Liigu sisu juurde

Teatud kehakuju võib teatud aja jooksul olla teatud piirkonnas trendikas, kuid see ei tähenda, et teie kehakuju poleks "hea". Riiete valimisel on esmatähtis sinu keha kuju, mitte riiete suurusnumber — saledal naisel võib olla sama kehakuju kui volüümikamal naisel ning lühikesel sama mis tema pikemal suguõel. Valige lühike jakk, lühikesed püksid ja lühike seelik, mis aitavad teie petite kuju proportsionaalsena hoida. Heledad topsid suunavad tähelepanu ülespoole ning tumedad põhjad maskeeruvad ja varjavad teie põhja ja reie laiemaid osi. Oluline on, et proovida ja vastandada oma alakeha rõhutades oma ülakeha. Teatud kehakujud kipuvad teatud piirkondades kaalus juurde võtma või langema.

Mõõda: mida ja kus

Kõverad kõigis õigetes kohtades Kuna teie liivakella kõverad on kõikides õigetes kohtades, vaadake oma garderoobi värskete silmadega. Minge pealsetele ja kihtidele, millel on teie väike vöökoht: paeluvad kampsunid, mähisega kampsunid, V-kaelusega kleidid ja tihedad, laiad vöörihmad.

Saate oma torsot rõhutada ja pikendada, kandes puusajoonel lõpetavaid jakke, bleisereid ja kampsuneid. Leidke see täiuslik teksapaar, otsides sobivate vöökohtadega põhju ja vabanege oma vormiliste kõveruste tõttu kõigist selle tüütu lõngaga piki vöökohta. Kuju, kõverad ja põhjad Kui teie mõõtmised näitavad, et teie õlgade mõõtmed on oluliselt väiksemad kui teie põhja mõõtmed ja teie vöökoht on puusadest 8 või enam tolli väiksem, on teil pirnikujuline kuju.

Teie kitsad õlad ja väike vöökoht loovad õhukese ülemise poole, mis näib sageli pikk ja lahja.

kuidas oma pirni kujuga keha vahendada rasva kaotus 6 kuud

Üldiselt kannate oma kaalu ümber puusa ja reie. Kui olete leidnud, et on ideaalne suve lühikeste või sügiseste pükside ostmine veidi keeruline, otsige puusade ja reide salendamiseks laia säärega või palazzo stiilis põhja. Katseta A-lõikeliste seelikutega, mis rõhutavat peenikest pihajoont ja peidavad laiad puusad.

kuidas oma pirni kujuga keha vahendada valikud kaalulangus bryant ar

Naiselik siluett on garanteeritud! Kombineeri hele topp ja tume seelik — kooslus, mis töötab alati.

Sirge Virgin juustele

Kanna julgelt õlapaelteta kleite. Kingadest eelista alati kitsa ninaga variante — need muudavad su jalad visuaalselt pikemaks. Kim Kardashian. Foto: Scanpix Kui su keha on liivakellakujuline Liivakellafiguuri puhul on õlad ja puusad visuaalselt sama laiad ning piht on peenike — see annab võimaluse kaunite kehakurvide tekkeks!

kuidas oma pirni kujuga keha vahendada kaalulangus ferret

Kui seni oled oma kurvikat keha varjanud, siis nüüd on aeg see õiget stilistikat kasutades esile tõsta. Väldi lohvakate riiete kandmist — need varjavad su kehakuju täielikult.

Läikiv must panter Waist Trainer

Kanna alati õiget, just sinu kehale sobivat rinnahoidjat, mis pakub maksimaalset toetust. Eelista kehasse töödeldud lõikeid ja kitsaid kleite. Hõlmik-lõikeline kleit on sinu kehakujule kui loodud. Kasuta aksessuaaridena vöösid — need rõhutavad sinu peenikest pihta.

Nende puusade sihtimine

Teksaseid valides eelista skinny- ja sirgelõikelisi pükse. Katseta seelikutega, mil on rõhutatult kõrge pihaosa — nii rõhutad oma piha ja puusade seksikat suhet. Lisage isoleerimisharjutused alakeha spetsiifiliste piirkondade sihtimiseks, näiteks nelipealihase säärepikendused, lamades reie kõverdumine, glute sillad ja vasika püsti tõstmine nelja 12—15 korduse komplekti jaoks.

kuidas oma pirni kujuga keha vahendada parim kaalulangus klistiir

Kasutage kardiomasinat, näiteks jooksulint, elliptilist masinat, statsionaarset jalgratast või sammuveskit. Lisage vaheldust, kui läbite rühmatreeningu, näiteks samm-aeroobika, kardiopoks või siserattasõit.

Muutke oma südamevalikuid sageli, et teie keha reageeriks treeningule.

Kaks minutit kõndides, seejärel kaks minutit joostes suurendate kulutatud kaloreid mitte ainult oma rutiinse jooksuosa ajal, vaid ka kõndimise ajal. Teie keha kulutab jätkuvalt kaloreid suurema kiirusega kui lihtsalt kõndides.

kuidas oma pirni kujuga keha vahendada oprah winfrey kaalulangus 2021

Jälgige oma kaloreid, kasutades veebipõhist toidupäevikut, näiteks The Daily Plate. Kalorite defitsiidi tekitamiseks vähendage kalorite tarbimist — kalorit päevas.