Liigu sisu juurde

Naiste jaoks on see äärmiselt oluline, sest statistika kohaselt on iga neljas tüdruk oma figuuriga õnnetu ja proovib kaotada paar kilogrammi. Keskmiselt - 1,7 kilogrammi nädalas. Sel juhul selgub, et ilma end liigsete koormustega kokku puutumata on tõhus kaalust alla võtta. Kuid loomulikult mõtlen ma treeningut, mille ajal pole võimatu telefoniga rääkida ega inimestega suhelda ning pärast seda lihased lihtsalt tapetakse. Ja hoolimata sellest - kaotasin nende kolme nädala jooksul 5,1 kilogrammi.

Optimaalne pulsisagedus rasvade põletamiseks - kalkulaator Leukeemia Meie kehas on kaks peamist energiaallikat: Rasvavarud.

  1. 5 lb nadala kaalulangus
  2. Rasvapõletus pulsivööndid - Tahhükardia

Mõlemat kasutatakse adenosiinitrifosfaadi ATP moodustamiseks. ATP on peamine energeetiline aine.

mis on teie rasva poletusvoond kaalulangus downys

Adenosiintrifosfaadi tootmiseks lagundab meie keha ladustatud rasva rasvhapeteks või kasutab selleks glükogeenivarusid. Keha püüab säilitada kõige väärtuslikumat oma vaatenurgast energiaallikat, mis on teie rasva poletusvoond on hõlpsasti kättesaadav ja koheselt kasutamiseks valmis.

Rasvapõletuse kalkulaatori pulsisageduse arvutamine

Nagu te ise aru saate, on see seotud glükogeeniga. Energiaallikate kättesaadavuse ja kasutusmugavuse osas on viimasel kohal rasvavarud ning glükogeen on kõige tipus.

mis on teie rasva poletusvoond kaalulangus teeb mind kurbaks

Organism hoiab alati glükogeeni varusid, et neid õigel ajal kasutada. Ja ta ei kuluta seda paremale ja vasakule, vaid säästab kuni sellise olukorrani, kui teda tõesti vaja on.

Seega, kui keha aktiivsus on väga madal, näiteks une ajal, kasutab keha peamiselt rasvavarusid ATP tootmiseks.

mis on teie rasva poletusvoond kuidas teha kaalulangust kiiresti kodus

Mittepingutava treeningu ajal, näiteks kõndides, peab keha ära kasutama küll glükogeeni, kuid suudab siiski piisavalt kiiresti rasva metaboliseerida, et rahuldada nõudlust ATP järele. Kui treening muutub intensiivsemaks, näiteks tõstesangu või jookseb kiirendusega sprinton keha sunnitud glükogeenivarudest veelgi sügavamale kühveldama.

Rasvapõletusvöönd

See tähendab, et koormuse intensiivsus sõltub sellest, millist energiaallikat kasutatakse. On olemas selline populaarne kontseptsioon nagu rasvapõletustsoon.

mis on teie rasva poletusvoond burning fat build muscle

See on südame löögisagedus, mille korral keha põletab võimalikult palju kaloreid, kuid tugineb energia saamiseks suuresti rasvavarudele. Kõigile neile nõuetele vastavad sellised asjad nagu sörkjooks, rattasõit, sõudmine, ujumine ja muu.

Mõõdukas füüsiline aktiivsus rohelises tsoonis treenimise ajal suurendab keha vastupidavust ja põletab kaloreid optimaalselt. Samuti peatub sel juhul liigse rasva põletamine. Veebikalkulaator aitab teil kindlaks teha treeningu ajal optimaalse koormuse ja kõige efektiivsema rasvapõletuse kestuse. Rasvapõletusjooks Sörkimine on suurepärane võimalus aeroobsete treeningute tegemiseks, mille eesmärk on suurendada vastupidavust ja põletada rasva. Sage treenimine arendab südamelihast, normaliseerib ainevahetust ja aitab kaalust alla võtta.

Nad kulutavad märkimisväärses koguses kaloreid, kuid samal ajal on pulss endiselt üsna madal ja seetõttu tuleb suurem osa energiast rasvast. Teisisõnu on kehal nende harjutuste jaoks aega rasvhapetest ATP tootmiseks.

Rasvapõletuse pulsikalkulaator Ühendage kalkulaatorisse oma vanus ja puhkepulss.

Kuidas teie keha tegelikult rasva põletab?

Milline peaks olema rasvade põletamise optimaalne pulss, et treenimine annaks maksimaalset efekti? Südame löögisagedusel on suur roll selles, kui palju kaloreid treeningu ajal põletatakse.

mis on teie rasva poletusvoond tugevad koverad rasva kadu

Paljudele ekspertidele meeldib rääkida sellest, mis on parim rasvapõletuseks, jõutreeninguks või südameks. Kuid tegelikult sõltub kõik pulsist.

Penelope's Nocturne

Tavaliselt südame löögisagedus suureneb ja püsib pikka aega kõrge kardiotreeningu ajal ning suure raskusega jõukoormuse korral on südame kokkutõmbumiste kiirendus lühike. Levinud on veendumus, et peate oma pulssi hoidma nn rasvapõletustsoonis nii kaua kui võimalik, kuid mõned väidavad, et mida kõrgem on pulss, seda intensiivsemalt rasv põletatakse.