Liigu sisu juurde

Nad töötavad teie abdominals, obliques ja dorsi. Luciani sõnul toetab parem liikuvus kaudselt teie jõupingutusi tugevamaks muutumiseks - olenemata sellest, kas need tugevuseesmärgid langevad konkreetselt teie keskmisele osale või mitte.

5-minutiline rasva poletamine abs

Laiendage vasak jalg alla ja parem käsi üle pea. Näpunäide - Kui olete minutilise ab-treeningu lõpetanud, ärge unustage jahtuvaid venitusi teha.

  1. Kaalulangus iom
  2. Kaalulanguse valjakutse lehed

Oma südamelihaste venitamiseks võite kasutada vahtrulli või lihtsalt ravimipalli. Järeldus Seal see teil on! Parim minutiline rasva lõhkamise treeningkava, mis aitab kaloreid põletada ja suunata südamelihaseid, et neid tugevdada ja vormida. Tehke neid igal teisel päeval regulaarsete treeningutega teistel päevadel, püsige hüdreeritud, sööge tervislikke toite ja magage hästi.

Parim 10-minutine abitreeningu rutiin

Tõstke valk üles "Valk on peamine makrotoitainer, mis vastutab meie lihaste taastamise ja taastamise eest pärast treeningut," viitab Martin Sellepärast soovitab ta kuuepakulisi kõhulihaseid otsivatele inimestele valku sisaldavat dieeti. Valgul on ka kõigi toiduainete kõrgeim termiline toime, ütleb ta, mis tähendab, et teie keha kasutab valkude seedimiseks rohkem kaloreid kui süsivesikud või rasvad.

Näiteks Teisisõnu, kõrge valgusisaldusega dieet aitab puhata puhata rohkem kaloreid. Kogu päeva jooksul pole enam sahvreid ega müügiautomaate.

5 kodune treening liigutab rasva põletama

Kuid uuringu kohaselt on ka teie valguallikal suur roll. Lahjade valguallikate, nagu kanarind, lõhe, rohusöödaga veiseliha, munad, oad, kaunviljad ja madala rasvasisaldusega piimatooted, valimine maksab rohkem kui töödeldud liha, näiteks vorst ja peekon, ning rasvane veiseliha jaotustükk.

Kui soovite täpselt teada, kui palju valku vajate, järgige seda Ameerika Spordimeditsiini Kolledži valemit: jagage oma kaal naelades 2,2-ga, et see kilogrammides ümber arvutada, korrutage see arv 1,2-ga ja seejärel 1,7-ga, et määrata optimaalne valkude vahemik. Näiteks peaks naelane inimene võtma eesmärgiks süüa 82— grammi valku päevas.

5-minutiline rasva poletamine abs

Kolm kuni neli portsjonit kvaliteetset ja kõrge valgusisaldusega toitu, näiteks linnuliha, rohusöödaga veiseliha, piimatooteid, kaunvilju, seemneid ja pähkleid, aitab teil hõlpsasti nende vajaduste rahuldada. Võite mõelda: kuidas on rasvaga?

Related Content

Martin ütleb, et tervislikud rasvad, nagu oliiviõli, avokaado, pähklid ja juust, võivad absoluutselt kuuluda ab-otsijate dieeti. Hoidke niisutatud Kuigi rohke vee joomine on hea soovitus kõigile, kes soovivad võidelda vaimse udu, ärrituse ja väga kuiva naha vastu ahem, kõikpeate pärast oma higiseid abitreeninguid täiendama ka oma keha H2O varu, ütleb Martin.

Vee joomine võib aidata ka rohkem kaloreid ja rasva kulutada. Väikese detsembri uuringu järgi aastal Arstiteaduse arhiivid ülekaalulistest naistest võib joogivesi energiakulu suurendamise kaudu toetada termogeneesi - protsessi, mille teie keha soojuse eraldamiseks läbib. Termogenees aktiveerib Mayo kliiniku andmetel ka pruuni rasva, mis aitab teil hoida kehatemperatuuri, mis suurendab kalorite põletamist.

5-minutiline rasva poletamine abs

Teine põhjus vedeliku säilitamiseks on näljatunde kompenseerimine. Järgmine kord, kui pärast äsja söömist tunnete end näljasena, soovitab Martin juua klaasi vett.

  • 5 kodune treening liigutab rasva põletama - Elu -
  • 5-minutiline harjutuspraktika kehakaalu langetamiseks
  • Paljud asusid kõhulihaseid skulptuure tegema, kuid tegelikult teevad seda vähesed.
  • Kui sa oled nagu enamik inimesi, kellel pole harjutusi, siis ütlete seda kogu aeg.
  • Tervislik elu 5 kodune treening liigutab rasva põletama Sporti ei saa teha ainult spordikeskuses.

Kui kõht veel 20 minutit hiljem veel nuriseb, siis chow down. Tasandage oma stressi tekitavaid tavasid Pole suur üllatus, et kui olete stressis, kipute kaalus juurde võtma ja kõhurasva külge kleepima.

Nüüd saate oma unistuse teoks teha!

Fresh articles

Peate seda 5-minutilist plangutrenni tegema ainult iga päev ja näete, kuidas teie keha muutub. See rakendus pakub erinevaid plangutreeningu variatsioone, mis aitavad teil kaalust alla võtta, jõudu juurde saada ja tugeva tuuma saada.

Põhitreening võtab kalorite põletamiseks vaid 5 minutit päevas. Teised mõõduka intensiivsusega treeningud hõlmavad jalgrattasõitu tasasel maastikul, vesi aeroobikat, hõlpsat sörkimist, elliptilist treenerittantsutantsimist, aiandust ja ka tenniset. Võite oma treeningute rutiinid segada ja nautida neid tegevusi. Te saate oma keha väljakutsega uutmoodi välja arendada ja tasakaalustada oma lihaste arengut, tehes erinevaid füüsilisi tegevusi.

5-minutiline rasva poletamine abs

Rasva põletamise vahendid Heart Rate Monitorid : Et olla kindel, et te kasutate mõõduka intensiivsusega, on mõistlik kontrollida pulsi. Te võite oma impulssi käsitsi võtta ja kasutada mis tahes kellaaega, mis näitavad teie impulsi arvestamiseks sekundit, kuid südame löögisageduse monitor võib anda täpseid lugemisi pidevalt.

Jalutuskangad : mugavaks jalutuskäiguks ja vigastuste ohu vähendamiseks võite oma piirkonnas jalgsi kanda sobivate jalatsite jaoks.

Kuid siin on head uudised: iga päev on vaja vaid paar minutit. Tegelikult vaidlustab ta oma klientidelt seitsmepäevase hüppeprobleemi, kus ta palub neil välja töötada iga viie minuti tagant. Ta ütleb, et see lihtne kohustus aitab vältida tervislike harjumuste muutusi ja edendada positiivset usaldust.

5 kodune treening liigutab rasva põletama

Lean Meat Asenda sealiha ja veiseliha kana rinnaga, kala ja mereanniga. Kui te armastad kala, sööge palju lõhet. See sisaldab proteiine ja omega 3 rasvhappeid, mis aitavad teil kaalust alla võtta. Tailiha nagu kalkunid on kõige paremini teada kehaehituse ja lihase 2 säilitamise kohta.

Madala rasvasisaldusega piimatooted Madala rasvasisaldusega piimatooted sisaldavad toonitud piima, tofu ja madala rasvasisaldusega juustu. Nad on rikas kaltsiumi ja D-vitamiiniga, mis aitavad teil säilitada ainevahetust ja säilitada lihasmassi. Juust on midagi, mida peab proovima.

Tugeva südamiku eelised

See takistab hammaste lagunemist ja sisaldab tervist edendavaid baktereid, mis muudavad teie elustiili aja jooksul 3. Roheline tee Joo 4- 5 tassi rohelist teed päevas, et kanda kahe kuu jooksul 6 kuni 8 naela. See aitab põletada palju rasva mao ja talje ümber. Ka roheline tee on hea teie tervisele.

  • Parim minutine rasvapõletuse abitreening kodus pole seadmeid - Nahahooldus -
  • KUIDAS SAADA ABS: NäPUNäITED JA HARJUTUSED, MIDA PROOVIDA - TERVIS -
  • Siin on mõned kaalukadu nõuanded, mis kindlasti aitavad teil varsti oma eesmärke saavutada!
  • Kas te kõnnite rasva põletamise tsoonis?
  • Tõstke parem jalg ja vasak käsi põrandalt maha.

See alandab kolesterooli ja vererõhku, suurendab immuunsust ja seedimist ning vähendab insuldi võimalusi 4. Läätsed: Läätsed on super terved.

5-minutiline rasva poletamine abs

Need sisaldavad kõiki vajalikke toitaineid, mida teie organism vajab. Söömine rohkem läätsed aitab kindlasti saavutada oma kehakaalu langetamise eesmärke.

Parim 10-minutine rasvapõletus Ab treening lameda kõhu jaoks

Läätsed on ka suurepärane kiu allikas, mis reguleerib veresuhkrut. Samuti muudab see vähem sõltuvaks eluvõimetute haiguste nagu vähk 5. Kiire kaalulangus näpunäited Siin on mõned kaalukadu nõuanded, mis kindlasti aitavad teil varsti oma eesmärke saavutada!