Liigu sisu juurde

Need aitavad vähendada rasva ladestumist. Kalorite piiramine jätab liiga tugevalt treeningu lõpuleviimiseks piiratud energia ja aeglustab teie ainevahetust. See on tõsi, aga ma olen siin, et teid vabastada. Kui kahjulikud need saavad olla? Töötlemiseks on palju põhjusi, sealhulgas tervise parandamine, rasva põletamine, lihase kasvatamine ja lihtsalt lihtsalt paranemine.

kas talvel on rasva poletamine raskem

Keha asub pimedaks ja jahedaks perioodiks vajalikku tagavara talletama ning vastupidi, mis meie elukohast sõltuvalt on täiesti loomulik, sest toit ja selle koostis oli talvel tunduvalt kesisem. Seepärast on ka kehal kevadel kergem rasva põletada ning miks mitte siis ise kaasa aidata õige toitumise ning värskes õhus liikumisega, kirjutab paulun.

Ning kui asud taas tavakogustes sööma,s uureneb kehakaal rohkem kui see enne oli.

kas talvel on rasva poletamine raskem

Kaalu alandamine rasva arvelt võtab kauem aega, kuid annab pikaajalisemaid tulemusi. Sobivad kõik aeroobsed treeningud: aeroobika, sulgpall, jooksmine, kõndimine. Vali treening, mis sulle kõige paremini sobib.

kas talvel on rasva poletamine raskem

Kuid kui muudad oma toitumist ning sööd tervislikult ja vajaliku kalorihulga ning treenid, aitab see palju. Söömise puhul on oluline sobitada oma toidukogus keha vajadustega.

kas talvel on rasva poletamine raskem

Normaalkaalus, keskmise aktiivsusega naine vajab päevas oma kaalu säilitamiseks ca kalorit ning mees ca kalorit. Kui soovid kaalus alla võtta, peaksid sööma ca kalorit vähem ehk siis normaalkaalus ning keskmise aktiivsusega naine peaks sööma ca kalorit ning mees vastavalt kalorit.

Nädalas teeb see kalorite kokkuhoidu kalorit.

kas talvel on rasva poletamine raskem

Võttes arvesse seda, et kilo keharasva sisaldab kalorit, ehk 0,5 kilogrammi nädalas langeb selle põhjal kaal. Kaalu alanemise perioodil on oluline süüa sageli, kuid väiksemaid portsjoneid, vähemalt 5, soovitavalt 6 korda päevas.

Sest see aitab säilitada keskendusmisvõimet ning hoida rasvapõletuse kõrgel. Järgnevalt päeva 6 toidukorra näidised: Hommikusöök Kaerahelbepuder piima, viilutatud banaani ja passioniviljaga. Dieedi ajal suurepärane hommikusöök, sest annab aeglaseid süsivesikuid ja valke, sisaldades ka palju kiudaineid ning peamisi vitamiine ja mineraale.

Passionivilja võib segada nii pudru sisse kui süüa toorelt, sest ta on tõeline antioksüdandipomm.

kas talvel on rasva poletamine raskem

Vahepala 1.