Liigu sisu juurde

Sa keskendud sellele tõesti. Nii et ma arvan, et kui vaadata, kui palju harjutusi saate treeningus mõistlikult teha, siis lisan neli, mida ma nimetan esmasteks liikumisteks, ja siis kaks sekundaarset liigutust. Kui me oleme rääkinud sellest adaptiivsest vastupanust, ütlete ühtäkki, kui keha kohaneb, avate end nüüd selle ülekasutamise riskile.

Ärakiri: Podcasti episood Terve keha treenimine on Charles Staleyga tehtud otse. Charles Staley nimetab end "vanimaks ja kõige nüanssemaks tüübiks, keda te kunagi näinud naela surnuks tõmbamas". Kuidas ta seda teeb? Intelligentse kogu keha treenimisega, mis tabab intensiivsuse magusat kohta.

Pärast kulturismi täispika juurdepääsu programmi Full-Body Strong väljaandmist räägib Staley meile kõigile õigest viisist, kuidas läheneda raskuste valimisele, programmeerimisele, treeningute valimisele, ja annab kõikvõimaliku selle treeneri headuse, mis teeb vahet "treenisin" ja "ma purustasin selle.

Miks vahelduv suurusele ja jõule keskendumine võib tasuda kuude või aastate jooksul ära Tema suur tõstmise kahetsus: liiga palju madala rep-repressiooniga jõupingutusi, liiga vähe kõvasid 10 kordust Ärakiri: Nick Collias: Tere tulemast, kõik. See on Kulturismi Podcast. Me oleme siia maetud Idahoos Boisesse sügavale lumepunkrisse. Olen Nick Collias, kulturismi toimetaja. Minu kaastoimetaja Heather Eastman on siin koos minuga.

Heather Eastman: Tere kõigile. Nick: Slimming kedgeree retsept meie külaline on soojemas kliimas.

Ta on Charles Staley. Niisiis, kükitate kolm päeva nädalas, tõmmake, lükake, puusaliigend kolm päeva nädalas. Kuid see ei kajasta päris täpselt siin toimuva ulatust. See on tõesti huvitav ja üllatavalt keeruline programm.

Nii et üksikasjade selgitamiseks palusime Charlesil sisse tulla ja meiega rääkida. Nii tore, et olete jälle podcastis, Charles. Charles Staley: Lahe. Tore siin olla. Ja muide, siin pole tegelikult nii soe.

Kuidas valida, milline ranna keha treeningprogramm sobib teile kõige paremini

Täna hommikul oli nagu Nick: 37? Nüüd olete Scottsdale'is, kas pole? Charles Staley: Jah. Nii et see on okei, kuigi Kanarbik: See on nagu kõrge kõrb. Charles Staley Nick: Kas nägite seal parkas inimesi? Mäletan, et olin eelmisel sügisel Tucsonis ja see oli 65 aastat.

The Ülim komplekt on luksuskomplekt pluss viis täiendavat treeningut. Treener ja varustus Hullumeelsuse juhend on selle looja Shaun T.

Seal olid inimesed kindades, mütsides ja parkides. Charles Staley: Ei, kui ma olen Phoenixis, peatate te oma ideed reaalsuse kohta. Te näete inimesi Ma nägin inimesi täna hommikul tankitoppides ja klappidena. Seevastu augustis, kui on kraadi, näete seal keskpäeval inimesi jooksmas ja rattaga sõitmas. Nii et sellel pole lihtsalt palju mõtet. Nick: Nii et kõik, kes seal hullumeelsed, on see, mida sa räägid. Charles Staley: Päris palju on see, kuidas ma selle kriitiksin.

Nick: Räägime nüüd sellest kogu keha treenimisprogrammist natuke. See on üks unikaalsemaid programme, mis meil praegu meie kulturismi täispöördusplatvormil on, mitte ainult seetõttu, et see pole üldse sugugi lõhe, vaid ka tõesti kohandatavad liigutused, treeningukorraldus, kõik on tõesti paindlik ja mustripõhine.

Tahtsin, et räägiksite mulle, kuidas jõudsite mustripõhise ja kohandatava programmeerimise ideeni, milline on teie ajalugu sellega. See üllatab mind.

ta poletab rasva kaalulangus mida suua paevas

Ma ei tea kunagi, kui ma materjali maailmale välja panen, mis inimeste tähelepanu köidab ja mis mitte. Vahel teen artikleid teemadel, mis on minu jaoks täiesti põnevad ja kaalulangus 2ww jäävad lihtsalt maha.

Siis teinekord teen asju ja selgitan lihtsalt põhimõtteliselt seda, mida olen alati teinud, ja inimestel on see huvitav.

Podcasti episood 46: Terve keha treenimine on Charles Staleyga tehtud otse

Nii et sellest hoolimata on see omamoodi huvitav. Kuid artiklis Total-Body Strong põhineb see minu omamoodi programmeerimises, mida ma nimetan esmaseks musterprogrammeerimiseks, ja mida ma teha tahan, on Nick, kui ma saaksin, vahetult enne selle üksikasjade uurimist, Tahtsin lihtsalt jagada teiega seda keskset eeldust, mis dikteerib palju minu kui treenerina tehtavat otsust.

Nick: Muidugi. Samuti on see kontseptsioon, mida paljud tõstjad ei hinda. Nii et kui te kuulete, siis jääge siia minuga, sest see avamiskontseptsioon, kui te seda mõistate ja rakendate, on minu kogemuste põhjal võimalus teie koolitust täielikult muuta. Ma mõtlen, et mul on ndate aastate keskel mitmeid naisi, kes saavad teha tõmbeid ja kes suudavad teha jalaseid jalutuskäike naelaga. Nii et see muudab tõesti kogu mängu. Niisiis, eeldus on see, et kui mõtlete sobivusele ja keskendute sellele vestlusele konkreetsemalt, tõsiselt kaalu tõstmisele, on teil minu hinnangul probleem.

See probleem on see, et soovite omada palju lihaseid, kuid soovite ka minimaalset keharasva.

Äärmuslik fitness: kui intensiivne on liiga intensiivne?

Ka paljud meist tahavad olla tugevad, mis on omamoodi. Ma tean, et naised… võib-olla on piir, kui palju lihaseid naised tahavad kanda. Kuid ma arvan, et tahame olla silmatorkavalt lihaselised ja selleks peate ka üsna kõhn olema.

Seega soovib enamik meist lihtsalt välja näha nagu tõstetaksime ja ma kuulun sellesse kategooriasse. Arvan, et see on tõstetav eesmärk. Jah, muidugi, mõnel inimesel on erinevad esmased eesmärgid. Võib-olla teevad nad vigastusi taastusravis või tahavad arendada sportlikku jõudu või on nad kulturist ja tahavad täiuslikku sümmeetriat, kuid enamik meist soovib lihtsalt välja näha, nagu me end tõstaksime.

kaalulanguse kaalu rutiinne kongdy hot muuk slimming stick

Seega on probleemiks see, et teie keha töötab homöostaatilise tarkvara abil parema termini puudumise tõttu, mis on muu hulgas ette nähtud näljahäda eest kaitsmiseks. Ma mõtlen, et sellepärast olemegi siin, et isegi Sellepärast on meil luksus kõigepealt nende asjade pärast isegi muretseda, sest oleme kõik need ajad üle elanud.

Niisiis, kõik see lihas, p90x vs hullumeelsus rasva kadu soovite, on metaboolselt kallis. Nii et mida rohkem lihaseid teil on, seda rohkem kaloreid peate tarbima, mis vähendab näljahäda tõenäosust. Kui teil on vähe keharasva, muudab see näljahäda üleelamise veelgi tõenäolisemaks. Niisiis, üks viis kogu selle asja vaatamiseks on see, et Emake Looduse eesmärgid on teie omadega täielikult vastuolus.

Nick: Õige. Charles Staley: Võite seda reaalses maailmas näha, kuna te ei näe sageli, et inimestel on palju lihaseid ja väga vähe rasva, ning kui näete neid inimesi, on üsna tõenäoline, et nad võtavad narkootikume. Nii et see on lihtsalt väga keeruline asi, mida saavutada. Nii et ilmselt ei pea me näljahäda ees. Tegelikult on meil täpselt vastupidine probleem. Kuid teie sisemine tarkvara on palju maha jäänud.

Selle järelejõudmiseks kulub veel paarsada tuhat aastat. Nii et peate minu arvates vahepeal treenima viisil, mida tajutakse kehale p90x vs hullumeelsus rasva kadu. See on keskne eeldus.

Teisisõnu, teie treening peab olema nii raske, et keha peab olema tugevam ja lihaselisem, et tulevikus neid treeninguid üle elada. See tähendab kahte asja: üks, ilmselt peate lihtsalt kõvasti treenima.

💪 Bob Harper - Yoga Warrior Program

See on väga oluline teema. See ei ole selle vestluse teema, kuid peate kõvasti treenima.

12 nadala kaalulangus kaalu jalgijad poletage rasva uhel paeval

Kui te pole kindel, kas teil on hea programm või mitte, lõpetage selle pärast muretsemine ja treenige lihtsalt kõvasti - see lahendab enamiku teie probleemidest enamasti. Kuid mõned harjutused pole lihtsalt väga rasked, hoolimata sellest, kui kõvasti te neid teete. Teisisõnu, teie kasutatavad harjutused peavad olema ähvardavad. Nad macronoutrient protsent kaalulangus provotseerima teie keha muutma ennast p90x vs hullumeelsus rasva kadu väga olulisel viisil.

Siin on mõned näited asjadest, mis pole lihtsalt väga rasked, hoolimata sellest, kui kõvasti te neid teete. Need hõlmavad selliseid asju nagu näiteks vasikate tõste- ja hööveldamis- ning triitsepsitükid ja randme lokid ning painutatud külgmised tõstetud ja tagumised lokid ja jalgade pikendused. Nagu harjutused, kus piiravaks teguriks on tasakaal, pole ka eriti ohtlikud, kuna te p90x vs hullumeelsus rasva kadu saa neid laadida. Ma mõtlen, et siin on kolm näidet, siin on kolm harjutuse versiooni.

Võite teha jagatud kükke, mis on hea harjutus. Tähendab nagu paigasolek või võiksite teha Bulgaaria tükeldamise, mis on siiani hea, kuid on pisut vähem stabiilne. Sest teil on nüüd rohkem tasakaalukomponent. Siis näete inimesi, kes kaalulangus paarid tagajalgaga kükke, mis on veelgi vähem stabiilne.

Mida vähem stabiilne on treening, seda vähem saate seda laadida ja seda vähem ohtlikuks see muutub. Niisiis, vaatate sellele vastupidist ja nii mõtlete, millised õppused on ähvardavad ja mis hõlmaks selliseid asju nagu kükid ja sõjaväepressid ning surnukehad ja pingipressid ning tõmmised ja visked ning kõigil neil õppustel on paar asja tavaline. Need hõlmavad korraga mitut lihast, mitte ainult ühe lihase korraga töötamist. Need võimaldavad kasutada üsna raskeid raskusi. Neid on tavaliselt natuke hirmutav teha, vähemalt siis, kui kasutate väljakutsuvaid raskusi.

Kõigi nende punktide tõttu, mida ma just mainisin, on need ka suhteliselt ohtlikud.

  • Ärakiri: Podcasti episood Terve keha treenimine on Charles Staleyga tehtud otse.
  • Toiduained mis poletavad kohu- ja reie rasva
  • Sliming muda wrap
  • Ülim komplekt on luksuskomplekti ja viis lisatreeningut.