Liigu sisu juurde

Paljudel tekib läbipõlemise tunne, stress suurendab aga kortisooli tootmist, mis põhjustab isu suhkru ja rasva järele. Tavapärane, kuid samas suurim viga, on selles vanuses kiirdieetidega katsetamine.

harvardi rasva kadu

FOTO: Vida Press Kehakaaluekspertide sõnul saab kehakaalu langetada ja seda protsessi kiirendada ka magades, kuid on vaja teada õigeid nippe. Väljaanne Men´s Health toob ära neli viisi, kuidas magamise ajal saab tõhusamalt rasva põletada. Õhtusel ajal tasuks ette võtta jõusaalitreening — USAs tehtud uuringu kohaselt kiirendab õhtune treening ainevahetust kuni 16 tunniks ja kui treenida pärast tööd, mitte vahetult enne magama heitmist, siis see küll põletab rasva pikema aja jooksul, kuid ei sega magamist.

kaalulangus ei ole isagenix

Jahe dušš — jahe vesi pärast treeningut tuleb kasuks, kuna see taastab lihaseid, kuid aitab kaasa ka rasva põletamisele. Uuringud on näidanud, et juba 30 sekundi pikkune jahe dušš käivitab pruuni rasva aktiveerumise, aidates samas kaasa kehakaalu kontrollile.

yz125 kaalulangus

Pruun rasv on see, mille abil keha saab lahti üleliigsest energiast. Kõige suuremat kasu saab jahedast dušist, kui last vett kaelale ja õlgadele, kuna just suur osa pruunist rasvast on neis kehapiirkondades.

kaalulangus mhr

Joo rohelist teed — rohelises tees leiduvad taimsed pigmendid flavonoidid kiirendavad ainevahetust. Uuringud on näidanud, et kui juua päevas vähemalt kolm tassitäit rohelist amber 600 lb kaalulangus, siis öösel magamise ajal kasutatakse ära 3,5 protsenti rohkem energiat kui ilma teeta. Maga jahedas — jahedas magamine aitab säästa nii energiat kui parandab une kvaliteeti.

kuidas kaaluda 5 kg 7 paeva jooksul

Jahedas magamistoas peab keha põletama rohkem rasva, et hoida normaalset temperatuuri ja ka see aitab sale püsida.