Liigu sisu juurde

See on tõsi, kuid ka kõik ülejäänud rakud toituvad suhkrust. Järgides ketogeenset dieeti, suureneb rasvade põletamine märkimisväärselt, kuid samal ajal sööd ka rohkem rasva. Loomulikult sisaldasid mõlemad menüüd sama hulga kaloreid. Mustikad võivad mõjutada teatud geene, mis kontrollivad rasvade põletamist ja ladustamist, mis võib aidata vähendada kõhu rasva ja alandada kolesterooli.

Sellel lehel võib olla sidusettevõtte linke, mis tähendab, et saame väikese vahendustasu kõigest teie ostust. Amazoni partnerina teenime kvalifitseeruvate ostude kaudu. Enne Interneti-ostude sooritamist tehke palun oma uurimistöö. Kas soovite süüa tervislikumat toitu? Või proovite kaotada paar kilo?

Mõlemal juhul on üks lihtsamaid ja tõhusamaid asju, mida saate teha, asendada see, mida praegu sööte, mõne tervislikuma võimalusega. Täpsemalt, kui suudate harjuda sööma toitu, mis aitab teil kaalust alla võtta, võite vabaneda paarist kilost ilma ennast piiravale dieedile seadma. Selles artiklis me läheme üle 40 rasva põletavat toitu mida peaksite kaaluma oma dieedi lisamist. Munad Munad on ühed kõige tervislikumad govt kaalulangus. Lisaks kvaliteetsete valkude pakkimisele on neis ka tervislikke rasvu ning olulisi vitamiine ja mineraale.

Üks suur muna sisaldab ainult umbes 78 kalorit, kuid kõrge valgusisalduse tõttu on munad teada suurendada täiskõhutunnet ja vähendada söögiisu. Munad aitavad teil põletada rohkem kaloreid kui muud toidud, sest nende ainevahetuseks on vaja lisaenergiat, mis võib samuti aidata teie ainevahetust kiirendada.

Lõhe Lõhe on rasva poletavad tarklised kala, mis on täidetud monoküllastumata ja polüküllastumata rasvhapetega, mis aitavad kiirendada kehakaalu langust ja vähendada siseorganite kõhuõõne rasva.

Pooles tassis on 4,6 grammi kasulikku süsivesikut resistentne tärklismis kiirendab ainevahetust ja põletab rasvu.

Lõhe lahja valk aitab reguleerida teie rasva poletavad tarklised ning on teie südamele ja üldisele tervisele parem kui muud valgud, mis sisaldavad rohkem rasva. Insuliini ja veresuhkru taseme püsimine on kaalulangetamise kriitiline osa. Puuviljad ja marjad Kui tegemist on rasvapõletavate toitudega, nagu puuviljad, siis valige flavonoidide poolest rikkad puuviljad.

Tervislikud toidud, mis põletavad rasva: tõenäoliselt olete neid juba oma köögis!

Õunad Õunad sisaldavad palju pektiini, mis suurendab küllastustunnet ja aitab teil vähem süüa. Lisaks sellele, et õunakoor sisaldab kiudaineid, sisaldab see ka ursoolhapet, mida hiljutistes hiirte uuringutes on seostatud väiksema rasvumisriskiga. Ursoolhape võib suurendada teie kalorite põletamise määra ning suurendada teie keha lihasmassi ja pruuni rasva - mis erinevalt kaloreid salvestavast valgest rasvast aitab mitokondritest pakitud pruun rasv teil energiat magab kulma ruumi poletada rasva ja kehasoojust tekitada.

Õunaviilude söömine koos söögiga või enne sööki aitab teil end täisväärtuslikumalt tunda ja hiljem päevas vähem kaloreid süüa. Avokaadod Avokaadod on täis vitamiine K, C, Emineraale kaalium, vask, magneesium, mangaan ja tervislikke rasvu oleiinhape, mis võib käivitada teie keha vähendama nälga, aidates samal ajal vähendada ka halva kolesterooli taset veres.

Lisaks kõrge tervisliku rasva sisaldusele sisaldavad avokaadod ka kiudaineid, mis tähendab, et neil on tugev mõju teie söögiisu rahuldamiseks. Rasv ja kiud koos aeglustavad toidu rasva poletavad tarklised maost, nii et saate toidukordade vahel kauem aega minna. Banaanid Banaanid sisaldavad resistentset tärklist, mis on oluline kehakaalu langetamiseks. Seda tüüpi tärklis muundub seedetrakti süsteemis rasvhapeteks ja aitab metaboliseerida tarbitavaid rasvu, mis vähendab pikas perspektiivis rasvade kogunemist.

Banaani söömine võib teid ka aidata tunne end kauem täis, mis võib takistada söögikordade vahel suupisteid. Keskmine kergelt roheline banaan hoiab teid täis ja tõstab teie ainevahetust 12,5 grammi resistentse tärklisega.

40 rasva põletavat toitu (ülim tervisliku toidukaupade nimekiri)

Küpsed banaanid on ka peaaegu 5 grammi resistentses tärklises. Mustikad Mustikad on tuntud oma kognitiivsete ja südant kaitsvate eeliste poolest, kuid hiljuti on uuringud näidanud, et need võivad muuta ka seda, kuidas teie keha metaboliseerib rasva ja suhkrut.

Lisaks mangaani sisaldusele, mis aitab ainevahetust suurendada, on uuringud leidnud, et mustikad võivad mõjutada teatud geene, mis kontrollivad rasvade põletamist ja ladustamist, mis võib aidata vähendada kõhuõõne rasva ja vähendada kolesterooli. Mustikad võivad aidata rasva poletavad tarklised triglütseriide, mis moodustavad keharasva, ja parandada veresuhkru taset. Need on madala kalorsusega toidud, mis annavad teile tassi kohta tagasi ainult umbes 80 kalorit.

Lõpuks on neis palju kiudaineid - üks tass sisaldab 4 grammi kiudaineid, mis aitab teil end kauem täis tunda. Mustikad võivad mõjutada teatud geene, mis kontrollivad rasvade põletamist ja ladustamist, mis võib aidata vähendada kõhu rasva ja alandada kolesterooli. Joonised fig Värsked viigimarjad on heaks kiudainete täitmise allikaks ja võivad asendada magusaid magustoite. Ka viigimarjad on rikkad antioksüdandid. Need rasva poletavad tarklised fenooli, mis on antioksüdant, mis aitab vähendada südamehaiguste ja teatud tüüpi vähi tekkeriski.

Need sisaldavad ka seedeensüümi nimega fitsiin, mis toimib seedimise abivahendina. Greip Teadlased on leidnud, et greibi söömine võib su söögiisu alla suruda ja seetõttu vähendada kalorite tarbimist enne sööki süües.

Tervislik kaalulangus iga kuu sisaldab ka nootkatooni, mis on orgaaniline ühend, mis aktiveerib ensüümi AMP-ga aktiveeritud valgukinaas AMPK rakkudes, mis aitab suurendada ainevahetust. Nootkatone võib vähendada ka insuliini rasva säilitavat hormoonimis võib põhjustada kehakaalu langust. Apelsinid Apelsinid on veel üks kiudainerikas puuvili, mis on madala kalorsusega, kuid väga täidlane.

Vastupidiselt levinud arvamusele ei täida teid toidus olevate kalorite arv, vaid söömahu. Selliste toitude söömine nagu apelsinid, milles on väga vähe kaloreid grammi kohta, võib aidata teil kaalust alla võtta, sest võite süüa suurema koguse toitu ilma liiga palju kaloreid tarbimata.

Greip: rasva põletav puuvili

Apelsinides on ka palju C-vitamiini, mis võib aidata kaalulangetamisel. Uuringud on näidanud, et inimestel, kes tarbivad rohkem C-vitamiini, on tavaliselt kehamassiindeks suhteliselt madalam kui neil, kes seda ei tarbi.

rasva poletavad tarklised

C-vitamiini tarbimine võib samuti aidata teil treenimise ajal rohkem rasva põletada kui siis, kui teil oleks selle toitaine puudus. See kiud aitab ka teie kehal imenduda toidust elutähtsaid toitaineid ja aitab reguleerida teie seedesüsteemi.

Ülejäänud süsivesikutest saadav energia põletatakse ära enne rasvu ja valke. Seepärast on tähtis, et toit sisaldaks palju süsivesikuid ja oleks väherasvane.

Pirnides on palju fruktoosi ja glükoosi, mis annab teile loomuliku energiahoogu, kuid nende madal glükeemiline indeks tähendab, et need suhkrud imenduvad teie vereringes aeglaselt. Ilma veresuhkru kiire tõusuta ja languseta ei esine te hiljem suhkru krahhi ega isusid. Pirnid pakivad ka toitaineterikkaid kiudaineid, antioksüdante, vitamiine, mineraale ja väga vähe kaloreid.

rasva poletavad tarklised

Söö kindlasti nahka, sest seal on kogu täitekiud. Leherohelised ja köögiviljad Artišokid Artišokkides on vähe kaloreid ja rasva, kuid palju kiudaineid. Need on suurepärane valik rasva poletavad tarklised eelroa jaoks, mis aitab söögiisu vähendada. Need on ka täis antioksüdante - tegelikult on nad USDA nimekirjas "Top 20 antioksüdantirikast toitu" 7.

rasva poletavad tarklised

Kapsas sobib ideaalselt teie kehakaalu langetamise dieediks, kuna see on nii madala kalorsusega. Kapsas Kapsas on madala kalorsusega C-vitamiinirikas köögivili, mida saate süümepiinadeta suures koguses süüa. Selles on palju kiudaineid ja antioksüdante ning seda kasutatakse sageli suppides kaalulangetamiseks. Porgand Porgandis on palju kiudaineid ja kõrge veesisaldus, mis hoiab kõhu täis.

Need on loomulikult madala kalorsusega ning neil on olulisi vitamiine ja mineraale, mis võivad teie kaalulangetamise pingutusi suurendada.

rasva poletavad tarklised

Röstitud porgandid aitavad kiiremini kaloreid põletada ja sisaldavad rohkem antioksüdante kui toored porgandid. Koori hoidmine porgandil suurendab ka nende antioksüdatiivseid omadusi. Lillkapsas Lillkapsas on täis kiudaineid, kaaliumi ja vitamiine C, K ja B6 - ning selles on väga vähe kaloreid. Võrreldes teiste köögiviljadega on lillkapsas palju valku, mis aitab teie isu rahuldada.

Lillkapsa tore on see, et neid on erinevad lillkapsa retseptid võite proovida olenemata sellest, milline on teie dieedivalik. Paljud inimesed otsustavad toidukorras riisi asendada lillkapsaga, et vähendada söödavate süsivesikute arvu ja suurendada köögiviljade arvu. Tšillipipar Tšillipipar sisaldab kapsaitsiini, mis kiirendab ainevahetust ja võib vähendada teie söögiisu. Kapsaitsiini võib selle efektiivsuse tõttu leida isegi populaarsetest kaalulanguslisanditest.

Tšillipipra vürtsikus aitab ka rohkem kaloreid ja kaalu kaotama. Veelgi enam, tšillipipar on hea C-vitamiini allikas. Collard Rohelised Collard rohelised on looduslik kaalulangetaja.

rasva poletavad tarklised

Lisaks sellele, et need sisaldavad kaltsiumi ning vitamiine C, K ja A, on nad ka kiudainerikkad. Kaalukaotuse üks peamisi elemente on suurendada oma ainevahetust selle asemel, et kehalt kaloreid ära võtta, mis paneb keha intensiivsemalt kaloritest ja rasvast kinni hoidma.

rasva poletavad tarklised

Kõrge kaltsiumiga toiduainete, näiteks kaelarohelise, söömine aitab teil rasva põletada, pakkudes samal ajal ka hulgaliselt teie tervisele kasulikke toitaineid. Kimchi Kimchi on valmistatud fermenteeritud kapsast ja on peamiselt tuntud hea probiootikumide allikana. Tervisliku soolestiku säilitamine on toitainete korralikuks imendumiseks ülioluline, mis aitab vältida keha rasva kuhjumist.

Kaasa arvatud kimchi oma dieedipurgis abi kaalulangetamisel. Lisaks aitab kimchi koostisesse kuuluvates tšillipiparites sisalduv kapsaitsiin teie ainevahetust suurendada. Lõpuks on Kimchi suurepärane probiootikumide allikas.

Probiootikumid on soolestiku tervise võtmeks, mis tegelikult mõjutab tervisliku eluviisi paljusid aspekte.

Kõrvits Kõrvits on madala kalorsusega ja täis kiudaineid, kaaliumi, B-vitamiini ja beetakaroteeni. See on ka looduslikult magus, mistõttu on see suurepärane küpsetiste koostisosa.

Kõrvits ei saa mitte ainult aeglustada teie seedimist, vaid võib vähendada ka söögiisu. Rasva poletavad tarklised seda mis tahes kõrge kalorsusega magustoidu asendajana, et saaksite oma magusaisu rahuldada ilma veresuhkru taset tõstmata. Kõrvitsas on vähe kaloreid ja see on ka looduslikult magus, mistõttu on see suurepärane koostisosa küpsetistes. Spinat Spinat on suurepärane magneesiumiallikas - toitaine, mis aitab vähendada veresuhkru taset ja aitab kaalust alla võtta. Spinat aeglustab ka seedimisprotsessi, mis võimaldab teie seedetrakti hormoonidel olla piisavalt aega vabanemiseks ja saata ajule signaali, et olete söömise ajal rahul.

See võib aidata vältida ka isusid ja suruda alla söögiisu, mis võimaldab teil järgida oma tervislikku toitumist. Nautige spinatit tervislike roogade või smuutide koostisosana. Kartul Valged kartulid on saanud halva räpi, kuna neil on palju süsivesikuid.

Kuigi see on tõsi ja neid tuleks mõõdukalt nautida, on kartulil mitu komponenti, mis teevad neist suurepärase toidu kehakaalu langetamiseks ja optimaalseks tervislikuks seisundiks. Kartul sisaldab mitmesuguseid toitaineid - nii palju, et on olnud andmeid inimeste kohta, kes elavad pikka aega ainult kartulil.

Neis on eriti palju kaaliumi, mis mängib olulist rolli vererõhu kontrollimisel. Kartul on veel üks suurepärane resistentse tärklise allikas, odavad rasvakahjumite sooki aitab teil end kauem täiuslikumana tunda, ja see on kõrge küllastumisindeksi järgi, mis mõõdab erinevate toitude rasva poletavad tarklised.

Kui keedate kartuleid ja lasete seejärel jahtuda, tekib nendes eriti palju resistentset rasva poletavad tarklised. Maguskartul Nii nagu valge kartul, kutsub ka maguskartuli vastupidav tärklisesisaldus esile küllastustunde, kuid need sisaldavad vähem kaloreid ning sisaldavad palju A-vitamiini ja muid toitaineid.

Kuigi on näidatud, et kohvi spetsiaalne kicker aitab kaasa rasvade kadumisele, ei ole see ainus toiduainete ühend, mis seda suudab. Tegelikult saab süüa tegelikud toidud mis suurendavad teie väheseid pingutusi selle asemel, et lihtsalt pillid sisse hüpata. Proovige neid kolme tavalist rasva põletavate omadustega toitu ja vaadake, kui maitsev võib olla teie vöökoht: 1 Mereväe oad Shutterstock Need valged kaunviljad sisaldavad resistentset tärklist, seda tüüpi kiudaineid, mis aitavad nii täiskõhutunde tekkimisel kui ka veresuhkru tasemel. Tõlge: te ei saa nii suupisteid kätte saada.

Maguskartul sisaldab väga kiudaineid, mis aitab seedimist aeglustada ja vältida ülesöömist. Pähklid, kaunviljad ja terad Pähklites on palju rasvhappeid nagu oomega 9, oomega 6 ja oomega 3, need aitavad kaasa korralikule seedimisele ja tervislikule roojamisele ning suurendavad küllastustunnet.

20 toiduainet, mida kaalulangetajad oma lauale tõsta võiks

Mandlid Mandlirikka rasva poletavad tarklised söömine aitab alandage kolesterooli ja ohjeldada nälga. Neis on palju rasvhappeid nagu oomega 9, oomega 6 ja oomega 3. Need mono- ja polüküllastumata rasvad on tervislikud ja aitavad ennetada südamehaigusi. Mandlite nahas on palju kiudaineid, mis aitab kaasa korralikule seedimisele ja tervislikule roojamisele.

Need on ka suurepärane valguallikas ja mugav suupiste päeva jooksul kaasas kandmiseks. Männipähklid Männipähklid sisaldavad rasvhappeid, mis aitavad suurendada küllastust. Need sisaldavad ka hormooni nimega koletsüstokiniin, mis on tõestanud ka küllastustunnet. Vaid ühe väikese peotäie männipähklite söömine ergutab teie keha seda hormooni vabastama, mis vähendab teie söögiisu.