Liigu sisu juurde

Nende olulisusest võid lugeda mu blogipostitusest SIIT! Sama kehtib ka sõbrannade kohta. Lokaalne rasvapõletus Veel hiljuti vaieldi tuliselt selle üle, kas lokaalselt on võimalik rasva põletada, kuid Kopenhaageni ülikooli uurijad on seda nüüd kinnitanud. Mida suurem on lihasmass, seda rohkem kulutab inimene päeva jooksul ning treeningu vältel kaloreid.

See on piisav, et põletada kuni kalorit. Treeningu liik valitakse omal soovil, võttes arvesse tervisenäitajaid. Liigutused tehakse maksimaalse efektiivsusega 30 sekundit ja seejärel aeglases tempos minutit.

8 voimalust rasva poletamiseks kuidas poletada rasva kondimist

Jõutreening 70 kg kaaluval inimesel on pooletunnistes tundides võimalik vabaneda kcal-st. Lihaskasvu tõttu kulub palju energiat, mida meie keha talletab rasva kujul.

8 voimalust rasva poletamiseks kaalulanguse voimalused

Rattatreeningud Poole tunni jooksul simulaatoril põleb 70 kg kaaluv inimene kcal. Jalgpalli mängimine ei põleta üksnes rohkem rasva kui jooksmine, vaid on ka põnevam. Ole vormis.

8 voimalust rasva poletamiseks parim sober kaalulangus

End liigutavate inimeste ainevahetus on kordi kiirem kui niisama laisklejatel. Köögis Söö proteiinirikast hommikusööki ja lõunat, kuna see aitab sul põletada rohkem rasva kui vähese proteiinisisaldusega söök. Roheline tee.

Tõhusad harjutused liigsete kalorite põletamiseks

See aitab kiirendada sinu ainevahetust, kui jood seda viis tassi päevas. Üle ei tasuks teega siiski pingutada. Kaks muna hommikusöögiks aitab dieedi ajal kaalu hoida ja on tervislikum kui kaks kuklit.

40 Year Vegan Dies of a Heart Attack! The Omega-3 and B12 Myth with Dr. Michael Greger High Quality

Ürita süüa päevas rohkem kui antud arv kaloreid, kuna vastasel juhul läheb keha säästurežiimile ja hakkab kõhukest tekitama. Kalorid taas. Dieeti pidades ära lõika järsult kalorite hulka, vaid vähenda seda sammhaaval. Näksi neid. Mandlid, kirsid, jogurt, greip, täisteratooted ja vürtsikad toidud aitavad su ainevahetust samuti veidi kiirendada.

Jalutamine

Selleks, et kaotada treenides rasva ning suurendada samal ajal lihasmassi, tuleb järgida neid nõuandeid: Tee regulaarselt harjutusi, mis kasutavad mitut erinevat lihasgruppi korraga. Mitme lihasgrupi kaasamine parandab ainevahetust ning stimuleerib hormonaaltalitlust nii, et organism keskendub lihasmassi kasvatamisele, kasutades selleks energiat rasvkoest. Selleks sobivad harjutused nagu jõutõmbed, lõuatõmbed ja kükid. Treeningkava tuleb iga paari kuu tagant veidi muuta, et tagada keha mitmekülgne areng.

Samal teemal

Lihased harjuvad harjutustega ajapikku ära ning seetõttu on oluline tutvustada kehale iga natukese aja tagant uusi harjutusi. Süsivesikud annavad meile energiat terveks päevaks ning aitavad kaasa meie treeningu efektiivsusele. Meie keha funktsioneerib paremini kui me ei üllata seda koguaeg.

Püüa süüa toidukordi iga päev teatud ajavahemikus, mine magama iga õhtu umbes samal ajal, treeni iga päev samal ajal ja püsi oma treeningkava juures.

Eripakkumine lugejale

See tagab kehale stabiilse aluse, et töötada efektiivsemalt ning seejuures kiirendada meie ainevahetust. Sealjuures väldi ekstreemdieete, paastumisi ja puhastuskuure, mis seavad su keha šokiseisundisse. Selle tulemusena aeglustub ainevahetus kolinaga ning jälle normaalselt toitudes, hakkab keha ruttu rasva talletama, et nö ellu jääda järgmise kriisi ajal.

8 voimalust rasva poletamiseks 4 tundi keha kaalulangus

Ei, jõutreening ei tee sind suureks ning mehelikuks. Sel teemal pikemalt siit! Ainult kardiotrenn ei aita meil kasvatada lihaseid ning saavutada seksikat toonuses keha.

8 voimalust rasva poletamiseks realistlik kaalulangus kolme kuu jooksul

Lihased kiirendavad meie ainevahetust ning teevad meie kehast rasvapõletusmasina! Seega palun sul paar päeva pidada toitumispäevikutet saada aimu, kas tõesti sööd nii palju kui arvad?

#2 Söö süsivesikuid!

Ja kui tuleb välja, et tõesti söödki paartuhat kalorit päevas, siis ju see pole sulle ikka piisav ja peadki sööma veelgi rohkem! Aga kui füüsiliselt lihtsalt ei mahuta rohkem?

Siis on ka selleks omad nipid — söö rohkem kaloririkkaid toite. Ja unusta igasugused superdieedid.

#1 Söö piisavalt!

Lihas ei vaja kasvuks ainult valku, vaid ka süsivesikuid ja rasvu. Kui sa ei saa neid piisavas koguses, siis ei ole kehal ka piisavalt kaloreid, mida investeerida lihaskudede parandamiseks ja kasvatamiseks. Nipp peitub tasakaalus. Et lihaskasv oleks maksimaalne, püüa süüa iga tunni tagant, korda päevas, et kehal oleks koguaeg materjali, millest ehitada.

Proovi 5 päeva tasuta!

Sa ei tarbi piisavalt valku Tänapäeval küll vähem, kuid ikka veel ei tarbi väga paljud eriti naised piisavalt valku. Ja mida mitmekülgsemad on valguallikad, seda laialdasem ka aminohapeteprofiil, mis on oluline oma soovitud tulemuste saavutamiseks.

8 voimalust rasva poletamiseks kaalulangus ja kemoravi

Mis on valgud, miks olulised, kus neid on enim ja palju muud võid lugeda mu blogipostitusest SIIT! Sa ei toeta oma keha toidulisanditega Toidulisandid jätsin ma nimme viimaseks punktiks — võtke seda kui kodutöö lisaülesannet.

  • Jõusaalis 1.
  • Kuidas põletada kiirelt rasva? - Tervis

Teed — tubli, ei tee — ikka tubli. Kõige olulisem on alustada kõigest ülalpool mainitust. Ei saa ju loota, et valgupulber hakkaks sinu eest lihasmassi kasvatama, või mis? Põhilised toidulisandid, mida igapäevaselt vajaksid, on: multivitamiin, oomega-3, magneesium ja D-vitamiin. Nende olulisusest võid lugeda mu blogipostitusest SIIT!

Vahel tekib rasvapõletuse pikal teekonnal tunne, et kõige lihtsam viis kaalu langetada, on lõigata oluliselt väiksemaks oma päevast kalorite hulka, lootuses, et vähem toitu tähendab kiiremat rasvakaotust.

Kui me räägime aga massilisamisest, siis tasub mõelda ka natuke next level abilistele nagu valgupulber, massilisaja, kreatiin ja BCAA-d.