Liigu sisu juurde

See kasutab traditsiooniliste raskuste või masinate asemel vastupanuna teie enda kehakaalu. Kuid see laguneb ka päeval. Veetakistus suurendab koormust koormus olemas ehk ei pea ise eraldi lihase pingutamisele keskenduma ja jõudu läheb rohkem vaja , vesi masseerib väljast rasva seetõttu rasv muutub vedelamaks ja imendumine kiirem , liigutusi palju, tihedalt ja mitmekesised, ja kui veel endale ka meeldib siis on ju väga hästi.

Lihaste suurenemise faas ja rasva kadu faas - Dec 05, Nüüd, kui neid kahte on võimalik saavutada samal ajal, miks vaevata neid lahutama?

tlc salendav vahemik 16 padja ravi salendav massager

Miks ei võiks kulturistid säilitada sama keha rasvaprotsenti nagu aasta jooksul? Kas kulturistidega on rasva kadumise ja lihaste kaotus valesti?

Rasvapõletus ja lihasmassi suurenemine kõigil teistel

Kulturistid ei eksi. Põhjus, miks nad neid kahte eraldavad, on see, et see on väga-väga-väga oluline: kui soovite oma lihaseid maksimeerida, peate olema kalorsusega. Teisisõnu, kui soovite parimat lihaste suurendamise efekti, peate oma kehakaalu suurendama, kuna lihased on ka osa teie kaalust. Teaduslikud uuringud on leidnud, et kalorite defitsiidi korral väheneb valkude sünteesi kiirus ning vähenevad ka mõned hormoonid, mis aitavad lihasmassi suurendada, mille tulemusel lihased on vähem tõhusad.

korgid jalgade parast kaalulangus amazing arm shaper slimming beauty sleeve arvustused

Ja mida madalam on keha rasvaprotsent, seda madalamad on meessuguhormoonid ja meessuguhormoonidest on suureks abiks meeleolu, karastuse, seksuaalse funktsiooni, lihaste, jõu, vaimu ja tähelepanu suurendamine, mistõttu kulturistid ei saa aastaringselt nii madalal hoida.

Keha rasvasisaldus. Lisaks pole kulturistide keharasvaprotsent nii kõrge kui tavalistel inimestel, mistõttu nende keha salvestab vähem energiat kui tavalised inimesed, mistõttu on rasva kaotamisel väga raske lihaseid juurde saada.

  1. Kaheksa reeglit, mis aitavad teil rasva kaotada ja rasvade kaotuse retsepti by Hugo Rivera Share on Facebook Share on Twitter Kuidas kasutada kulturismi eesmärgil rasva kadu?
  2. Poletage rasva vahelejatmine
  3. Näpunäiteid, mis aitavad teil rasvasid ka kulturismis
  4. Parimad rasva kadumise ja kalorite põletamise treeningud - Kaalukaotus

Lõpuks on lihaste saamine palju raskem kui lihaste säilitamine. Lihasmassi proovimine rasva kaotuse ajal on palju lihtsam kui lihaste suurendamine rasva kaotuse ajal. Kulturistid on oma lihaste kasvupotentsiaalile juba väga lähedal, isegi kui nad suudavad samal ajal lihaseid juurde võtta ja rasva kaotada, võivad nad rasva kaotamisel saada väga vähe lihasmassi. Kulturistide jaoks on lihaste ehitamine tõesti nagu tigu kõndimine, aeglane surmani!

Newest ideas

Nii teevad nad kõike, mis suurendab lihaste juurdekasvu. Seetõttu, kui soovite parimat lihaste suurendamise efekti, peate olema Shengyu kalorsusega.

Kui vajate kaloreid lihaste saamiseks sööge rohkem ja kaotate kaloreid rasva kaotamiseks sööge vähemsiis energiavajaduse seisukohast on need kaks konflikti. Kuid lihaste suurendamiseks mõeldud Shengyu ei ole vajalik tingimus, samas kui kalorite defitsiit on vajalik rasva kaotuse tingimus.

Isegi kui mõlemat on võimalik saavutada samal ajal, ei tähenda see, et neid oleks võimalik saavutada mõlemast suunast.

parimate kaalulanguse tehnika rasva kaotuse nohmad

Lihaste saamisel on rasva kaotamine peaaegu võimatu, kuid rasva kaotamisel on väga võimalik lihaseid juurde saada, kuna kalorite defitsiidi seisundis saate tagada piisava valkude tarbimise ja vastupidavustreeningu.

Vastupidi, kalorite defitsiiti ei saa Calorie Shengyu osariigis tagada.