Liigu sisu juurde

Kui raske naine teeb päevas sadu krigiseid, võib tal tekkida tugev abs ja see võib pisut pingutada, kuid peidab neid ikkagi rasv ja ta ei näe välja õhem. Kõvera selgroo korral ripuvad teie käed umbes samasse kohta. Loe Edasi. Kui olete komplekti lõpetanud, vahetage külgi. Asukoht: Asukoht: 1 Tehke igal hommikul või õhtul väike kogus treeningut. Selleks saame sooritada kõikvõimalikke harjutusi, alates kõige tüüpilisematest ja lihtsamatest maast üles istumine, pagasiruumi tõstmine põlvede puudutamiseks või jalad sirgelt ülespoole, proovides puudutada käte sõrmed isegi kõige keerukam ja tõhusam; staatilised plangud, tagumikud, käärid, harjutused fitball, jne.

kuidas poletada abs rasva

Hakka vaskulaarseks Kombineerige kogu nädala vältel HIIT - kõrge intensiivsusega intervalltreening - kardiotreeningu ja ringraja treenimisega. HIIT võib spurtida 50 sekundit, millele järgneb sörkimine 60 sekundit ja kordamine kokku umbes 10 kuni 30 minutit. Püsiseisundis olev kardiotreening võib püsivas olekus sörkida umbes 45 minutit.

Selleks, et keha oleks alati sale, tasub rasva põletada abs ja külgedes. See nõuab mitte ainult tasakaalustatud toitumist, vaid ka spetsiaalseid harjutusi.

Ringtreening võib kombineerida mitut kardioliigutust jõutegevusega. See võib hõlmata hüpped köied ja surumist, mägironijad ja kõndimist 40 sekundit ja kokku kuni 30 minutit. Ohutus ja kaalutlused Töötage kuni kaks kuni kolm kardiotreeningut nädalas.

See on toitumises

Kui olete komplekti lõpetanud, vahetage külgi. Erinevalt teistest lihasgruppidest võib abs teha igapäevaselt tööd, kuid peab selle vastu pingutama. Kõhulihaste harjutused - põleta rasva ja tee trenn kõhule ning sangadele Mai Silte: ab harjutused, põhilised harjutused, kuidas kaotada kõht rasva, abs treening, rasva kadu, kõht rasva, kuidas vähendada kõht rasva, rasva põletavad toidud, kõhu treenimine, kuidas põletada rasva, kuidas kaotada kõht rasva.

Pidage meeles, et kõike seda ei garanteeri, et kaotad kõht rasva.

kuidas poletada abs rasva

See on teie geneetika, vanuse ja hormoonide seas ka teiste teguritega, mida me alati ei kontrolli. Ab müt nr 2: Ab lihased erinevad teistest keha lihastest Kas teete oma abs erinevalt teistest keha lihastest?

Keharasva vähendamine

Tähendus teeb tonni kordusi ja neid iga päev töötab? Kui nii, siis sa ei ole üksi. Liiga sageli inimesed töötavad oma abs iga päev ilma puhata, lootes põletada rasva maha rohkem kasutada.

kuidas poletada abs rasva

See tähendab jõutreenimist 2 kuni 3 korda nädalas, puhkepaika ja mitmesuguseid harjutusi, et sihtida erinevaid abs absmente. Proovige dünaamilisi liigutusi, mis keskenduvad tuumikvõimsusele ja mis sisaldavad teie stabilisaatori lihaseid ; lihaseid, mida te kogu päeva jooksul kasutate oma keha hoidmiseks.

Enim Küsimusi

Üks neist on lauategevus. Selleks liigutage, asuge käepideme asendisse ja hoidke seda nii kaua kui võimalik, hoides oma kõht pingul ja keha sirgelt.

Kuidas põletada kaks korda kiiremini rasva ja hoogustada lihaskasvu

Seda saab teha oma käes küünarnukkidel, mis on keerukamad või varbad. Veel üks suurepärane liikumine, mis põleb kõiki kõhu lihaskiude, on vertikaalne kriis: Asetage põrandale oma jalad üles sirge või kergelt painutatud ja pange oma jalataldadele üle laed.

Atleetvõimlemine

Kujutage ette, et hoiate oma jalgadele habras, nagu näiteks veega täidetud prillide salve. Tõstke "salve" otse lae suunas, kuni teie puusad põrandast välja.

See on väga väike, kuid väga intensiivne liikumine.

kuidas poletada abs rasva

Tehke aeglaselt ja lõpetage komplekti reps. Treeningu trikk teie abs on mõistmine, et jõutreening on oluline, et hoida oma tuum tugev, kuid ab harjutused ei ole maagiline.

Related Content

Ab-harjutuste integreerimine täielikuks rutiiniks on ainus viis imeline kuue pakkide maailm. Ja isegi kui te seda seal ei tee, ärge muretsege.

  1. Merisea Sotsialiseerumine Kuidas parandada ebaühtlast abs Põhitreeningu nimel töötades võite märgata, et teie uued kuuepakulised kõhulihased on veidi ebaühtlased.
  2. Kuidas valida abs
  3. Ab-harjutused võivad südamikku tugevdada ja toonida, kuid pole mingit võimalust kõhurasva kohapealt vähendada.
  4. Hoidke kaalukatet vastu rinda.
  5. Kõhulihased võivad olla kõige raskem lihasrühm märgistada ja toonida, kuid enamik inimesi soovib seda näidata.
  6. KUIDAS VäHENDADA KõHURASVA SIX PACK ABS - TERVIS -

Enamikul meist pole ilmselt geneetiline meik täiesti lamedale abseriti naistele. Sel juhul ei tohiks alaselg põrandast maha tulla.

  • Fodmap kaalulangus
  • Aeroobika Jalgrattasõit Kuid hoolimata sellest, millist tegevust valite, on parim südame rasvapõletuseks strateegiline eesmärk.
  • Slimming keha shaper all sark
  • Kõhna, rasva ja mahukat - halva planeerimise, ebajärjekindluse ja kannatamatuse kohutavat vastulööki - saab kõiki vältida õige toitumise, jõutreeningu ja südame abil.

Nüüd sirutage vasaku küünarnukiga parema põlve poole, seejärel parema küünarnukiga vasakule. Just krõbistamine aitab kõige tõhusamalt rasva põletada abs ja küljes. Kallutage pea alla, vajutades lõua rinnale, tõmmake üks põlv kõhtu. Väljahingamisel sirgendage jalg jõuga, lükates seda tagasi ja üles.

Fresh articles

Kallutage samal ajal oma pead tagasi. Pöörake keha ülaosa aeglaselt seina poole, proovides puhata selle vastu mõlema peopesaga. Algajatele piisab, kui puhata ühe peopesaga.