Liigu sisu juurde

Kahjuks avaldavad need müügikohad meile kahemõttelist mõju. Notify me when this product is available.

Toidu kokkuhoid: suurendage kaalu langetamist õige kütusega Igaüks, kes on veetnud unetut öist kanalit surfates või toidupoes ajakirjade riiulit uurinud, ei saa jätta märkamata infomaterjalide ja artiklite arvu, mis väidavad end olevat "järgmine parim asi" "mõhklahingu" võitmiseks.

Pealtnäha väidavad kõik, et neil on rasvavarude varjatud saladus - olgu selleks siis "x" dieedi järgimine või "y" treeningrutiini järgimine. Kahjuks avaldavad rasva kaotus toe rongas müügikohad meile kahemõttelist mõju.

Seotud tooted

Ühelt poolt, mida rohkem me vaatame, loeme ja lahkame infolaviini, seda lootusrikkamad oleme, et suudame asjad juhtuma panna. Ja vastupidi, sisimas võime tunda end ka halvatud, sest teame, et see pole lihtsalt nii lihtne.

rasva kaotus toe rongas poletamine tagasi rasva armastuse kaepidemed

Kui see telesaadete, uudislugude, veebisaitide, raamatute, ajakirjade ja DVD-de lõputu ring ütleb meile, kuidas me saame oma seksikaks muutuda Sõelume läbi müra.

Nagu selgub, on rasva kaotamiseks tegelikult ainult kaks olulist võtit.

  • Я, пожалуй, обрадовалась.
  • Rasva poletamine alc
  • JUHTKIRI: Põlevat rasva veega ei kustuta - Delfi
  • RASVA KAOTUSE UNUSTATUD VõTMED - TERVIS -
  • Оставив "морскую звезду", они увидели перед собой огромный светлый - И как ты себя чувствуешь.
  • Занавешенный шар не светился уже несколько месяцев, с той поры, как люди вторглись в обиталище птиц и сетей.

Just, kaks. Lihtsalt kõik unustavad nad ära.

VÕTI nr 1: Dieet mängib suuremat rolli kui treening

Mis nad siis on? VÕTI nr 1: Dieet mängib suuremat rolli kui treening Olgem siin täiesti selged: rasva kadumise osas loevad kalorid. Jah, olete seda varem kuulnud.

Olete seda varem kuulnud 10 korda - nii Oprahilt, dr Ozilt, teie teiselt oluliselt kui ka teie parima sõbra nõbu ema personaaltreenerilt.

rasva kaotus toe rongas rasva kaotuse ideed

Kõik räägivad ühte ja sama, siis miks tunnete end kogu inimkonna ajaloos ainsa erandina, mida see ei kehti? Harjumusi on tõepoolest raske murda ja võib väita, et igapäevaselt söödud-joodava muutmine on kõige raskem, kuid tunnustatud jõutreenerina ja enimmüüdud raamatu "The New Rules for Life" kaasautorina "Alwyn Cosgrove on korduvalt öelnud:" Valest toitumisest ei saa kunagi trenni.

Keharasva põletamiseks on tohutult kaalulangus pittsburg ks esile kutsuda mingisugune kaloripuudus - kalorite sisaldus peab olema väiksem kui kalorite väljavõtmine - kas dieedi, füüsilise koormuse või nende kahe kombinatsiooni abil. Liikumine võib seda probleemi veelgi süvendada.

Niipea, kui nad otsustavad, et nad soovivad rasva kaotada, on paljud inimesed jälitamas viimast spordihullust, püüdes lõpuks oma "kitsaste" või kellegi teise teksade juurde pääseda. Tundub tuttav? Noh, super-super-punase-kuuma-alasti-ainevahetuse-jooga-hullumeelsuse-pilatese-ekstreemsuse tegemine pole tegelikult eriti oluline, kui olete seda tüüpi inimene, kes tõstab selle pärast iga treeningut teie kohalikku Starbucksisse, et tellida Mini Cooperi suurune Frappuccino.

Vesi teeb asja ainult hullemaks, paisates põleva aine kontrollimatult laiali. Käibemaksu ja kütuseaktsiisi tõus juba 1. Loomulikult põleb riigieelarve juba mitmest otsast. Valitsuse püüdlused tulekahju kustutada on seega mitte ainult tervitatavad, vaid ka kohustuslikud.

Siin on tõde: kui tegemist on kaloripuuduse tekitamisega, mis omakorda toob kaasa suurema rasvakadu, on dieedil võrreldes treeninguga palju suurem roll.

Ehkki täpne arv varieerub sõltuvalt sellest, kellelt te küsite, võtame lihtsuse huvides omaks üldlevinud arusaama, et üks kilo rasva võrdub liigse kalorite tarbimisega. Oletame siis, et proovite päevas vähendada kalorit, et ühe nädalaga kaotada kilo naela.

Süsteemile toit kovalkov vastavalt

Kui sa tõesti jõusaalis end kõvasti surud, kulub kalori kulutamiseks 45—60 minutit jõulist, süda plahvatama panevat treeningut. Võrrelge seda pingutust sellega, mida on vaja selleks, et mitte süüa seda Snickersi baari, mis teil on tavaliselt pärastlõunase keskpaiga suupisteks või rasva kaotus toe rongas õhtuste kokteilide nautimiseks või McDonaldsis pitstopi läbimiseks.

Mehed keefir dieet Rõnga silikoon magnetilise ringi kaalulangus Kott pisar Salendav silikoon magnetilise toe, ringi rasva põletamine kaalulangus. Choose from our three accurate measuring techniques to help you pick the right silicone rings. Soft, comfortable, and stretchable. Available in a variety of colors, these are a great alternative to the traditional adjustable CTR ring. Millised eelised on Pleegitud NdFeB magnetkiirgus mitme polaarsusega magnetilise rõnga puhul.

Mis on teie aja parem kasutamine: 60 minutit jõusaalipõhist masohismi või lihtsalt nende kalori söömata jätmine, mida te iga päev ei vaja? Täpselt nii. Pole tähtis, mitu päeva nädalas te treenite, ega seda, kui palju te treenite või isegi seda, kui kaua te treenite; kui tegemist on mõhklahinguga, saab teie x-faktoriks teie igapäevane toitumine. See on nii lihtne.

Liitu Meie Uudiskirjaga

VÕTI nr 2: Harjutuste arv, lihtsalt mitte nii, nagu arvate Minge ükskõik millisesse jõusaali ja näete, et inimesed ühendavad oma jooksurajad kinni, jooksevad lõputult miile, käivad suvalises arvus rühmatreeningute tundides või võib-olla isegi löövad jõutuppa, tõstavad, suruvad ja tõmbavad iga käeulatuses olevat hantlit või kangit.

See on suurepärane asi. Liikumine, olenemata tüübist, aitab meie keha mitmel viisil.

rasva kaotus toe rongas sliming metabolism

Kuid siin on probleem: paljud inimesed arvavad, et rohkem on parem; et kuidagi suurendab treeningu hulk langenud rasva hulka. Tegelikkuses on vastupidi: treeningute mahu suurendamine, eriti pikas perspektiivis, muudab teid tõesti ainult näljasemaks.

Rõnga silikoon magnetilise ringi kaalulangus

Rohkem treeninguid võrdub suurema isuga. Ühend, mis juba niigi piirava kaloraažiga, ja halvad asjad juhtuvad kindlasti. Varsti tunnete end nõrkana, väsinuna, mesi rasva poletamiseks alla.

rasva kaotus toe rongas es slimming

Progress kioskites. Ja algab liigsöömine. Nagu märgib CSCS Mark Young: "Kui uurime uurimistööd, näib, et treeningu lisamine juba tõhusale dieedile annab väga vähe kui üldse täiendavat kaalukaotust. Kui asi puudutab seda, kui proovite kehakaalu või rasva langetamiseks on dieedil teie edu võti.

MITTE liiki treeningute lisamine ei avalda kaalulangusele suurt mõju. Lihtsalt mõistke, et paljudel inimestel on see tagurpidi. Treeningprogrammi alustamine ainsa eesmärgiga rasvade põletamiseks või kaalu langetamiseks on vastupidi.