glutamiini mis toetab soolestiku struktuurset terviklikkustütleb dietoloog Isabel Smith, MS, RDN Plus, luupuljong sisaldab mineraalid kaltsium, magneesium ja fosfor, mis on eriti olulised, kui olete aktiivne. Mis on kondipuljongi dieet?

luu puljongi rasva kadu

Täieliku luupuljongi dieediplaani idee tekkis esmakordselt koos naturopaatilise arsti Kellyann Petrucci Sellest ajast alates on Petrucci dieediprotokolli erinevad vormid Internetis laineid löönud.

Algne Petrucci loodud päevane luupuljongi dieedikava ei hõlma ainult luupuljongi tarbimist. See ühendab viis päeva madala süsivesikusisaldusega, paleo-stiilis söömist hüvasti teraviljad ja piimatooted!

Kahe päeva modifitseeritud paastumisega mille jooksul tarbite kondipuljongit ja piiratud või nulltoitu. Eesmärk: tasakaalustada oma toitumist ja tervist, lõigates välja potentsiaalselt probleemsed terad, suhkrud ja töödeldud toidud, laadides samal ajal täisväärtuslikke toite ja luupuljongit ning saades kasu katkendlikust paastumisest, selgub Petrucci veebisaidist.

luu puljongi rasva kadu

Millised on luupuljongi dieedi potentsiaalsed eelised? Petrucci väidab oma raamatus, et luupuljongi dieet soodustab kehakaalu langust, nooruslikuma väljanägemisega nahka, paremat soolestiku tervist ja vähendab põletikku. Kuid kas see on liiga hea, et tõsi olla? Kui küsida Nilesilt ja Elena Villanuevalt, DC, holistiline arst ja moodsa holistliku tervise asutaja, ei pruugi need väited olla nii kaugel.

Esiteks on Petrucci luupuljongi dieet paleo-inspireeritud, see tähendab, et peate keskenduma tervetele toitudele, nagu köögiviljad ja pähklid, ning eemaldama säilitusained, kemikaalid ja lisatud suhkru, ütles Villanueva. Paljude inimeste jaoks tähendab see kogu toiduga seotud lähenemisviis, et nad võtaksid sisse rohkem vitamiine, mineraale ja muid toitaineid, mis võivad toetada soolestikku, nahka ja immuunsuse tervist, selgitab ta.

Lisaks võib süsivesikute tükeldamine mida see dieet lõpuks teeb soodustada suuremat rasva kadu kui muud tüüpi dieedid, ütleb Villanueva. Ja umbes need kaks luupuljongi "paastumise" päeva igal nädalal: erinevad paastumise vormid sealhulgas kaloripiirang ja vahelduv paastumine võivad aidata toetada autofaagiat, see on protsess, mille kaudu keha puhastab vanad rakud ja toodab uusi rakke, ütleb Niles.

Kanavaru tervisliku mürgituse retsept

Kuna paastumine keelab ka süsivesikute keha kasutamisel kütusena, võib see ka "seada keha rohkem ketogeensesse olekusse, milles ta kasutab rasva kütuseks", ütleb Niles.

Sageli on kasutatav rasvane kütus teie enda keharasv, aidates luu puljongi rasva kadu jooksul kaasa teie rasvapõletusvõimele.

luu puljongi rasva kadu

Millised on kondipuljongi dieedi potentsiaalsed varjuküljed? See ei tähenda, et peaksite kõik maha jätma ja luupuljongi pidama oma luu puljongi rasva kadu peamiseks toidugrupiks. Paljude inimeste jaoks võib süsivesikute drastiline tükeldamine nagu luupuljongi dieedil, näiteks juhul, kui te juba sööte vähese süsivesikute sisaldusega dieeti kaasa aidata sellistele probleemidele nagu peavalud, väsimus, halb hingeõhk ja nõrkus, - ütleb Villanueva.

Tere, keto gripp!

10 toitu, mis põletavad rasva

Tervislikud süsivesikud aitavad teil teha kõike alates kogu päeva selge mõtlemisest kuni raske trenni tegemiseni. Kuna see söömisstiil on piirav, võite potentsiaalselt jääda ilma teatud toitainetest - näiteks kaunviljades või täisteraviljades sisalduvatest vitamiinidest, mineraalidest ja kiudainetest, ütleb Villanueva. Ehkki tundlikud inimesed võivad soovida piimatooteid ja täisteratooteid vältida, pole põhjust, et keskmine inimene peaks need toitainerikkad toidugrupid välja lõikama, väidab Taub-Dix.

Ja on ütlematagi selge, et dieet, mille juured on rohkesti kondipuljongide joomine, on taimetoitlastele ja veganitele ebasoodne. Peate arvestama ka paastupäevadega; Vaatamata vahelduvale paastumise hiljutisele populaarsusele võib kalorite vähendamine või üldse söömisest hoidumine põhjustada mõnedel inimestel peapööritust või haigeid, ütleb Villanueva.

Pluss, "sagedamini söömise piiramine selle järgi, millal või kui palju sööte, põhjustab ka hiljem ülesöömist," lisab Taub-Dix. See võib tekitada probleeme ka siis, kui plaanite treenida. Siit leiate rohkem teavet vahelduva paastumise riskide kohta.

Luupuljongi dieedi piirav ja paastuv olemus mitte ainult ei vähenda teie võimet nälja- ja täiskõhutunnetusele häälestuda ja seda kuulata ning intuitiivselt süüa, vaid paneb ka tervisehäiretega söömise ajaloos ohtlikule positsioonile 1kg rasva kadu, ütleb Taub-Dix.

Nendel põhjustel soovitab Niles luu puljongi rasva kadu ja rinnaga toitvatele naistele - ja kõigile, kellel on varem esinenud voo slimming challenge - hoiduda tühja kõhuga.

Loe ka: Miks peaksite kord aastas loobuma piiravast dieedist Luupuljongi dieedi alumine rida Nagu iga trendika söömisstiili puhul, tuleb enne kondipuljongidieedi proovimist arstiga nõu pidada - eriti kuna see hõlmab märkimisväärselt kalorite vähendamist või üldse paastumist, soovitab Niles.

Nii Niles kui ka Villanueva nõustuvad, et kui saate doc-dokumendist rohelise tule, võib luupuljongi dieet olla kasulik lühiajaline rõhk lühiajalisele lähenemisviis toitumise puhastamisele, alustavale luu puljongi rasva kadu, ja oma tervise parandamine. Taub-Dix pole aga kaugeltki müüdud. Niles nõustub ka sellega, et üldisemate juhiste hermione olivia kaalulangus ja mõõdukust silmas pidades toimib pikaajaliselt kõige paremini.

Tema soovitused: Vältige lihtsaid süsivesikuid, töödeldud toite ja suhkrut. Vältige suhkruvabu ja kunstlikult magustatud toite.

Söö päevas vähemalt neli tassi vikerkaareviirust erinevaid köögivilju. Joo vähemalt kaheksa klaasi puhastatud vett päevas. Lisage palju kiudainerikkaid toite, näiteks chia- ja linaseemneid. Ja pidage meeles, et keha puljongiga toitmiseks ei pea te järgima kondipuljongi dieediplaani! Niles soovitab lisada dieedile portsjoni kaks või kolm korda nädalas.

Proovige talvel suppide soojendamiseks puljongit kasutada kondipuljongi smuuti kausis, et lisada nii maitset kui ka toitaineid quinoa ja kuskusi keetmisel, pruunistatud köögiviljadele või juua seda otse.

Nälgimisega võite seda isegi lonksutada. Toimetaja Valik.