Liigu sisu juurde

Lihaste sees. Ärge laske lihastel harjutuste režiimiga harjuda, tehes sageli muudatusi. Pöörake ülakeha vasakule. Lisaks sportimisele peate 6-pakis kõhulihaste saamiseks sööma õigesti.

Tõde: kuidas põletada kõhurasva!

Aeroobika Jalgrattasõit Kuid hoolimata sellest, millist tegevust valite, on parim südame rasvapõletuseks strateegiline eesmärk. Kas tehke suure intensiivsusega intervalltreeninguid HIITväga madala intensiivsusega kardiotreeninguid, nagu kõndimine, või ideaaljuhul kombinatsiooni mõlemast. Kuna rasvkude lihastes väheneb, näete end rohkem toonuses ja vähem lõtv. Tugevdage oma südamikku Põhiharjutuste tegemine on siiski oluline.

Krõbinad ja Janda istumised töötavad peamiselt suurimat kõhulihast - selgroogu painutavat rectus abdominis. See lihas surub kõhu teatud punkti, kuid on ka teisi lihaseid, millele peate tähelepanu pöörama.

Sisemine ja välimine kaldus, mida mulle meeldib nimetada looduse vööks, asuvad rectus abdominis'e külgedel.

Need on lihased, mida kasutate selgroo küljele painutamisel või vöökohal väänates. Samuti tõmbuvad nad kokku kõhu kokkusurumiseks, nii et peaksite neid tegema sama kõvasti kui te teete rectus abdominis. Keerutuse lisamine tõmblustele toimib nagu ka hantli külgmised painutused, kuid ole ettevaatlik, et mitte kasutada mingeid tõmblevaid liigutusi, eriti kui teil on olnud seljaprobleeme.

Ristikujoonelised kõhulihased asuvad teie külgedel, kaldudest allpool. Sageli nimetatakse seda poletage rasva ja tooni abs abs", need on lihased, millele peaksid keskenduma naised, kes üritavad pärast rasedust kõhtu kaotada.

Kuidas naised saavad kuus pakki kõhulihaseid - algaja treening ja dieet - Nahahooldus -

Ristmikku tugevdavad tõhusalt sellised harjutused, mis nõuavad ülakeha asemel jalgade tõstmist. Treeningu näpunäited tihedale kõhutähele Jalutamine Jalutamine paneb kõik kõhulihased tööle.

eemaldage rasv sargist

Kõndimise ajal veenduge, et pööraksite käsi ja tõmbaksite oma keskosa sisse, ning pidage hoogsat tempot. Kui olete oma keha igapäevase jalutuskäiguga harjunud, on teil viha minna päev ilma selleta. Aeroobse efekti saavutamiseks kõndige iga kord vähemalt kolmkümmend minutit ja jooge kindlasti palju vett.

Jõutreening Jõutreening ei aita mitte ainult ainevahetust, vaid tugevdab ka luid. Lihase lisamine teeb imet ka vananedes teie energiataseme ja enesehinnangu osas.

Kas kõhu toon kõndides?

Jooga Jooga on võrdselt efektiivne keha, eriti abs ja selja tugevdamisel. See parandab tohutult kehahoiakut, et luua kõrgem ja saledam välimus. Pilates ja paljud matipõhised harjutused on ka suurepärased alternatiivid. Oluline on see, et leiate tegevuse, mida soovite teha. See parandab oluliselt teie tõenäosust sellega kinni jääda.

matcha kaalulanguse labivaatamine

Kas Ab Poletage rasva ja tooni abs töötab? Paljud telereklaamid on nüüd pigivahendid, mis väidetavalt stimuleerivad lihaseid korduvalt treenima ilma treenimiseta. Ma isegi nägin infomercialit "ab vöö" kohta, mis väitis, et see teeb istme tööd 10 minutiga!

Reklaamis on näidatud, et inimesed teevad erinevaid kõhuharjutusi valel viisil, vihkades selle iga sekundit, võrreldes naeratavate meeste ja naistega, kes käivad oma slimming tomatipasta kastmega koos nende ümber rihmaga "Ab-whatevers".

Samuti pole need piiratud sportlaste, tantsijate ja kuulsustega. Ka sina saad vormitud abs. Kuid kuue pakendi hankimine võib olla keeruline, kui te pole kindel dieedis ja treeningus, mida peate järgima.

Kui köitev! Mitmed nendes reklaamides olevad inimesed väidavad, et nende toodete kasutamise tõttu on talje ümber tollid kadunud. Kuue pakkiga abs-tüüpi mehed krediteerivad seadet. See toidab vaatajaskonna pettumust kõhurasva kaotamise osas.

On levinud arusaam, et hommikusöögi söömine pikendab täiskõhutunnet, vähendab söögiisu ja alandab greliini söögiisu hormoon kogu hommiku vältel. Kuid valgurikas hommikusöök pakub ka neid eeliseid kogu päeva vältel. See ei tähenda, et peate valima lahja reieliha ja munad. Kalorite ja rasvade kontrolli all hoidmiseks sööge Kreeka jogurtit, munavalgeid ja Kanada peekonit. Lisaks peab keha valkude tarbimiseks kulutama rohkem kaloreid kui süsivesikud ja rasvad.

Ainuüksi abs absoluutse tugevdamisega ja need masinad ei saaks seda tõenäoliselt palju teha lihtsalt ei tehta seda. Miks on see?

kaalulanguse katsed

Rasva pärast! Kui raske naine teeb päevas sadu krigiseid, võib tal tekkida tugev abs ja see võib pisut pingutada, kuid peidab neid ikkagi rasv ja ta ei näe välja õhem.

KAS KõHU TOON KõNDIDES? - TERVIS -

Ligikaudu 50 protsenti teie keharasvast asub otse naha all. Kas sa tead, kus see suurem osa ülejäänud on? Lihaste sees. Krõpsude tegemine ei vabane sellest rasvast ega ka telereklaamide vibreeriv vöö.

Kuidas saada 6 pakk abs lühikese aja jooksul: 11 sammu (fotoga) - Vihjeid -

Meelelaad Kõige olulisem asi, mida peate tegema, on end vaimselt programmeerida. Ärge kasutage oma edusammude mõõtmiseks skaalat. Kui treenite raskustega, võite saada paar kilo, kaotades tolli ümber vöökoha.

kaalulangus ilma proovimata

Selle asemel kasutage seda teksapükse, kuhu soovite jälle sobivad, või paari, mis sobib teile nüüd. Iga paari nädala tagant näete väikest muutust ja see peaks teile enesekindlust pakkuma.

11 parimat abimasinat, mida 2020. aastal osta

Kõndige nii kõrgel kui võimalik. Kehahoia parandamiseks tehke iga päev selja ja jalgade sirutusi. Tööl sõites istuge kenasti ja sirgelt üles ja reguleerige tahavaatepeeglit nii, et te teaksite, millal te lamastate.

Ärge laske oma õlgadel ettepoole kukkuda, kui olete oma laua taga.

Kuidas naised saavad kuus pakki kõhulihaseid - algaja treening ja dieet

Neid asju tehes näete suurus väiksemaks. Geenid Ma vihkan seda öelda. Oleme kõik näinud "heade geenidega" inimesi ja mõelnud, kas neil on aimugi, kui õnnelikud nad on.

Võib töötamise ajal kehalt maha kukkuda 8. See on loodud selleks, et saaksite valida kolme takistustaseme vahel. Saate neid lisakaloreid põletada ilma jõusaalis käimata.

Tõenäoliselt nad seda ei tee, kuid see on okei. Pea seda tegelaskujude loomise kogemuseks. Kui süüdistate esivanemaid keskmises lihasmassis, ärge tundke end abituna.

Kuidas saada 6 pakk abs lühikese aja jooksul

Peate lihtsalt natuke rohkem vaeva nägema kui mõned teised. Kardiovaskulaarse treeningu, tervisliku, tasakaalustatud, madala rasvasisaldusega dieedi ja mis tahes boonustegevuste abil saate ikkagi õhema silueti välja kujundada. See ei pruugi olla uudne lähenemisviis, kuid see tõesti toimib.

Ma ei ütle teile, et see on lihtne, kuid see on tegelikult üsna lihtne. Vanuses, kus inimesed ei pea isegi praadi grillima, on kiusatus kulutada paar dollarit kiirparandusele.

Inimese anatoomia pole ajaloo jooksul siiski palju muutunud. Kui võtate oma vanavanemate tööeetika omaks ja rakendate seda oma igapäevaelus, saavutate oma parimad tulemused.