Liigu sisu juurde

Ärge pange mulgustamiseks paremat küünarnukki lukku ja laske sel veidi painduda. See on vastunäidustatud mõnedele naistele ja meestele. Veel sobivuse, toitumise ja kaalutuu uudiste jaoks järgige EverydayHealthi toimetajatest Twitteris weightlossi. Kodu Nõuandeid Kuidas vähendada käe rasva naiste jaoks Kuidas vähendada käe rasva naiste jaoks Kaalukaotuprogrammi läbimiel eiavad paljud naied ilmiti probleemidega, kuna käed on nõtked.

Poksivorm punane ja sinine trikoo, aluspüksid 2. Poksijalatsid - poksijalatsid 3.

  • Halb pärast treeningut - mida teha? - Südameinfarkt
  • Treppide intervallid Trepid pakuvad harjutamiseks ebatavalist, kuid tõhusat võimalust.
  • Slim podi kaalulangus
  • Kodu Nõuandeid Kuidas vähendada käe rasva naiste jaoks Kuidas vähendada käe rasva naiste jaoks Kaalukaotuprogrammi läbimiel eiavad paljud naied ilmiti probleemidega, kuna käed on nõtked.
  • Slim alla ubuntu desktop
  • Trepiharjutused Fitness & Weight Loss - Teostada

Side - kest - kubemekaitse poksis 3. Hakati poksis kasutama XX sajandi 20ndate paiku. Poksikindaid eristab materjal, millest need on valmistatud: nahk või nahaasendaja. Samuti eristatakse poksikindaid kaalu järgi - rangelt untsides kuna poks ise on pärit Inglismaalt. Praegu kasutatavate poksikinnaste minimaalne kaal on 4 untsi. Neid kindaid kasutavad lapsed treeningprotsessis.

Halb pärast treeningut - mida teha?

Poksikoolitus rasva poletamiseks kaal võib ulatuda 22 untsini, mis on umbes 0, kg. Peamiselt kasutavad neid raskekaalu kategooria poksijad treeninguteks ja sparringuks.

poksikoolitus rasva poletamiseks

Harrastajate poksikinnaste tavaline kaal on 10 untsi. Profid kasutavad võitluses 6—12 untsi kindaid, olenevalt võitluse auastmest ja poksijate kaalust. Amatöörpoksis kasutatakse võistlustel spetsiaalseid kindaid: nahast või punast või sinist, millel on väljendunud valge laik, et kohtunikud skoorimist lihtsustada.

poksikoolitus rasva poletamiseks

Samuti tehakse amatöörpoksijate kindad võimalikult ohutuks. AIBA nõuete kohaselt ei suru neis olev käsi rusikasse, mis vähendab löögi energiat mitu korda ja aitab poksija vigastusi poksikoolitus rasva poletamiseks.

poksikoolitus rasva poletamiseks

Poksikinnaste tüübid Poksikindad erinevad ka tüüpide järgi: amatöörvõistlusteks; professionaalsete võitluste jaoks; koolituseks. Sõltuvalt kinnaste otstarbest võivad nende kaal ja valmistusmaterjal olla erinevad. Poksikindad on poksis partneriga töötamisel kohustuslikud.

Koolituse liigid

Funktsionaalselt loodud maksimaalseks käte kaitseks treeningu ajal. Valmistatud ehtsast nahast või kunstnahast.

poksikoolitus rasva poletamiseks

Kestakindad peaksid sobima hästi ja sobivad ideaalselt teie kehaga. Pöörake valimisel tähelepanu ka õmbluste ja takjapaela kvaliteedile, kuna koorekinnastel on suur koormus, peavad need olema tugevad. Alates Kiiver - toimib pea kaitsevahendina, poksikiivri funktsionaalne eesmärk on neelata vastase löögi energiat - kaitsta poksija pead sparringul või amatöörvõistlustel. Kiiver kaitseb tavaliselt verevalumite, sisselõigete ja põrutuste eest.

Kiivri kasutamine võistlustel ja treeningutel on vähendanud vigastusi ja teinud poksist üsna ohutu spordiala.

Related Content

Erinevat kaitsetaset pakkuvaid kiivreid on mitut tüüpi - lahtised kaitsevad otsmikut, templeid ja kõrvu, tugevdatud kõrvakaitsega - pehmed rõngad kõrva piirkonnas, kõva ülaosaga - kaitsevad pea võra, suletud lõug ja põsed - lõualuu ja nina paremaks kaitsmiseks külgkokkupõrgete eest. Võistlustel kasutatakse ainult avatud kiivreid. BOKSER Bokserid on spetsiaalselt loodud jalatsid, mis on mõeldud sportlase kaitsmiseks hüppeliigese vigastuste peamiselt nikastuste ja nihestuste eest treeningu ja soorituse ajal.

Kaasaegsete poksijate disaini asendamatu tingimus peaks olema hüppeliigese suhteliselt jäik fikseerimine, et vältida jala subluksatsiooni võimalust. Nende kingade pealseteks kasutatud materjal peab olema võimalikult vähe hingav, ventileeritav, higine ja väsinud.

Põletage kõhurasva

Bokserite talla tehnilised omadused peaksid tagama nende suhteliselt jäiga nakkumise rõnga pinnaga, säilitades samal ajal teatava võimaluse libiseda. KASTISIDemed Poksisidemed on mõeldud poksija käte kaitsmiseks raskete vigastuste, nikastuste, nikastuste, verevalumite, liigeste killustumise ja muude löömisel tekkida võivate vigastuste eest.

Sidemed kinnitavad luud ja randme, toetades neid kindlas asendis ja andes neile kõige mugavama, kompaktsema kuju. Lisaks fikseerib sideme sõrmede liigesed ühes reas, andes seeläbi löögile täiendava tugevuse. Samuti neelab see higi, suurendades kinnaste vastupidavust. Sporditreeningute ja võistluste ajal, samuti harrastusspordi ajal pannakse vigastuste vältimiseks hammastele hambakaitse.

Suukaitsmed võivad ära hoida tõsiseid vigastusi, nagu põrutus, ajusisene verejooks, teadvusekaotus, lõualuu murrud ja kaelavigastused, kõrvaldades olukorrad, kus alumine lõualuu on sunnitud ülemisse lõualuule. Suukaitsed liigutavad suuõõne kaalulangus alumine keha kudesid hammastest eemale, hoiavad ära huulte ja põskede rebendid ja muljutised.

Kõigis olukordades, kus on suur tõenäosus, et nägu puutub tugevalt kokku teiste sportlaste või kõvade pindadega, on soovitatav kanda suukaitset. Praegu on treeningutel ja poksivõistlustel suulõkke kandmine kohustuslik. Poksisärgid ja aluspüksid õmmeldakse sageli punase ja sinise värviga erinevates kombinatsioonides.

Jersey ja lühikesed püksid tuleks eraldada vastasele nähtava triibuga, et vähendada löögi tõenäosust vööst allpool. Professionaalsetel võistlustel esinevad sportlased hea meelelahutuse eesmärgil palja ülakehaga, seetõttu on neil ainult poksivormis lühikesed püksid.

JA VÕISTLUSEKS VAJALIKUD OBJEKTID

Poksisärgi peamine omadus on selle konkreetne lõige, tänu millele ei kuku rihmad treeningu ajal õlgadelt. Poksipüksid on valmistatud laia elastse ribaga, mitte vähem kui 5 cm, ja mõnikord ulatub see 15 cm-ni. Et bokserid ei takistaks liikumist, tehakse neid sageli külgedel olevate lõigetega. Poksisärkide ja aluspükste põhimaterjal on sünteetilised materjalid, näiteks satiinpolüester, mõnikord ka lükra lisamisega. Need on kerged hingavad kangad, mis juhivad niiskuse nahalt eemale ning hoiavad teid kuuma ilmaga kuiva ja jahedana.

Trepiharjutused Fitness & Weight Loss

Side on mõeldud kubemepiirkonna kaitsmiseks. Side ei tohiks poksijale ebamugavusi tekitada ega takistada tema liikumist treeningu või võistluse ajal.

On väga oluline valida õige suurus. Kubemekaitsmed on valmistatud erinevatest materjalidest: õhuke vahtmaterjalist täitematerjal, plastik, titaanvoodrid. Kubemekaitse ülaosa on valmistatud looduslikust või kunstlikust nahast.

Tihti pole algajatel sportlastel, kes soovivad ennast poksi proovida, selle võitluskunsti eripärasid hästi aimata, mistõttu jääb arusaamatuks, milline varustus on ülioluline ja milline valikuline.

Harrastaja jaoks pole poks ohtlikum ala kui mõni teine sport Taipoks on suurepärane rasvapõletustreening, sest kaasatud on terve keha. Idamaise poksikunsti taga seisab alandlik elufilosoofia.

Sellepärast ei kaota küsimus, millist varustust poksimiseks vaja on. Kaalulangus bean idud on erinevate võitluskunstide varustus, ehkki sellel on sarnased omadused ja isegi üksikud elemendidkontseptuaalsel tasandil siiski väga erinevad.

Näiteks ei kasutata samu poksisidemeid mitte ainult poksis, vaid ka pankratsioonis ja mitmel teisel alal, see on universaalne varustus. Tegelikult erinevad poksipüksid võitluskunstide lühikestest vee kaalulangus rasva rasva kohta, mis hõlmavad võitluses lisaks kätele ka jalgu, poksikoolitus rasva poletamiseks hõlmavad ka maadlust maas. Sellistel aladel kasutatakse lühikesi lühikesi lühikesi pükse, pokspüksid on aga pikad ja lõdvad, kuid võivad jalaga töötades võitlejat segada.

Lisaks on erinevaid poksirõivaste kaubamärke ja see tuleb ka kaaluda. Vähemalt seetõttu, et vähetuntud tootjad, ehkki nad võivad kiidelda madalate hindadega, ei tooda siiski tõenäoliselt tooteid, mis oleksid kvaliteedi, mugavuse ja vastupidavuse poolest võrreldavad Venumi, Top Kingi või RDX toodetega.

Naisi julgustatakse trenni tulema

Üldiselt võib kogu poksivarustuse jagada mitmesse põhikategooriasse: Poksikiiver on asendamatu element mitte ainult algajale, vaid ka edasijõudnud võitlejale. Kiivreid kasutatakse sparringu- ja harrastusturniiridel, need vähendavad võitluses oluliselt vigastuste ohtu. Ilmselgelt on poks ilma poksikinnasteta võimatu. Samal ajal on olemas kindad sparringuks, kestade pirnid, käpad ja makiwars töötamiseks, samuti spetsiaalselt turniirimudelid.

Poksisidemeid tuleb kanda kinnaste all, sealhulgas ka profiturniiridel.

On vaja süüa vähemalt 2 tundi enne koolituste algust. Koolituse ajal keha kahandab ennast, kasutades hapnikku ja mikroelemente mitu korda rohkem kui tavaliselt. Spordi esimestel minutitel tarbitakse glükoosi, seejärel toimub rasva lagunemine. Need protsessid on konstantsed, asendavad üksteist, säilitades kõikide organite stabiilse töö.

Need on vajalikud randme selgeks fikseerimiseks vigastuste vältimiseks. Treeningvarustusena võib märkida ka sidemekindaid. Suukaitse täidab mitmeid ülesandeid - see vähendab väljalöömise ohtu, ei võimalda lõualuu välja löömist, huulte lõikamist ega hammaste purunemist näolöökide ajal.

Seda kasutatakse nii amatöör- kui ka professionaalses ringis, see on kohustuslik varustus.

  1. Naiste kodust poksikoolitus - jõusaal - Tips
  2. Naiste kodune poksikoolitus Lang L: none: Fitlap.
  3. Mida poksitüdrukul selga panna. Poks algajatele tüdrukutele

Löövekaitsed ja surumispüksid. Ideaalsed treeninguteks hoiavad kompressioonriided teie keha jahedana, eemaldades samal ajal kiiresti liigse higi ning kaitstes marrastuste ja põletuste eest.

Optimaalne nii treeninguks kui ka poolprofessionaalseks võitluseks, kus reeglite kohaselt on ülerõivaste olemasolu lubatud. Poksisärgid on kerged, lihtsad poksikoolitus rasva poletamiseks mugavad. Dressipluusid on mugavad sporti tegemiseks või cross-fit treenimiseks, need võimaldavad soojusefekti tõttu kardiot efektiivsemaks muuta. Ja kui teie tunnid toimuvad õues jahedate ilmadega, on kapuuts ilmne vajadus.

Lühikesed püksid.