Liigu sisu juurde

Süües kogu päeva kindlal ajal väikseid portsjoneid, ei tunne te enam nälga. Tahked rasvad ja suhkrud võivad lisada kaloreid, kuid mitte toitaineid. Veenduge, et kaotate kaalu ja see on parim aeg kehakaalu langetamiseks.

Võibolla olete võitlemas kaalulangusprogrammiga, mis tundub olevat kuidas kirjutada kaalulangus eesmarke. Olenemata sellest, kas olete määranud lühiajalised kehakaalu langetamise eesmärgid või olete pikaajalise heaolu saavutanud, on teie dieedi paremaks toimimiseks võimalusi.

Ja hea uudis on, et see võtab aega vaid 20 minutit.

Söö üks õun enne söögikorda. Õunad aitavad sul kiiremini kõht täis Kui proovid koos kaaslasega kaalu kaotada. Enamustel on jalgrattasõit siiski hobi ja meeldiv ajaviide. Mida teha, kui kõrge pulsiga poksitrennid ja intervalltreeningud ei ole sinu jaoks, aga soovid ikkagi terve olla ja vormi hoida? Kõndimisel on teiste spordialade.

Kaalulangus juhtus Uuringud kehakaalu langetamise kohta on näidanud, et eesmärkide seadmine on kaalukadvuse protsessi üks tähtsamaid samme. Kuna lühiajaliste dieedi eesmärkide kehtestamine annab pikaajalise tervise ja heaolu jaoks välja teekaardi.

Kuidas kaalust alla võtta tervislike meetoditega (fotodega) - Vihjeid -

Näiteks võib teie pikaajaline eesmärk olla kaotada 50 naela. Kaalu kaotamine võib teie tervist parandada ja teie elukvaliteeti muuta.

See on põnev! Kuid kui kaalul on mõistlikus tempos, võib see eesmärgi saavutamiseks kuluda kuus kuud aastas.

kuidas saab lihtsalt kaalukadu põhjuseks kaotada kaalu

Selle pikkusega on motiveeritud jääda raskeks. Aga kui määrate lühiajalisi kaalulanguse eesmärke, on teil reisimise kuidas kirjutada kaalulangus eesmarke tähistamise põhjused. Need väikesed saavutused aitavad teil motiveerida ja meelde tuletada, et olete jõudmas finišisse.

Niisiis, kuidas seada nii pikaajalise kui ka lühiajalise kaalulanguse eesmärgid? SMARTi eesmärgi seadmise aja võtmiseks sobivad dieedid tõenäoliselt vähenevad.

Soovitatav

Kui te ei ole kindel, kuidas määrata kehakaalu langetamise eesmärki või seadke oma toitumise kava, kasutage seda loendit, tuginedes hiljutistele uuringutele, et seadistada töötav programm. Teie seatud eesmärgid peaksid vastama teie konkreetsetele vajadustele, elustiili ja asjaoludele.

Ärge sattuge ülemääraste reklaamidega populaarsete toitumisprogrammide jaoks, mis tõenäoliselt ei tööta. Enamiku inimeste jaoks ei ole need programmid terved ega realistlikud.

Kas saate kirjutada oma tee kaalulanguseni? Getty pildid Kaalu kaotamise võti võib olla teie käeulatuses. Uus uuring Duke University leidis, et hoida toidu ja treeningpäevikut on viis vähem efektiivne kui jälgida oma eesmärke läbi tekstisõnumit. See on mõistlik: lühisõnumite saatmine säästab aega ja on mugavam. Uuringus jälgiti 26 rasvunud naist keskmine vanus: 38kes said iga päev motiveerivaid tekste, mis aitaksid neil saavutada isiklikke eesmärke, näiteks vältida suhkruga jooke või kõndida 10 sammu päevas.

Inimest ja kehalistest kehalistest kehapiirangutest kaotamine nädalas on mõistlik. Kuid võite valida isikupärastatud eesmärgi.

sapipõie diureetilise düskineesiaga meditatsioon kehakaalu langetamiseks YouTube laste toitumine

Washingtoni ülikooli teadlased leidsid, et mõnikord dieedile ei meeldi ranged standardid, mis on kehtestatud paljude kehakaalu langetamise plaanidega. Nii vali plaan ja tehke kohandused vastavalt teie elustiilile ja eelistustele.

Enne kui investeerite mõnda aega või raha, küsige endalt põhiküsimusi selle kohta, mida te loodate saavutada. Pikemas perspektiivis aitab see lisainvesteeringute tegemine aidata teil püsida rahul ja lahendada ühised kaalukadu probleemid, kui need tekivad.

Hankige ekspert abi. Eksperdi abiga seatud eesmärgid on suurema tõenäosusega edukad.

kuidas kirjutada kaalulangus eesmarke

California ülikooli uuring näitas, et kui patsiendid said abi arsti kabineti eesmärkide seadmisel ja jälgimisel, olid nad nende eesmärkide saavutamisel edukamad. Ja sarnased uuringud on näidanud, et ka teised praktikud võivad aidata.

Valides eksperdi, kellega töötada, proovige leida keegi, kes võib kaasata kaalu langemise protsessi kestel. Nii saavad nad aidata jälgida oma lootus kaalulangus tlc ja anda tagasisidet.

Fresh articles

Sel põhjusel ei pruugi arst olla alati parimaks koostööallikaks. Mõelge teistele mittekliinilistele pakkujatele.

kuidas kirjutada kaalulangus eesmarke

Need võivad hõlmata isiklikku treenerit, registreeritud dieedist või kehakaalu langetamise treenerit. Kui teil ei ole juurdepääsu professionaalsele eksperdile, kaaluge võrguühenduse loomist teiste inimestega. Tee kaalulanguse eesmärgid mõõdetavaks. Uute treenijatega seotud nõuannetes soovitab Ameerika Haridusreformi Nõukogu mõõta eesmärke. See tähendab, et kui te oma dieedi kava seadke, otsustate, kuidas mõõdate oma edusamme ja lisate seda oma eesmärgi avalduse osana.

  1. Linasoolte kaalulangus
  2. 5 viisi oma dieedi paremaks toimimiseks
  3. HARUKORDNE MEETOD SAAVUTADA KIIRE ja PÜSIV KAALULANGUS
  4. Kuidas koostada endale sobiv kaalulangetusplaan | Vihjeid | May

Kaaludes ennast skaalal, on tõenäoliselt kõige lihtsam meetod kehakaalu languse mõõtmiseks, kui kaalute ennast õigesti. Kuid pidage meeles, et teie kaal on ka teisi võimalusi. Mõlemad BMI ja keha rasvamõõdud pakuvad erinevaid võimalusi oma keha koostise hindamiseks. BMI on lihtne mõõta ja annab hea näitaja, kuidas teie kehakaal mõjutab teie tervist. Lühi- ja pikaajaliste eesmärkide kirjutamine ja postitamine. Suurbritannia teadlaste avaldatud uuringus eesmärkide seadmise kohta kinnitas, et edukad eesmärgid peavad olema ambitsioonikad.

Related Content

Seevastu Ameerika harjutusnõukogu tuletab uutele treenijatele meelde, et edukad kaalulanguse eesmärgid peaksid olema saavutatavad. Kuidas saab seada eesmärgi, mis näib olevat võimatu ja väljakutse samal ajal?

Vastus on välja kirjutada nii pikaajalised eesmärgid kui keerulisemad ja lühiajalised eesmärgid, mis on veidi lihtsamad. Lühiajalised eesmärgid on suurema eesmärgi saavutamiseks samm-kivid. Suurbritannia uuringus rõhutasid teadlased, et tähtsateks on "järk-järgult saavutatud edumeetodid".

Määrates need mitmed kaalulanguse eesmärgid, seate end edu saavutamiseks.

kuidas kirjutada kaalulangus eesmarke

Kui eesmärgid on välja kirjutatud, postitage need kohas, kus neid näete iga päev, et teie meeldetuletus meeldetuletuseks. Loo oma kaalukaotuse eesmärkide tähtajad. Eesmärgid on edukamad, kui on lisatud selge tähtaeg.

Kuidas kaotada kaalu kiiremini, kui sõidad või jalgrattasõit

Need tähtajad tuleks siduda nii lühiajaliste kui ka pikaajaliste eesmärkidega ning need võivad olla meeldetuletused, et mõõta oma edusamme oma eesmärgi saavutamise protsessis.

Paljude jaoks sobib seitsmepäevane struktuur lühiajaliste eesmärkide saavutamiseks hästi. See näeb ette uue alguse igal nädalal pühapäeval või esmaspäeval. Kuid pidage meeles, et oma eesmärke isikupärastada ja kasutada aja jooksul, mis teie jaoks sobib.

Post navigation

Eesmärkide seadmine võib tunduda tühine ülesanne, kuid see võib olla teie toitumise kava edukuse võtmetegur. Kui liigute kehakaalu vähenemise protsessi, aitavad hästi välja töötatud eesmärgid teil püsida. Ja kui olete kaotanud kaalu, on hea eesmärkide seadmise oskus kaalulangetamise käigus kasulik. Selles etapis leiad, et eesmärkide seadmise ja saavutamise jätkamine hoiab teie enesekindlust kõrge.

Allikad: Thomas Bodenheimer, Margaret A. Andrew K. Laineuuringute ajakiri. Darren A. DeWalt, Terry C. Davis, Andrea S. Wallace, Hilary K. Arnold, Janet Freburger, Dean Schillinger. Related Content.