Liigu sisu juurde

Kuigi Warriori dieedi kohta pole spetsiaalseid uuringuid, näitavad inimeste uuringud, et ajaliselt piiratud toitumistsüklid võivad põhjustada kehakaalu langust. Pärast seda tunnist paastu saavad inimesed 4-tunnise akna jaoks sisuliselt süüa kõike, mida soovivad, kuid soovitatav on töötlemata, tervislik ja orgaaniline toit.

Warriori dieet Sõdalaste dieet on katkendlik paastuplaan, mis põhineb iidsete sõdalaste söömisharjumustel. Ori Hofmekleri poolt See koosneb sellest, et sööte 20 tundi päevas väga vähe ja seejärel sööte öösel 4-tunnise akna jooksul nii palju toitu, kui soovite. Warriori dieet julgustab dieedipidajaid tunnise kiirperioodi jooksul tarbima väikestes kogustes piimatooteid, kõvaks keedetud mune ning tooreid puu- ja köögivilju ning kaloritevabu vedelikke.

Pärast seda tunnist paastu saavad inimesed 4-tunnise akna jaoks sisuliselt süüa kõike, mida soovivad, kuid soovitatav on töötlemata, tervislik ja orgaaniline toit. Kuigi Warriori dieedi kohta pole spetsiaalseid uuringuid, näitavad inimeste uuringud, et ajaliselt piiratud toitumistsüklid võivad põhjustada kehakaalu langust.

Ajaliselt piiratud söötmistsüklitel võib olla mitmeid muid tervisele kasulikke eeliseid. Uuringud näitavad, et ajaliselt piiratud söötmistsüklid võivad ära hoida diabeeti, aeglast kasvaja progresseerumist, viivitada vananemist ja suurendada näriliste eluiga.

Kõik meetodid võivad olla tõhusad, kuid kõige paremini välja selgitamine sõltub inimesest. Teie elustiilile sobiva meetodi valimisel on siin toodud igaühe eelised ja miinused. Plaan piirab toidutarbimist ja kaloreid sisaldavaid jooke määratud aknasse, mis on 8 tundi päevas.

Warriori dieedi kohta on vaja rohkem uuringuid, et mõista selle kasulikkust kehakaalu langetamisel. Warriori dieeti võib olla keeruline järgida, kuna see piirab olulise kalorite tarbimise vaid 4 tunnini päevas.

Kuidas vahelduval paastumisel edu saavutada

Öine ületarbimine on tavaline väljakutse. Sõdalaste dieet võib põhjustada ka ebakorrapäraseid söömisharjumusi. Kui tunnete väljakutse vastu, pidage nõu oma arstiga, et teada saada, kas see sobib teile. Kokkuvõte Vahelduvat paastumist on palju, millest igaühel on oma eelised ja väljakutsed. Rääkige oma arstiga, et teada saada, milline variant võib teile sobida.

Kuidas vahelduv paast mõjutab teie hormoone Vahelduv paast võib aidata teil kaalust alla võtta, kuid see võib mõjutada ka teie hormoone. Seda seetõttu, et keharasv on keha viis energiat kaloreid salvestada.

Igapäevane ekspert: enne katkendliku paastu proovimist tehke need viis asja

Kui te midagi ei söö, teeb keha mitu muudatust, et muuta selle salvestatud energia kättesaadavamaks. Näited hõlmavad muutusi närvisüsteemi aktiivsuses, aga ka olulisi muutusi mitmete oluliste hormoonide tasemes. Allpool on kaks metaboolset muutust, mis tekivad paastumisel18 : Insuliin. Insuliini tase tõuseb söömisel ja paastumisel väheneb see dramaatiliselt.

Madalam insuliini tase hõlbustab rasvade põletamist. Norepinefriin noradrenaliin. Teie närvisüsteem saadab norepinefriini teie rasvarakkudesse, pannes need keha rasva lagundama vabaks rasvhappeks, mida saab energia saamiseks põletada.

parim viis rasva katkendliku paastumise poletamiseks

Huvitav on see, et hoolimata sellest, mida väidavad mõned 5—6 toidukorra päevas tarbimise pooldajad, võib lühiajaline paastumine suurendada rasvade põletamist. Uuringud näitavad, et 3—12 nädalat kestvad alternatiivsed paastukatsetused, samuti 12—24 nädalat kestvad kogu päeva kestvad tühja kõhuga katsed vähendavad kehakaalu ja keha rasva.

Siiski on vaja teha rohkem uuringuid, et uurida vahelduva paastu pikaajalist mõju.

parim viis rasva katkendliku paastumise poletamiseks

Teine paastu ajal muutunud hormoon on inimese kasvuhormoon HGHmille tase võib tõusta lausa viis korda. Varem arvati, et HGH aitab rasva kiiremini põletada, kuid uued uuringud näitavad, et see võib anda ajule märku energia säästmisest, mis võib raskendada kaalu langetamist.

Aktiveerides väikese agoutiga seotud valgu AgRP neuronite populatsiooni, võib HGH kaudselt suurendada söögiisu ja vähendada energia metabolismi. Kokkuvõte Lühiajaline paast viib mitmete kehamuutusteni, mis soodustavad rasvade põletamist.

Kuidas vahelduv paastumine võib aidata teil kaalust alla võtta

Sellest hoolimata võib hüppeliselt tõusev HGH tase kaudselt vähendada energia metabolismi ja võidelda jätkuva kaalulangusega. Vahelduv paast aitab vähendada kaloreid ja kaalust alla võtta Peamine põhjus, miks vahelduv paast kaalulangetamisel toimib, on see, et see aitab teil süüa vähem kaloreid. Kõik erinevad protokollid hõlmavad söögikordade vahelejätmist paastuperioodil. Kui te ei kompenseeri söömisperioodidel palju rohkem, tarbite vähem kaloreid.

Igapäevane ekspert: enne katkendliku paastu proovimist tehke need viis asja - Stiil -

Kaalulanguse määra uurimisel võib vahelduv paast põhjustada kehakaalu langust umbes 0,55—1,65 naela 0,25—0,75 kg nädalas Neid suhkruid saab rasvarakkudest vabastada kasutada energiana ainult siis, kui inimesed lasevad oma insuliinitasemel piisavalt madalaks vajuda.

Iga kord, kui sööme või suupistame, kogeme insuliini teravik, mis tõkestab suhkru tõhusat põlemist. Niisiis, katkendlik paastumine laseb insuliini tasemel langeda ja püsib seal piisavalt kaua, et rasva põletada. Ohio osariigis Columbuses asuvat Wexneri meditsiinikeskust selgitatakse e-kirjas.

Ülevaade vahelduva paastu ülimast juhendist

Mõningaid uuringuid on tehtud IF tõhususe kohta; kuigi suur osa sellest on praeguseks seotud loomadega, mitte inimestega. Sellegipoolest on paljud teadlased oma järeldustest südamest, Kuni mitmekesised, pikaajalised uuringud suudavad IF-i eeliseid täielikult kinnitada, tuginevad paljud inimesed anekdootlikele tõenditele, mille on andnud sõbrad ja perekond, kes on seda proovinud ja leidnud, et see on õnnestunud.

Niisiis, kas see töötab teie jaoks? Vahelduva paastumise väljakutsed Läheme kõigepealt ebamugavate uudiste juurde. IF võib alguses olla keeruline, kuna pole tavaline kogeda kerget peavalu, väsimust või muid kehalisi kõrvalmõjusid, kuna keha kohaneb muudetud toitumisaknaga, sageli koos tervislikuma, vähem suhkrut sisaldava dieediga. Õnneks kipuvad need mõne päeva möödudes taanduma ja paljud inimesed teavad, et enesetunne on üldiselt parem ja tervislikum.

Kuidas vahelduv paast aitab kaalust alla võtta

IF-i ei soovitata kasutada teatud terviseprobleemidega inimestele, näiteks diabeediga inimestele. Diabeedi riskirühma kuuluvad inimesed sobivad ideaalselt IF-le, mida täiendab tervislik toitumine, sest vähemalt üks uuring näitas, et see vähendab diabeedieelsete rasvunud meeste seas insuliini taset ja kõrget vererõhku.

Kõik, kellel on anamneesis söömishäireid, näiteks isutus või buliimia, samuti naised, kes on rasedad või imetavad, ei tohiks proovida IF-d kasutada, kui neid ei jälgita arsti poolt. Ehkki paljudel inimestel on IF-ga mõõtkavas 8 kõik korras, ei ole see sugugi kõigi jaoks.

Tavaliselt soovitan inimestel alustada tunnise paastuga, siis minna tund aega korraga üles ja vaadata, kuidas nad end tunnevad. Enamik inimesi teada, mis nende jaoks töötab, lähtuvalt sellest, kuidas nad end tunnevad.

parim viis rasva katkendliku paastumise poletamiseks

IF ei ole alguses tingimata lihtne, kuid tema sõnul on üleminekuprotsessi lihtsustamiseks mõned häkked. Valige endale parim aken: kõik 8 graafikus olevad inimesed maailmas ei pea järgima sama ajakava. Eksperdid leiavad, et inimesed võisid meie praeguste söömisharjumuste jaoks liiga kiiresti areneda.

Küsisime Schaubilt ja teistelt registreeritud dieediarstidelt madalamat arvamust selle kohta, mis juhtub, kui te paastute.

  1. Eemaldage rasva huule
  2. Kategooriateta Mis juhtub teie kehaga vahelduva tühja kõhuga dieedil Vahelduv paastumine, kuigi see on nüüd populaarne dieet, on inimese loomus.
  3. Kuidas vahelduv paastumine võib aidata teil kaalust alla võtta | Toit | May
  4. Kui paastume, tõusevad teatud hormoonid hüppeliselt.
  5. Kuidas Vahelduval Paastumisel Edu Saavutada
  6. ülim juhend vahelduva paastumise kohta - lihased ja vormisolek
  7. Poletage pruun rasva valja
  8. Igapäevane ekspert: enne katkendliku paastu proovimist tehke need viis asja Hoidke ee lühikeeal on põhju, mik madala või madala kaloruega päevad on piiratud juhul, kui IF on piiratud: kui te paatukite pikema aja jookul, ii ainevahetu aeglutuk.

Ainevahetus kiireneb 'Lühiajaline tühja kõhuga saab suurendada ainevahetuse kiirust. Kuna ainevahetus on teie keha kalorite põletamise kiirus - ja seda määr on enamasti fikseeritud kahjuks ainulaadse koostise järgi - see, kui suudate paastumise abil oma ainevahetuse kiireks muuta, võib lubada teil rohkem kaloreid põletada.

Olge lihtsalt tähelepanelik, kui kaua te siiski paastute. Palinski-Wade ütleb, et kuni tunnine paastumine võib suurendada ainevahetust, kuid pikem paast kui see võib kauem avaldada, võib teie ainevahetusele vastupidist mõju avaldada, kui teie keha sõidab energia säästmiseks ja nälja vältimiseks.

parim viis rasva katkendliku paastumise poletamiseks

Sa põletad rohkem rasva Tavalisel dieedil, mis sisaldab süsivesikuid, põletab keha rasvade põletamise asemel nendest süsivesikutest tavaliselt glükoosi, kuid Cynthia Thurlowpaastule ja toitumisele spetsialiseerunud õde, ütleb, et see pole parim viis. See on uskumatult tõhus ja see on see, kuidas meie keha on loodud töötama. Aja jooksul see võib põhjustada kehakaalu tõusu või muid terviseprobleeme. Teie seedefunktsioon paraneb Kas annate oma seedesüsteemile oma töö tegemiseks vajaliku ülejäänud osa?

Kuidas vahelduval paastumisel edu saavutada Kuidas vahelduval paastumisel edu saavutada " IF-i 8 versioon hõlmab kõigi kalorite söömist vaid kaheksa tunni jooksul. Vahelduv paast tähendab lihtsalt teatud aja jooksul mitte söömist või kalorite või kunstlike magusainetega midagi joomist. Seal on mitu vahelduvat paastumise ajakava, kuid kõige populaarsem on ilmselt 8 sõiduplaan, mille ajal inimene paastub 16 tundi "paastumise aken" ja kasutab seejärel kaheksatunnist akent söömiseks " söötmise aken ". Olen üks neist inimestest, kes teeb IF-i. Ehkki algusest peale väljakutse, on see tänu selgelt määratletud parameetritele leidnud, et see on suuresti jätkusuutlik viis kehakaalu langetamiseks ja hoidmiseks ning selliste tavaliste lõksude vältimiseks nagu meeletu näksimine televiisori ees öösel.

Kui sööte või tunnise päeva jooksul sageli, võib-olla mitte. Jah, isegi rohkem kui kõik need mahl puhastab või kallid toidulisandid, mis annavad toksiinide eemaldamise kohta küsitavaid lubadusi. Võid kaalust alla võtta Ole aus: kaalute vahelduva paastu tegemist, sest soovite kaalust alla võtta. Hei, me kõik oleme seal olnud!