Liigu sisu juurde

Ma ei saa öelda teile täpselt, kui kaua see võtab, et saada tulemusi, aga kui paned töö peaks olema kiirem kui ootate. Rasvaimu Rasvaimu on kosmeetilise kirurgia vorm. Üheks üldiseks piirkonnaks, mis põhjustab muret paljude naiste pärast, eriti raseduse järgselt, on rasv, mis akumuleerub ülemisse sääretesse, tuntud ka kui FUPA. Võtke kaks portsjonit päevas näiteks paprikast, apelsinist või maasikast.

🤰 TÄIELIK JUHEND LAHTISE FUPA (RASVANE ÜLEMINE HÄBEMEPIIRKOND) - TERVIS JA HEAOLU()

Seda nimetatakse ka "panniculuseks". Sünnitus, vananemine, kiire kaalulangus ja geneetika võivad kõik selles piirkonnas rasva soodustada. Rasv võib siia koguneda ka pärast kõhuoperatsiooni, näiteks keisrilõike. Paljude inimeste jaoks on rasvkihi ülemine häbemepiirkond nende keha kuju loomulik osa. See võib olla lihtsalt koht, kus liigne rasv kipub ilmnema.

Rasva kaotamine kubemepiirkonna ülaosas võib olla keerulisem kui teie keha teistes osades. Treeninguga ei saa ühtegi rasvapiirkonda kohapeal ravida, kuid dieet ja koos liikumine aitavad teil keskosa toonida.

Ülemise kubemepiirkonna harjutused Koos kalorite defitsiidiga võib järjepidev treening, poletage fupa rasva fupa rasva töötab sügavaid kõhulihaseid, aidata selles piirkonnas rasva vähendada. Küünarvarre plank Küünarvarre plank pingutab teie südamikku, pingutamata lihaseid, mis on teie sisekõhus nõrgad. Järgige neid samme: Alustage põlvili. Too käsivarred põrandale, rusikad kinni.

Tõstke keha põrandalt, nii et teie kehakaal jaotub ühtlaselt. Teie varbad peaksid olema teravad ja keha oleks põrandaga risti. Veenduge, et kõhulihased on käte vahel tasakaalu hoides pingul. Hoidke seda poosi 30 sekundit või kauem, kui saate. Naaske algasendisse ja korrake seejärel liikumist. Poletage fupa rasva krõmpsud Jalgrataste krõmpsud võivad poletage fupa rasva teie sügavate südamelihaste tugevuse ilma selga pingutamata.

Järgige neid samme: Alustage seljaga lamedalt vastu põrandat ja jalad kergelt kõverdatud. Tõstke käed peani ja tõstke õlad kergelt maast lahti.

Mis on FUPA ja kuidas see areneb?

Pöörake oma vastaskäega keha nii, et küünarnukk puutuks vastu jalga, peaaegu puudutades. Korrake seda teisel küljel, vahetades jalgu, kui kordate liikumist. Jalakõrgused Jalgade tõstmine võib pingutada teie sisemisi kõhulihaseid ja tugevdada südametugevust. Järgige neid samme: Alustage lamamisest selili lamades, käed tuharate alla surutud.

Teie jalad tuleks tõmmata koos varvastega lae poole. Viige oma jalad lõpuni üles, nii et need oleksid põrandaga täisnurga all. Teie jalad peaksid jääma pingutatud ja lamedad. Pulsseerige oma jalgu kõhulihastega üks kord lae poole, et muuta see liikumine keerulisemaks.

Too jalad aeglaselt põrandale tagasi. Korda liikumist. Kogumikud See käik võib tunduda lihtne, kuid mida aeglasemalt teete, seda tõhusam ja väljakutsuvam see on. Järgige neid samme: Alustage sirgelt istumisest sirutatud jalgadega enda ees. Hoidke käsi sirgelt, et need oleksid teie pilguga paralleelsed.

Ülemise kubemepiirkonna harjutused

Kerige aeglaselt tagurpidi, üks selgroolüli korraga, kuni lamate põrandal. Hoidke käed sirge ees, liikuge võimalikult aeglaselt tagasi istumisasendisse.

Selle käigu keerukamaks muutmiseks lisage käsiraskused või kaalutud riba.

  1. Poletage mao rasva parast 40 ° c
  2. Bmi 27 kaalulangus
  3. Rasva poletamise tugevuse ahelad
  4. Elu hacki kaalulangus

Supermani poos Üliinimese poos pinguldab teie alaselja ja ab-lihaseid ning saate seda teha lamades. Järgige neid samme: Alustage lamades kõhuli sirutatuna sirgete jalgadega ja käte ette sirutades.

Sinu Lifestyle

Tõstke oma käsi ja jalgu aeglaselt, pingutades oma südamikku. Hoidke jalgu ja käsi ülespoole ning suunake varbad ja sõrmed väljapoole. Lülitage käed enda ette ja tagasi ning jalad taha, liikudes üles ja alla. Hoidke poosi 30 sekundit, seejärel viige jalad ja käed alla. Burpees Burpees suurendab teie südame löögisagedust kaloreid põletava südame löögisageduse suurendamiseks.

  • Kaalulanguse valjakutse plakat
  • FUPA - rasva ülemine kubemepiirkond - Tervis Ja Fitness
  • Kas soovite oma väiksemaks muuta?
  • KUIDAS VABANEDA FUPA-ST (üLEMINE KUBEMERASV) TERVISLIKUL VIISIL - TERVIS -
  • How long does it take to get waist training results?
  • Bpi burn xs fat burner

Järgige neid samme: Alustage seisvas asendis jalgadega õlgade laiuselt. Painutage ettevaatlikult kükitamisasendisse. Asetage käed põrandale enda ette ja lööge jalad fat burner lipo 100 enda taha välja, nii et olete plankuasendis. Uppuge põrandale, nagu teeksite surumist. Seejärel lükake planku tagasi üles. Viige oma jalad tagasi oma kätele ja hüpake tagasi püsti.

Korrake liikumist nii palju kordusi kui soovite. Vaagna kallutus Seda nimetatakse ka sillaks, see harjutus taastub pärast keisrilõike või tupe sünnitust, kuna see haarab teie kõhulihaseid ilma neile survet avaldamata. Järgige neid samme: Heida pikali seljaga põrandal. Tooge käed pea taha, kõrva äärde. Painutage jalad nii, et varbad oleksid maapinnal ettepoole suunatud. Varvastesse ja jalgadesse surudes tõstke kõhunupp aeglaselt üles lae poole.

Kallutage vaagen üles, nii et tunnete oma kõhupiirkonnas pinget.

poletage fupa rasva obaloni kaalulangus ohupalli

Tõstke vaagen üles nii kaugele kui võimalik ja hoidke asendit. Tooge vaagen aeglaselt tagasi, kuni selg on jälle põrandal tasane.

Sada Sada on klassikaline pilatese käik, mis aitab tugevdada sügavaid südamelihaseid. Järgige neid samme: Alustage lamades selili. Joogamatt aitab, kui sul on üks käepärast. Tõstke lõug rinnale ja tundke, kuidas alakõhud haaravad. Pange oma käed sirgelt külgedele, lukustades küünarnukid.

poletage fupa rasva turbo fire ei kaalulangus

Hinga sügavalt sisse ja tõsta jalad kraadise nurga alla. Liigutage oma käsi üles ja alla, hoides jalgu selles asendis, hingates sisse ja välja loendusega. Korrake liikumist, kui soovite. Elustiili muutused alakõhu rasva kaotamiseks Lisaks neile spetsiifilistele harjutustele võivad elustiili muutused aidata vähendada ka kubeme ülemist osa.

Pühendumine

Looge südamerutiin Harjutus aitab teil luua kalorite puudujääki, mis aitab kaalust alla võtta. Kuid enamik harjutusi, mis on suunatud pubi ülemisele piirkonnale, ei ole suured kaloraažid.

Seda nimetatakse ka "panniculuseks". Sünnitus, vananemine, kiire kaalulangus ja geneetika võivad kõik selles piirkonnas rasva soodustada. Rasv võib siia koguneda ka pärast kõhuoperatsiooni, näiteks keisrilõike.

See tähendab, et peate rasva põletamiseks oma treeningukavasid täiendavalt kohandama. Kolm korda nädalas selliste kardiotegevuste lisamine nagu jooksmine, ujumine ja jalgrattasõit aitab rasva kiiremini kaotada. Ole tähelepanelik selle suhtes, mida sööd Kaalu kaotamine hõlmab rohkemate kalorite põletamist kui te tarbite. Lisaks dieedi kalorite vähendamisele võiksite vältida põletikku põhjustavaid toite. Isegi kui te kaalust alla võtate ja regulaarselt treenite, võib kehas põletikku põhjustavate toitude söömine tulemuste nägemise raskendada.

Vältige või piirake toite, mis sisaldavad suures koguses säilitusaineid, töödeldud teravilja, valget suhkrut ja piimapiima. Samuti hoidke oma keha hüdreeritud, juues palju vett.

poletage fupa rasva kaalulangus tihke riided

Proovige kaalu langetamiseks lisada need 12 toitu. Stressi vähendamine jooga või meditatsiooniga Uuringud näitavad, et põhjus, miks mõned inimesed kannavad kõhupiirkonnas liigset rasva, võib olla tingitud stressist.

Üks selline liigne rasv on FUPA. Mõistame FUPA - mis see on, mis selle põhjustab ja kuidas sellest vabaneda. Liigne rasv ei ole kunagi teretulnud, olenemata sellest, millises kehaosas see ilmub või kus see koguneb. Üheks üldiseks piirkonnaks, mis põhjustab muret paljude naiste pärast, eriti raseduse järgselt, on rasv, mis akumuleerub ülemisse sääretesse, tuntud ka kui FUPA.

Stressihormooni kortisooli kõrgem tase võib põhjustada teie keha ülemise kubemepiirkonna rasva hoidmist. Stressi vähendamine võib olla keeruline, kuid saate seda leevendada, rakendades lõõgastavaid tavasid. Harjutades iga päev paar minutit joogat või meditatsiooni, saate oma stressitaset alandada. Mitteinvasiivsed rasva kadude loetelu Kui soovite poletage fupa rasva otse ravida, tuleb kaaluda paari mittekirurgilist protseduuri.

FUPA võimalikud põhjused

Lahedalt kujundamine Coolsculpting on meetod rasvarakkude külmutamiseks ja eemaldamiseks. See on palju vähem invasiivne kui operatsioon ja selle eesmärk on pingutada ja toonida piirkondi, mida on raske sihtida.

Mittekirurgiline rasvade vähendamine Mittekirurgilised meetodid kasutavad rasvarakkude kokkutõmbamiseks ja sulatamiseks raadiosagedusi ja soojusteraapiaseadmeid. Need ravimeetodid nõuavad mitu kohtumist ja tulemused pole nii märgatavad kui kirurgilised meetodid.

Need on ka vähem invasiivsed, taastumisel on vähem riske ja kõrvaltoimeid.

Kirurgilised protseduurid Kui te pole rahul treeningu, dieedi ja elustiili muutmise tulemustega, on saadaval ka kirurgilised ravimeetodid.

Monsplastiline Monsplastiline protseduur on teie häbememuugi, suguelundite piirkonna rasvase ülemise osa operatsioon. Monsplasty eemaldab piirkonnast liigse koe. Mõnikord nimetatakse seda häbemekanaliks. Seda ravi saab teha nii meestele kui naistele. Rasvaimu Rasvaimu on kosmeetilise kirurgia vorm. Tavaliselt sobib see ravi kõige paremini inimestele, kes on oma eesmärgi kaalu lähedal, kuid ei ole rahul oma keskmises osas asuva rasvakihiga. Rasvaimu kasutab rasvade eemaldamiseks kehast väikesi sisselõikeid ja imemisseadmeid.

Abdominoplastika kõhuplastika Abdominoplastika on kosmeetiline operatsioon, liigne nahk parast 100lb kaalulangust eemaldab teie kõhupiirkonnast nii liigse rasva kui ka lahtise naha. Seda protseduuri tehakse tavaliselt pärast maovähendusprotseduuri või sünnitust. Kõhupiirkonna taastumine on kõigi jaoks erinev. Siit saate teada. Pannikulektoomia Pannikulektoomia on kirurgiline ravimeetod, mis eemaldab alakõhust liigse naha.