Liigu sisu juurde

Pole mõtet ennast mitu korda päevas kaaluda, et hinnata, kuidas on treening kaalule mõjunud. See tagab kehale stabiilse aluse, et töötada efektiivsemalt ning seejuures kiirendada meie ainevahetust.

Tahad põletada rohkem rasva? Kuidas planeerida oma cardiot, et saavutada kuivem tulemus?

Registreeru

See aitab sul säilitada rasvavabamat ja paremas vormis olevat keha. Kuid ometi on seal üks väike küsimus, mis vajab vastust ja mis võiks viia su treeningud täiesti uuele tasemele.

kiire kaalulangus julie

Millal on siiski parim aeg teha cardiot? Oleme teinud palju tööd, et leida uuringuid selle kohta ja siin on kõik plussid ja miinused cardio tegemise kohta erinevatel aegadel.

Navigeerimine

Vastused sinu rasvapõletamise alastele küsimustele on otse su nina all. Mis on halba selles, et tõused üles 45 minutit varem kui tavaliselt? Saad sellega ühele poole enne, kui oled täielikult üles ärganud ja aru saanud, mida sa teed.

Palju inimesi vannub, et tehes cardiot hommikul esimese asjana eriti enne hommikusööki on parim viis rasvu põletada ja oma päeva õieti alustada.

Millal on parim aeg rasvade põletamiseks?

Uuringud näitavad, et võid sellest tulu saada kui teed cardiot esimese asjana hommikul enne söömist ja saad oma lihaste tööga kaasa aidata rasva kütusena kasutamisele.

Kui see on tõesti nii lihtne, siis miks igaüks ei tee cardiot sel moel?

Vahel tekib rasvapõletuse pikal teekonnal tunne, et kõige lihtsam viis kaalu langetada, on lõigata oluliselt väiksemaks oma päevast kalorite hulka, lootuses, et vähem toitu tähendab kiiremat rasvakaotust. Kuid tulemus on otse vastupidine! Esmalt röövib keha energiat lihaste arvelt ning alles hädaolukorras läheb rasvade kallale.

Peale selle, sa riskidet kasutad lihaseid kütusena, mille tõttu kannatab su ainevahetuse kiirus. Teiste sõnadega, kui sa teed cardiot rasva poletavad hirmmid peale ärkamist, on see efektiivne, kuid tehes seda hiljem päeval, siis annab see sulle tegelikult samasugused tulemused.

Samal teemal

Peale selle, miks riskid musklite kaotamisega, kui ainus, mida sa peaksid tegema on pisut süüa enne treeningut? Su parim valik oleks aminohappe lisand või neela vadaku proteiini ilma lisasüsivesikuteta. Uuringud kinnitavad, et kui aminohappeid võtta enne cardiot, siis kasutatakse rohkem rasva kütusena.

  • Kohli salendav puksid
  • Toidud, mis aitavad rasva põletada Mis on need toiduained, mis aitavad rasvapõletusprotsesse kehas kiirendada?
  • Millist trenni tuleb teha, et põletada rohkem rasvu? - Toit ja trenn - Tervis
  • Kui tõhus selline treening tegelikult on, selgitab teadliktreening.
  • Kaalulangus johns hopkins
  • Kuidas teha perekonna kaalulanguse valjakutse
  • Lühidalt: joo ja mölla!
  • Kaalu jalgijad rasvaskaotus

Seega oled sa võimeline rohkem ja tugevamini treenima ja kulutad üldkokkuvõttes rohkem kaloreid ja rasva. Kas enne või pärast jõutreeningut? Kui sul on lapsed, siis ilmselt ei taha sa vara üles ärgata, kui see pole just hädavajalik.

Eripakkumine lugejale

Kui aga tõusmine varahommikul koos päikesega, et teha oma cardiot, kõlab sulle paevaluna, siis võid valida selle tegemise parim rasva poletamine rasvad oma jõutreeningut jõusaalis.

Kas see on hea või halb mõte? Ja loomulikult oleneb see parim rasva poletamine rasvad eesmärgist. Kui sa treenid vastupidavusalade jaoks- maraton, triatlon jms. Niimoodi paned sa enamuse oma energiast ja jõupingutustest oma tööperioodi, et kutsuda esile optimaalsed soorituse tulemused.

Lihtne viis, kuidas kerge trenni käigus rohkem rasva põletada Rasva põletamine ja kalorite põletamine on erinevad asjad.

Või sa tahad teha cardiot enne oma raskustreeningut, et saada soojenduse efekti? Teisest küljest, kui sinu peamiseks eesmärgiks on saavutada sinu unistuste keha, siis ehk tahad teha cardiot peale jõutreeningut. See on probleem, kuna need süsivesikud on tähtsaks energiaallikaks sinu jõutreeningul, ilma nendeta ei ole sa ehk võimeline piisava intensiivsusega treenima.

Mida pead tegema, et rasva põletada? 🔥🔥🔥🔥

Kui tahad natuke muskleid kasvatada, siis sel juhul peaks jõutreening olema eelisjärjekorras. Sel moel on sul energiatase kõrge ja su intensiivsus ei kannata treeningu vältel.

kaalulangus pimples

Võib-olla sa pole võimeline töötama sama intensiivsusega, kui teed cardiot peale jõutreeningut - eriti jalapäeval- kuid sa pääsed oma rasvavarude kallale rutem. Kokkuvõtteks Pane cardio esimeseks, kui su peamiseks eesmärgiks on vastupidavus.

kaalulangus apps fitbit

Kui teed cardiot ja jõutreeningut erinevatel päevadel, siis see on kõige efektiivsem stsenaarium, konstateerib Olson. Kui sa tahad saada oma cardiost parimat ilma jõutreeningut kahjustamata ja vastupidi, siis ainus loogiline viis on teha neid treeninguid lahusolevatel päevadel. Sellepärast ongi hea hoida cardio ja jõutreening eraldi.

slim minu selja alla

See on hea valik neile, kes tahavad säilitada või kasvatada muskleid ja vähendada keharasva, kuid see võib tähendada, et sa treenid iga päev. See võib aga olla probleem neile, kelle aeg on limiteeritud, suur töökoormus, kool jne.

Teadlased soovitavad: just see nipp paneb pekid mühinal põlema 40 Mitte ainult, ei tähenda see vähest füüsilist aktiivsust, vaid seda seostatakse ka aeglase ainevahetuse, ebatervisliku toitumisega, stressi, ärevuse ja süütundega.

Samuti, treenimine iga päev võib olla kahjulik su keha taastusvõimele, vähendab su võimet ehitada rasva põletavat muskli kude ja kahjustab su immuunsüsteemi. Tehes cardiot päevadel, mil sa jõusaali ei lähe, on parim lähenemisviis vastavalt uurimustöödele, mis näitavad, et lõplik kalorite kulutamine on suurem, kui treeninguid teha lahusolevatel päevadel.

#2 Söö süsivesikuid!

Rohkem päevi treeningut tähendab rohkem põletatud kaloreid ja vähem rasva sinu kehal. Ole aga kindel, et sul oleks vähemalt üks täiesti treeningutest vaba päev nädalas.

Rasvast lahti kõigest 20 minutiga - efektiivne H.I.I.T. kava!

Materjalide loata kasutamise eest esitatakse arve. Loa saamiseks palume pöörduda: toimetus fitness.