Liigu sisu juurde

Rasva muundamine kütuseks võtab kauem aega, kuna see nõuab palju hapnikku. Enamik südame-veresoonkonna seadmeid võimaldab teil jälgida oma südame löögisagedust. Sa peaksid konsulteerima: - Tervishoiu arst kindlaks, kas Teil on võimalik teostada selliseid õppusi - Professionaalne treener luua treening ajakava You. Pulsikell muudab optimaalse taseme määramise lihtsamaks, sest jooksmise ajal on probleemne hoolitsemine selle eest, kuidas arvutada rasvapõletuse pulss.

Kui palju rasva ma võin põletada jooksvalt? Fogoros, MD Share on Facebook Share on Twitter Rasvkude põletamine ja kalorite põletamine Töö ajal on suurepärane võimalus kaalust alla võttaon oluline mõista rasvade põletamise ja põlemiskalorite vahe.

Kui palju rasva ma võin põletada jooksvalt?

Rasv ja kalorsid ei ole samad asjad. Rasvad on meie keha leitud rasvad ained, mis võivad koguneda, seda rohkem me sööme.

Selle asemel kirjeldab kalorivarikui palju energiat on vaja toiduainete täielikuks metaboliseks, olgu selleks siis rasv, valk või süsivesikud.

Kui alustate esmakordselt treeningut, kasutab keha peamiselt süsivesikuid kütusena. Seda seetõttu, et süsivesikuid on palju raskem põletada kui rasva.

lean liha rasva kadu

Kuigi see võib aidata alustada kaalulangus, ei pruugi see rasva põletada. Selleks vajab teie keha hapnikku. Selleks peate kasutama seda punkti, kus teie süda on pumbas sihtmäära lähedal või lähedal.

HIITi võti

Selles etapis hakkab teie keha põletama rasvu kergemini kui süsivesikuid. Rasvade ja süsivesikute võrdlus Treenimise ajal võib sõltuvalt treeningu kiirusest, kestusest ja intensiivsusest muuta kütuse kasutatava süsivesiku ja rasva suhet. Mõelge sellele järgmiselt: Suure intensiivse käitumise korral tugineb keha rohkem süsivesikutele lihtsalt sellepärast, et nad on kiirem energiaallikas.

Nad annavad oma kehale energiakadu, mida see vajab, kui käivitada midagi nagu sprint. See on nagu paberile sobitus: see põleb kuumem ja kiiremini, kuid siis on see kiirelt läbi.

Related Content

Pikemateks intensiivsemateks jookseb kehas järk-järgult süsivesikuid rasvana. Kuigi rasvad ei pruugi kütuseallikana olla kohe, on need säästlikumad. Selles mõttes on rasvade põletamine pigem küünla valgustamine: see põleb stabiilsemalt ja kauem.

Samuti võite rasva kergemini põleda, kui olete tühja kõhuga, vaid lihtsalt sellepärast, et teie süsteemis on vähem süsivesikuid. See ei tähenda, et te peaksite töötama tühja kõhuga. Selle asemel alustage oma hommikust kuni kalorsusega suupistega, mis on varustatud valgu ja süsivesikutega.

10 lihtsat viisi suurema rasva põletamiseks

See annab teile palju treeningut ja võib isegi pärast söögiisu vähendamist tegutseda. Põletamine rasva vs kehakaalu langus Kui teie eesmärk on rasvade põletamine, tundub mõistlik töötada sprint-intervallid rasva poletamiseks, kuid püsiva kiirusega, eks?

Sprintide intervallide teostamine annab tõhusa treeningu, nagu ka lihtsalt jooksvalt sörkimine. Siiski võivad mõlemad mõjutada oluliselt keha ja fitnessi taset. Millised treeningu inimesed soovivad kasutada, sõltuvad nii nende praegusest sobivuse tasemest kui ka nende koolituseesmärkidest. Kuigi HIIT-i koolituse eelised on vaieldamatud, ei ole mõned vanamoodsed lohutajad ja need, kes on uued, teadlikud erinevustest nende kahe vahel. Üks silmapaistvamaid erinevusi sprintimise ja sörkimise vahel on kahe vastava hapniku omastamisel.

Mitte tingimata. Madalama intensiivsusega harjutused võimaldavad teil põletada suurema osa kaloritest rasvist, töötades välja kõrgema intensiivsusega, tähendab, et te põletate üldiselt rohkem kaloreid.

30 paeva kaalulanguse retseptid

Ja see on koht, kus inimesed sageli segased. Pea meeles, et kalorid on väärtus - energiaühik, mis on määratud igale süüa toidule, kaasa arvatud rasv.

rasva kaotuse petmine leht

Kui te üritate kaalulangetada, siis pole oluline, millist kütust kasutate. Just sellepärast, et põletad rohkem rasva, ei tähenda see, et põletad rohkem kaloreid.

Enim Külastatud

Kalorid on see, mida peate keskenduma. Lõpuks ei tähenda rasvade põletamine asju, kui te võtate rohkem kaloreid kui te metaboliseerite. Kaalu kaotamiseks peate põletama rohkem kui tarbite; see on nii lihtne. Krista kaalulanguse teekond töötate, seda raskem ja kauem te töötate, seda rohkem kaloreid te põletate. Põletage piisavalt kaloreid ja järgige rasva. Kuidas põletada rohkem kaloreid Kui kulutate rohkem kaloreid, peaksite jooksma kõrgemal kiirusel, umbes 80 protsenti või 90 protsenti oma maksimaalsest südame löögisagedusest.

Telli eelroad

Sellel kiirusel ei tee te kõikvõimalikku sprinti, kuid töötate piisavalt hästi, et te ei saaks vestlust jätkata. Siiski on oluline, et te ei tööta kogu aeg samamoodi. Pärast igasuguse pingelist tegevust peate andma oma kehale võimaluse ennast taastuda ja taastada.

juuste kadumise kaalulangus pole soogiisu

Pärast jooksmist mitu kuud ja tugeva aluse ehitamist saate järk-järgult alustada ühe või kahe suure intensiivsusega jooksu nädalas. Teise võimalusena saate intervalltreeninguid, kus vahelduvalt kõrg- ja madal intensiivsusega treeninguid.

kaalulangus wny

Kui sprint-intervallid rasva poletamiseks edasi ja muutute sobivamaks, saate pikendada nii intervallide kui ka korduste aega. Related Content.