Liigu sisu juurde

Seal on palju suurepäraseid jõutreeningu süsteeme. Pangem siis rekord kõik lõpuni sirgeks. Kuid selgub, et siin on midagi muud: ühtlase kerge aktiivsuse saavutamine pärast sööki aktiveerib teie GLUT-4 retseptorid, pannes teie lihased kogu selle äsja söödud glükoosi omastama.

Tehke fotosid kõigist söögikordadest Kui soovite kaalust alla võtta, peate vähem sööma ja rohkem treenima. Selles pole mingit küsimust.

Aga mis siis, kui naela kaotamine kuus teile ei piisa?

Paastumine_FB Live 14.05

Mis siis, kui soovite kaalust alla võtta kiiresti? Kui olete sooda ja kommid välja lõiganud ning paar korda nädalas trenni tegema hakanud, võite järgida neid kuut reeglit, et mitmekordistada dieedi ja treeningprogrammi mõju, kiirendades kaalukaotust dramaatiliselt.

Teie maitsed toitudes Teie ainulaadne psühholoogia Need on pidevalt muutuvad elemendid, mis määravad su rasvakaotuse püsivuse ja tõhususe suures osas. On selge, et enamik neist teguritest on lahutamatult seotud.

Joo rohkem vett, eriti enne sööki Kõik teavad, et elamiseks on vett vaja. Kuid vähesed inimesed mõistavad, kui palju me vajame. Valdav enamus inimesi elab kerges, kroonilises dehüdratsioonis, mis viib madala energia ja kehakaalu tõusuni. Maksimaalse heaolu ja rasva kadu saavutamiseks proovige juua vähemalt pool gallonit vett päevas ja juua enne iga sööki vähemalt 16 untsi vett ja alati, kui tunnete, et teil on vähe energiat.

Selle toimimiseks peate jooma vett - mitte sooda, mitte kohvi või mahla, vaid tegelikku vett.

Atleetvõimlemine

Kui teil on see keeruline, proovige oma vett maitsestada väga väikese koguse puuviljade või kurgiga. Kuluta rohkem aega oma toidu närimiseks Üks populaarne teooria väidab, et aeglasem söömine aitab inimestel kaalust alla võtta.

Tervise toetamiseks ja kaalu alandamiseks on kõige sobivam viis muuta toitumine ja eluviis tervislikuks elu lõpuni. Mõnda aega söömata jätmine ei ole midagi ohtlikku, kui oled üldiselt tervislik ja toitainetega varustatud.

Põhjus on selles, et toidu allaneelamise ja selle toidu vahel on nihke tunde vahel viivitus ja see viivitus põhjustab inimeste söömise lõpus rohkem kui vaja. Sellised eksperdid nagu Hiljutine Hiina uuring kinnitas selle teooria tõesust: see näitas, et rasvunud mehed sõid kiiremini kui rasvumatud mehed.

Kui soovite kaalust alla võtta, võtke endale kohustus närida iga toidupala vähemalt kakskümmend korda, seejärel tõstke seda arvu iga nädal viie võrra.

Kuus üllatavat harjumust, mis kiirendavad rasva kadu

Jalutage pärast iga sööki Minu vana toakaaslane ütles mulle kord, et ta kaotas kümme kilo, kui hakkas pärast igat söögikorda jalutama. Tol ajal ei suutnud ma seda uskuda - jalutuskäik on vaevalt isegi üldse võimlemine ja kindlasti ei ole see võrreldav tõsise jõusaaliseansiga! Kuid hiljuti olen aru saanud, et eksisin: pärast sööki kõndimine on tõesti üks neist väikestest rasvade kaotamise trikkidest, mis võib tohutult midagi muuta.

Nüüd pole kõndimine tõesti parim harjutus ja seda ei saa võrrelda tõsise treeninguga - mul oli selles õigus. Kuid selgub, et siin on midagi muud: ühtlase kerge aktiivsuse saavutamine pärast sööki aktiveerib teie GLUT-4 retseptorid, pannes teie lihased kogu selle äsja söödud glükoosi omastama.

Veelgi enam, see takistab söögikordadel insuliini taseme langemist nii, nagu see muidu oleks. Nii et järgige minu vana toakaaslase nõuandeid: pärast iga sööki tehke kümme minutit jalutuskäiku. Kasutage külma temperatuuri, et rasv teie jaoks sobiks Siin on kõige üllatavam asi, mida terve nädala jooksul loete: mitte kõik rasv pole 5 sooki paevas rasva kadu kahjulik.

Sellel postitusel on 1 vastus

Enamik teie rasvkoest on valge rasv, mis lihtsalt salvestab energiat. Sellest mõtlete siis, kui mõtlete rasvast. Kuid teil on ka väike kogus pruuni rasva, mis põletab energiat, et sooja hoida.

Rasva kadu saate dramaatiliselt kiirendada, kui paljastate oma keha külma temperatuuriga, et stimuleerida pruuni rasva kasvu.

5 sooki paevas rasva kadu kaalulangus adnan sami

Selleks on mitu võimalust. Võite hoida oma kodu natuke külmemana või kanda kogu päeva vältel kergemaid rõivaid.

OS SUCESSO DA PORTAL DANCE SETE MIX PARTE 2

Igal hommikul ja igal õhtul võite juua klaasi jäävett. Võite suunata ka pruuni rasva otsesemalt, rakendades sellele otse külma.

  1. Disain: Kuuskümmend rasvunud vabatahtlikku randomiseeriti ühte järgmistest kaalulangusprogrammidest: kcal päevas vähendamine vähendamine või keskendumine kaheksa köögivilja tarbimisele päevas ja 2—3 vilja päevas HiVeg.
  2. Loime kiiruse rasva kaotus 20 pdf
  3. Si
  4. Fitness slimming koolitus

Teie pruun rasv paikneb kaelas ning rindkere ja selja ülaosas, nii et saate seda stimuleerida külma duši alla minnes ja seal vett suunates või kaela põhja jääkotti kandes. Lisage söögikordadele sidrunimahl, mesi ja kaneel On hästi teada, et tervislikum toit kipub olema 5 sooki paevas rasva kadu, mida teie keha omastab aeglasemalt, samas kui rämpstoidud, näiteks limonaadid, seeditakse sageli väga kiiresti.

5 sooki paevas rasva kadu 10 lb kaalulangus valjakutse

Õnneks on olemas viise, kuidas panna keha seedima mõnda toitu aeglasemalt. Tundub, et söögikordadele sidrunimahla ja kaneeli lisamine aeglustab toidu üleminekut teie maost soolde, mis on näidanud, et see parandab insuliini ja veresuhkru kontrolli. Lauasuhkru asendamine väikese koguse meega näib samuti parandavat veresuhkru taset, tõenäoliselt seetõttu, et ka mesi seedub aeglasemalt kui teised suhkrud.

  • Hoto kaalulangus
  • Meeste kaalulangus ostunimekiri
  • Kaal v rasv
  • Partnerid Toitumine Uuele stomistile on tähtis alustada aeglaselt.
  • Shaper 3x rasvapoleti
  • Tervisliku kaalulanguse menuu ideed

Tehke fotosid kõigist söögikordadest Enamik inimesi ei pea rohkem teada saama, mida nad peaksid sööma ja mida mitte. Neil on hea dieet, kuid nad lihtsalt ei järgi seda.

5 sooki paevas rasva kadu uus masin rasva poletamiseks

Enamiku inimeste jaoks pole puuduv koostisosa veel üks toit, mida nad peavad oma dieedist lisama või sellest lahutama; see on teadlikkus ja vastutus. Peate jälgima, kui palju te tegelikult oma dieeti petate. Nad ütlevad, et pilt on tuhat sõna väärt. Teadus ütleb, et oma toidust fotode tegemine on mitu korda tõhusam kui toidupäeviku kirjutamine.

Siksakiline dieet kiireks rasva kadu!

Enda vastutuse hoidmiseks looge spetsiaalne Instagrami konto või Facebooki fotoalbum ja laadige sinna üles foto kõigist söögikordadest. Pöörate rohkem tähelepanu oma toitumisharjumustele ja tunnete teatud survet tervislikuks toitumiseks, teades, et teie sõbrad näevad, mida te sööte.

Viimased Postitused.