Liigu sisu juurde

See harjutuse versioon töötab kõhu puusad ja puusad. See on liiga palju kaloreid ja liiga vähe kaloreid. Tehke seda harjutust kolmes korduse komplektis. Rohkem antioksüdante tähendab vähem põletikku, mis tähendab teie jaoks vähem rasva ladustamist. Reklaam 2. Kuigi te ei saa seda vähendada, võib jõutreeninguga teatud piirkondade sihtimine aidata lihasmassi kasvatada, vähendades üldist rasva, selgitab Kaufman.

Harjutused, mis on suunatud seljale, abs ja puusadele Kiire otsing Internetis näitab konkreetsetele kehapiirkondadele suunatud sihtharjutusi, sealhulgas armastuse käepidemeid.

poletage rasva armastuse kaepidemetel

Kuid rasva vähendamist ei saa saavutada ainult punktharjutustega. Kuigi tugevdavad ja vastupidavad tegevused võivad aidata lihastoonust ja painduvust, ei vähenda need rasvarakke. Optimaalse tulemuse saavutamiseks proovige ühendada kardiovaskulaarsed harjutused raskuste tõstmise ja sihipäraste liikumistega.

Kuidas vabaneda armastuse käepidemetest (meestele)

Kui proovite kaotada kaalu ja üldist keharasva, peate võib-olla nädalas kuni viis tundi mõõdukat treeningut.

Samuti on oluline säilitada tervislik toitumine ja vältida kalorite tarbimist rohkem kui põletate. Järk-järguliseks rasva kaotamiseks ja kehakaalu säilitamiseks kaasake aeroobsed tegevused, näiteks kõndimine, rattasõit ja ujumine. Isegi kui te ei mahu iga päev täispikka treeningut, saate kasu lihtsalt aktiivsemast olemisest.

Kuidas vabaneda armastuse käepidemetest ja puusaluude ümbruse rasvast

Siin on vaid mõned harjutused, mis on suunatud selja, abs ja puusa piirkondadele. Külgmised plangud Külgplangutel on mitu modifikatsiooni, mis muudavad liikumise enam-vähem väljakutseks. Külgmise põhiplaneedi täitmiseks toimige järgmiselt. Alustage oma küljel lamamisest. Tugistage end ühel käel üles: küünarnukk peaks olema õlaga ühesuunaline; käsivars peaks olema maapinna suhtes tasane, keha suhtes täisnurga all.

Pange oma jalad üksteise otsa, nii et keha moodustab sirge pea-puusani. Tõstke puusad üles nii, et põlv ikka puutub vastu maad. Pigistage oma tuharad tuharalihased ja hoidke liikumist 30 sekundist minutini.

Miks ma kaalust alla võtan kõikjal, välja arvatud minu armastus?

Liigutades keskenduge sellele, et hoida oma abs tihedalt, et aidata oma keha toetada. Lülitage küljed ümber ja korrake. Keerukama käigu jaoks proovige põlved maapinnast tõsta nii, et keha ainukesed maad puudutavad osad oleksid teie jala küljest ja käsivarrest. Võite lisada ka puusaliigeseid. Selleks laske külgseinaasendis olles puusa aeglaselt või kaks tolli ja tõstke see siis aeglaselt üles tagasi.

16 põhjust, miks te kangekaelsest rasvast lahti ei saa

Korrake seda 30 sekundist minutini. Jalgratta krõbinad Jalgrattakoobastest läbi tormata võib olla ahvatlev, kuid selle liikumise võti on aeglased, kontrollitud liigutused. Lama selili kätega pea taga ja põlved kõverdatud.

Tõstke oma õlad ja pea maha, kui teete oma abs. Samal ajal tõstke jalad maapinnalt, hoides põlvi kõverdatud, nii et sääred oleksid maapinnaga paralleelsed. Keerake keha aeglaselt, nii et vasak küünarnukk liigub parema põlve poole. Keha keerutades sirutage vasak jalg otse teie ees välja.

Kuidas kõhurasva põletada: lõigake päevas 100 kalorit

Pöörake aeglaselt teises suunas, viige vasak jalg tagasi painutatud asendisse nii, et parem küünarnukk liigub vasaku põlve poletage rasva armastuse kaepidemetel. Keha keerutades sirutage parem jalg teie ees välja. Tehke 15 kuni 30 kordust. Vene keerad See on veel üks istuv harjutus.

poletage rasva armastuse kaepidemetel

Saate seda muuta kaalu lisamisega. Kui olete selle harjutusega uus, proovige kõigepealt seda teha ilma kaaluta. Harjumisega võite vastupidavuse suurendamiseks proovida käes hoida raskust, täidetud veepudelit või isegi purki suppi või köögivilju.

Alustage istumisasendis põrandal nii, et tagumik on maas, põlved on kõverdatud ja jalad põrandal tasased. Pingutades kõhtu, kallutage kere selga nii, et olete fat poletid paastumisel suhtes umbes kraadise nurga all.

Kui te ei kasuta raskust, pange käed kokku. Kui kasutate kaalu, hoidke seda oma kätes, otse kõhu kohal. Tõstke kõverdatud põlvedega ikka jalad maast lahti, nii tabeli soola kaalulangus tasakaalustaksite oma tagumikku.

Täiendava toe saamiseks võite oma pahkluud ületada. Keerake torso paremale, viies oma kätega või raskusega keha paremale küljele. Keerake vasakule, puudutades raskust või oma käsi keha vasakule küljele. Korda 30 sekundit kuni minut.

Mägironija See samm võib lihaste tugevdamisel aidata teie pulssi suurendada. Tugege oma kiiruse suurendamise nimel. Alustage plankasendist.

26 toitu, mis sulavad kangekaelset rasva

Plankasendisse jõudmiseks lamage põrandal tasapinnal, allapoole. Asetage käed õlgade alla, kõverdage oma varbad nii, et need suruvad põrandasse, ja suruge üles. Teie käed peaksid olema sirged, kuid mitte lukustatud ja keha peaks moodustama sirgjoone peast varvasteni. Tõstke parem jalg maast ja tõmmake parem põlv vasaku küünarnuki poole. Hoidke oma abs tihe.

Hoidke käiku korraks kinni ja viige seejärel jalg tagasi algasendisse. Korda teisel küljel. Jätkake seda sammu 30 sekundist minutini. Suurema jõu arendamisel saate oma kiirust suurendada ja aega pikendada. Sild See treening pole suunatud mitte ainult alaseljale, vaid sobib suurepäraselt ka tuharate jaoks: Alustuseks lamake selili nii, et põlved oleksid kõverdatud, käed külgedel ja peopesad põranda vastu.

Tõstke tagumik ja alaselja põrandast aeglaselt üles, et luua sirge põlvedest õlgadeni. Pigistage oma tuharad kokku ja hoidke seda kuni 30 sekundit või seni, kuni tunnete, et teie abs ja libedus longus, poletage rasva armastuse kaepidemetel sellest, kumb juhtub varem. Vabastage lihased aeglaselt ja laske end tagasi maapinnale. Korda 10 korda. Liigutuse keerukamaks muutmiseks võite proovida puusade tõstmisel tõsta üks jalg põrandast maha. Iga korduse korral vahetage, millist jalga tõstad.

Elustiil muutub, et proovida Tervislike harjumuste kasutuselevõtmine võib aidata teil armastuse käepidemetest lahti saada ja ühtlasi takistada nende tagasitulekut. Kui teil on vaja kaalust alla võtta, soovitab naiste terviseamet järk-järguliste, kuid pidevate kaotuste tagamiseks kaotada üks kuni poletage rasva armastuse kaepidemetel kilo nädalas. Dieedimuutused ja portsjonikontroll võivad täiendada treenimist ja rasvapõletust. naha 101 nagu slimming

Taimsed toidud, näiteks marjad, tumedad lehttaimed ja täisteratooted pakuvad elutähtsaid toitaineid ilma täiendavate kalorite ja rasvadeta. Pange punaste lihade külge kinni lahjad valguallikad, näiteks munad, kala ja valge lihaga kodulinnud.

Oad ja kaunviljad võivad teid täis hoida, et saaksite vähendada oma päevast kaloritarbimist. Hoidke naatriumi tarbimine alla milligrammi päevas.

poletage rasva armastuse kaepidemetel

See mitte ainult ei vähenda teie hüpertensiooni riski, vaid aitab ka vältida vedelikupeetust, mis võib armastuse käepidemeid halvendada. Lisaks oma keha muutmisele seestpoolt võite aidata ka kamuflaažida armastuse käepidemete välimust. Valige püksid, mis sobivad vöökohale, mitte puusadele. See võib aidata vähendada puusade kitsendust, mis rõhutab armastuse käepidemeid.

Samuti veenduge, et püksid ja aluspesu poleks liiga tihedad.

poletage rasva armastuse kaepidemetel

Meditsiinilised protseduurid Rasvapeetuse vähendamiseks keha konkreetsetes piirkondades kasutatakse mõnikord teatud plastilise kirurgia vorme. Üks neist protseduuridest nimetatakse rasvaimu. Rasvaimu ajal süstib kirurg rasvarakkude vedeldamiseks lahust sihtpiirkonda, näiteks teie puusadesse.

Seejärel eemaldavad nad rasvarakud vaakumitaolise aspiraatori abil. Tulemusi võib näha mõne päeva jooksul pärast ravi. Rasvaimu ei ole kogu keha lahendus. Selles käsitletakse ainult konkreetseid, sihitud piirkondi.

Lisaks, ilma elustiili muutusteta, taastuvad tõenäoliselt rasvarakud. Rasvaimu on soovitatav ainult kerge või mõõduka ülekaaluga inimestele.

poletage rasva armastuse kaepidemetel

Rasvunud täiskasvanute kaalukaotuse toetamiseks võib kasutada ka muid protseduure. Nende hulka kuuluvad maolindid või mao ümbersõit. Kui olete rasvunud ja teil on armastuse käepidemed, võivad sellised protseduurid olla rasvaimudest tõhusamad.

Mis põhjustab armastuse käepidemeid ja kuidas neist lahti saada

Kaaluge neid protseduure ainult juhul, poletage rasva armastuse kaepidemetel teil on KMI üle 40 või KMI üle 35 koos muude sellega seotud terviseprobleemidega. Mis on kaasavõtmine? Armastuse käepidemed võivad olla liigse keharasva, eriti puusade ja alakõhu piirkonnas esineva rasva kõrvaltoime. Suurenenud aktiivsus ja tervislikum toitumine võivad armastuse käepidemete kokkutõmbumisele kaasa aidata üldise rasva kadu korral, kuid on oluline meeles pidada, et ka see võib võtta natuke aega.

Pidage kinni tervislikuma eluviisi plaanist ja saate lõpuks kasu nii esteetilisest kui ka tervisega seotud eelistest.

5 asja, mida iga mees peab armastuse käepidemete ja kõhurasva vabanemiseks tegema

Kui te ei suuda dieedist ja treenimisest hoolimata kaalust alla võtta, pöörduge arsti poole. Nad võivad tellida vereanalüüse, et kontrollida võimalikke kaasnevaid probleeme, näiteks hüpotüreoidism, või saada soovitusi kirurgiliste protseduuride kohta. Toimetaja Valik.