Liigu sisu juurde

Ja muidugi, pöörake suurt tähelepanu sellele, kui palju kaloreid te sisse võtate. Pidurisadulad pole ainus keharasva mõõtmise vahend, kuid neid peetakse AKE kohta kõige lihtsamateks ja odavamateks. Efedriinitoodete kasutamisel ärge kunagi võtke rohkem kui 80 mg efedriini päevas ja ärge kunagi hoidke seda kauem kui 8 nädalat, võtmata neli nädalat puhkust.

Jaha Tum Rahoge - Maheruh - Amit Dolawat \u0026 Drisha More - Altamash Faridi - Kalyan Bhardhan

Viited Tundub, et uus uuring lõpetab väheste süsivesikute ja madala rasvasisaldusega arutelu. Või teeb? Lugege üksikasju ja otsustage ise! Nutikad toitumis- ja treenimisharrastajad teavad, et asju on rohkem kui üks.

rasva poletamise reziim jooksulint

Nad on ise näinud, et mitmesugused dieedid - mitte ainult üks - võivad parandada tervist ja kaalulangus kaela kortsud, eriti kui tegemist on ülekaaluliste treenimisalgatajatega.

Kuid meedias ja kultuuris pole sellest mõistlikust vastusest kunagi piisanud. Madala süsivesikusisaldusega ja madala rasvasisaldusega pooldajad on viimastel aastakümnetel pidanud eepilist lahingut, kusjuures iga laager on innukas kasutama uusi uuringuid teise jaoks löögi löögina.

Kuidas keharasva kaotada: teadusega toetatud viisid, mis tegelikult toimivad

Viimane salvo on Tulane'i ülikoolis läbi viidud aastase rasvunud patsientide uuring. Rasva kadu loikur kuulutasid uuringu peaaegu ühehäälselt madala süsivesikute sisaldusega dieedi võiduks, tunnistades täiendavat kaalukaotust, mida "vähese süsivesinikega rühm" need sarkasmi tsitaadid on mõistlikud piisavalt kiiresti võrreldes madala rasvasisaldusega rühmaga.

Kui ainult üks osa võrrandist pole õige jõuame teise osa juurde 2. Järgmisena edasi koolitusele. As Nüüd teate, et kilo keharasva võrdub kaloriga ja ilma lipo-imemiseta on võimatu kohaneda.

Pundits seostas tulemused isegi värskelt vähese süsivesinikega - ja palju õhema - LeBron Jamesiga. Madala süsivesikute sisaldusega rühm parandas ka mitmesuguseid südamehaiguste ennustajaid.

See tundub esmapilgul suur asi, kuna madala süsivesikusisaldusega ja rasvasisaldusega dieedi tavaline koputus on olnud nende potentsiaalne mõju südame tervisele. Küünte kirst; on aeg peekoniga mähitud võid pulgad välja ajada, eks? Mitte nii kiiresti. Vaatame pealkirjade taha ja vaatame, mis tegelikult alla läks. Mida teadlased tegid?

Uuringus uuriti konkreetselt Louisiana rasvunud inimesi.

Rasva kaotamise viisid

Teadlased panid tähele, et varasemates madala süsivesikusisaldusega uuringutes osales sageli mustanahalisi inimesi vähem, nii et nad muutsid rasva kadu loikur uuringu esinduslikumaks, üle poole katsealustest olid mustanahalised. Teadlased ei registreerinud aga aasialasi ja väga vähe ladinaameeriklasi ning uuring hõlmas peaaegu 90 protsenti naisi.

slim alla alaselja rasva

Kui need demograafilised üksikasjad kõrvale jätta, siis kaks rühma rivistusid kokku järgmiselt: Madala süsivesikusisaldusega rühm Ühel aastal söödi vähem kui 40 g süsivesikuid päevas. Käsutatakse mitte muuta aktiivsuse taset.

phentermine pluss rasvapoleti

Antud söögikordade asendamine ja toitumisnõustamine. Teadlaste eesmärk oli saavutada vähe süsivesikuid - 40 g päevas ehk umbes kaks viilu leiba - et vältida ühist probleemi varasemates uuringutes, kus väideti, et nad uurivad madala süsivesikute sisaldust.

Enim soovitas umbes g süsivesikuid päevas, mis on küll tehniliselt "vähese süsivesinike sisaldusega", kuid siiski rohkem kui paljudes madala süsivesikusisaldusega dieedikoguses.

Kui võtate rasvunud subjekti, kes on 40—60 aasta jooksul söönud standardset Ameerika dieeti, ja käsitate neil oma harjumusi drastiliselt muuta, võivad tulemused olla ettearvamatud.

Selle vastu võitlemiseks tehti igale rühmale ka kaks koossekkumist koos soovitatud makrotoitainete tarbimisega: Eine asendamine: Osalejatele anti iga päev söögikordade asendamise baar või raputus.

Need söögikordade asendajad olid sõltuvalt nende ettenähtud dieedist kas madala süsivesikute või madala rasvasisaldusega.

Nõustamine: Osalejad kohtusid koos dietoloogiga väikestes rühmades nõustamisseanssidel, et õppida tundma toitumisjuhiseid ja saada tuge. Nende kahe kaitsemehhanismi olemasolul polnud kellelgi võimalust seda lahti keerata, eks? Mitte päris.

Kuidas järgida lõikamisdieeti kehakaalu langetamiseks

Muidugi, lõpuleviimine oli 80 protsenti, see on dieediuuringu väga kõrge määr. Teisest küljest ei kontrollitud kaloreid otseselt ja nende järgimisest teatati ise. Näiteks teatasid katsealused enne kummagi dieedi keskmist rasva kadu loikur kalorit päevas. See näib olevat ebatõenäoline ja rõhutab, kui ebatäpne võib eneseteatamine olla.

Seega peame kogu statistika võtma koos teraviljaga. Asjad ei läinud plaanipäraselt Sõltumata sellest, mida teadlased kavatsesid, võrdles uuring dieeti, mis oli vaevalt madala süsivesikute sisaldusega, ja dieeti, mida oli vaevalt võimalik liigitada madala rasvasisaldusega dieediks.

Ehkki madala süsivesikusisaldusega rühmal on juhendatud tarbida vähem kui 40 g süsivesikuid, ei õnnestunud kunagi jõuda selle arvu väikseima arvu lähedale.

1 kg rasvade kaotus nadalas

Oma krediidile võtmiseks tegid nad esimese kolme kuu jooksul suuri muudatusi, vähendades süsivesikute tarbimist umbes grammini päevas alla grammini. Kuid see trend ei jätkunud - keskmine süsivesikute tarbimine tõusis 12 kuu järel pisut alla grammini päevas.

Rasva kadu ja lihaste säilitamine!

Nii et kui madala süsivesikusisaldusega rühmal õnnestus süsivesikute tarbimine poole võrra vähendada, kas nad kompenseerisid seda teiste makrotoitainete suurendamisega? Mingis mõttes.

Viited Tundub, et uus uuring lõpetab väheste süsivesikute ja madala rasvasisaldusega arutelu. Või teeb?

Nad lõpetasid sama rasva absoluutse koguse söömisega kui enne, kuid kasvatasid aasta jooksul oma valgu tarbimist 18 protsendilt kaloritest 25 protsendini - oluliselt rohkem valku kui madala rasvasisaldusega rühmad. Kui kõik muud asjad on võrdsed, ei paranda mõne rasva tükeldamine südamehaiguste ennustajaid nii palju kui mõne süsivesiku tükeldamine. Madala rasvasisaldusega rühma dieet seevastu ei olnud proportsionaalse rasvasisalduse osas nii erinev, kui tavalisel Ameerika dieedil.

  1. Keharasva kaotamine võib olla keeruline, kuid tööriistad, mida saate selle saavutamiseks kasutada, pole sugugi nii keerulised.
  2. Kaalulangus ambien
  3. 15 naela kaalulanguse valjakutse
  4. Ulnari narvi kaalulangus
  5. Kaalulangus dna komplekt
  6. Kaalulangus parast paastumist
  7. Rasva kadumise lihtsad nouanded

Nende rasvade tarbimine oli alguses 35 protsenti kogukalorist ja see langes 30 protsendini. Kuid kuna madala rasvasisaldusega rühm vähendas uuringu lõpuks oma üldist kalorikogust umbes kalori võrra päevas, langes nende üldine rasvade tarbimine umbes 30 g päevas.

Kas süsivesikute lõikamine on rasva kaotuse võti?

See vastab umbes kahele rasvasele burgeriletile päevas, mis on üsna vähe - eriti kalorite osas. Millega asendas madala rasvasisaldusega rühm kogu selle rasva? Arvasite seda: muidugi rohkem süsivesikuid! Lõpuks vähendasid nad kogukaloreid umbes samale tasemele kui madala süsivesikusisaldusega rühmad, kuid nende süsivesikute tarbimine läks katusele - 50 protsenti kogukaloritest suurendas.

Kas need õppeained puhusid uuringu käigus õhupallidena nagu õhupallid? Kaugel sellest. Nad jõudsid ikkagi paremasse kohta kui see, kus nad alustasid, ehkki kindlasti mitte samal määral kui vähese süsivesinikega rühmad.

  • 4cm kaalulangus
  • Lõikamine on üha populaarsemaks muutuv treeningtehnika.
  • Keharava kaotamine ei aita mitte ainult kaalulangetamiel, vaid parandab olulielt ka üldit tervit.